abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:12:55 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288911
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is voornamelijk heel erg dom ook vooral omdat de voorstanders van Kavanaugh hier op dit forum verder totaal geen enkel argument hebben waarom Kavanaugh geschikt zou zijn voor de functie van opperrechter.
Hier heb ik gisteren gewoon antwoord op gegeven.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:14:58 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182288947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier heb ik gisteren gewoon antwoord op gegeven.
dat was geen antwoord, maar een botte mening.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182288976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat was geen antwoord, maar een botte mening.
:')
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 10:18:58 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182288995
Hoewel ik sterk m'n twijfels heb of de man geschikt is als opperrechter (Starr-onderzoek, leugens tijdens de hearings), vind ik dat als de FBI niks kwalijks vind, de senatoren er een streep onder moeten zetten en moeten gaan stemmen.

Vervelend voor de Democraten dat er dan een oerconservatieve rechter bij is die waarschijnlijk z'n hele leven besmet blijft, maar dan hadden de Democratische kiezers maar moeten komen opdagen bij de verkiezingen in 2016.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182289040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:18 schreef Mike het volgende:
Hoewel ik sterk m'n twijfels heb of de man geschikt is als opperrechter (Starr-onderzoek, leugens tijdens de hearings), vind ik dat als de FBI niks kwalijks vind, de senatoren er een streep onder moeten zetten en moeten gaan stemmen.

Vervelend voor de Democraten dat er dan een oerconservatieve rechter bij is die waarschijnlijk z'n hele leven besmet blijft, maar dan hadden de Democratische kiezers maar moeten komen opdagen bij de verkiezingen in 2016.
İk ben benieuwd hoe de opkomst in november gaat zijn. Van de week was de boter register Day en hebben bijna een miljoen mensen zich geregistreerd. Er lijkt meer dan ooit vanuit Hollywood en de media gepusht om te stemmen lijkt het, dat zou invloed kunnen hebben op jongeren, die voor de democraten van belang zijn.
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 10:24:13 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182289083
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

İk ben benieuwd hoe de opkomst in november gaat zijn. Van de week was de boter register Day en hebben bijna een miljoen mensen zich geregistreerd. Er lijkt meer dan ooit vanuit Hollywood en de media gepusht om te stemmen lijkt het, dat zou invloed kunnen hebben op jongeren, die voor de democraten van belang zijn.
Ik heb er een hard hoofd in dat men massaal op komt dagen in november want om de een of andere manier zijn de Amerikanen niet vooruit te branden als het op verkiezingen aankomt. Als je de peilingen ziet de laatste dagen, dan lijkt dit hele Kavanaugh-verhaal de Democraten stemmen te kosten/de Republikeinen stemmen te winnen. Als de Democraten niet inzetten op een ander verhaal, dan vrees ik voor ze dat de blue wave en heel klein golfje wordt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:24:27 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182289089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:18 schreef Mike het volgende:
Hoewel ik sterk m'n twijfels heb of de man geschikt is als opperrechter (Starr-onderzoek, leugens tijdens de hearings), vind ik dat als de FBI niks kwalijks vind, de senatoren er een streep onder moeten zetten en moeten gaan stemmen.

Vervelend voor de Democraten dat er dan een oerconservatieve rechter bij is die waarschijnlijk z'n hele leven besmet blijft, maar dan hadden de Democratische kiezers maar moeten komen opdagen bij de verkiezingen in 2016.
Goed punt. mocht Kavanaugh geen opperrechter worden dan moeten we er ook geen woorden meer aan vuil maken en we ons concentreren op de echte schurk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182289122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier heb ik gisteren gewoon antwoord op gegeven.
Nou nee niet echt, je roept wel "staat van dienst" maar dat geld voor elke naam op de lijst en daar staan ook genoeg conservatieve engnekken op die zich niet gedragen als een 13 jarig meisje. En dat hij al 6 onderzoeken overleeft heeft is nogal een leeg argument maar dat is je wel vaker uitgelegd [..]

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 03-10-2018 11:15:26 ]
pi_182289183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:24 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb er een hard hoofd in dat men massaal op komt dagen in november want om de een of andere manier zijn de Amerikanen niet vooruit te branden als het op verkiezingen aankomt. Als je de peilingen ziet de laatste dagen, dan lijkt dit hele Kavanaugh-verhaal de Democraten stemmen te kosten/de Republikeinen stemmen te winnen. Als de Democraten niet inzetten op een ander verhaal, dan vrees ik voor ze dat de blue wave en heel klein golfje wordt.
Die blue wave kan inderdaad nog wel eens ontzettend tegen gaan vallen.
Vooral dit hele voorval met Kavanaugh lijkt de democraten behoorlijk tegen te werken.
Behoorlijk wat moderates en zelfs democraten/liberalen die hierdoor een #walkaway doen.
De smerige trucjes en tactieken gebruikt door de dems vallen steeds meer mensen op.
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 10:32:13 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182289234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die blue wave kan inderdaad nog wel eens ontzettend tegen gaan vallen.
Vooral dit hele voorval met Kavanaugh lijkt de democraten behoorlijk tegen te werken.
Behoorlijk wat moderates en zelfs democraten/liberalen die hierdoor een #walkaway doen.
De smerige trucjes en tactieken gebruikt door de dems vallen steeds meer mensen op.
In dat hele #walkaway geloof ik niet. Ik denk eerder dat het de base van de Republikeinen wat actiever maakt, dit Kavanaugh-verhaal.

Na Merrick Garland mag overigens elke Republikein die een Democraat beticht van smerige trucjes direct door de bliksem getroffen worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:36:35 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182289315
#walkaway zijn gewoon weer Russische psyops heb ik de indruk.
pi_182289335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou nee niet echt, je roept wel "staat van dienst" maar dat geld voor elke naam op de lijst en daar staan ook genoeg conservatieve engnekken op die zich niet gedragen als een 13 jarig meisje. En dat hij al 6 onderzoeken overleeft heeft is nogal een leeg argument maar dat is je wel vaker uitgelegd maar dat is zoals het verleden ons wel heeft bewezen met Charlottevile en Podesta tegen dovemansoren gericht.
Je geemotioneerd verdedigen tegen in jouw ogen valse beschuldigingen die jou en je familie proberen kapot te maken is je blijkbaar gedragen als een 13 jarige. :r
Grappige is dan wel weer, zat hij daar stoicijns als een robot een verhaaltje te houden, dan was het ook niet goed geweest. Zoals ik al vaker heb gezegd hier, tis toch nooit goed. (En Cory Booker (iemand die daadwerkelijk een 15 jarige meisje heeft aangerand) beaamt dat ook even door te zeggen dat de schuld of onschuld van Kavanaugh toch niet uit maakt, hij zal nooit voor stemmen)

Kavanaugh heeft een perfecte staat van dienst, en ja dat hebben andere ook, maar "anderen" is nu niet relevant, gaat hier om Kavanaugh.
Hij heeft 6 background checks gehad waar 0,0 is uit gekomen, en dat is zeer zeker relevant.
Honderden karakter getuigenissen die voor hem spreken.
Meer hoef ik er niet over te zeggen.

Je moet er maar mee leren leven dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:37:14 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182289336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:18 schreef Mike het volgende:
...

Vervelend voor de Democraten dat er dan een oerconservatieve rechter bij is die waarschijnlijk z'n hele leven besmet blijft, maar dan hadden de Democratische kiezers maar moeten komen opdagen bij de verkiezingen in 2016.
Toch een weeffout in het systeem dat de politiek zo lang invloed, levenslang, uit kan oefenen op de rechtspraak.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_182289338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
#walkaway zijn gewoon weer Russische psyops heb ik de indruk.
Dit mag besproken worden in BNW
pi_182289350
Realclearpolitics laat anders zien dat het huis in de peilingen weer iets blauwer wordt, in de senaat is North Dakota van toss up naar leaning gop gegaan dus waar refregmental zijn #walkaway bullshit nu weer vandaan haalt :?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:40:23 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182289376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit mag besproken worden in BNW
veel plezier daar! :W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182289428
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

İk ben benieuwd hoe de opkomst in november gaat zijn. Van de week was de boter register Day en hebben bijna een miljoen mensen zich geregistreerd. Er lijkt meer dan ooit vanuit Hollywood en de media gepusht om te stemmen lijkt het, dat zou invloed kunnen hebben op jongeren, die voor de democraten van belang zijn.
Je kunt na bijna 2 jaar Trump als jongere toch niet meer republikeins stemmen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182289457
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je geemotioneerd verdedigen tegen in jouw ogen valse beschuldigingen die jou en je familie proberen kapot te maken is je blijkbaar gedragen als een 13 jarige. :r
Geen argumenten meer dus dan maar weer op de herhaling, lees mijn reactie van gisteren hierover nog maar een keer.

quote:
Grappige is dan wel weer, zat hij daar stoicijns als een robot een verhaaltje te houden, dan was het ook niet goed geweest. Zoals ik al vaker heb gezegd hier, tis toch nooit goed. (En Cory Booker (iemand die daadwerkelijk een 15 jarige meisje heeft aangerand) beaamt dat ook even door te zeggen dat de schuld of onschuld van Kavanaugh toch niet uit maakt, hij zal nooit voor stemmen)
Niet voor een ander proberen te denken als voor jezelf nadenken al een opgave is.

quote:
Kavanaugh heeft een perfecte staat van dienst, en ja dat hebben andere ook, maar "anderen" is nu niet relevant, gaat hier om Kavanaugh.
Hij heeft 6 background checks gehad waar 0,0 is uit gekomen, en dat is zeer zeker relevant.
Honderden karakter getuigenissen die voor hem spreken.
Meer hoef ik er niet over te zeggen.
Je hebt dus weer eens, net zoals bij Podesta en Charlottesville geen enkel inhoudelijk argument.

Je snapt toch wel dat deze man voor zijn leven benoemd gaat worden en dat gedrag zoals afgelopen vrijdag niet past bij iemand op die functie

quote:
Je moet er maar mee leren leven dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben.
Andere mening prima, nu nog kunnen onderbouwen.
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 10:44:39 #20
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182289460
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:43 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je kunt na bijna 2 jaar Trump als jongere toch niet meer republikeins stemmen.
Het ligt er een beetje aan waar je woont he? Ik ken diverse jonge mensen uit dieprode staten en die zijn nog steeds megafan van Trump.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182289548
Als de fbi onderzoekt, doen zij dat toch niet at random.
Er is een onderwerp waarop wordt onderzocht.

Als eerder niét is gevraagd naar drinking habits etc., komt het niet bovendrijven of mogelijk als bijvangst.
Wie weet meer hiervan?
pi_182289724
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan waar je woont he? Ik ken diverse jonge mensen uit dieprode staten en die zijn nog steeds megafan van Trump.
Vraag je dan wel eens waarom, zijn die mensen dan zo ongeïnformeerd?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182289777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier heb ik gisteren gewoon antwoord op gegeven.
Mark my words, het is einde oefening voor Christine Blasey!!!
En Brett Kavanaugh krijg gewoon zijn positie!!! 8-)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182289828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je geemotioneerd verdedigen tegen in jouw ogen valse beschuldigingen die jou en je familie proberen kapot te maken is je blijkbaar gedragen als een 13 jarige. :r
Grappige is dan wel weer, zat hij daar stoicijns als een robot een verhaaltje te houden, dan was het ook niet goed geweest. Zoals ik al vaker heb gezegd hier, tis toch nooit goed. (En Cory Booker (iemand die daadwerkelijk een 15 jarige meisje heeft aangerand) beaamt dat ook even door te zeggen dat de schuld of onschuld van Kavanaugh toch niet uit maakt, hij zal nooit voor stemmen)

Kavanaugh heeft een perfecte staat van dienst, en ja dat hebben andere ook, maar "anderen" is nu niet relevant, gaat hier om Kavanaugh.
Hij heeft 6 background checks gehad waar 0,0 is uit gekomen, en dat is zeer zeker relevant.
Honderden karakter getuigenissen die voor hem spreken.
Meer hoef ik er niet over te zeggen.

Je moet er maar mee leren leven dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben.
Wat gebruik je het geval van Brooker toch weer partijdig. Lees dit eens voor de grapen kom dan een terug met de verschillen tussen hem en kavenaugh.
pi_182290088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Feinstein (D-China) is nu al aan het roepen dat het rapport van de FBI niet openbaar mag zijn.
Kunnen ze daarna lekker alles roepen wat ze willen zonder dat het tegengesproken kan worden.
LOL, nu verwijt je haar dat ze, ondanks verzoeken van democratische kant, niet tegen McConnell ingaat?
quote:
McConnell indicated on Tuesday that when the FBI report will not be made public, saying, "it will be made available to each senator and only senators will be allowed to look at it."

Senate Democratic Leader Chuck Schumer outlined a series of requests on Tuesday that are at odds with McConnell's proposed plan, including that the report be made public.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182290223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die blue wave kan inderdaad nog wel eens ontzettend tegen gaan vallen.
Vooral dit hele voorval met Kavanaugh lijkt de democraten behoorlijk tegen te werken.
Behoorlijk wat moderates en zelfs democraten/liberalen die hierdoor een #walkaway doen.
De smerige trucjes en tactieken gebruikt door de dems vallen steeds meer mensen op.
Nou nee hoor. Het wordt door democratische stemmers alleen minder geaccepteerd. Republikeinen hebben veel meer een 'alles is geoorloofd zolang ons team maar wint' houding dan democraten. Vandaar dat hun stemmers trouwer zijn.
JE zag het met Garland. Die kreeg niet eens een hearing. Als er IETS een smerige truuk is, dan het wel. Tevens het tegenhouden van tientallen rechters onder Obama zodat een GOP president ze allemaal kon vullen.

Gorsuch had bijna nergens last van. Kavanaugh wel. Daar is een reden voor. Hij is volstrekt inadequaat als SC-pick. Er waren 23 andere kandidaten zonder zo'n verleden. Die niet hoeven te liegen onder ede.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 12:01:50 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182290961
Heeft dat stuk vreten nou echt staan lachen om dr Ford? Heeft die ploert van een Trump dan nou echt gedaan? Tering, je hoopt onderhand gewoon dat zijn dochter door een peloton matrozen anaal verkracht wordt. Misschien snapt hij het dan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:04:29 #28
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_182291013
Yep, en z'n gestoorde aanhang stond "lock her up!" te scanderen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_182291056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je geemotioneerd verdedigen tegen in jouw ogen valse beschuldigingen die jou en je familie proberen kapot te maken is je blijkbaar gedragen als een 13 jarige. :r
Emotioneel zijn en iedereen de moeder schelden zijn 2 verschillende dingen.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 12:08:04 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182291081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:04 schreef kladderadatsch het volgende:
Yep, en z'n gestoorde aanhang stond "lock her up!" te scanderen.
Tering.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182291396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:01 schreef Ulx het volgende:
Heeft dat stuk vreten nou echt staan lachen om dr Ford? Heeft die ploert van een Trump dan nou echt gedaan? Tering, je hoopt onderhand gewoon dat zijn dochter door een peloton matrozen anaal verkracht wordt. Misschien snapt hij het dan.
Ben je nog steeds verbaasd dan het is toch maar mooi bedacht, je moet je publiek geven waar ze om vragen en als je de achtergrond zo ziet hebben ze geen interesse in normale zaken. Wat echt eng is is de volgzaamheid van het publiek.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182291642
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:23 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ben je nog steeds verbaasd dan het is toch maar mooi bedacht, je moet je publiek geven waar ze om vragen en als je de achtergrond zo ziet hebben ze geen interesse in normale zaken. Wat echt eng is is de volgzaamheid van het publiek.
Maar volgt het publiek Trump of geeft Trump zijn publiek wat het wil?
pi_182291871
More Than 500 Law Professors Condemn Kavanaugh For ‘Lack Of Judicial Temperament’
https://www.huffingtonpos(...)0200e4b028e1fe38cf9d

Ja, honderden mensen geven een goede karakterschets van Kavanaugh :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182291880
Groot nieuws vandaag over Trump en zijn vermogen: https://www.nytimes.com/i(...)emes-fred-trump.html.

Er staat zelfs een documentaire erover klaar: https://thehill.com/homen(...)-trump-investigation.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 12:53:02 ]
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:53:33 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182291896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
#walkaway zijn gewoon weer Russische psyops heb ik de indruk.
Dit is correct. Dit was al onderzocht door Snopes geloof ik.

Meeste van die #walkaway 'confessions' kwamen inderdaad van bekende Russische bot-accounts.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 13:14:58 #36
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182292207
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Vraag je dan wel eens waarom, zijn die mensen dan zo ongeïnformeerd?
Ze zijn niet zo zeer ongeïnformeerd, als wel geïnformeerd door bronnen als FOX News, Breitbart etc. Het hele wereldbeeld van die mensen is al anders sinds hun geboorte. Vaak zijn het sowieso al generaties lang conservatieve gebieden en daar hecht men vooral waarde aan het geloof, aan hun wapens, aan respect voor politie/leger en aan 'America #1!'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182292530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo zeer ongeïnformeerd, als wel geïnformeerd door bronnen als FOX News, Breitbart etc. Het hele wereldbeeld van die mensen is al anders sinds hun geboorte. Vaak zijn het sowieso al generaties lang conservatieve gebieden en daar hecht men vooral waarde aan het geloof, aan hun wapens, aan respect voor politie/leger en aan 'America #1!'.
Wat zeggen ze dan op als je bijvoorbeeld ons zorgsysteem ter sprake brengt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:36:34 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182292570
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:34 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan op als je bijvoorbeeld ons zorgsysteem ter sprake brengt
Dat oude vrouwtjes euthanasie opgedrongen wordt omdat we hun zorg niet meer kunnen betalen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182292600
quote:
On Tuesday, Bloomberg reported that Trump had not authorized the FBI to probe Kavanaugh’s alcohol use or potential perjury.
Je vraagt je af wat het nut dan is.
Alhoewel: bewijzen dat hij het gedaan heeft is onmogelijk, ze mogen niet nagaan of hij gelogen heeft, blijft over: onderzoeken of Ford gelogen heeft. Dan zijn er slechts twee mogelijke resultaten: het levert niets op, of het is in het voordeel van Kavanaugh.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 3 oktober 2018 @ 13:39:22 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182292630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:52 schreef zarGon het volgende:
Groot nieuws vandaag over Trump en zijn vermogen: https://www.nytimes.com/i(...)emes-fred-trump.html.

Er staat zelfs een documentaire erover klaar: https://thehill.com/homen(...)-trump-investigation.
Trickle-down Economics werkt dus toch. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:16:08 #41
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182293368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:39 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Trickle-down Economics werkt dus toch. ^O^
Scherp.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 14:20:52 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182293445
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:23 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ben je nog steeds verbaasd dan het is toch maar mooi bedacht, je moet je publiek geven waar ze om vragen en als je de achtergrond zo ziet hebben ze geen interesse in normale zaken. Wat echt eng is is de volgzaamheid van het publiek.
Het is natuurlijk of dit, of zijn belastingfraude waar men over spreekt. Ik gok dat hij liever niet wil dat het over het laatste gaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 14:22:37 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182293489
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:34 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan op als je bijvoorbeeld ons zorgsysteem ter sprake brengt
Ze zien dat als socialisme en dat is per definitie fout. Vaak zie je trouwens dat dat soort gemeenschappen ook regelingen hebben voor de zorg die via hun kerk geregeld worden.

Hoe christelijk het ook allemaal is, ze willen niet solidair zijn met een zieke uit bv Californië, maar alleen hun eigen gemeenschap met dezelfde waarden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:29:19 #44
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182293647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Ze zien dat als socialisme en dat is per definitie fout. Vaak zie je trouwens dat dat soort gemeenschappen ook regelingen hebben voor de zorg die via hun kerk geregeld worden.

Hoe christelijk het ook allemaal is, ze willen niet solidair zijn met een zieke uit bv Californië, maar alleen hun eigen gemeenschap met dezelfde waarden.
Maakt niet uit hoe klein of groot je de groep maakt, het is allemaal socialisme.
Zolang ze dat eens in hun verstand gepeuterd krijgen zijn we een stuk verder.

Ze zijn dus wel voor socialisme, maar alleen voor een bepaalde incrowd. Mensen die zij waardig achten.

Er is een andere politieke ideologie die ongeveer hetzelfde werkt....
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:09:52 #45
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182294364
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:59 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Mark my words, het is einde oefening voor Christine Blasey!!!
En Brett Kavanaugh krijg gewoon zijn positie!!! 8-)
Mijn marker is inmiddels leeg van al die worden die ik van jou en andere Trumpaanhangers moet markeren, Elzie...eh Eficaz.

Ga jij voor mij een nieuwe kopen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:25:29 #46
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182294647
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mijn marker is inmiddels leeg van al die worden die ik van jou en andere Trumpaanhangers moet markeren, Elzie...eh Eficaz.

Ga jij voor mij een nieuwe kopen?
Dat wordt nog wat als die man eenmaal een verkiezing verliest of daadwerkelijk impeached wordt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182295027
Trump's grappen en grollen over Dr. Ford vallen niet goed bij één van de swing votes:

Jeff Flake: Trump's mockery of Kavanaugh accuser is 'appalling'
https://www.politico.com/(...)ser-appalling-864659
pi_182295363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:
Trump's grappen en grollen over Dr. Ford vallen niet goed bij één van de swing votes:

Jeff Flake: Trump's mockery of Kavanaugh accuser is 'appalling'
https://www.politico.com/(...)ser-appalling-864659
Flake is eigenlijk niet meer relevant. Die is zich intussen op alle manieren aan het indekken voor een NO vote. Hij doet ook niet mee voor de herverkiezing en hoeft dus ook niet te luisteren naar z'n achterban. Zal em niet in dank worden afgenomen, maar blijkbaar vind ie de mening van de zeer vocale democraten wat belangrijker... zal ie een gofundme starten? :')
Die andere 2 zijn relevanter, bij een tie kan dan Pence inspringen en de beslissende stem uitbrengen.
pi_182295881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Flake is eigenlijk niet meer relevant. Die is zich intussen op alle manieren aan het indekken voor een NO vote. Hij doet ook niet mee voor de herverkiezing en hoeft dus ook niet te luisteren naar z'n achterban. Zal em niet in dank worden afgenomen, maar blijkbaar vind ie de mening van de zeer vocale democraten wat belangrijker... zal ie een gofundme starten? :')
Die andere 2 zijn relevanter, bij een tie kan dan Pence inspringen en de beslissende stem uitbrengen.
Interessant dus dat Republikeinen blijkbaar wel de moreel juiste keuze kunnen maken als ze niet meer gedwongen worden tot ethisch laakbare crap omdat ze anders niet herkozen worden. Wat een volk :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 3 oktober 2018 @ 16:29:00 #50
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182295896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Interessant dus dat Republikeinen blijkbaar wel de moreel juiste keuze kunnen maken als ze niet meer gedwongen worden tot ethisch laakbare crap omdat ze anders niet herkozen worden. Wat een volk :')
Wat zegt dat over de achterban als ze dit acceptabel gedrag vinden ook?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182297121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Interessant dus dat Republikeinen blijkbaar wel de moreel juiste keuze kunnen maken als ze niet meer gedwongen worden tot ethisch laakbare crap omdat ze anders niet herkozen worden. Wat een volk :')
Dat heeft niet perse met Republikeinen te maken maar meer met fatsoen en eigenbelang. Kijk maar naar onze eigen senaat met zijn belangenverstrengeling. Of het sturen van goederen naar Syrische partijen terwijl je vergeet winterkleding te kopen of dat commando's het met over de datum scherfvesten moeten doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 oktober 2018 @ 17:54:11 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182297669
Leuk artikel over een mevrouw uit Ohio die @Guccifer2 geregistreerd had en even met Muellers team mocht babbelen: This Ohio Woman's Run-In With The FBI Gives Us A Window Into Robert Mueller's Trump–Russia Probe (BuzzFeed News)
pi_182297685
Kavanaugh is niet populair in Maine:

-41% support/54% oppose
-49% less likely to vote for Collins if she confirms Kavanaugh/39% more likely
-54% want Collins to vote against/34% want Collins to confirm

Sen. Collins walks political tightrope with decision on Kavanaugh confirmation
https://www.pressherald.c(...)-kavanaugh-decision/
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:07:52 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182297886
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Leuk artikel over een mevrouw uit Ohio die @Guccifer2 geregistreerd had en even met Muellers team mocht babbelen: This Ohio Woman's Run-In With The FBI Gives Us A Window Into Robert Mueller's Trump–Russia Probe (BuzzFeed News)
Leuk? Angstaanjagend. Zo kunnen relatief intelligente mensen dus compleet zichzelf verliezen in die alternatieve realiteit op twitter :{. Deze doos dacht even leuk te zijn maar haar acties helpen om bijzonder veel schade aan te richten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:34:12 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182298424
quote:
Tijd dat ze ook eens bij jou aankloppen dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182299083
Wanneer worden de conclusies van de FBI bekend gemaakt?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:05:33 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182299179
quote:
Zie 1 bericht boven het jouwe wat er gequote wordt...
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:06:56 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182299227
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:02 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer worden de conclusies van de FBI bekend gemaakt?
Niet. Alleen aan senatoren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182299249
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet. Alleen aan senatoren.
Wanneer krijgen zij het? Want er zal toch vast het een en ander uitlekken.
pi_182299533
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wanneer krijgen zij het? Want er zal toch vast het een en ander uitlekken.
Precies. Tegenwoordig wordt alles gelekt.

Vind het ook raar dat men het niet openbaar wil zien worden. Alsof ze de uitkomst vrezen...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:21:58 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182299600
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wanneer krijgen zij het? Want er zal toch vast het een en ander uitlekken.
Geen idee. In ieder geval voor de stemming lijkt me.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 woensdag 3 oktober 2018 @ 19:28:46 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182299746
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Tegenwoordig wordt alles gelekt.

Vind het ook raar dat men het niet openbaar wil zien worden. Alsof ze de uitkomst vrezen...
Ze vrezen de uitkomst niet. Ze vrezen dat het wel erg duidelijk wordt dat het een bullshit-onderzoek was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 19:31:54 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182299817
mkraju twitterde op woensdag 03-10-2018 om 19:20:46 Here’s a twist: Lindsey Graham suggests to @tedbarrettcnn that McConnell should consider delaying Kavanaugh vote if the three GOP senators “have any follow-on that’s reasonable. We’ve waited this long. I want to do it right. We should have probably done this several weeks ago.” reageer retweet
:?
pi_182299981
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze vrezen de uitkomst niet. Ze vrezen dat het wel erg duidelijk wordt dat het een bullshit-onderzoek was.
Ook dat is een uitkomst hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182300238
De vrouw die volgens de bron van FOX geholpen zou zijn bij het afnemen van een leugendetector test heeft zich in vrij sterke bewoordingen uitgesproken hierover.

https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
pi_182301052
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
De vrouw die volgens de bron van FOX geholpen zou zijn bij het afnemen van een leugendetector test heeft zich in vrij sterke bewoordingen uitgesproken hierover.

https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Dit zal enkele users die zich hierover uitspraken bewegen om met excuses te komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:27:08 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182301196
In een verwarrende twist heet die man Merrick van achter. De naam Judge vond ik eigenlijk wel al verwarrend genoeg in deze saga.
pi_182301244
quote:
Op woensdag 3 oktober 2018 20:20 schreef Ludachrist het volgende:
Dit zal enkele users die zich hierover uitspraken bewegen om met excuses te komen.
Is het mooi wonen in Kaatsheuvel ? 11.gif
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:31:27 #70
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_182301272
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit zal enkele users die zich hierover uitspraken bewegen om met excuses te komen.
Dat zou je wel denken. De users die het hier alleen zo'n beetje altijd bij het verkeerde eind hebben, maar hun positie gelegitimeerd zien door het feit dat ze hadden aangegeven dat Trump het presidentschap zou winnen, hebben sindsdien nog nooit excuses aangeboden.

Ze zoeken vooral heel snel en andere hoax waar ze zich dan selectief over kunnen verontwaardigen. Dit is standaard tactiek voor die mensen. Uiterst rechts en uiterst links Amerika maken zich hier ook erg schuldig aan.

Mensen in het politieke centrum zijn de enige genuanceerde leden van de samenleving in de VS, lijkt het wel. Alleen doen zowel rechts als links constant alsof het politieke centrum niet bestaat.

You're either with us or against us. There is no neutral ground.

Amerikaanse politiek anno 2018 in een notendop.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:33:01 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182301303
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit zal enkele users die zich hierover uitspraken bewegen om met excuses te komen.
Wat was de bron van de oorspronkelijke bewering? Je kan het een user niet aanrekenen dat een nieuwsmedium het verkeerd heeft. En op 1 slecht artikel kan je media ook niet beoordelen. Als er een patroon van misinformatie en propaganda is zou het wel kwalijk zijn om dat kritiekloos te geloven...
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:35:04 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_182301365
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
De vrouw die volgens de bron van FOX geholpen zou zijn bij het afnemen van een leugendetector test heeft zich in vrij sterke bewoordingen uitgesproken hierover.

https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Het was natuurlijk sowieso nogal een dubieus statement "ik koester geen wrok jegens 'dr. Ford', ze heeft me enkel na zes jaar verlaten voor een baan en is toen vreemd gegaan en daarna heeft ze van me gestolen wat ik aan wilde geven bij de politie en ohja ik weet nog exact hoe ze 24 jaar geleden iets onbetekenends met haar vriendin deed waar ik normaal niet bij zou zijn en ik ontvang hier geen geld voor van de Republikeinse partij".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182301448
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit zal enkele users die zich hierover uitspraken bewegen om met excuses te komen.
Dit denk ik ook.
pi_182301524
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:31 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dat zou je wel denken. De users die het hier alleen zo'n beetje altijd bij het verkeerde eind hebben, maar hun positie gelegitimeerd zien door het feit dat ze hadden aangegeven dat Trump het presidentschap zou winnen, hebben sindsdien nog nooit excuses aangeboden.

Ze zoeken vooral heel snel en andere hoax waar ze zich dan selectief over kunnen verontwaardigen. Dit is standaard tactiek voor die mensen. Uiterst rechts en uiterst links Amerika maken zich hier ook erg schuldig aan.

Mensen in het politieke centrum zijn de enige genuanceerde leden van de samenleving in de VS, lijkt het wel. Alleen doen zowel rechts als links constant alsof het politieke centrum niet bestaat.

You're either with us or against us. There is no neutral ground.

Amerikaanse politiek anno 2018 in een notendop.
Daar had Steve Cornaky het vandaag ook al over
pi_182302199
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Tegenwoordig wordt alles gelekt.

Vind het ook raar dat men het niet openbaar wil zien worden. Alsof ze de uitkomst vrezen...
Ook Feinstein heeft het liever niet. Ik denk dat de FBI een hoop mensen heeft gesproken die een boekje open deden (of niet) maar dit niet met naam en toenaam wilden doen voor het grote publiek.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182302408
Hoe kan ik Twitter tweets in mijn post embedden?
Ik vroeg me al af waarom de Democraten niet wat meer tegengas geven tegen de klachten van de republiekeinen over 'vertragingstechnieken'.. ze hebben zich hier zelf ook schuldig aan gemaakt

thehill twitterde op woensdag 03-10-2018 om 18:11:00 .@SenSchumer: "From the man who singlehandedly delayed the filling of Justice Scalia's seat for 10 months to complain about a one-week delay to get the truth - give me a break." https://t.co/bOLGP5JotB reageer retweet


[ Bericht 31% gewijzigd door falling_away op 03-10-2018 21:32:06 ]
Alpha kenny one
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:25:03 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182302912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:10 schreef falling_away het volgende:
Hoe kan ik Twitter tweets in mijn post embedden?
Ik vroeg me al af waarom de Democraten niet wat meer tegengas geven tegen de klachten van de republiekeinen over 'vertragingstechnieken'.. ze hebben zich hier zelf ook schuldig aan gemaakt

https://twitter.com/thehill/status/1047519395512086529

"From the man who singlehandedly delayed the filling of Justice Scalia's seat for 10 months to complain about a one-week delay to get the truth - give me a break."
Mobiel kan dat niet.
Zit je mobiel of niet?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182303365
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mobiel kan dat niet.
Zit je mobiel of niet?
Nee maar ik had het vogeltje niet gezien in de comment box :P - maar goed de video wordt niet mee gepost en daar ging het net om.
Alpha kenny one
pi_182304161
John Kennedy heeft zich weer eens laten zien op FOX bij Carlson trouwens. Fantastische, respectvolle uitspraken.

quote:
“I think there are some Democrats in good faith . . . ” Kennedy, the junior senator from Louisiana, told Carlson from an echo-filled stairwell corridor of the Senate.

“But I think [for] some of their colleagues, it isn’t about searching for the truth,” he continued. “It’s about winning. Just win, baby, win.”

“These are people — I’m not gonna name names — but I’m not sure they have a soul,” Kennedy said. “I don’t think their mother breast-fed them.”
Bron WaPo
pi_182304613
Het lijkt er meer op dat hun kandidaat met de fles is grootgebracht.
pi_182304626
quote:
FBI doesn’t have approval to talk to Ford or Kavanaugh for investigation

The FBI has not received clear authority from the White House to interview Supreme Court nominee Brett Kavanagh or Christine Blasey Ford, the woman accusing him of sexual assault, Bloomberg reported Wednesday afternoon.

Two sources with knowledge of the matter told the publication that the White House believes that hours-long testimony from Kavanaugh and Ford before the Senate Judiciary Committee last week is sufficient.

The legal team for Ford, a college professor in California, told The Hill as recently as Wednesday afternoon that they have yet to hear from the FBI as part of its investigation into her allegations against Kavanaugh.
https://thehill.com/homen(...)ord-or-kavanaugh-for
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182304973
Hoe dan ook, het wordt sowieso een héél klein blauw golfje in de aanstaande verkiezingen 8-)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182305105
Tsja, als je een gedegen onderzoek uitvoert naar de beschuldigingen van persoon A in de richting van persoon B dan ga je natuurlijk niet met personen A en B praten, straks vind je nog iets...
pi_182305133
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182305591
ReutersBiz twitterde op woensdag 03-10-2018 om 22:13:27 Fed's Powell says economy is 'remarkably positive,' that expansion can continue for quite some time and the U.S. business cycle can continue 'effectively indefinitely' https://t.co/xB9v4AnmZd reageer retweet
:7

Missie geslaagd.
pi_182306207
In ander nieuws had Jimmy Kimmel een paddestoel line up zodat stormy de verdachte kon aanwijzen. :)

Vanaf 8:53 kun je de line up zien.
pi_182306410
Ik weet niet of dit tactiek is, maar het hele Kavenaugh gebeuren heeft in ieder geval redelijk de boel rondom Trumps vermeende tax-fraud en het IG rapport over opgesloten en mishandelde kinderen ondergesneeuwd. Wat een week.
pi_182306436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet niet of dit tactiek is, maar het hele Kavenaugh gebeuren heeft in ieder geval redelijk de boel rondom Trumps vermeende tax-fraud en het IG rapport over opgesloten en mishandelde kinderen ondergesneeuwd. Wat een week.
Vergeet ook Rosenstein en Woodward's boek niet.

We gaan van het vervangen van NAFTA richting de confirmation van judge Kavanaugh.
De Democrats staan straks met lege handen.
pi_182306473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vergeet ook Rosenstein en Woodward's boek niet.
Rosenstein is anders met een sisser afgelopen. Dat Woodwards book niet echt impact maakt is geen wonder, want het bevestigt voor een grote groep het beeld van Trump wat momenteel heerst. Het is een leuk naslagwerk voor later, maar er is niets uit voortgekomen wat echt opzienbarend was. Dat we met z'n allen niet verbaasd zijn, is wel treurig trouwens, maar goed.
pi_182306511
emmaogreen twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:11:48 A dispatch from the universe that is *not* being covered on Kavanaugh... I talked to roughly a dozen conservative women activists who are spitting mad about what's happening to Brett Kavanaugh:https://t.co/R3Zt06VGh7 reageer retweet
Kavanaugh is ook goed om straks een hoge opkomst te hebben bij de verkiezingen.

Wederom een afgang voor de Dems zal bij hen de opkomst juist verkleinen. :7

https://www.npr.org/2018/10/03/654015874/poll-amid-kavanaugh-confirmation-battle-democratic-enthusiasm-edge-evaporates?utm_campaign=storyshare&utm_source=twitter.com&utm_medium=social
quote:
"The result of hearings, at least in short run, is the Republican base was awakened," noted Lee Miringoff, director of the Marist Institute for Public Opinion, which conducted the poll.
pi_182306618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:17 schreef Nintex het volgende:
emmaogreen twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:11:48 A dispatch from the universe that is *not* being covered on Kavanaugh... I talked to roughly a dozen conservative women activists who are spitting mad about what's happening to Brett Kavanaugh:https://t.co/R3Zt06VGh7 reageer retweet
Kavanaugh is ook goed om straks een hoge opkomst te hebben bij de verkiezingen.

Wederom een afgang voor de Dems zal bij hen de opkomst juist verkleinen. :7
quote:
Nearly all the women I spoke with are plugged into state- and local-level conservative politics.
Dit lijkt me niet echt een goede sample om de conclusie die jij trekt op te bouwen.
pi_182306655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt me niet echt een goede sample om de conclusie die jij trekt op te bouwen.
Je weet dat je op nintrol reageert?
pi_182306659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt me niet echt een goede sample om de conclusie die jij trekt op te bouwen.
Ik heb er nog een polletje bij gedaan.
pi_182307115
National Council of Churches calls for Kavanaugh's nomination to be withdrawn

De kerken, z'n alma mater, 400 law professors, de ACLU, de jezuiten, de ABA.
Wordt een lange lijst...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 4 oktober 2018 @ 00:46:19 #96
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182307793
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:42 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Daar had Steve Cornaky het vandaag ook al over
Ja, Newt Gingrich ... een goed begin om de kanker te diagnosticeren.
pi_182307957
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, Newt Gingrich ... een goed begin om de kanker te diagnosticeren.
In politiek zou je moeten samenwerken, sindsdien is het eigenlijk anti-politiek.
pi_182308317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:17 schreef Nintex het volgende:
emmaogreen twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:11:48 A dispatch from the universe that is *not* being covered on Kavanaugh... I talked to roughly a dozen conservative women activists who are spitting mad about what's happening to Brett Kavanaugh:https://t.co/R3Zt06VGh7 reageer retweet
Kavanaugh is ook goed om straks een hoge opkomst te hebben bij de verkiezingen.

Wederom een afgang voor de Dems zal bij hen de opkomst juist verkleinen. :7

https://www.npr.org/2018/10/03/654015874/poll-amid-kavanaugh-confirmation-battle-democratic-enthusiasm-edge-evaporates?utm_campaign=storyshare&utm_source=twitter.com&utm_medium=social

[..]

Haha de tering
quote:
“Honestly, I don’t think I have ever been so angry in all of my adult life,” says Ginger Howard, a Republican national committeewoman from Georgia. “It brings me to the point of tears, it makes me so angry.
Blijkbaar is ze heel triggered. Misschien heeft ze een safe space nodig.

quote:
She was watching NBC at a work event, and “the anchors … were just praising this woman like she was the next Rosa Parks or something,” she says. “I mean, I was screaming at the TV.”
Triggered!!! :')

quote:
“I believe, with every fiber of my being, that he is telling the truth,” Howard says. “Not just because I’m conservative, and not just because I’m Republican. I believe that he is telling the truth.”
Sterke argumenten wel _O-

quote:
The women I interviewed are, for the most part, committed conservatives
Oh het zijn nuttige idioten.
pi_182308405
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  donderdag 4 oktober 2018 @ 02:50:24 #100
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308449
quote:
Ik dacht dat Trump geen prompter nodig had, maar hij leest alles hier voor. Is hij aan het achter uit gaand?
pi_182308456
Dat lijkt maar zo ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182308459
senjudiciary twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 18:10:24 As part of Judge Kavanaugh’s nomination to #SCOTUS, the FBI conducted its SIXTH full-field background investigation of Judge Kavanaugh since 1993. As part of these 6 prior FBI investigations, the FBI interviewed nearly 150 different people who know Judge Kavanaugh personally. 1/2 reageer retweet
senjudiciary twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 18:10:24 Nowhere in any of these six FBI reports, which the committee has reviewed on a bipartisan basis, was there ever a whiff of ANY issue – at all – related in any way to inappropriate sexual behavior or alcohol abuse. 2/2 reageer retweet
Uit de brief van Democraten naar aanleiding van deze tweets:



Blijkbaar is er in de eerdere onderzoeken wel degelijk ook iets gevonden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 02:53:02 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308461
quote:
12s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 02:51 schreef Eficaz het volgende:
Dat lijkt maar zo ;)
Hij kijkt alleen maar links en zegt dan dingen, is hij ziek ofzo?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 02:53:50 #104
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308465
Er is iets mis met Trump hij is aan het voorlezen, hij kan niet meer spreken van uit zich zelf.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 02:55:17 #105
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308466
Hij spreekt naar rechts en het gaat nergens over, hij kijkt naar links en ineens gaat het ergens over.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 02:56:48 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308471
Magic wand referentie en Arnold referentie.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 03:03:13 #107
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308484
Trump schijt op de wapens van Israeal, dat is troep, die wapens hebben ze niet meer nodig.
pi_182308494
Djeez...

seungminkim twitterde op donderdag 04-10-2018 om 00:37:55 Tentative plan for how senators will read Kavanaugh FBI report, per a senior Senate official: --Only one copy of the report is available--Senators will have to read report in SCIF in the CVC, will get briefed by cleared committee staff .... reageer retweet
seungminkim twitterde op donderdag 04-10-2018 om 00:38:46 .... --Cleared staff will brief senators on report in one-hour shifts, i.e. Republicans will have access to the report from 8 a.m. to 9 a.m. tomorrow. Then Dems get access at 9 a.m. Rs get it back at 10 a.m. Etc. --This is so multiple senators can read/learn about report at once reageer retweet
Wat een waanzin! 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 03:06:58 #109
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308495
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Hitler aan de macht kwam, dat vraag ik me niet meer af.
pi_182308512
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 03:06 schreef Tweek het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Hitler aan de macht kwam, dat vraag ik me niet meer af.
Ha ja ik heb me ook lange tijd afgevraagd hoe het zo ver heeft kunnen komen dat (in de jaren dertig van de vorige eeuw) zo'n groot deel van het Duitse volk als makke schapen Der Führer volgde. Blijkbaar hebben mensen behoefte aan dit soort demagogen in moeilijke tijden. In feite is het natuurlijk ook net als bij het volgen van een religieuze leider een kwestie van geloof.

In dat verband interessant artikel:

Trump's Appeal: What Psychology Tells Us

Behind his unforeseen success in the 2016 election was a masterful use of group psychology principles

quote:
- Donald Trump's rallies enacted how Trump and his followers would like the country to be. They were, in essence, identity festivals.

- Trump succeeded by providing a categorical grid--a clear definition of groups and intergroup relations--that allowed many Americans to make sense of their lived experiences.

- Within this framework, he established himself as a prototypical American and a voice for people who otherwise felt voiceless.

- His rivals did not deploy the skills of identity leadership to present an inclusive narrative of "us." In that context, Trump had a relatively free run.

[..]


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 04-10-2018 04:01:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 03:20:48 #111
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182308515
quote:
15s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 03:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ha ja ik heb me ook lange tijd afgevraagd hoe het zo ver heeft kunnen komen dat (in de jaren dertig van de vorige eeuw) zo'n groot deel van het Duitse volk als makke schapen Der Führer volgden. Blijkbaar hebben mensen behoefte aan dit soort demagogen in moeilijke tijden. In feite is het natuurlijk ook net als bij het volgen van een religieuze leider een kwestie van geloof.
Het is vrij eng om een speech te zien en mensen te zien klappen.
pi_182308554
Judge blocks US from ending protections for some immigrants

quote:
A judge on Wednesday blocked the Trump administration from ending protections that allowed immigrants from four countries to live and work legally in the United States, saying the move would cause “irreparable harm and great hardship.”

U.S. District Judge Edward Chen in San Francisco granted a request for a preliminary injunction against the administration’s decision to discontinue temporary protected status for people from Sudan, Nicaragua, Haiti and El Salvador.

The judge said there is evidence that “President Trump harbors an animus against non-white, non-European aliens which influenced his ... decision to end the TPS designation.”

The ruling cited Trump’s 2015 campaign speech in which he characterized Mexican immigrants as drug dealers and rapists, his call to bar Muslims from entering the United States and his vulgar reference to African countries during a meeting about immigration at the White House in January.

It’s the latest case in which judges have cited Trump’s own comments to rule against his immigration policies. His words have been turned against him in lawsuits over decisions to separate families at the border, end legal protections for young immigrants and ban people from some Muslim-majority countries.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182308557
AP_Politics twitterde op donderdag 04-10-2018 om 03:56:46 BREAKING: Senate GOP leader Mitch McConnell sets up key procedural vote on Brett Kavanaugh's nomination to the Supreme Court. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182308688
SethAbramson twitterde op donderdag 04-10-2018 om 04:30:04 I think McConnell wants a vote on Kavanaugh. I'm unclear on whether he wants to *win* it. The worst thing that could happen to the GOP is they confirm Kavanaugh, the floodgate of allegations opens, they have to participate in impeaching their own guy. But the base *wants* a vote. reageer retweet
Hmmmm.....

En als er vrijdag een stemming komt en Kavanaugh haalt het niet kan het in november bij de midterms wel eens heel moeilijk worden voor de Democraten vrees ik...

Edit: de stemming is wsl zaterdag

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 04-10-2018 05:48:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182308922
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
SethAbramson twitterde op donderdag 04-10-2018 om 04:30:04 I think McConnell wants a vote on Kavanaugh. I'm unclear on whether he wants to *win* it. The worst thing that could happen to the GOP is they confirm Kavanaugh, the floodgate of allegations opens, they have to participate in impeaching their own guy. But the base *wants* a vote. reageer retweet
Hmmmm.....

En als er vrijdag een stemming komt en Kavanaugh haalt het niet kan het in november bij de midterms wel eens heel moeilijk worden voor de Democraten vrees ik...
Voor de Democraten, hoezo dan lijkt me juist gunstig, zou je dat misschien willen uitleggen?
pi_182308996
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 05:16 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Voor de Democraten, hoezo dan lijkt me juist gunstig, zou je dat misschien willen uitleggen?
Ik denk dat Republikeinen/Trumperds dan veel gemotiveerder zijn om te gaan stemmen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182309090
Republican Sen. Ben Sasse drops a bombshell on the debate over Brett Kavanaugh’s nomination to the Supreme Court

quote:
Republican Sen. Ben Sasse of Nebraska gave an impassioned speech on sexual assault and the #MeToo movement on the Senate floor Wednesday night.

Sasse also dropped a bombshell about where he stands on Brett Kavanaugh, President Donald Trump’s second nominee to the Supreme Court.

“I urged the president to nominate a different individual. I urged the president to nominate a woman,” Sasse said.

He recounted the experiences of two personal friends he said were raped, adding that the #MeToo movement has been “complicated,” but also a “very good thing.”

And then Sasse turned back to Trump: “We all know that the president cannot lead us through this time.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooie toespraak ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 04-10-2018 07:13:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182309171
JaneMayerNYer twitterde op donderdag 04-10-2018 om 05:03:31 New from us: The F.B.I. Ignores Testimonies from Kavanaugh’s Former Classmates - including a professor now on the record about Ramirez allegations https://t.co/C4Pkp7NmqW reageer retweet
The F.B.I. Probe Ignored Testimonies from Former Classmates of Kavanaugh

quote:
[..]

Appold reached out to the Bureau last weekend but did not hear back. Frustrated, he submitted a statement through an F.B.I. Web portal. During his first year at Yale, Appold lived in the basement of Lawrance Hall, one of the university’s freshman dormitories. He was in the same suite of bedrooms as Kavanaugh, sharing a common room. Appold said of Kavanaugh, “We didn’t hang out together, but there was no animosity between us either.” He said he believes that “there were two sides to Brett.” Those who have described the judge as studious and somewhat reserved or shy are correct, he said. He added, “that was true part of the time, but so are the other things that have been said about him. He drank a lot, and when he was drinking he could be aggressive, and belligerent. He wasn’t beating people up, but there was an edge and an obnoxiousness that I could see at the hearings. When I saw clips” of Kavanaugh’s Senate testimony, Appold said, “I remembered it immediately.”

Appold said that he learned about the alleged incident with Ramirez during the winter of the 1983-84 school year. He recalled being told that, during a party in a first-floor common room in Lawrance Hall, Kavanaugh went over to Ramirez, who had been participating in a drinking game, “and opened his pants, and pulled out his penis, and tried to put it in her face.” But she waved him away. Appold recalled hearing that Ramirez said something like, “It’s not a real penis.” He said that the remark made no sense to him at the time, and he understood it only after reading Ramirez’s allegation in The New Yorker and learning that people had been playing pranks with a fake plastic penis at the party.

[..]

In his statement, which his attorney also sent to several members of the Senate Judiciary Committee on Tuesday, he described Kavanaugh as part of a clique of high-school athletes, most of whom were on the football team, who "routinely picked on" less physically fit or popular students. He said that he never witnessed Kavanaugh physically attacking another student, but he recalled him doing "nothing to stop the physical and verbal abuse." Instead, he said, Kavanaugh "stood by and laughed at the victims." Both Ford and Ramirez have said they remembered Kavanaugh laughing during their ordeals. "It was so wrenching for me when I heard Dr. Ford mention how they were laughing," the Georgetown Prep classmate said, in a phone interview. "That really, really struck a chord. I can hear him laughing when someone was picked on right now."

[..]

But the classmate who submitted the statement said that he heard Kavanaugh "talk about Renate many times," and that "the impression I formed at the time from listening to these conversations where Brett Kavanaugh was present was that Renate was the girl that everyone passed around for sex." The classmate said that "Brett Kavanaugh had made up a rhyme using the REE NATE pronunciation of Renate's name" and sang it in the hallways on the way to class. He recalled the rhyme going, "REE NATE, REE NATE, if you want a date, can't get one until late, and you wanna get laid, you can make it with REE NATE." He said that, while he might not be remembering the rhyme word-for-word, "the substance is 100 percent accurate." He added, "I thought that this was sickening at the time I heard it, and it left an indelible mark in my memory."

[..]

Walker's declaration described attending a large house party with Georgetown Prep boys, where, she wrote, "A friend from Prep warned me not to go upstairs, where the bedrooms were, cautioning me that it could be dangerous."

[..]


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-10-2018 06:31:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182309720
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:24 schreef klappernootopreis het volgende:

ons concentreren op de echte schurk.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 03:06 schreef Tweek het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Hitler aan de macht kwam, dat vraag ik me niet meer af.
Zo, de lijn der discussie wordt hier wel gedicteerd zeg.
En een ieder die er anders over denkt is een trol. :')
  Overall beste user 2022 donderdag 4 oktober 2018 @ 08:02:31 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182310121
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:12 schreef Za het volgende:

[..]


[..]

Zo, de lijn der discussie wordt hier wel gedicteerd zeg.
En een ieder die er anders over denkt is een trol. :')
Kom eens aan met valide argumenten. (Tip: "jamaarhillary" is dat niet)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182310179
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:02 schreef Ulx het volgende:

Kom eens aan met valide argumenten. (Tip: "jamaarhillary" is dat niet)
Argumenten voor wat? Ik constateer.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:34:24 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182310362
quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 05:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Republikeinen/Trumperds dan veel gemotiveerder zijn om te gaan stemmen?
Dit is echt op niks gebaseerd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:36:53 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182310392
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:31 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dat zou je wel denken. De users die het hier alleen zo'n beetje altijd bij het verkeerde eind hebben, maar hun positie gelegitimeerd zien door het feit dat ze hadden aangegeven dat Trump het presidentschap zou winnen, hebben sindsdien nog nooit excuses aangeboden.

Ze zoeken vooral heel snel en andere hoax waar ze zich dan selectief over kunnen verontwaardigen. Dit is standaard tactiek voor die mensen. Uiterst rechts en uiterst links Amerika maken zich hier ook erg schuldig aan.

Mensen in het politieke centrum zijn de enige genuanceerde leden van de samenleving in de VS, lijkt het wel. Alleen doen zowel rechts als links constant alsof het politieke centrum niet bestaat.

You're either with us or against us. There is no neutral ground.

Amerikaanse politiek anno 2018 in een notendop.
Beide hebben echt een hekel aan het centrum. Ik kom nig wel eens oo Resetera (het nieuwe NeoGaf) en schrik daar vaak van links radicalen. Volgens hen nemen moderates geen standpunt in. Probleem is dat centristen vaak minder hard roepen.

Bestaat er zoiets als extreem gecentreerd?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182310434
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit is echt op niks gebaseerd
Hmm dit hele gedoe met Kavanaugh doet de Democraten nu al geen goed heb ik begrepen

Poll: Amid Kavanaugh Confirmation Battle, Democratic Enthusiasm Edge Evaporates
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:42:08 #125
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182310467
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:12 schreef Za het volgende:

[..]

Argumenten voor wat? Ik constateer.
Ik constateer dat er nu een president aan het bewind staat die door bedrog en deflectie probeert de mensen te overtuigen dat hij ergens onschuldig van is, iedereen heeft het gedaan, maar zich zelf als een heilige beschouwd. Dat komt op mij niet geloofwaardig over. Als hij dan ook nog een partijdige opperrechter wil benoemen die hem eventueel uit de narigheid kan helpen, waar hij zichzelf in gewrongen heeft, constateer ik dat bij mij de belletjes gaan rinkelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:32 #126
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182310498
quote:
15s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hmm dit hele gedoe met Kavanaugh doet de Democraten nu al geen goed heb ik begrepen

Poll: Amid Kavanaugh Confirmation Battle, Democratic Enthusiasm Edge Evaporates
Een poll, 1000 mensen, maar liefst 4,2 procentpunt foutmarge.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:45:12 #127
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182310505
quote:
15s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hmm dit hele gedoe met Kavanaugh doet de Democraten nu al geen goed heb ik begrepen

Poll: Amid Kavanaugh Confirmation Battle, Democratic Enthusiasm Edge Evaporates
Dat heeft te maken met de steun voor Kavanaugh en is puur op emotie gebaseerd, en geloof me; de steun voor de republikeinen kalft onverminderd af. De GOP levert niet wat de kiezer daadwerkelijk wil. En daar zit het hem.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182310576
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:44 schreef Szura het volgende:

[..]

Een poll, 1000 mensen, maar liefst 4,2 procentpunt foutmarge.
Meerdere polls geven dat aan blijkbaar (MSNBC)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met de steun voor Kavanaugh en is puur op emotie gebaseerd, en geloof me; de steun voor de republikeinen kalft onverminderd af. De GOP levert niet wat de kiezer daadwerkelijk wil. En daar zit het hem.
Veel mensen stemmen uit emotie maar het is nog een maand dus er kan nog van alles gebeuren intussen :Y

De ochtenddienst is er, ik ga ff pitten :P :W :z
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182310887
quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Meerdere polls geven dat aan blijkbaar (MSNBC)

[..]

Veel mensen stemmen uit emotie maar het is nog een maand dus er kan nog van alles gebeuren intussen :Y

De ochtenddienst is er, ik ga ff pitten :P :W :z
Er zit weer een lichte stijging in de gemiddelden bij FiveThirtyEight, na een lichte dip. Concluderen dat het een trend is of niet lijkt me nog wat voorbarig. Ook is het de vraag wat de oorzaak is. De midterms komen steeds dichterbij, dus de campagnes intensiveren ook. Kavanaugh is ook echt weer een gevalletje politiek voorpaginanieuws na een periode van redelijke politieke luwte.

Het is natuurlijk ergens ook te bizar voor woorden dat je een partij zich zorgen moet maken of ze wel pakweg 8 tot 10 procentpunt meer van de popular vote winnen om ook daadwerkelijk een meerderheid van de zetels in het parlement te veroveren, maar dat is helaas wel de realiteit in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182310915
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit is echt op niks gebaseerd
Het zal zeker een argument in de verkiezingsstrijd worden als Kavanaugh het niet haalt. "De democraten zijn tot alles bereid om een SCOTUS benoeming te blokkeren. Als ze de senaat winnen zullen ze de positie tot 2020 vacant houden.
Ze hebben het leven van een goede man en z'n gezin verwoest, elke politicus (of elke man) loopt gevaar wanneer baseless allegations volstaan, als we ze niet stoppen wordt dit de norm", etc...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 4 oktober 2018 @ 09:53:35 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182311292
Al die fake Presidential alerts :P



En een, echte, tweet


[ Bericht 31% gewijzigd door Hyperdude op 04-10-2018 10:11:12 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_182312204
Inmiddels ook een stuk of 100.000 kerken (vertegenwoordigen bijna 50 miljoen mensen) zijn tegen de nominatie....

http://fortune.com/2018/1(...)-kavanaugh-withdraw/

Zijn zeker libtard kerken :X
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 4 oktober 2018 @ 11:00:27 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182312223
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:59 schreef Knipoogje het volgende:
Inmiddels ook een stuk of 100.000 kerken (vertegenwoordigen bijna 50 miljoen mensen) zijn tegen de nominatie....

http://fortune.com/2018/1(...)-kavanaugh-withdraw/

Zijn zeker libtard kerken :X
Nu true christians.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:20:51 #134
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182312507
Ook Nate Silver geeft aan dat niet benoemen best wel eens zou kunnen leiden tot hogere turnout van Republikeinen, wel benoemen tot hogere turnout Democraten. Ik zou alleen wel eens wat data daarover willen zien ipv gespeculeer en een enkele poll.

https://twitter.com/NateSilver538/status/1047681412818714624

Het lijkt me trouwens dat McConnell alleen een stemming aan vraagt als hij denkt de stemmen te hebben. De enige vraag is dan de marge met welke hij benoemd wordt. Ik gok op 50 of 51 republikeinen + Manchin en Heitkamp, voor 52/53-48/47. Jammer dat ze schijt hebben aan die nauwe marges (ook in het kabinet) en niet altjid gewoon mensen kiezen die breed geaccepteerd worden en daarmee alleen maar meer polariseren, maar ja.

Dan, mochten de democraten ooit weer eens het Huis of Senaat krijgen, gaan ze meer in de geschiedenis van deze man duiken. Het kon dus wel eens druk worden vanaf 2019 en dit verhaal is nog lang niet over.

[ Bericht 5% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-10-2018 11:33:59 ]
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:38:42 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182312761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook Nate Silver geeft aan dat niet benoemen best wel eens zou kunnen leiden tot hogere turnout van Republikeinen, wel benoemen tot hogere turnout Democraten. Ik zou alleen wel eens wat data daarover willen zien ipv gespeculeer en een enkele poll.

https://twitter.com/NateSilver538/status/1047681412818714624

Het lijkt me trouwens dat McConnell alleen een stemming aan vraagt als hij denkt de stemmen te hebben. De enige vraag is dan de marge met welke hij benoemd wordt. Ik gok op 50 of 51 republikeinen + Manchin en Heitkamp, voor 52/53-48/47. Jammer dat ze schijt hebben aan die nauwe marges (ook in het kabinet) en niet altjid gewoon mensen kiezen die breed geaccepteerd worden en daarmee alleen maar meer polariseren, maar ja.

Dan, mochten de democraten ooit weer eens het Huis of Senaat krijgen, gaan ze meer in de geschiedenis van deze man duiken. Het kon dus wel eens druk worden vanaf 2019 en dit verhaal is nog lang niet over.
McConnell? Dat gaat vuurwerk worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182313864
Inmiddels ligt het "afgeronde" onderzoek bij de JC. We zullen in de loop der uren wel horen dat er niets uit is gekomen en dat Kavenaugh benoemd gaat worden.
pi_182313987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Inmiddels ligt het "afgeronde" onderzoek bij de JC. We zullen in de loop der uren wel horen dat er niets uit is gekomen en dat Kavenaugh benoemd gaat worden.
Selectief lekken in 3...2...1...
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:52:26 #138
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182314033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Inmiddels ligt het "afgeronde" onderzoek bij de JC. We zullen in de loop der uren wel horen dat er niets uit is gekomen en dat Kavenaugh benoemd gaat worden.
Tja, als je alle belangrijke getuigen gaat negeren, dan snap ik dat er niks nieuws uitkomt.

Als het echt zo'n sham is, verwacht ik dat de democraten het wel gaan lekken iig.

De vraag is hoeveel Republikeinen dit impliciet ook gaan toegeven door tegen te stemmen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182315694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:53 schreef Hyperdude het volgende:
Al die fake Presidential alerts :P

[ afbeelding ]

En een, echte, tweet
[ afbeelding ]
Oprichter van McAfee Associates, maar verliet het bedrijf in 1994. Of hij ernstig genomen kan worden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182316208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oprichter van McAfee Associates, maar verliet het bedrijf in 1994. Of hij ernstig genomen kan worden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Docu van hem gezien die was wel vet. Zeker de moeite waard. Verder wel een wappie

The Dangerous life of John mcAfee.
pi_182316685
Brett Kavanaugh werd zo woedend want vals beschuldigd. Zou vreemd zijn als je dan gewoon rustig blijft. Het betreft wel je integriteit.

Trouwens, fbi onderzoek afgerond: niets kunnen vinden. (maar dat was enigszins voorspelbaar)

:)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  donderdag 4 oktober 2018 @ 15:27:21 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182316750
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:23 schreef Eficaz het volgende:
Brett Kavanaugh werd zo woedend want vals beschuldigd. Zou vreemd zijn als je dan gewoon rustig blijft. Het betreft wel je integriteit.

Trouwens, fbi onderzoek afgerond: niets kunnen vinden. (maar dat was enigszins voorspelbaar)

:)
Mensen kunnen met gemak net zo woedend worden als ze wel schuldig zijn. Dus dat zegt niet zoveel.

En als je het bij had gehouden had je geweten dat onderzoek nogal een wassen neus was, maar ik neem aan dat je dus niet op de hoogte bent?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 4 oktober 2018 @ 15:44:38 #143
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182317022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mensen kunnen met gemak net zo woedend worden als ze wel schuldig zijn. Dus dat zegt niet zoveel.

Hoe dan ook, een opperrechter moet neutraal zijn en zich niet zo laten gaan. Misschien was dit allemaal wel een test..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182317105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Toch is het een interessant punt wat Lyrebird aansnijdt.

Wist je bijv. dat Duitsland na de oorlog in principe hetzelfde systeem van een constitutioneel hof met door de politiek benoemde rechters heeft gekregen? Toch is de dynamiek daar een heel andere. Het constitutionele hof doet daar vooral juridisch grondige uitspraken, zonder een sterke politieke component. En zo'n politieke component verwacht de politiek ook niet. Daardoor zijn de benoemingen ook altijd breed gedragen en nauwelijks een bron van politiek conflict.

P.S. Hoort dit niet eigenlijk ook in AMV en niet in de FB thuis?
Laten we de discussie inderdaad maar even naar AMV verplaatsen. ;)

De vraag of een constitutioneel hof niet a-politiek zou moeten zijn is een volledig terechte, al was dat totaal niet het punt dat LB aansneed. Ik bedoel de hele kwestie omtrent de benoeming van Garland was puur politiek theater. En dat was een vrij centristische kandidaat met zeer solide credentials. Op Kavanaugh is in het verleden al de nodige kritiek geweest omdat het een enorme "partisan hack" is, maar dat werd in de hoorzitting nog eens dubbel en dwars bevestigd.

quote:
In de VS daarentegen zijn zowel de benoemingen alsook de uitspraken van het Supreme Court veel politieker geladen. En, zoals Lyrebird zegt, heeft dat ook gevolgen op het stemgedrag van de kiezers. Als de kiezer en de politiek een beleid X wil en het Supreme Court op grond van politieke overwegingen daar een streep door zet en een beleid Y afdwingt, dan is de kans niet denkbeeldig dat kiezers en politici dat niet accepteren en dan de volgende keer des te harder erop inzetten dat een zeer sterk X-georienteerd persoon in het Supreme Court wordt benoemd.
Maar dat is een misrepresentatie van wat "de kiezer" wil. Wat je feitelijk ziet is dat een zeer conservatieve, religieuze minderheid de GOP volledig in haar greep heeft gekregen. Obergefell tegen 'de kiezer in'? Het homohuwelijk heeft al sinds 2011 meer steun dan oppositie en die trend heeft zich sindsdien alleen maar verder voortgezet. De meest recente cijfers van Pew zitten op iets van 65/35 zo uit m'n hoofd. Je hoort Lyrebird wijselijk niet over het door mij aangehaalde Citizens' United. Er zijn namelijk heel wat cases waar de SC vrij conservatief is. Logisch ook, want een echte 'Democratische meerderheid' is er helemaal niet geweest de laatste decennia. De laatste keer dat er een meerderheid aan door Republikeinen benoemde rechters zat was in 1968. Natuurlijk is er niet altijd een aartsconservatieve meerderheid benoemt. Net zoals Obama met een Garland een redelijk centristische kandidaat met een solide CV en aanbevelingen had. Trump daarentegen is puur zijn aartsconservatieve achterban aan het paaien en de GOP is zo ongeveer de spreekbuis van de prairietaliban geworden. Dus dit hele hypocriete riedeltje gaat in mijn ogen ook niet op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182317193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:23 schreef Eficaz het volgende:
Brett Kavanaugh werd zo woedend want vals beschuldigd. Zou vreemd zijn als je dan gewoon rustig blijft. Het betreft wel je integriteit.

Trouwens, fbi onderzoek afgerond: niets kunnen vinden. (maar dat was enigszins voorspelbaar)

:)
Daar heb je natuurlijk wel een puntje. De heksenjacht op deze man gaat alle fatsoen normen te boven. Gelukkig zijn er nog de nodige checks and balances in place. En zal hij waarschijnlijk snel benoemd worden.
pi_182317588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:23 schreef Eficaz het volgende:
Brett Kavanaugh werd zo woedend want vals beschuldigd.
Waar blijkt dat nu weer uit dan?

quote:
Zou vreemd zijn als je dan gewoon rustig blijft. Het betreft wel je integriteit.
En waarom dan zo uit je plaat gaan en huilen over pappa die een kalender voorleest met kerst en op agressieve toon vragen of de senatoren ook zo graag bier drinken en of ze ook wel eens een blackout hebben gehad?

quote:
Trouwens, fbi onderzoek afgerond: niets kunnen vinden. (maar dat was enigszins voorspelbaar)

:)
Oh jij hebt het rapport al gezien of loop je gewoon weer dom te trollen elzies?
pi_182317946
https://www.nu.nl/buitenl(...)augh.html?redirect=1

Mooi dat nu.nl alvast even het Fox Nieuws nieuwsbericht overneemt en Grassley's statement als objectieve titel voert... terwijl alle grote US media incl Reuters nog wachten gezien de senatoren nog aan het lezen zijn... :')
pi_182318068
A Democratic congressional intern was arrested Wednesday and accused of posting the personal information of at least one Republican senator during last week's hearing about sexual assault claims against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh, authorities said.

Bron: https://www.foxnews.com/politics/gop-doxxing-suspect-arrested-worked-or-interned-for-feinstein-jackson-lee-other-dems
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182318789
Breaking:

McConnell: Kavanaughty passes with flying colors...

Als echtgenote zou ik wel even een time out willen van mijn huwelijk met deze meneer.
Reflectie 🇺🇸
pi_182319359
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:16 schreef AnneX het volgende:
Breaking:

McConnell: Kavanaughty passes with flying colors...

Als echtgenote zou ik wel even een time out willen van mijn huwelijk met deze meneer.
Reflectie 🇺🇸
Omdat?
pi_182319479
Kavanaugh is zoals verwacht onschuldig. Mooi dat het nu ook volgens de FBI zo is. Ford's verhaal maakte sowieso niet veel indruk en er zaten te veel gaten in het verhaal.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:48:56 #152
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182319504
Voor de mensen die het interessant vinden peilingen voor 2020. Vooral interessant wie er bij de democraten momenteel populair is en hoe groot de steun van Trump is.

GOP:

Delaware
Gravis

Trump 67%
Kasich 9%

New Hampshire
University of New Hampshire

Trump 56%
Other 20%

Ohio
Baldwin Wallace University

Trump 62%
Kasich 27%

Dem:

Delaware
Gravis

Biden 47%
Warren 9%
Sanders 5%
Booker 5%
Harris 3%
Castro 1%
Cuomo 1%
Delaney 0%

New Hampshire
University of New Hampshire

Sanders 30%
Biden 19%
Warren 17%
Kennedy 7%
Booker 6%
Harris 3%
O'Malley 1%
Gillibrand 0%
Delaney 0%
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182319519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:16 schreef AnneX het volgende:
Breaking:

McConnell: Kavanaughty passes with flying colors...

Als echtgenote zou ik wel even een time out willen van mijn huwelijk met deze meneer.
Reflectie 🇺🇸
Want? Omdat jij er niet tegen kan dat hij voor de goede kant heeft gekozen?
pi_182319552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:48 schreef martijnde3de het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden peilingen voor 2020. Vooral interessant wie er bij de democraten momenteel populair is en hoe groot de steun van Trump is.

GOP:

Delaware
Gravis

Trump 67%
Kasich 9%

New Hampshire
University of New Hampshire

Trump 56%
Other 20%

Ohio
Baldwin Wallace University

Trump 62%
Kasich 27%

Dem:

Delaware
Gravis

Biden 47%
Warren 9%
Sanders 5%
Booker 5%
Harris 3%
Castro 1%
Cuomo 1%
Delaney 0%

New Hampshire
University of New Hampshire

Sanders 30%
Biden 19%
Warren 17%
Kennedy 7%
Booker 6%
Harris 3%
O'Malley 1%
Gillibrand 0%
Delaney 0%
Nog steeds een mysterie wie in 2020 nou gaat runnen voor de democraten. Biden wordt wel vaak genoemd maar tot nu niet echt concrete aanwijzingen dat hij het ook echt wilt. Bernie is 79 in 2020 dus die zal het denk ik ook niet worden.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:51:26 #155
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182319568
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nog steeds een mysterie wie in 2020 nou gaat runnen voor de democraten. Biden wordt wel vaak genoemd maar tot nu niet echt concrete aanwijzingen dat hij het ook echt wilt. Bernie is 79 in 2020 dus die zal het denk ik ook niet worden.
Ik vrees voor de democraten dat ze Warren nomineren.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182319646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:51 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik vrees voor de democraten dat ze Warren nomineren.
Dan wint Trump in 2020 denk ik.
pi_182320572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:48 schreef vigen98 het volgende:
Kavanaugh is zoals verwacht onschuldig. Mooi dat het nu ook volgens de FBI zo is. Ford's verhaal maakte sowieso niet veel indruk en er zaten te veel gaten in het verhaal.
Welk FBI onderzoek? Dat onderzoek waarin aan geen enkele betrokkenen vragen gesteld zijn, zelfs Kavanaugh en Blasey Ford niet?

Laat me niet lachen man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182320630
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Welk FBI onderzoek? Dat onderzoek waarin aan geen enkele betrokkenen vragen gesteld zijn, zelfs Kavanaugh en Blasey Ford niet?

Laat me niet lachen man :')
En hoe weet jij dat precies?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2018 18:56:35 ]
pi_182320684
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

En dat weet jij hoe precies?
https://www.npr.org/2018/(...)h-case-and-who-didnt
En er zijn meerdere nieuwsbronnen over te vinden.

De vraag is meer: hoe weet jij dat
1. Kavanaugh onschuldig is
2. Hij geschikt is voor een zetel in het supreme court
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182320720
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

https://www.npr.org/2018/(...)h-case-and-who-didnt
En er zijn meerdere nieuwsbronnen over te vinden.

De vraag is meer: hoe weet jij dat
1. Kavanaugh onschuldig is
2. Hij geschikt is voor een zetel in het supreme court
Omdat we ervan uitgaan van onschuldig tot het tegendeel bewezen is en hij is geschikt omdat hij een fantastische carrière heeft als rechter en advocaat. De BAR association heeft ook gezegd dat het een fantastische rechter is.

Trouwens je eigen bron laat al zien dat je liegt. De FBI heeft wel zeker met mensen gesproken die hier mee te maken hebben.

Nu wil ik weten, waarom is hij niet geschikt voor SCOTUS? En dan heb ik het niet over zijn politieke standpunten. En waarom is hij wel schuldig volgens jou terwijl er geen bewijs is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2018 19:01:38 ]
pi_182320920
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Omdat we ervan uitgaan van onschuldig tot het tegendeel bewezen is en hij is geschikt omdat hij een fantastische carrière heeft als rechter en advocaat. De BAR association heeft ook gezegd dat het een fantastische rechter is.

Trouwens je eigen bron laat al zien dat je liegt. De FBI heeft wel zeker met mensen gesproken die hier mee te maken hebben.

Nu wil ik weten, waarom is hij niet geschikt voor SCOTUS? En dan heb ik het niet over zijn politieke standpunten. En waarom is hij wel schuldig volgens jou terwijl er geen bewijs is?
Waarom moeten zijn politieke standpunten erbuiten gelaten worden? Dat is juist hetgene waarin hij laat blijken niet objectief te zijn.
pi_182320921
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nu wil ik weten, waarom is hij niet geschikt voor SCOTUS? En dan heb ik het niet over zijn politieke standpunten. En waarom is hij wel schuldig volgens jou terwijl er geen bewijs is?
Of hij schuldig is weet ik niet, want er mocht geen gedegen onderzoek plaatsvinden van de president die Kavanaugh als zijn verlaat-de-gevangenis-zonder-te-betalen-kaart ziet. Hij heeft in ieder geval de schijn tegen.
Waarom hij volkomen ongeschikt is heeft hij zelf vorige week laten zien. Een volstrekt partijdige complotdenker wil je niet als hoogste rechter hebben, tenzij je er zelf natuurlijk een direct belang bij hebt. En dan heb ik het nog niet eens over het liegen onder ede.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 19:34:10 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182321302
quote:
Je snapt toch wel dat als hij in zijn openingsstatement (dus niet in een spontane opwelling ofzo... wat trouwens ook vreemd zou zijn, maar dit terzijde... ) roept dat het een groot links complot is, nota bene als wraak voor de Clintons, dat hij zichzelf daarmee diskwalificeert in de ogen van een hoop mensen?

Hoe zie je dat in de toekomst gaan dan als je je recht wil halen als lid van de democratische partij, moet hij zich terugtrekken van de zaak ofzo? Nogal tricky als opperrechter...

Dat gaat er dus uitdrukkelijk niet over hoe hij de wet interpreteert of zijn academische kwalificaties.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 04-10-2018 20:58:50 ]
pi_182321549
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Omdat we ervan uitgaan van onschuldig tot het tegendeel bewezen is en hij is geschikt omdat hij een fantastische carrière heeft als rechter en advocaat. De BAR association heeft ook gezegd dat het een fantastische rechter is.

Trouwens je eigen bron laat al zien dat je liegt. De FBI heeft wel zeker met mensen gesproken die hier mee te maken hebben.

Nu wil ik weten, waarom is hij niet geschikt voor SCOTUS? En dan heb ik het niet over zijn politieke standpunten. En waarom is hij wel schuldig volgens jou terwijl er geen bewijs is?
Je zou die topic eens kunnen volgen voor het antwoord op dit soort vragen natuurlijk.

Puntje nummer één is dat het hier geen rechtszaak betreft, maar meer een soort sollicitatiegesprek. Er is geen sprake van vaststelling van een schuldvraag, maar van de vraag of iemand zonder enige gerede twijfel voor het leven kan worden benoemd.

Dan hebben we de BAR association. Die kent drie classificaties. Welk qualified, qualified en not qualified. SC leden hebben eigenlijk vrijwel altijd well qualified. Dat is niet één of andere superaanbeveling, maar eerder een vereiste. Kavanaugh is in 2006 overigens gedegradeerd naar gewoon "Qualified" juist ook vanwege zaken als partijdigheid.

Volledig onafhankelijk van enige schuldvraag in de kwestie omtrent Ford liet zijn hoorzitting wel zien dat de man volkomen ongeschikt is om als rechter een weloverwogen objectief oordeel te vellen. De kwaliteit die je zoekt in een potentiële SC rechter noemt men in het Engels "measured". In plaats daarvan zagen we wat de Amerikanen "unhinged" noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182321709
kylegriffin1 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 19:00:04 Dr. Ford's counsel has sent a letter to FBI Director Chris Wray with the names of 8 potential witnesses that Ford believes should be interviewed."They remain available to talk with law enforcement." https://t.co/7fGOXTHyzj reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seungminkim twitterde op donderdag 04-10-2018 om 19:39:30 Murkowski, via @Gabriel_Pogrund, said she did not yet know if FBI had been thorough enough in its investigation or spoken to enough witnesses. "What would be helpful for me would be kind of a list of those interviews. We're not done, we're not done in there," she told reporters reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182321797
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Brett Kavanaugh werkt al 12 jaar als rechter...

8)7
En is dus door de BAR een categorie lager geplaatst vanwege partijdigheid, iets wat hij tijdens de hoorzitting ook liet zien buiten dat hij gewoon full retard bnw ging in zijn opening, vragen weigerde te beantwoorden, bizarre anekdotes had over zijn vader en zijn voordrachten uit oude kalenders (wat volgens de gegeven jaartallen ook nog eens heel bizar te noemen is), dus wat maakt deze man nu precies geschikt voor deze functie?

Of kom je als trolletje toch echt niet verder dan dat het een goed christen is?
pi_182321847
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:06 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Ja, en waarom doe ik eigenlijk nog moeite?

:Z
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat een lange staat van dienst nog niet per se betekent dat je je werk altijd waanzinnig goed uitvoert. En dat gaat al helemaal op als het over een beroep gaat waarbij het nagenoeg onmogelijk is om ontslagen te worden (federale rechter).
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:15:19 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182321905
LACaldwellDC twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:08:59 BIG: ⁦@HeidiHeitkamp⁩ is a NO on Kavanaugh ——> EXCLUSIVE: Heitkamp reveals Kavanaugh vote and reasoning to WDAY News | WDAY https://t.co/Uq0DVh429M reageer retweet
Ik had echt gedacht dat Heitkamp wel eens voor zou kunnen stemmen, gezien haar grote achterstand in de polls.
pi_182321925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
LACaldwellDC twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:08:59 BIG: ⁦@HeidiHeitkamp⁩ is a NO on Kavanaugh ——> EXCLUSIVE: Heitkamp reveals Kavanaugh vote and reasoning to WDAY News | WDAY https://t.co/Uq0DVh429M reageer retweet
Ik had echt gedacht dat Heitkamp wel eens voor zou kunnen stemmen, gezien haar grote achterstand in de polls.
Vraag me ook af wat Ben Sasse nu gaat doen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:18:46 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182321975
quote:
6s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Vraag me ook af wat Ben Sasse nu gaat doen
Stiekem hoop ik ergens dat hij wel benoemd wordt. Sowieso, als niet, dan komt er een andere ultra-conservatief, maar dan wel hopelijk een wat onpartijdiger... dat wel. Echter, mocht hij geïnstalleerd worden gaan we nog lang plezier beleven qua onthullingen en ander gedoe + electoraal gewin.
pi_182322023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik ergens dat hij wel benoemd wordt. Sowieso, als niet, dan komt er een andere ultra-conservatief, maar dan wel hopelijk een wat onpartijdiger... dat wel. Echter, mocht hij geïnstalleerd worden gaan we nog lang plezier beleven qua onthullingen en ander gedoe + electoraal gewin.
:Y Ik ook maar krom is het allemaal wel
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:23:22 #172
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182322082
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:Y Ik ook maar krom is het allemaal wel
Nu ja, met dit en wat Collins al eerder zei lijkt het iig op een 51-49 af te stevenen, misschien met Manchin 52-48.

StevenTDennis twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:02:16 Murkowski told me she concurs with Susan Collins’ view that Kavanaugh probably wouldn’t overturn Roe. reageer retweet
pi_182322182
Dat is juist waarom de man erin moet. Om roe vs wade de andere kant op te slaan.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 4 oktober 2018 @ 20:27:04 #174
408813 crew  trein2000
pi_182322186
Ik gok op 51-50
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182322192
Nog maar even in de herhaling:

kylegriffin1 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:00:02 Kavanaugh in 2015: "'First and most obviously,' a judge cannot be a 'political partisan.' A jurist, he added, must 'avoid any semblance of…partisanship.' At the hearing, Kavanaugh did not demonstrate the ability to put aside partisanship." https://t.co/puaKRtOh1W reageer retweet
Kavanaugh in 2015: A Judge Must Keep “Emotions in Check” and Not Be a “Political Partisan”




[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 04-10-2018 20:33:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:27:20 #176
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182322197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:23 schreef JanSob het volgende:
Eerst weken lopen huilen over de man ( en zeggen dat het inhoudelijk is) om nu weer te draaien dan gaat het toch om wat anders ipv de inhoud.

Geweldig dames.
Je bent wel druk zo op je "eerste" dag hier met 63 posts. Mooie stropop tuig je hier op bovendien. Je zou er goed aan doen de afgelopen dagen even de posts terug te lezen van de betrokkenen. Dan zie je dat er op dit punt niet gedraaid is.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:28:07 #177
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322213
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
LACaldwellDC twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:08:59 BIG: ⁦@HeidiHeitkamp⁩ is a NO on Kavanaugh ——> EXCLUSIVE: Heitkamp reveals Kavanaugh vote and reasoning to WDAY News | WDAY https://t.co/Uq0DVh429M reageer retweet
Ik had echt gedacht dat Heitkamp wel eens voor zou kunnen stemmen, gezien haar grote achterstand in de polls.
Die gaat nu puur voor haar principes, ze gaat toch niet herkozen worden. Nu kan ze gewoon vrij spreken en stemmen zonder na te denken over een herverkiezing.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:28:52 #178
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nu ja, met dit en wat Collins al eerder zei lijkt het iig op een 51-49 af te stevenen, misschien met Manchin 52-48.

StevenTDennis twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:02:16 Murkowski told me she concurs with Susan Collins’ view that Kavanaugh probably wouldn’t overturn Roe. reageer retweet
Waneer abortus wordt verboden, kan trump het wel schudden in 2020.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:29:01 #179
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182322233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:28 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Die gaat nu puur voor haar principes, ze gaat toch niet herkozen worden. Nu kan ze gewoon vrij spreken en stemmen zonder na te denken over een herverkiezing.
Nou ja, om nu al de handdoek in de ring te gooien zou ook wel gek zijn. Misschien is ze gewoon geen spelletjes aan het spelen en stemt gewoon zoals ze echt denkt dat ze moet stemmen?
pi_182322280
Ik denk dat Heitkamp ook deels hoopt op een enorme donatie golf van progressieven door heel Amerika. In North Dakota is campagne voeren vrij goedkoop, dus met wat geld kom je een heel eind. Als ze ja had gestemd, had ze het denk ik hoe dan ook wel kunnen schudden.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:31:25 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182322287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:28 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Waneer abortus wordt verboden, kan trump het wel schudden in 2020.
Dat denk ik ook wel ja en nog wel voor een lange tijd staan de republikeinen daarmee op achterstand. Het is wel te hopen dat, mocht het gebeuren, er dan wel ook in het zuiden eerst wetten doorheen komen die abortus toestaan, zodat het later als het verbod weer eens op federaal niveau verboden wordt op meer draagvlak kan rekenen bij politiek geïnteresseerden in die regionen.
pi_182322300
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je zou die topic eens kunnen volgen voor het antwoord op dit soort vragen natuurlijk.

Puntje nummer één is dat het hier geen rechtszaak betreft, maar meer een soort sollicitatiegesprek. Er is geen sprake van vaststelling van een schuldvraag, maar van de vraag of iemand zonder enige gerede twijfel voor het leven kan worden benoemd.

Dan hebben we de BAR association. Die kent drie classificaties. Welk qualified, qualified en not qualified. SC leden hebben eigenlijk vrijwel altijd well qualified. Dat is niet één of andere superaanbeveling, maar eerder een vereiste. Kavanaugh is in 2006 overigens gedegradeerd naar gewoon "Qualified" juist ook vanwege zaken als partijdigheid.

Volledig onafhankelijk van enige schuldvraag in de kwestie omtrent Ford liet zijn hoorzitting wel zien dat de man volkomen ongeschikt is om als rechter een weloverwogen objectief oordeel te vellen. De kwaliteit die je zoekt in een potentiële SC rechter noemt men in het Engels "measured". In plaats daarvan zagen we wat de Amerikanen "unhinged" noemen.
Duidelijker kan je het niet maken ^O^
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:34:11 #183
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322356
https://www.mcclatchydc.c(...)rticle219488090.html

''The Republican Party does three things: cut taxes, kill terrorists and confirm judges. When we do those things, we energize our base.''

Artikel over waarom de republikeinen het wel eens beter dan verwacht kunnen doen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:37:19 #184
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik denk dat Heitkamp ook deels hoopt op een enorme donatie golf van progressieven door heel Amerika. In North Dakota is campagne voeren vrij goedkoop, dus met wat geld kom je een heel eind. Als ze ja had gestemd, had ze het denk ik hoe dan ook wel kunnen schudden.
Clinton haalde er 27.23% van de stemmen en Stein 1.10% in 2016. Niet echt een progessief nest.
Tester en Manchin zijn gematigder en hebben een volkser/conservatiever/lokaler imago, daarom denk ik dat die meer kans hebben op overleven.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182322472
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:10 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wat heeft dát er mee te maken...?

:?
Ah dat is het enige uit mijn post waar je op kunt reageren?
pi_182322510
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:27 schreef vigen98 het volgende:
Waarom doe ik überhaupt nog moeite als ik zulke typische reacties krijg. Zucht ...
Wat voor typische reacties? Tegenwind omdat je ongelijk hebt op vele fronten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182322577
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:45:00 #188
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322596
quote:
Ik gok dat ze (bijna) allemaal op Clinton hebben gestemd :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:45:47 #189
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182322618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:37 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Clinton haalde er 27.23% van de stemmen en Stein 1.10% in 2016. Niet echt een progessief nest.
Tester en Manchin zijn gematigder en hebben een volkser/conservatiever/lokaler imago, daarom denk ik dat die meer kans hebben op overleven.
Tester is een stuk progressiever dan Heitkamp, hoor.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:46:26 #191
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182322634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Tester is een stuk progressiever dan Heitkamp, hoor.
Klopt, Maar zijn imago is iets conservatief en stoerder. Witte man doet het vaak beter.......
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:02:32 #192
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182323036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:46 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt, Maar zijn imago is iets conservatief en stoerder. Witte man doet het vaak beter.......
Toch heeft ze er gewonnen in 2012. Dat was op zich een gunstig speelveld voor democraten, maar ook weer niet heel overdreven zo. Vooralsnog lijkt het erop dat 2018 een stuk groter uitslaat richting democraten dan 2012. Ik zou haar zeker nog niet afschrijven en maak me sterk dat ze dat zelf ook niet doet.
pi_182323086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:46 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt, Maar zijn imago is iets conservatief en stoerder. Witte man doet het vaak beter.......
Zoals zwart zijn ook wel eens voordelig kan zijn.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:06:22 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182323123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:45 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik gok dat ze (bijna) allemaal op Clinton hebben gestemd :P
Dat vind je niet zo heel gek toch? Als je rechtenprofessor bent moet je wel een heel rare kijk op de wereld hebben als je op willend autocraat Trump zou stemmen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:06:30 #195
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182323125
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:48 schreef vigen98 het volgende:
Kavanaugh is zoals verwacht onschuldig. Mooi dat het nu ook volgens de FBI zo is. Ford's verhaal maakte sowieso niet veel indruk en er zaten te veel gaten in het verhaal.
Incorrect. FBI zal nooit zeggen dat iemand onschuldig is. Dat is hun taak niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door DustPuppy op 04-10-2018 21:18:58 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:07:20 #196
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182323140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat vind je niet zo heel gek toch? Als je rechtenprofessor moet je wel een heel rare kijk op de wereld hebben als je op autocraat Trump zou stemmen.
Maar waarom zouden de republikeinen opeens naar allemaal linkse democraten luisteren om een rechter niet te benoemen? Pas als de Gop achterban tegen is, dan pas zal het beleid veranderen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:09:31 #197
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182323184
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Omdat we ervan uitgaan van onschuldig tot het tegendeel bewezen is en hij is geschikt omdat hij een fantastische carrière heeft als rechter en advocaat. De BAR association heeft ook gezegd dat het een fantastische rechter is.
Zo zie je maar weer hoe goed je op de hoogte bent:

Bar Association Questioned Kavanaugh’s Temperament and Honesty in 2006

American Bar Association: Delay Kavanaugh until FBI investigates assault allegations
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:10:05 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182323195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:07 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Maar waarom zouden de republikeinen opeens naar allemaal linkse democraten luisteren om een rechter niet te benoemen? Pas als de Gop achterban tegen is, dan pas zal het beleid veranderen.
Omdat je, hopelijk, in de politiek gegaan bent om dingen te verbeteren naar jouw inzichten/ideologie. Daar horen bij klassiek-liberalen en conservatieven onpartijdige rechters bij die bovendien geen aluhoedje op hebben. Op die grond kun je gewoon deze man afwijzen en hoef je helemaal niet naar democraten te luisteren.

Hell, ze zouden desnoods gewoon de stemming kunnen uitstellen tot na de midterms en als ze de meerderheid zouden verliezen alsnog voor stemmen, hoe corrupt dat ook zou zijn.

Ik vind het oprecht zeer teleurstellend hoeveel schade de republikeinen aan de Senaat hebben toegebracht onder McConnell, en daarvoor in het Huis sinds Gingrich. Het gaat alleen maar om macht en niet meer om wat je dan met die macht doet... goed bestuur, zelfs naar eigen ideologie(en), lijkt gewoon niet meer mogelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-10-2018 21:21:19 ]
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:14:59 #199
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182323338
Mooie is wel, als die man in SCOTUS komt geeft dat de Democraten wel een gigantische stok om mee te slaan tijden de verkiezingen en alles wat er uit de SCOTUS komt zal voor altijd besmeurd zijn met partijpolitiek, aangezien Kavanaugh duidelijk heeft laten zien erg partijdig te zijn tijdens het verhoor.

Het zou zelfs zo kunnen zijn dat Kavanaugh zich moet 'recusen' van alles wat ook maar iets met de Democraten te maken heeft. Wat een shitshow wordt dat dan.

De Republikeinen zouden nog wel eens spijt kunnen gaan krijgen van dit erdoor drukken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 4 oktober 2018 @ 21:31:19 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182323677
Take van Silver over Heitkamp:
NateSilver538 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 21:27:00 The Heitkamp takes I'm seeing are wrong. She was fairly critical of Kavanaugh throughout the process, so voting *for* him now would look like an exceptionally craven and poll-driven move, especially given that she's had some bad polling lately. reageer retweet
NateSilver538 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 21:27:00 Voting *against* him and doubling down on her image of honesty/authenticity is a high-variance strategy and will probably not work. But the alternative is quite possibly worse, and you want to take high-variance strategies when you're down in the polls. reageer retweet
Thoughts?
pi_182324382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:28 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Waneer abortus wordt verboden, kan trump het wel schudden in 2020.
Tenzij het in 2021 gebeurt.
pi_182324635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tenzij het in 2021 gebeurt.
Ook nog iets inhoudelijks toe te voegen vwb je totaal ongegronde beweringen waar andere mensen weer op reageerden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182324769
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook nog iets inhoudelijks toe te voegen vwb je totaal ongegronde beweringen waar andere mensen weer op reageerden?
Vraag het netjes en ik zal er over nadenken want hoe jij dat vraagt, daar ga ik geen moeite aan verspillen :)
pi_182324875
Zijn er hier meer mensen van mening dat als Avenatti zich hier niet mee bemoeid had, het veel beter zou zijn geweest?
pi_182324912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vraag het netjes en ik zal er over nadenken want hoe jij dat vraagt, daar ga ik geen moeite aan verspillen :)
De toon van je eigen posts al gezien? Geef gewoon toe dat je het bij het verkeerde eind hebt qua je beweringen over hoe hoog Kavanaugh aangeschreven staat bij zijn eigen collega's. Man up.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182324981
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er hier meer mensen van mening dat als Avenatti zich hier niet mee bemoeid had, het veel beter zou zijn geweest?
Dat idee heb ik bij 95% van zijn zaken. Alles staat in dienst van het hogere doel, Avenatti de politiek in. Of zijn cliënten nog centraal staan, of zijn volledige aandacht krijgen, betwijfel ik.

Hier geeft hij door zijn aanwezigheid bijvoorbeeld ook een makkelijk excuus om getuigen niet serieus te nemen. Als die vrouwen zonder hem naar voren waren gestapt had het op dat vlak wel anders gelopen, al betwijfel ik of ze dan wel gehoord waren door de senaat o.i.d.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:38:03 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182324995
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er hier meer mensen van mening dat als Avenatti zich hier niet mee bemoeid had, het veel beter zou zijn geweest?
Zie niet in wat het uit maakt? Bovendien heeft die mevrouw hem gewoon in dienst genomen, dus hoe dat anders had moeten gaan zie ik ook niet?
pi_182325026
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er hier meer mensen van mening dat als Avenatti zich hier niet mee bemoeid had, het veel beter zou zijn geweest?
Mwah, het was al een shitshow voordat hij mee ging doen. Het enige wat een slechtere uitkomst kan zijn is dat zijn clienten geen kans meer maken met hun zaken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182325041
De president wil de get-out-of-jail juror en krijgt die. Iedereen die hem in de weg staat daar naar toe wordt onder de bus gegooid.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:42:05 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182325058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:41 schreef thesiren.nl het volgende:
De president wil de get-out-of-jail juror en krijgt die. Iedereen die hem in de weg staat daar naar toe wordt onder de bus gegooid.
Rare "theorie", er zijn nog 8 andere rechters in dat hof.
pi_182325061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zie niet in wat het uit maakt?
Zijn schreeuwerigheid heeft imo afgedaan aan het verhaal wat Ford en Ramirez hebben neergezet. Hij heeft er een toneelstuk van gemaakt, wat de republikeinen stokken heeft gegeven om mee te slaan. Je kunt redeneren dat hij de Trump way of life aanhoudt wat betreft bombarie, maar ik denk oprecht dat het de boodschap heeft verzwakt.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:44:17 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182325106
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zijn schreeuwerigheid heeft imo afgedaan aan het verhaal wat Ford en Ramirez hebben neergezet. Hij heeft er een toneelstuk van gemaakt, wat de republikeinen stokken heeft gegeven om mee te slaan. Je kunt redeneren dat hij de Trump way of life aanhoudt wat betreft bombarie, maar ik denk oprecht dat het de boodschap heeft verzwakt.
Mja, zo zie ik het dus niet. Hij haalt de nieuwsshows en die wat softere, conventionele aanpak haalt alleen de krantenlezers om het zwart-wit te schetsen. Dat hij zelf er ook een politieke agenda op na lijkt te houden maakt het wel wat verdacht, maar belangrijk is dat hij een spotlight creeert en een rallying point in zekere zin.
pi_182325123
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zijn schreeuwerigheid heeft imo afgedaan aan het verhaal wat Ford en Ramirez hebben neergezet. Hij heeft er een toneelstuk van gemaakt, wat de republikeinen stokken heeft gegeven om mee te slaan. Je kunt redeneren dat hij de Trump way of life aanhoudt wat betreft bombarie, maar ik denk oprecht dat het de boodschap heeft verzwakt.
Ben ik niet zo zeker van eigenlijk. De GOP zit nu toch al zo met de hakken in het zand dat iedere benadering van mogelijk abuse op dezelfde manier door hen ontvangen zou worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182325222
Bijna de SCOTUS er door

En dan de Midterms nog even winnen.

Die Trump gaat het weer allemaal flikken. :7
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:52:35 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182325231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:51 schreef Nintex het volgende:
Bijna de SCOTUS er door

En dan de Midterms nog even winnen.

Die Trump gaat het weer allemaal flikken. :7
Waarom ben jij voor deze rechter dan en waarom vind je het geen probleem dat hij een linkse conspiracy ziet als wraak voor de Clintons zonder enig bewijs?
pi_182325461
7 Russians indicted for hacking related to Olympic doping scandal, nerve agent poisoning

"They cheated, they got caught, they got mad, and they retaliated," said a U.S. attorney overseeing the prosecution.

quote:
Prosecutors in the U.S. revealed Thursday that they were part of an effort involving the United Kingdom, the Netherlands, and Canada to charge Russian military intelligence operatives who were involved in hacking campaigns aimed at discrediting anti-doping agencies. Officials added that organizations that analyzed a nerve agent used in an attempted assassination were also targets.

Authorities in The Hague described what they called a cloak-and-dagger operation by Russians to spy on chemical weapons analysts, using a rental car full of electronic spy equipment.

The Justice Department filed criminal charges against seven members of the GRU, Russia's main military intelligence unit, accusing them of hacking into the U.S. Anti-Doping Agency in Colorado Springs, Colorado, as well as four international sports governing bodies. A grand jury indictment said the operation was in retaliation for the exposure of Russia's state-sponsored athlete doping program that resulted in a ban from the 2016 summer Olympics in Brazil.

"They cheated, they got caught, they got mad, and they retaliated," said Scott Brady, the U.S. attorney for Western Pennsylvania, who oversaw the U.S. prosecution.

The Russians were accused of stealing personal health information of more than 250 athletes from the U.S. and 29 other countries and releasing it, sometimes falsely claiming that the records showed that the athletes engaged in using banned doping drugs.

Three of the seven Russians named in the indictment were separately accused by special counsel Robert Mueller with meddling in the 2016 presidential election.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182325494
Al gepost?
luluramadan twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:27:45 Retired U.S. Supreme Court Justice John Paul Stevens, a lifelong Republican, told a small crowd in Boca Raton that Judge Brett Kavanaugh’s performance at confirmation hearings should disqualify him. “The Senators should pay attention to this.” https://t.co/LdsJTuPGIx reageer retweet
https://thehill.com/homen(...)uld-not-be-confirmed
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 4 oktober 2018 @ 23:09:18 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182325543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef crystal_meth het volgende:
Al gepost?
luluramadan twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:27:45 Retired U.S. Supreme Court Justice John Paul Stevens, a lifelong Republican, told a small crowd in Boca Raton that Judge Brett Kavanaugh’s performance at confirmation hearings should disqualify him. “The Senators should pay attention to this.” https://t.co/LdsJTuPGIx reageer retweet
https://thehill.com/homen(...)uld-not-be-confirmed
Nog niet gepost. Wel een conservatief die ik in ieder geval snap.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 23:11:37 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182325611
quote:
Russian Official Linked to Natalia Veselnitskaya, the Trump Tower Lawyer, Is Dead

Russia’s Deputy Attorney General Saak Karapetyan was exposed this year for running a foreign recruitment operation with Natalia Veselnitskaya.

A Russian official accused of directing the foreign operations of Natalia Veselnitskaya, the lawyer who met senior Trump campaign officials in 2016, has plummeted to his death in a helicopter crash.

Russian Deputy Attorney General Saak Albertovich Karapetyan was exposed in a Swiss court this year for a plot to enlist another nation’s law-enforcement official as a double-agent for the Kremlin.

[...]
Tsja, altijd lastig, heeft dit er wel of niet mee te maken. In ieder geval goed om te registreren I guess?
pi_182325752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:28 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Waneer abortus wordt verboden, kan trump het wel schudden in 2020.
Abortus wordt dan niet verboden. Als Roe v. Wade wordt teruggedraaid, betekent dat vooral dat individuele staten (of zelfs de federale overheid) wetten kunnen invoeren om legale abortus te beperken zonder dat de rechterlijke macht daar een grondwettelijk stokje voor steekt.

Ik zie niet echt in hoe de SC abortus rechtstreeks zou kunnen verbieden op basis van de grondwet.

Natuurlijk zijn er nu al op vrij dubieuze wijze abortusrestricties in sommige staten.

Maar goed als het aan een deel van de Republikeinen ligt dan wordt dat nog veel stringenter. Dat dat doorgaans betekent dat vrouwen gewoon van de trap worden gemieterd in plaats van een medische ingreep krijgen doet verder niet ter zake.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 oktober 2018 @ 23:31:44 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182326057
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Abortus wordt dan niet verboden. Als Roe v. Wade wordt teruggedraaid, betekent dat vooral dat individuele staten (of zelfs de federale overheid) wetten kunnen invoeren om legale abortus te beperken zonder dat de rechterlijke macht daar een grondwettelijk stokje voor steekt.

Strikt genomen heb je hierin gelijk, hoewel je met een right-to-life interpretatie ook wel abortus zou kunnen verbieden, mogelijk, met genoeg nutjobs. Denk je echter niet dat hij zich versprak en het niet zo letterlijk bedoelde?
pi_182326166
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:07 schreef crystal_meth het volgende:
Al gepost?
luluramadan twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:27:45 Retired U.S. Supreme Court Justice John Paul Stevens, a lifelong Republican, told a small crowd in Boca Raton that Judge Brett Kavanaugh’s performance at confirmation hearings should disqualify him. “The Senators should pay attention to this.” https://t.co/LdsJTuPGIx reageer retweet
https://thehill.com/homen(...)uld-not-be-confirmed
Nog niet gepost, maar het is niet heel verwonderlijk dat een type als Stevens walgt van het optreden van Kavanaugh.
Stevens is toch vooral een gematigd conservatief met een afgewogen oordeel dat in de loop der tijd nog wel aardig evolueerde op vele vlakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182326188
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Strikt genomen heb je hierin gelijk, hoewel je met een right-to-life interpretatie ook wel abortus zou kunnen verbieden, mogelijk, met genoeg nutjobs. Denk je echter niet dat hij zich versprak en het niet zo letterlijk bedoelde?
Welke hij?
Ik denk in ieder geval dat veel mensen hier niet heel erg op de hoogte zijn van het Amerikaanse recht als je op Martijn doelt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182326275
Ik denk dat Roe vs. Wade een mijnenveld is waar niemand in wil stappen.
Het voelt een beetje aan als de Obama: "Ik sluit Guantanamo" retoriek.

Trump richt zich toch vooral op de economie en geen ander republikein heeft het platform of de steun om zoiets ingrijpends te doen.
pi_182326497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:
Ik denk dat Roe vs. Wade een mijnenveld is waar niemand in wil stappen.
Het voelt een beetje aan als de Obama: "Ik sluit Guantanamo" retoriek.

Trump richt zich toch vooral op de economie en geen ander republikein heeft het platform of de steun om zoiets ingrijpends te doen.
Je snapt er niet heel veel van. Trump is volstrekt irrelevant.
De SC kan een zaak krijgen waarin wordt gevraagd uitspraak te doen over een beperkende maatregel die door een conservatieve staat is ingevoerd. Op dat moment komt Roe v. Wade om de hoek kijken.
Met een mijnenveld heeft dat niets van doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 4 oktober 2018 @ 23:55:51 #226
408813 crew  trein2000
pi_182326523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:
Ik denk dat Roe vs. Wade een mijnenveld is waar niemand in wil stappen.
Het voelt een beetje aan als de Obama: "Ik sluit Guantanamo" retoriek.

Trump richt zich toch vooral op de economie en geen ander republikein heeft het platform of de steun om zoiets ingrijpends te doen.
Onderschat Mike Pence cs niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182326532
De goalpost is weer een stukje opgeschoven

"Did you see him pass out?"

"No, but I saw him quite drunk" _O-

jason_howerton twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:23:58 REPORTER: "What did [Kavanaugh] specifically testify to that you believe is a lie?LUDINGTON: “I have seen Brett drunk to the point he could easily be passed out.”REPORTER: “But you never saw him passed out?”LUDINGTON:https://t.co/gDlQ0S8qao reageer retweet
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:07:42 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182326703
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welke hij?
Ik denk in ieder geval dat veel mensen hier niet heel erg op de hoogte zijn van het Amerikaanse recht als je op Martijn doelt. :P
Welke hij = martijnde3e.

Ik vatte het in ieder geval op tegoedentrouw. Dus zoals de situatie gaat zijn, niet zoals hij letterlijk schreef. Ik kan dat verkeerd geïnterpreteerd hebben.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:10:27 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182326740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:56 schreef Nintex het volgende:
De goalpost is weer een stukje opgeschoven

"Did you see him pass out?"

"No, but I saw him quite drunk" _O-

jason_howerton twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:23:58 REPORTER: "What did [Kavanaugh] specifically testify to that you believe is a lie?LUDINGTON: “I have seen Brett drunk to the point he could easily be passed out.”REPORTER: “But you never saw him passed out?”LUDINGTON:https://t.co/gDlQ0S8qao reageer retweet
Welke goalpost? Het willen hebben van een betrouwbare, eerlijke, onpartijdige, kundige rechter?
pi_182326774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welke hij = martijnde3e.

Ik vatte het in ieder geval op tegoedentrouw. Dus zoals de situatie gaat zijn, niet zoals hij letterlijk schreef. Ik kan dat verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Tussen het (gedeeltelijk) terugdraaien van Roe v. Wade en een federaal verbod op abortus zit echt een wereld van verschil. Als je dat niet expliciet benoemt, betwijfel ik ook of je dat snapt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:14:40 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182326797
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tussen het (gedeeltelijk) terugdraaien van Roe v. Wade en een federaal verbod op abortus zit echt een wereld van verschil. Als je dat niet expliciet benoemt, betwijfel ik ook of je dat snapt.
Ik snap dat, want zoals je in mijn reactie op zijn post kunt lezen besprak ik het impliciet.
pi_182327031
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je snapt er niet heel veel van. Trump is volstrekt irrelevant.
De SC kan een zaak krijgen waarin wordt gevraagd uitspraak te doen over een beperkende maatregel die door een conservatieve staat is ingevoerd. Op dat moment komt Roe v. Wade om de hoek kijken.
Met een mijnenveld heeft dat niets van doen.
Ik vraag me af of Roberts het zo ver zou laten komen. Kavanaugh die de beslissende opinion over Roe v. Wade geeft? Dan heeft het Hof geen legitimiteit meer over.

Waarschijnlijker is dat er langzaam maar zeker met allerlei maatregelen steeds minder overblijft van het recht op abortus. De kaasschaafmethode, zegmaar.
pi_182327047
SenCapito twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:26:14 My full statement on my support for Judge Brett Kavanaugh and my decision to vote to confirm him to serve on the U.S. Supreme Court: https://t.co/kwvvGYXb6C reageer retweet
Pats boem. Weer een confirmed vote. :)
pi_182327079
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:35 schreef Nintex het volgende:
SenCapito twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:26:14 My full statement on my support for Judge Brett Kavanaugh and my decision to vote to confirm him to serve on the U.S. Supreme Court: https://t.co/kwvvGYXb6C reageer retweet
Pats boem. Weer een confirmed vote. :)
Dit was geen twijfelaar, hoor.

Of zal ik ook straks de tweet van Warren ergens gaan opsnorren.

Hoewel ik wel denk dat de zaak rond is voor de Republikeinen. Collins en Flake voor, dan mag Murkowski tegen stemmen omdat ze dan toch al genoeg hebben, en dan stemt Manchin voor omdat het dan toch geen verschil meer maakt.

Maar als je denkt dat dan alles pais en vree is, ben je naïef. Kavanaugh is een wond die nog heel, heel lang zal blijven door etteren in de Amerikaanse samenleving. En het ultieme argument om met een Democratische president en Congres het Hof uit te gaan breiden.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:39:34 #235
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182327080
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:35 schreef Nintex het volgende:
SenCapito twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:26:14 My full statement on my support for Judge Brett Kavanaugh and my decision to vote to confirm him to serve on the U.S. Supreme Court: https://t.co/kwvvGYXb6C reageer retweet
Pats boem. Weer een confirmed vote. :)
Waarom ben jij voor deze rechter dan en waarom vind je het geen probleem dat hij een linkse conspiracy ziet als wraak voor de Clintons zonder enig bewijs?
pi_182327203
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom ben jij voor deze rechter dan en waarom vind je het geen probleem dat hij een linkse conspiracy ziet als wraak voor de Clintons zonder enig bewijs?
Hij ziet geen linkse conspiracy. Hij was pis woest, omdat hij 9 dagen lang was afgeslacht in de media en als verkrachter werd neer gezet. De oorspronkelijke aanklacht was niet eens verkrachting.

Daarnaast, er is niets van gelogen. De social media accounts die normaal gesproken anti-Trump en boe-Rusland propaganda spuwen van MoveOn, NowThis etc. dingen vol op het anti-Kavanaugh orgel. Je ziet er ook geen enkel terugkrabbelen nu de zaken toch niet zo 'zeker' zijn als ze in eerste instantie hadden verwacht.

Logisch ook. Het gaat om een belangrijk politiek spel en veel macht. Geen van beide partijen gaat ooit toegeven dat ze fout zitten.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:57:03 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182327265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij ziet geen linkse conspiracy. Hij was pis woest, omdat hij 9 dagen lang was afgeslacht in de media en als verkrachter werd neer gezet. De oorspronkelijke aanklacht was niet eens verkrachting.

Daarnaast, er is niets van gelogen. De social media accounts die normaal gesproken anti-Trump en boe-Rusland propaganda spuwen van MoveOn, NowThis etc. dingen vol op het anti-Kavanaugh orgel. Je ziet er ook geen enkel terugkrabbelen nu de zaken toch niet zo 'zeker' zijn als ze in eerste instantie hadden verwacht.

Logisch ook. Het gaat om een belangrijk politiek spel en veel macht. Geen van beide partijen gaat ooit toegeven dat ze fout zitten.
Hij was mogelijk piswoest toen hij die woorden sprak, maar wat zeker is, is dat hij een week lang na heeft kunnen denken over wat hij zou zeggen. Als je na een week contemplatie dit zo uitspreekt zit er wel heel veel woede ten opzichte van de Clintons en uberhaupt de democraten. Ik zou echt willen dat ik het anders kon zien, maar met wat je me hier geeft zit dat er niet in.
pi_182327494
seungminkim twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 01:02:27 Spokeswoman for @SteveDaines confirms that he will indeed be walking his daughter down the aisle on her wedding day on Saturday, won’t be present for a Kavanaugh confirmation vote if it happens then. 👰 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 01:40:26 #239
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182327574
Daines is een Republikeinse backbencher voor zover mensen zich het afvroegen :P
pi_182328838
Mike Pence accuses China of meddling in US elections despite lack of evidence

Vice-president’s allegation echoes similar claim made by Trump last week but has been contradicted by cybersecurity experts

quote:
Mike Pence has claimed that Russian interference in US elections “pales in comparison” with Chinese meddling, which he said was aimed at ousting Donald Trump.

The vice-president’s allegation echoes a similar claim made by the president at the UN last week, but it has been contradicted by cybersecurity experts and the administration has yet to provide any supporting evidence, other than to point to instances of overt lobbying.

The administration’s own secretary of homeland security, Kirstjen Nielsen, said: “We currently have no indication that a foreign adversary intends to disrupt our election infrastructure.

“We know they [the Chinese] have the capability and we know they have the will. So we’re constantly on alert to watch. But what we see with China right now are the influence campaigns, the more traditional, longstanding, holistic influence campaigns,” Nielsen said on Tuesday at a Washington Post cybersecurity conference.

In his remarks on Thursday, Pence alleged a far more focused Chinese assault on US democracy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182328877
G.O.P. Hopes Anger Over Treatment of Kavanaugh Propels Voters to the Polls

quote:
President Trump and his conservative allies now see their effort to confirm Judge Brett M. Kavanaugh as central to salvaging the Republican Party’s fortunes in the midterm elections, and hope to use the fervent liberal opposition to his nomination to the Supreme Court as a graphic example of the threat posed by a Democratic return to power in Congress.

The increasingly aggressive attacks on Judge Kavanaugh’s main accuser and the dark warnings about Democrats from his supporters are part of an effort to harness Republicans’ outrage over what they see as a Democratic plot to steal a pivotal Supreme Court seat.

“What the Kavanaugh controversy has done is increase Republican voting intensity so that it is approaching Democratic intensity, which is already through the roof,” said Whit Ayres, a Republican pollster. “Republicans perceive that Judge Kavanaugh is a man who has led an upright and honorable life, certainly as an adult, and feel like his reputation is being trashed and his nomination is being railroaded.”

But even as Senate Republicans are increasingly confident that Judge Kavanaugh will be confirmed, some party leaders fear his confirmation could dissipate some of the anger and sap the party of a powerful source of energy.

To keep that anger alive, conservatives like Matt Schlapp, chairman of the American Conservative Union, argue that the intensity with which Democrats went after Judge Kavanaugh should frame for Republicans the threat posed by the loss of one or both chambers of Congress in November.

Democrats “don’t just disagree with Trump, they hate him and they want him in prison,” Mr. Schlapp said. “The Kavanaugh confirmation is the personification of that.”

“What this election is about,” he added, “is, No. 1, if the Democrats win the House, they will impeach him; No. 2, we’re finally getting our country back, and the Democrats want to pull us off course; No. 3, we want Kavanaugh.”

Other allies of the president have been just as blunt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:06:31 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182329072
Geen zorgen mensen, Kavanaugh is volledig onafhankelijk en was gewoon een beetje emotioneel. Aldus Crazy Brett himself.

https://www.wsj.com/artic(...)ns=prod/accounts-wsj

quote:
I Am an Independent, Impartial Judge

Yes, I was emotional last Thursday. I hope everyone can understand I was there as a son, husband and dad.

I was deeply honored to stand at the White House July 9 with my wife, Ashley, and my daughters, Margaret and Liza, to accept President Trump’s nomination to succeed my former boss and mentor, Justice Anthony Kennedy, on the Supreme Court. My mom, Martha—one of the first women to serve as a Maryland prosecutor and trial judge, and my inspiration to become a lawyer—sat in the audience with my dad, Ed.

That night, I told the American people who I am and what I believe. I talked about my 28-year career as a lawyer, almost all of which has been in public service. I talked about my 12 years as a judge on the U.S. Court of Appeals for the District of Columbia Circuit, often called the second most important court in the country, and my five years of service in the White House for President George W. Bush. I talked about my long record of advancing and promoting women, including as a judge—a majority of my 48 law clerks have been women—and as a longtime coach of girls’ basketball teams.

As I explained that night, a good judge must be an umpire—a neutral and impartial arbiter who favors no political party, litigant or policy. As Justice Kennedy has stated, judges do not make decisions to reach a preferred result. Judges make decisions because the law and the Constitution compel the result. Over the past 12 years, I have ruled sometimes for the prosecution and sometimes for criminal defendants, sometimes for workers and sometimes for businesses, sometimes for environmentalists and sometimes for coal miners. In each case, I have followed the law. I do not decide cases based on personal or policy preferences. I am not a pro-plaintiff or pro-defendant judge. I am not a pro-prosecution or pro-defense judge. I am a pro-law judge.

As Justice Kennedy showed us, a judge must be independent, not swayed by public pressure. Our independent judiciary is the crown jewel of our constitutional republic. The Supreme Court is the last line of defense for the separation of powers, and for the rights and liberties guaranteed by the Constitution.

The Supreme Court must never be viewed as a partisan institution. The justices do not sit on opposite sides of an aisle. They do not caucus in separate rooms. As I have said repeatedly, if confirmed to the court, I would be part of a team of nine, committed to deciding cases according to the Constitution and laws of the United States. I would always strive to be a team player.

During the confirmation process, I met with 65 senators and explained my approach to the law. I participated in more than 30 hours of hearings before the Senate Judiciary Committee, and I submitted written answers to nearly 1,300 additional questions. I was grateful for the opportunity.

After all those meetings and after my initial hearing concluded, I was subjected to wrongful and sometimes vicious allegations. My time in high school and college, more than 30 years ago, has been ridiculously distorted. My wife and daughters have faced vile and violent threats.

Against that backdrop, I testified before the Judiciary Committee last Thursday to defend my family, my good name and my lifetime of public service. My hearing testimony was forceful and passionate. That is because I forcefully and passionately denied the allegation against me. At times, my testimony—both in my opening statement and in response to questions—reflected my overwhelming frustration at being wrongly accused, without corroboration, of horrible conduct completely contrary to my record and character. My statement and answers also reflected my deep distress at the unfairness of how this allegation has been handled.

I was very emotional last Thursday, more so than I have ever been. I might have been too emotional at times. I know that my tone was sharp, and I said a few things I should not have said. I hope everyone can understand that I was there as a son, husband and dad. I testified with five people foremost in my mind: my mom, my dad, my wife, and most of all my daughters.

Going forward, you can count on me to be the same kind of judge and person I have been for my entire 28-year legal career: hardworking, even-keeled, open-minded, independent and dedicated to the Constitution and the public good. As a judge, I have always treated colleagues and litigants with the utmost respect. I have been known for my courtesy on and off the bench. I have not changed. I will continue to be the same kind of judge I have been for the last 12 years. And I will continue to contribute to our country as a coach, volunteer, and teacher. Every day I will try to be the best husband, dad, and friend I can be. I will remain optimistic, on the sunrise side of the mountain. I will continue to see the day that is coming, not the day that is gone.

I revere the Constitution. I believe that an independent and impartial judiciary is essential to our constitutional republic. If confirmed by the Senate to serve on the Supreme Court, I will keep an open mind in every case and always strive to preserve the Constitution of the United States and the American rule of law.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182329105
De herverkiezingscampagne van Trump roept op dat Kavanaugh nu echt de Senaat in moet :o :X

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:17:13 #244
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182329135
Kavanaugh naar SCOTUS heeft volgens analysten 2 gevolgen.

De Democraten hebben nu meer kans om de Midterms te winnen.

En alles wat er uit de SCOTUS komt, kan veel makkelijker weer worden teruggedraaid, zeker als Kavanaugh een beslissende stem erin had.

So much winning!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182329145
Kavanaugh heeft een open brief in de WSJ geschreven:

https://www.wsj.com/artic(...)2?mod=article_inline
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:23:33 #246
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182329165
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:19 schreef Igen het volgende:
Kavanaugh heeft een open brief in de WSJ geschreven:

https://www.wsj.com/artic(...)2?mod=article_inline
Je meent t
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182329169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:17 schreef DustPuppy het volgende:
Kavanaugh naar SCOTUS heeft volgens analysten 2 gevolgen.

De Democraten hebben nu meer kans om de Midterms te winnen.

En alles wat er uit de SCOTUS komt, kan veel makkelijker weer worden teruggedraaid, zeker als Kavanaugh een beslissende stem erin had.

So much winning!
Win win dus. Iedereen blij.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:26:03 #248
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182329176
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Win win dus. Iedereen blij.
Nou ja, de Republikeinen winnen de slag maar verliezen de oorlog basically.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182329240
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:19 schreef Igen het volgende:
Kavanaugh heeft een open brief in de WSJ geschreven:

https://www.wsj.com/artic(...)2?mod=article_inline
3 posts hoger...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182329359
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
seungminkim twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 01:02:27 Spokeswoman for @SteveDaines confirms that he will indeed be walking his daughter down the aisle on her wedding day on Saturday, won’t be present for a Kavanaugh confirmation vote if it happens then. 👰 reageer retweet
Ik neem aan dat ze de stemming zullen verplaatsen, tenzij ze zeker zijn dat ze zijn stem niet nodig hebben. Hoe hij zou/zal stemmen is duidelijk:
SteveDaines twitterde op vrijdag 28-09-2018 om 17:41:36 Just got off the phone with Judge Kavanaugh. Very proud to share that the great people of Montana are standing behind him and I look forward to casting my vote to confirm him. #KavanaughConfirmation https://t.co/f266UKVuNp reageer retweet


Benieuwd wat z'n kans op herverkiezing (in 2020) is als ie inderdaad de stemming mist. Misschien maakt het weinig verschil, hij was de eerste republikein sinds 1913 die de zetel in de wacht sleepte, en dat was nadat z'n tegenstander John Walsh zich terugtrok wegens beschuldigingen van plagiaat. De Democraten wezen een nieuwe kandidaat aan 50 dagen voor de verkiezingen, zij kon slechts $2000 van de campaign funds van Walsh overnemen.
Daines won met 57.8% tegen 40.1%.

[ Bericht 7% gewijzigd door crystal_meth op 05-10-2018 08:27:46 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:46:41 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182329786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:50 schreef Nintex het volgende:

[..]
Hij was pis woest, omdat hij 9 dagen lang was afgeslacht in de media

Het gaat om een belangrijk politiek spel en veel macht. Geen van beide partijen gaat ooit toegeven dat ze fout zitten.
Dan is Kavanaugh op grond hiervan NIET geschikt voor zijn taak. Een rechter moet namelijk in "balans" zijn, hoeveel druk er ook op hem wordt gelegd, en de grondwet voor de partij prefereren. Je WILT geen partijgebonden opperrechter die emotioneel van zijn stuk gebracht kan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 05-10-2018 09:09:44 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182330589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan is Kavanaugh op grond hiervan NIET geschikt voor zijn taak. Een rechter moet namelijk in "balans" zijn, hoeveel druk er ook op hem wordt gelegd, en de grondwet voor de partij prefereren. Je WILT geen partijgebonden opperrechter die emotioneel van zijn stuk gebracht kan worden.
Voor hem is het alles of niets. Als de beschuldiging niet doorslaggevend is, kan hij dé carrièrestap van zijn leven maken. Als de beschuldiging wel doorslaggevend is, dan is zijn carrière voorbij en is hij de rest van z'n leven een walgelijke perverseling. Ik denk dat alleen een robot daar niet emotioneel van wordt.
pi_182330831
Emotioneel? Ja. Paranoïde schizofreen? Nee. Ik vind zijn getuigenis eigenlijk schokkender dan de beschuldigingen zelf.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:06:38 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182330884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 09:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor hem is het alles of niets. Als de beschuldiging niet doorslaggevend is, kan hij dé carrièrestap van zijn leven maken. Als de beschuldiging wel doorslaggevend is, dan is zijn carrière voorbij en is hij de rest van z'n leven een walgelijke perverseling. Ik denk dat alleen een robot daar niet emotioneel van wordt.
Met dat vage FBI "onderzoek" waarbij zowel Kavanaugh als Ford NIET zijn ondervraagd krijgt Kavanaugh hoe dan ook een stigma aan de broek van een perverseling, want daar haal je misschien een paar Republikeinse senators mee over de streep, maar niet de gemiddelde Amerikaan. Of je gaat voor VOLLEDIGE duidelijkheid, of je doet dit niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182331164
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met dat vage FBI "onderzoek" waarbij zowel Kavanaugh als Ford NIET zijn ondervraagd krijgt Kavanaugh hoe dan ook een stigma aan de broek van een perverseling, want daar haal je misschien een paar Republikeinse senators mee over de streep, maar niet de gemiddelde Amerikaan. Of je gaat voor VOLLEDIGE duidelijkheid, of je doet dit niet.
Als de Republikeinen een probleem hadden met perverselingen had er wel een andere idioot in het witte huis gezeten.
pi_182331185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met dat vage FBI "onderzoek" waarbij zowel Kavanaugh als Ford NIET zijn ondervraagd krijgt Kavanaugh hoe dan ook een stigma aan de broek van een perverseling, want daar haal je misschien een paar Republikeinse senators mee over de streep, maar niet de gemiddelde Amerikaan. Of je gaat voor VOLLEDIGE duidelijkheid, of je doet dit niet.
Waarom zouden Ford en Kavanaugh opnieuw moeten worden gehoord?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:23:00 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182331194
Honderden arrestaties bij protest tegen Kavanaugh in Washington - https://nos.nl/l/2253401
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182331206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zouden Ford en Kavanaugh opnieuw moeten worden gehoord?
Ford is nooit gehoord door de FBI dus van opnieuw is geen sprake, Kavanaugh is bij mijn weten nooit gehoord door de FBI met betrekking tot de beschuldigingen van onder andere Ford en dat is nou juist waar dat "onderzoek" over zou gaan, dus ook hier is van opnieuw niet of nauwelijks sprake.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:24:10 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182331217
Deze hadden we al. Maar nu in het Nederlands.
Amerikaanse vice-president Pence: China wil af van Trump - https://nos.nl/l/2253404
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:28:52 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182331291
Hebben we de ingezonden brief van Kavanaugh in de WSJ al?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182331297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ford is nooit gehoord door de FBI dus van opnieuw is geen sprake, Kavanaugh is bij mijn weten nooit gehoord door de FBI met betrekking tot de beschuldigingen van onder andere Ford en dat is nou juist waar dat "onderzoek" over zou gaan, dus ook hier is van opnieuw niet of nauwelijks sprake.
Pardon... Ford en Kavanaugh zijn gewoon onder ede gehoord door het senaat.
Dit zijn verklaringen prima bruikbaar door de FBI. Blijkbaar zien ze de noodzaak niet om dubbele vragen te stellen.
pi_182331324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... Ford en Kavanaugh zijn gewoon onder ede gehoord door het senaat.
Dit zijn verklaringen prima bruikbaar door de FBI. Blijkbaar zien ze de noodzaak niet om dubbele vragen te stellen.
Vergelijk je nu echt een sollicitatiegesprek met een FBI-onderzoek?
pi_182331349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... Ford en Kavanaugh zijn gewoon onder ede gehoord door het senaat.
Dit zijn verklaringen prima bruikbaar door de FBI. Blijkbaar zien ze de noodzaak niet om dubbele vragen te stellen.
Zelfs de aanklager (of female assistent) van de GOP kant zei dat die setting niet de juiste setting is om achter de waarheid te komen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:33:43 #264
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182331369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als de Republikeinen een probleem hadden met perverselingen had er wel een andere idioot in het witte huis gezeten.
Goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182331376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vergelijk je nu echt een sollicitatiegesprek met een FBI-onderzoek?
Nee refregmental blaat gewoon het officiele standpunt van het witte huis na, dat het eigenlijk is omdat de FBI geen toestemming kreeg om ze beiden te interviewen is alleen maar lastig.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:35:20 #266
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182331397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zouden Ford en Kavanaugh opnieuw moeten worden gehoord?
Omdat dit blijkbaar niet adequaat genoeg gebeurde. De controverse is niet weggenomen, maar versterkt. Waarom vraag je naar de bekende weg?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:36:19 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182331416
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Honderden arrestaties bij protest tegen Kavanaugh in Washington - https://nos.nl/l/2253401
Muilkorving van het protest.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:40:51 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182331519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... Ford en Kavanaugh zijn gewoon onder ede gehoord door het senaat.
Dit zijn verklaringen prima bruikbaar door de FBI. Blijkbaar zien ze de noodzaak niet om dubbele vragen te stellen.
Moet men Ford en alle anderen die onder ede verklaringen tegen Kavanaugh hebben afgelegd dan niet worden aangeklaagd voor meineed?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:49:29 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182331664
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... Ford en Kavanaugh zijn gewoon onder ede gehoord door het senaat.
Dit zijn verklaringen prima bruikbaar door de FBI. Blijkbaar zien ze de noodzaak niet om dubbele vragen te stellen.
De verklaringen van meerdere klasgenoten waren ook bruikbaar. Enig idee waarom die niet zijn meegenomen in het onderzoek?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:51:10 #270
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182331690
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Moet men Ford en alle anderen die onder ede verklaringen tegen Kavanaugh hebben afgelegd dan niet worden aangeklaagd voor meineed?
dat moeten ze natuurlijk wél hard kunnen maken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182331712
FBI report sent to the Hill includes 45 pages of interview summaries. In addition, there are 1600 extra pages of information that the FBI sent from their tip line.
There was no synopsis included by the FBI and only a standard background information coversheet.
@Arianedevogue

Er was maar 1(!) kopie beschikbaar, senatoren mochten het een uurtje inkijken en mogen geen aanvullende vragen stellen.

McConnell heeft zijn best gedaan om het zo vals mogelijk te spelen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:53:35 #272
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182331720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
FBI report sent to the Hill includes 45 pages of interview summaries. In addition, there are 1600 extra pages of information that the FBI sent from their tip line.
There was no synopsis included by the FBI and only a standard background information coversheet.
@Arianedevogue

Er was maar 1(!) kopie beschikbaar, senatoren mochten het een uurtje inkijken en mogen geen aanvullende vragen stellen.

McConnell heeft zijn best gedaan om het zo vals mogelijk te spelen.
Dat zijn we van 'm gewend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182331726
Wanneer komen de lekken uit het rapport? Je zou toch denken dat de halve senaat en een aantal fbi agenten wel wat willen doorspelen naar de media.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:00:20 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182331818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat moeten ze natuurlijk wél hard kunnen maken.
Iemand heeft gelogen. Als Kavanaugh onschuldig is moet men een zaak tegen Ford starten. Gewoon, met een volledig onderzoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182331952
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Honderden arrestaties bij protest tegen Kavanaugh in Washington - https://nos.nl/l/2253401
Nu nog een keer hard straffen. Het lijken wel Westboro Baptist Church members. Net zo gek / feitenloos.
pi_182331961
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iemand heeft gelogen. Als Kavanaugh onschuldig is moet men een zaak tegen Ford starten. Gewoon, met een volledig onderzoek.
Tegen 1 van de dames loopt al een zaak toch ?
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:19:21 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182332125
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:09 schreef JanSob het volgende:

[..]

Tegen 1 van de dames loopt al een zaak toch ?
Niet dat ik weet. Maar dat zou de FBI dan heel goed moeten onderzoeken. Zonder inmenging of deadline's dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:19:52 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332130
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:09 schreef JanSob het volgende:

[..]

Tegen 1 van de dames loopt al een zaak toch ?
Maar NIET tegen Ford. en laat dit nu diegene zijn die gehoord is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182332149
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:08 schreef JanSob het volgende:

[..]

Nu nog een keer hard straffen. Het lijken wel Westboro Baptist Church members. Net zo gek / feitenloos.
Nou nou, dat is een tikje overdreven, vind je niet?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:26:54 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332262
Misschien worden we nog verrast met een afkeurende stem uit onverwachte hoek en met een geheel andere opvatting.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:27:00 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182332267
Geen Nobelprijs voor Trump. Wel voor strijders tegen seksueel geweld.


Een passende vukjoe, Donnie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:28:44 #282
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:27 schreef Ulx het volgende:
Geen Nobelprijs voor Trump. Wel voor strijders tegen seksueel geweld.

Een passende vukjoe, Donnie.
Denis Mukwege and Nadia Murad, van harte gefeliciteerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182332323
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou nou, dat is een tikje overdreven, vind je niet?
Ik ben van mening dat je niet iemand zonder bewijs kan beschuldigen/trachten kapot te maken. Daar mag flink tegen opgetreden worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:32:07 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182332343
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef JanSob het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je niet iemand zonder bewijs kan beschuldigen/trachten kapot te maken. Daar mag flink tegen opgetreden worden.
Precies! Gewoon de FBI inschakelen om de onderste steen boven te halen.

Kan natuurlijk wel een nadeel hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:32:08 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332344
Toch wel zuur voor Trump dat die prijs gewonnen wordt door twee mensen die in zijn ogen uit shithole-countries komen.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:32:18 #286
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182332347
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef JanSob het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je niet iemand zonder bewijs kan beschuldigen/trachten kapot te maken. Daar mag flink tegen opgetreden worden.
Het bewijs dat die man ongeschikt is voor SCOTUS staat gewoon op film hoor.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182332357
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef JanSob het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je niet iemand zonder bewijs kan beschuldigen/trachten kapot te maken. Daar mag flink tegen opgetreden worden.
En zij zijn van mening dat er voldoende bewijs is om hem in ieder geval niet op de SC te plaatsen. Gelukkig mag daar voor geprotesteerd worden, zolang het binnen de wetten blijft.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:35:27 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332390
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef JanSob het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je niet iemand zonder bewijs kan beschuldigen/trachten kapot te maken. Daar mag flink tegen opgetreden worden.
Vertel dit maar aan elke opponent die Trump de afgelopen twee jaar heeft afgeserveerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:39:07 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332441
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En zij zijn van mening dat er voldoende bewijs is om hem in ieder geval niet op de SC te plaatsen. Gelukkig mag daar voor geprotesteerd worden, zolang het binnen de wetten blijft.
Ik kan me voorstellen dat een grienende trekpop van Trump nou niet bepaald een goede keuze is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182332459
Jullie verleggen de focus en begrijpelijk.

Dit alles begon en draaide volgens de liberals om sexuel misbruik. Niet bewezen wel een persoon gedeeltelijk naar de klote geholpen wees er maar trotst op.

De intenties in deze zijn zo fout.
pi_182332486
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:32 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

JanSob gebruik je nou een vpn om hier te posten of is je ip russisch?
Russisch ip verwacht ik. Zit nu weer ff in me eigen Oblast binnenkort weer naar Nederland :(
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:43:36 #292
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_182332504
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:41 schreef JanSob het volgende:
Jullie verleggen de focus en begrijpelijk.

Dit alles begon en draaide volgens de liberals om sexuel misbruik. Niet bewezen wel een persoon gedeeltelijk naar de klote geholpen wees er maar trotst op.

De intenties in deze zijn zo fout.
En Hillary dan? :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_182332634
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En Hillary dan? :D
https://goo.gl/images/zcLvrQ

The Dog , die maakt het er ookwel een beetje naar. Met der hot sause en Beyonce (black panter aanhanger) adeptatie.
pi_182332685
Op de achtergrond probeert Erik Prince nog altijd de oorlog in Afghanistan te privatiseren. Men is bang dat Trump er toch oor naar gaat hebben, omdat... het Trump is. De hoop is hierbij vooral gevestigd op Mattis als the voice of reason.

https://www.washingtonpos(...)story.html?tid=sm_tw
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:00:34 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182332793
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:41 schreef JanSob het volgende:
Jullie verleggen de focus en begrijpelijk.

Dit alles begon en draaide volgens de liberals om sexuel misbruik. Niet bewezen wel een persoon gedeeltelijk naar de klote geholpen wees er maar trotst op.

De intenties in deze zijn zo fout.
En het liegen onder ede dan?

Moet de FBI nou een heel diepgravend onderzoek doen of ben je niet van de law & order?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:07:11 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182332943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:41 schreef JanSob het volgende:
Jullie verleggen de focus en begrijpelijk.

Dit alles begon en draaide volgens de liberals om sexuel misbruik. Niet bewezen wel een persoon gedeeltelijk naar de klote geholpen wees er maar trotst op.

De intenties in deze zijn zo fout.

Met recente voorbeelden in ons achterhoofd kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:09:38 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_182332982
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef JanSob het volgende:

[..]

https://goo.gl/images/zcLvrQ

The Dog , die maakt het er ookwel een beetje naar. Met der hot sause en Beyonce (black panter aanhanger) adeptatie.

Dat is niet wat ik bedoel en dat weet jij ook.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:12:04 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182333027
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:51 schreef JanSob het volgende:

[..]

https://goo.gl/images/zcLvrQ

The Dog , die maakt het er ookwel een beetje naar. Met der hot sause en Beyonce (black panter aanhanger) adeptatie.

Maar die Black Panthers stonden indertijd met hun AR-15's bij het gemeentehuis. Dat is toch een prachtig voirbeeld van het 2de Amendement in actie?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182333078
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar die Black Panthers stonden indertijd met hun AR-15's bij het gemeentehuis. Dat is toch een prachtig voirbeeld van het 2de Amendement in actie?
Nee. Dat is een terreurgroep die hun aanwezigheid duidelijk maakt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:15:01 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182333079
Of die foto van de radicale zwarte moslim Malcolm X, die geheel 2A met een geweer zijn familie wil beschermen? Zulke zwarten moeten er meer zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:15:31 #301
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182333093
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:15 schreef JanSob het volgende:

[..]

Nee. Dat is een terreurgroep die hun aanwezigheid duidelijk maakt.
Hoezo? Ze stonden er gewoon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')