Hij is nooit verdergekomen dan de achtste finales.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK17 alleen maar in R1 gewonnenDaar liggen beste kansen ja
Ik pak die ook wel weer mee maas GSoD toch wel het meestquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in het EK, GSoD en de PC Finals. Zeg ik eerlijk. Maar dat komt ook deels omdat ik bijna ieder weekend naar de ProTour kijk.
Alleen de WSoD-finals is een smet begin november.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pak die ook wel weer mee maas GSoD toch wel het meest
Ben benieuwd welke flopqualifiers mogen meedoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen de WSoD-finals is een smet begin november.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-uur-darten-in-Assenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Wat is dat verhaal met die 17.000 punten? Iemand een record poging aan het doen?
Is tot dusver zo goed als bekend, het viel wel mee, op Murschell en Raymond Smith na.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke flopqualifiers mogen meedoen
Voor de World Series toch? Dat vind ik dan juist wel passende namenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is tot dusver zo goed als bekend, het viel wel mee, op Murschell en Raymond Smith na.
Nog vier qualifiers dus, maar het zag er wel ok uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |