Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn heeft genoeg tijd dit weekend want hij heeft maandag vrij.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.
Dit zou Peter Manley je tot in den treuren uit kunnen leggenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darters bedoel ik natuurlijk he grapjas. Als jij en ik tegen elkaar gooien, waarom zou ik dan achter jou steeds gaan staan mompelen terwijl jij gooit?
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een OP wil ik wel even naar kijken dit weekend, maar die FPCL is jouw zaak.
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.quote:
Waarom doe jij het dan niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
Oh ja, ik zou dat ook zo nu en dan doen. En toen was het al oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
Ik wacht nu tot coco het dubbele barney gifje postquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
Blijft leuk om door de dartsgifjesmap te struinen.
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik me hier kapot zitten ergeren, goeie genadequote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit er wel bovenopquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is Gurney - Anderson afgelopen?
Ik dacht dat het even pauze was toen ze zaten te miepen onderling.
Dit gestoord wijfquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is Gurney - Anderson afgelopen?
Ik dacht dat het even pauze was toen ze zaten te miepen onderling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |