Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Waarom die voice over Rab Crass zegt is me ook een raadsel trouwens
Omdat hij verloor. Net als het Barney stampincidentquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Gurney speelde te goed om z'n acts op te voeren, geen idee waarom Gerrie zo mad was
De titelverdediger opent altijd het WK.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.
Tot in den dood?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter Gary Anderson.
Tot in den dood.quote:
Ging me meer om hoe hij dat uitsprakquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.
Daar zit ik me al sinds de eerste keer kapot aan te ergeren ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ging me meer om hoe hij dat uitsprak
Dat slaat de sfeer een beetje dood daar hequote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heb je van die treurneuzen die niet gewoon hun mond houden als ze niet aan het gooien zijn?
Darters bedoel ik natuurlijk he grapjas. Als jij en ik tegen elkaar gooien, waarom zou ik dan achter jou steeds gaan staan mompelen terwijl jij gooit?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat slaat de sfeer een beetje dood daar he
Stijn heeft genoeg tijd dit weekend want hij heeft maandag vrij.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet (net als dat je de FPCL volgend jaar moet bijhouden).
Een OP wil ik wel even naar kijken dit weekend, maar die FPCL is jouw zaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet (net als dat je de FPCL volgend jaar moet bijhouden).
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heb je van die treurneuzen die niet gewoon hun mond houden als ze niet aan het gooien zijn?
Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn heeft genoeg tijd dit weekend want hij heeft maandag vrij.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.
Dit zou Peter Manley je tot in den treuren uit kunnen leggenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darters bedoel ik natuurlijk he grapjas. Als jij en ik tegen elkaar gooien, waarom zou ik dan achter jou steeds gaan staan mompelen terwijl jij gooit?
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een OP wil ik wel even naar kijken dit weekend, maar die FPCL is jouw zaak.
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.quote:
Waarom doe jij het dan niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
Oh ja, ik zou dat ook zo nu en dan doen. En toen was het al oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
Ik wacht nu tot coco het dubbele barney gifje postquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |