hohoquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet meer wie dat is, behalve jij en ik.
Zes uurtjes slaap is genoeg.quote:
Wowowowquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
HEB JIJ OOK ZIN IN EEN AVONDJE LAMME EN DE BLINDE EN PAS OP HET EIND VAN DE AVOND ROB CROSS?
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.quote:
Hoeveel extra wedstrijden krijgen we dit jaar voorgeschoteld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.
Nou, in plaats van 8 voorrondes is dat nu 32 geworden. In de tweede ronde stromen de seeds in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel extra wedstrijden krijgen we dit jaar voorgeschoteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik ben klaar om mijn kindje door te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan niet?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nou, in plaats van 8 voorrondes is dat nu 32 geworden. In de tweede ronde stromen de seeds in.Ik zeg volgend jaar een extra ronde, start in november.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks gaan ze ons nog vragen om te gooien ouwe reusquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.
_|_quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |