SPOILER: tering groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.dumpert.nl/me(...)n_koffie_zetten.htmlquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Word een beetje moe van topicjatters
is de passion zo protestants?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Net even protestant bash gedaan in nws
Arnol Kox die nog colaatjes heeft gedronken met Jezusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat zijn de zelfde mensen die midden in een drukke stad met een microfoon over Jezus gaan schreeuwen
Ik ga de eerste paar dagen alleen maar jagen en vissenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meer ik over Red Dead Redemption lees en zie, hoe meer ik overtuigd raak.
Ik denk niet dat het Skyrim gaat overtreffen in vetste game ooit, maar hij komt hopelijk wel in de buurt.
Goedzoquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zondag naar de kerk hier om de hoek
Gaat dat hoeren neuken erin zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga de eerste paar dagen alleen maar jagen en vissen
En hoeren neuken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat dat hoeren neuken erin zitten?
Ben wel bang voor ziektes dan. In die tijd waren er nog geen condooms he..
quote:Red Dead Redemption II
Prostitutes are in Dutch's Gang and travel with the gang. In hotels, Arthur can use prostitutes while taking a bath.
is dat voor een knie of een elleboog danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat katten aan de voorkant een normale knie hebben en bij de achterpoten klapt ie andere kant op
Goed puntquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat voor een knie of een elleboog dan
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:11 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]meteen in het kontje schuiven, scoren kan hij welSPOILER: tering groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gek zijn ze nog niet bij Rockstar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een bad dus, daar spoel je alle ziektes mee weg
Skyrim was anders de meest casual game in de Elder Scrolls-seriequote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meer ik over Red Dead Redemption lees en zie, hoe meer ik overtuigd raak.
Ik denk niet dat het Skyrim gaat overtreffen in vetste game ooit, maar hij komt hopelijk wel in de buurt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Word een beetje moe van topicjatters
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim was anders de meest casual game in de Elder Scrolls-serieMorrowind > Skyrim.
/fanboy
10:57quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim was anders de meest casual game in de Elder Scrolls-serieMorrowind > Skyrim.
/fanboy
Ja Ferrari's bestond toen nog nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo gek zijn ze nog niet bij Rockstar.
Heb alleen schrik van de missies waarbij ik 30 minuten een route aan het volgen ben op mijn paard. Daar heb ik weinig zin in.
Het zit nog diep lees ik, toch wel pijnlijk he dat Messi qua voetbalprestaties niet aan CR7 kan tippenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
meteen in het kontje schuiven, scoren kan hij wel
Niet mee eensquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
/fanboy
Is soms best lastig om NIET als stealth archer/assassin te spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mee eens
Skyrim
Alles in dat spel is top.
bij haar wel jaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit nog diep lees ik, toch wel pijnlijk he dat Messi qua voetbalprestaties niet aan CR7 kan tippen
heb het een uur gespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mee eens
Skyrim
Alles in dat spel is top.
En dat terwijl je een kompas en een pijltje hebt om je precies te vertellen waar je naartoe moetquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb het een uur gespeeld
snap er niks van
Ronaldo heeft de laatste jaren wel veel goed gemaakt met z'n prijzen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij haar wel ja, nee hoor vind hem een geweldige speler en jammer dat hij hierin verzeild is geraakt.
Dat Messi beter is maakt hem natuurlijk geen pannekoek maar dat schijnt voor fanboys moeilijk te begrijpen te zijn.
En je gaat wel voor Red Dead Redemption?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb het een uur gespeeld
snap er niks van
op zich vind ik zijn prestaties ook knapper omdat hij van nature minder heeft meegekregen dan Messi dus qua sportman schat ik hem hoger in maar Messi is gewoon de beste voetballer ooit waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ronaldo heeft de laatste jaren wel veel goed gemaakt met z'n prijzen.
Ronaldinho was waarschijnlijk toch wel de beste alle tijden. Die was echt absurd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich vind ik zijn prestaties ook knapper omdat hij van nature minder heeft meegekregen dan Messi dus qua sportman schat ik hem hoger in maar Messi is gewoon de beste voetballer ooit waarschijnlijk
Ronnie was echt van een ander wereldquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ronaldinho was waarschijnlijk toch wel de beste alle tijden. Die was echt absurd.
Volgens mij heeft Messi ooit ook gezegd dat Ronaldinho nog meer getalenteerd was.
nou nee, net iets teveel circusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ronaldinho was waarschijnlijk toch wel de beste alle tijden. Die was echt absurd.
Volgens mij heeft Messi ooit ook gezegd dat Ronaldinho nog meer getalenteerd was.
??quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En je gaat wel voor Red Dead Redemption?
Laat maar weten als je hem na een dag wil verkopen.
absoluut, leuke gozer ook maar leefde niet voor z'n sportquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon wel krankzinnige dingen met een bal.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
jij zegt beste aller tijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer getalenteerd zeg ik toch mongool.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ronaldinho was de meest getalenteerde speler die ooit geleefd heeft
In het Ajax-topic zouden ze nu over Frenkie De Jong beginnenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nu kan ik niet over daarvoor praten maar wat die met een bal kon heb ik echt niemand ook maar in de buurt zien komen daarna
Maradona was toch wel heel speciaal hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nu kan ik niet over daarvoor praten maar wat die met een bal kon heb ik echt niemand ook maar in de buurt zien komen daarna
En als we Pele moeten geloven was hij zelf nog 10 keer beterquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maradona was toch wel heel speciaal hoor
In die tijd was voetbal wel een stuk trager. Zag laatst beelden van Pelé, die kreeg gewoon 20 seconden de tijd om een skillmove in te zetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maradona was toch wel heel speciaal hoor
Uiteindelijk zijn dat wel de voetballers waar je sympathie naar uitgaatquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, leuke gozer ook maar leefde niet voor z'n sport
maar er werd ook veel meer geschopt in de tijd van Maradona, spelers zijn nu veel beter beschermd, Pelé kan ik ook niet zo goed over oordelen want dat was net voor mijn bewuste tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
In die tijd was voetbal wel een stuk trager. Zag laatst beelden van Pelé, die kreeg gewoon 20 seconden de tijd om een skillmove in te zetten.
Diego Costaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sowieso voetballers die er niet uitzien als voetballers
Le tissier
Hoe hij zijn directe tegenstanders constant te kijk zette met no look passes en pirouettes was echt puur genotquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn dat wel de voetballers waar je sympathie naar uitgaat
daar heb ik ook wel een zwak voor, als hij geen voetballer was geweest waarschijnlijk een crimineelquote:
nou niet overdrijven, Hoddle was beter en hoeveel interlands heeft die?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Stelling: Le tissier had bij een land die voetballende kwaliteiten wel waardeerde meer dan 100 interland gespeeld
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel een zwak voor, als hij geen voetballer was geweest waarschijnlijk een crimineel
al moet ik zeggen dat de bazen van de wijk in Rio waar ik een tijdje woonde meer op nerds leken dan op zo'n Costa.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Zeker. Die bijt je strot af in zo'n donker steegje
Bazen van de wijk... wat moeten we ons daarbij voorstellen? Werken die namens kartels of zoquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat de bazen van de wijk in Rio waar ik een tijdje woonde meer op nerds leken dan op zo'n Costa.
ja, de echte burgemeesters om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bazen van de wijk... wat moeten we ons daarbij voorstellen? Werken die namens kartels of zo
De politie durft die wijken niet in zonder het leger. En soms, als je écht slechte wijken treft, wordt het leger gewoon teruggedrongen door de drugsgekkies daarquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bazen van de wijk... wat moeten we ons daarbij voorstellen? Werken die namens kartels of zo
De werkgever van de burgemeester lolquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, de echte burgemeesters om het zo maar te zeggen
Zolang je de juiste mensen betaalt kan en mag volgens mij alles daar. Anders komen ze ruimen in de meest letterlijke zin van het woord.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De politie durft die wijken niet in zonder het leger. En soms, als je écht slechte wijken treft, wordt het leger gewoon teruggedrongen door de drugsgekkies daar
Weer 20 miljoen mee en van de zomer ergens anders tekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:46 schreef Elan het volgende:
Mourinho zijn dagen zijn ook wel geteld
KoeKoek.
ja zo gaat het, werd een keertje uitgenodigd voor een feestje op de berg, zei tegen m'n vriendin dat ik daar nou niet zoveel zin in had, maar weigeren was geen optiequote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De politie durft die wijken niet in zonder het leger. En soms, als je écht slechte wijken treft, wordt het leger gewoon teruggedrongen door de drugsgekkies daar
Veel Duitsers in brazilië of niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja zo gaat het, werd een keertje uitgenodigd voor een feestje op de berg, zei tegen m'n vriendin dat ik daar nou niet zoveel zin in had, maar weigeren was geen optie, was wel een topfeest trouwens, ze vonden mij wel interessant, werd ook steevast alemão (duitser) genoemd
Wel eens iets van die shit meegekregen daar?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja zo gaat het, werd een keertje uitgenodigd voor een feestje op de berg, zei tegen m'n vriendin dat ik daar nou niet zoveel zin in had, maar weigeren was geen optie, was wel een topfeest trouwens, ze vonden mij wel interessant, werd ook steevast alemão (duitser) genoemd
Vind je het gek met al die katholieken daarquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zuid Amerika is echt een vreemd continent
absoluut, was wel heftig hoor af en toequote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel eens iets van die shit meegekregen daar?
Zoals?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, was wel heftig hoor af en toe
Een nichtje van mij woont in Aracaju ken je datquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, was wel heftig hoor af en toe
op dat zelfde feestje werden 2 ongenode gasten geëxecuteerd en we gingen gewoon weer lekker verder.quote:
Wtfquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
op dat zelfde feestje werden 2 ongenode gasten geëxecuteerd en we gingen gewoon weer lekker verder.
met m'n auto klem gereden, allemaal zwaar bewapende gasten eromheen, scheet 7 kleuren stront, toen zagen ze dat we van hun wijk waren en gingen ze rechtsomkeert, later zeiden ze dat ze auto's nodig hadden voor een overval vandaar.
en nog wel wat meer
Leefquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
op dat zelfde feestje werden 2 ongenode gasten geëxecuteerd en we gingen gewoon weer lekker verder.
met m'n auto klem gereden, allemaal zwaar bewapende gasten eromheen, scheet 7 kleuren stront, toen zagen ze dat we van hun wijk waren en gingen ze rechtsomkeert, later zeiden ze dat ze auto's nodig hadden voor een overval vandaar.
en nog wel wat meer
Dan vermaak je je tenminste nog eensquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
en nog wel wat meer
nee, zie op de kaart dat het boven Salvador Bahia ligtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij woont in Aracaju ken je dat
En da's aan de orde van de dag of schrikken de locals daar ook wel van?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
en nog wel wat meer
ja begreep eerst niet dat die mensen bij ieder afscheid zeiden "vai com deus" ga met god maar dat krijg je wel gauw doorquote:
Ik heb ook echt geen idee wat ze er doet verder.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, zie op de kaart dat het boven Salvador Bahia ligt
Is dat ook de reden dat je er vertrokken bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja begreep eerst niet dat die mensen bij ieder afscheid zeiden "vai com deus" ga met god maar dat krijg je wel gauw door
the fuckquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
en nog wel wat meer
als het donker is blijf je binnen, als we in de stad uit gingen bleven we daar ook gewoon tot het licht werd of pakten een motelquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
En da's aan de orde van de dag of schrikken de locals daar ook wel van?
ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar meequote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je er vertrokken bent?
Wilde hij je rippen??quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar mee
Zag onlangs nog een filmpje op 4chan van 2 gastjes van niet ouder dan 12. De 1 trok een pistool omdat hij de schoenen van de ander wilde hebben. Hij weigerde zijn schoenen af te geven en werd volgepompt met lood door een 12 jarig ventjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar mee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gevraagd, ging allemaal zo snel, was even Usain Bolt
in principe willen de bazen niet dat die jochies toeristen doden omdat dan de federale politie ingeschakeld wordt en daar hebben ze geen connecties mee, maar zo'n volgesnoven gast heeft daar op zo'n moment geen boodschap aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag onlangs nog een filmpje op 4chan van 2 gastjes van niet ouder dan 12. De 1 trok een pistool omdat hij de schoenen van de ander wilde hebben. Hij weigerde zijn schoenen af te geven en werd volgepompt met lood door een 12 jarig ventje![]()
Dit waren 2 ventjes uit een favela.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe willen de bazen niet dat die jochies toeristen doden omdat dan de federale politie ingeschakeld wordt en daar hebben ze geen connecties mee, maar zo'n volgesnoven gast heeft daar op zo'n moment geen boodschap aan.
ja achteraf misschien dom maar je weet pas wat je doet als het je overkomtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij durft wel rennen met een pistool tegen je kop
Mensen geven gewoon geen neuk. De dood is daar ook veel meer geaccepteerd dan hier in het veilige westen heb ik het idee als je mensen van daar hoort praten in interviews.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een ramp moet dat daar zijn om te leven joh
De rechtsgang is daar ook totale willekeur en extreem onderhevig aan corruptie als je het mij vraagt
daarom wil m'n vrouw ook niet terug, al is Sao Paulo minder erg dan Rio, dat is gewoon wildwestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Wat dat aan gaat blij dat ik gewoon in Nederland woon
Vooral dat eerste ja. Ze geven echt nergens om. Ja meer geld of als je een junk bent meer shots.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen geven gewoon geen neuk. De dood is daar ook veel meer geaccepteerd dan hier in het veilige westen heb ik het idee als je mensen van daar hoort praten in interviews.
daar leven ze bij de dag, vandaar dat ze een feestje vieren alsof het hun laatste isquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral dat eerste ja. Ze geven echt nergens om. Ja meer geld of als je een junk bent meer shots.
Vechten of vluchten eerste instinctquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja achteraf misschien dom maar je weet pas wat je doet als het je overkomt
dan heb ik toch goed gekozen denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vechten of vluchten eerste instinct
Ik moet zeggen dat de twee keer in m'n leven dat ik met een wapen bedreigd ben ook gelopen heb als een ajacied in Beverwijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb ik toch goed gekozen denk ik
Wat een tuig héquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
Hoezo wordt iedereen hier zo vaak bedreigd dan
Bivakkeren te veel in apenlanden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
Het was beide keren in odessa.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
ahja niet de beste spotquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was beide keren in odessa.
Daar heb je snel de verkeerde mensen tegen je.
Daar komen ze je achterna met een hooivork?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
In Twente doen we niet aan dat soort praktijken.
Dan vraag je er ook om.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik was ook 17 en een veel te grote mond. Combineren met een lading alcohol
is Odessa veel erger dan Kiev?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik was ook 17 en een veel te grote mond. Combineren met een lading alcohol
De grootste misdadigers zitten in het parlement daar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wist je dat ze in Oekraïne iedereen vrij hebben gelaten buiten hele zware misdadigers.
Wegens gebrek aan geld lol
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De grootste misdadigers zitten in het parlement daar.
Ja veel ergerquote:
Ja heb me ook niet echt onveilig gevoeld daarquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja veel erger
Kiev is super erg schoongeveegd. Zeker de laatste jaren.
Odessa wordt gewoon gerunned door mafia.
Weet niet wanneer je er wasquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heb me ook niet echt onveilig gevoeld daar
vriend van me wel, die had chick mee naar huis genomen omdat ie te naïef was om zich te realiseren dat het een hoer was
Had geen zin te betalen kreeg ie ruzie
2015 geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet wanneer je er was
Maar leger heeft daar alles echt goed in de tang
Alleen petty crime en zaken die jij benoemt. Maar dat is gewoon erg naïef in heel Oost europa
En pek en veren. En als ze je echt niet mogen schieten ze met carbid.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komen ze je achterna met een hooivork?
Of vuurpijlen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En pek en veren. En als ze je echt niet mogen schieten ze met carbid.
Ja klopt, m'n moeder nog over de zeik dat we toen gingen omdat het oorlog was ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ah ja
Toen was Kiev echt zwaar schoongeveegd
Na de krim crisis was dat
Ze zijn ook super blij als je daar geld spendeert als toerist sinds de economische crisis . Dus ze houden je ook wel veiligquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja klopt, m'n moeder nog over de zeik dat we toen gingen omdat het oorlog was ofzo
keiveilig
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:39 schreef Elan het volgende:
Bij Meester Frank Visser zit echt een gozer die me aan Drizzt doet denken.

Pics trouwens.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:39 schreef Elan het volgende:
Bij Meester Frank Visser zit echt een gozer die me aan Drizzt doet denken.
nouja meer vanwege het feit dat het een werkeloze man is die niet tegen harde geluiden kan, met een irritant accent praat en met enige regelmaat racistische uitspraken doet.quote:
Hm?quote:
Twents is niet irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
nouja meer vanwege het feit dat het een werkeloze man is die niet tegen harde geluiden kan, met een irritant accent praat en met enige regelmaat racistische uitspraken doet.
Goed dat je toe geeft dat je een racist bentquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm?
[..]
Twents is niet irritant.
Dus de rest klopt wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm?
[..]
Twents is niet irritant.
Iedereen is racist, of je het nou toe wil geven of nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed dat je toe geeft dat je een racist bent
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.quote:
Als jij zo goed kunt praten dat je een klootzak bent, prima johquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen is racist, of je het nou toe wil geven of niet
BEL DE WOUTEN! BEL DE WOUTEN!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.
Krijgt toch mega slechte recensiesquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Win ik 2 kaarten voor de Venon film in pathe arena, zegt iedereen die wel mee wilde af
Erg goedquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie met Charlotte?
Dank je Drizztquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goedIk kan dat wijf niet uitstaan en zij laat me met rust.
Hij kan nog beter, door me met rust te laten behalve voor de dagelijkse pics van haar tieten door te sturen, maar ik heb het gevoel dat ze dat nog wel gaat doen.
Dat denk je.quote:Laatste voyeur(s) Charlotte3
fetX
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Doet ze bij iedereen. Ja zelfs bij mij ja.quote:
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:quote:
quote:Laatste voyeur(s)
keikert
moemoe
Insomnia2.0
KnutdeIJsbeer
Montelly
Montelly
Charlotte3
Zaadbroodje
Lot88
Charlotte3
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:
[..]
Wel typisch dat je overal die Charlotte terugvindtquote:Laatste voyeur(s) Charlotte3
Straatcommando.
hemarookworst
EggsTC
Wereldgozer
Dat is al oud, verder bezoekt alleen niemand mijn fobo.quote:
Het woordje 'alleen' is behoorlijk overbodig in deze zin.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al oud, verder bezoekt alleen niemand mijn fobo.
Surinaamse temperaturen over een weekje misschien Ronquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het woordje 'alleen' is behoorlijk overbodig in deze zin.
Ik zit over een paar weken weer in SG, daar zij pas echt Surinaamse temperaturen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Surinaamse temperaturen over een weekje misschien Ron
Jeetje Don, wat een filosofisch bericht!quote:
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Don, wat een filosofisch bericht!
Gecondoleerd ouwe reusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gecondoleerd ouwe reusAltijd minder.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een neef van mijn moeder, 51 jaar.
Bah wat jong.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brrrr. Zo zie je maar. Carpe diem.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, vanuit het niets hartstilstand.
Yep, nog jonge kinderen ook. 4 en 8 jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brrrr. Zo zie je maar. Carpe diem.
Klote is dat zeg. Had er vorig weekend ook eentje. 58 jaar. De begrafenis zelf vind ik altijd nog wel te hebben. Alleen het zien van het verdriet van anderen trek ik slecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit protest ga ik wat extra kip eten en ga ik speciaal opzoek naar plofkipquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:27 schreef GGMM het volgende:
'Dierendag is omgedoopt tot eet geen dieren dag'
Wie heeft die bepaald? Mij is niks gevraagd.
Ik ga die dag andermans huisdier opeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit protest ga ik wat extra kip eten en ga ik speciaal opzoek naar plofkip
Lekker rebels.
gecondoleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die troep neem ik eigenlijk nooit.quote:
quote:
En soms fakkels.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komen ze je achterna met een hooivork?
Dank je, Surinaamse begrafenissen zijn normaal erg luid en vol drama. Dat maakte die van vandaag extra indrukwekkend, iedereen was verdoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote is dat zeg. Had er vorig weekend ook eentje. 58 jaar. De begrafenis zelf vind ik altijd nog wel te hebben. Alleen het zien van het verdriet van anderen trek ik slecht.
Gecondoleerd iig.
Heb ook het idee dat 't verschiltquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef Tarado het volgende:
net in de voetboogstraat een patatje gehaald 7/10, toch het idee dat ik het daar voorheen wel beter heb gegeten
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kutspel zeg. Slaat helemaal nergens op.
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulk
https://www.bol.com/nl/p/(...)EBQ_0.1.ProductImage
Ja jongen.quote:
ja rond die koersquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
typtequote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
jij bent zeker ook zo'n typte die autocorrect de schuld geeft van je typfouten?
Autocorrect.quote:
Jij bent zeker zo'n type die nog nooit van bloom heeft gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
jij bent zeker ook zo'n type die autocorrect de schuld geeft van je typfouten?
Verzin je nou ter plekke woorden? Wat zielig zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die nog nooit van bloom heeft gehoord
Een man van in de 30 die met kanker scheldt omdat hij niet van 12jarigen kan winnenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
fortnite not registering hits
42 miljoen hits op google
Maar ligt aan mij natuurlijk rene.
Domme debiel
Jij bent gewoon een gemene rotzak die gaat lopen etteren als ik op een laag punt in mn leven zitquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een man van in de 30 die met kanker scheldt omdat hij niet van 12jarigen kan winnen
Wat een sneu figuur ben jij zeg.
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gemene rotzak die gaat lopen etteren als ik op een laag punt in mn leven zit
Doe eens niet zo ontzettend vermoeiendquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.
Gelukkig besef je inmiddels zelf ook dat je nogal zielig bezig was.
Dat bepaal ik zelf wel, jankbek.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend vermoeiend
Nu je door de mand bent gevallen met die 7 dagen fout mag je best stoppen met deze act.quote:
Als er iemand hier zielig is ben jij het welquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.
Gelukkig besef je inmiddels zelf ook dat je nogal zielig bezig was.
Heuj, je bent er weerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Beter stap je een keer een bibliobus binnen en ga je op zoek naar Oeroeg van Hella Haasse.
Een jijbak van doublepain.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er iemand hier zielig is ben jij het wel
???quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jijbak van doublepain.
Die kunnen we weer afvinken voor vandaag.
Wat kan ik voor je doen Roland?quote:
Waar kom jij nou weer vandaanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Beter stap je een keer een bibliobus binnen en ga je op zoek naar Oeroeg van Hella Haasse.
Ah je bent klaar? Ben ik aan de beurt?quote:
Ik heb zojuist je moeder beledigd in SEXquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
Neem wel de achterdeur, het is glad voren.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah je bent klaar? Ben ik aan de beurt?
Ben ik mooi weer extra geld kwijt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Neem wel de achterdeur, het is glad voren.
Mentos als substituut voor sigaretten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik mooi weer extra geld kwijt.
Daar had ik ook een rol Mentos van kunnen kopen.
Ik heb last van floaters, maar ik vind zo'n operatie maar eng.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mentos als substituut voor sigaretten.
Ik ben blij voor je dat je bent gestopt met roken, maar dan hoef je je niet onmiddellijk als een dikke pad te gedragen.
Ben je al geopereerd voor je floaters?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet nee maar als het zo blijft overweeg ik het wel. Het is heel irritant en ik krijg er hoofdpijn van.
DIE BUITENLANDERS HEBBEN MOOI ONS SINTERKLAASFEESTJE VERPEST!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nee ik ben wel bij een oogkliniek geweest en ik heb oogdruppels gekregen, voor overdag en 's nachts dat helpt al een hoop.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je al geopereerd voor je floaters?
Welke oogkliniek?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben wel bij een oogkliniek geweest en ik heb oogdruppels gekregen, voor overdag en 's nachts dat helpt al een hoop.
hey Karina. Ga je binnenkort weer naar Hys?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben wel bij een oogkliniek geweest en ik heb oogdruppels gekregen, voor overdag en 's nachts dat helpt al een hoop.
die voorstanders zijn ook engquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIE BUITENLANDERS HEBBEN MOOI ONS SINTERKLAASFEESTJE VERPEST!!!!!!!!!!!!!!
in zo'n functie word je ook ieder jaar 5 jaar ouderquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:07 schreef O_o_ het volgende:
Die Theresa May is ook een wandelend lijk, hè. Kolere.
eensquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIE BUITENLANDERS HEBBEN MOOI ONS SINTERKLAASFEESTJE VERPEST!!!!!!!!!!!!!!
In Amsterdam ZO en die druppels zijn alleen op recept volgens mij. Want ik gebruikte al gewone van de Etos maar die waren blijkbaar niet goed genoeg, daarom kreeg ik een recept. Ik moet (of kan) als ik nog last heb terugkomen bij een andere oog-specialist die naar je oogspieren kijkt. Het is iig wel al een stuk beter, als je ogen minder droog zijn heb je er minder last van.quote:
NOu misschien wel ja. Ligt een beetje aan de dag en/of tijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey Karina. Ga je binnenkort weer naar Hys?
Karinaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu misschien wel ja. Ligt een beetje aan de dag en/of tijd.
Goed hoor. Ik ben nu van F&S (films en series), TV is nu apart. Heb nu vakantie, tenminste een weekje vrij.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is de leef? Ik vergeet steeds waar jij moderator van bent
Ik ben nog steeds niet geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu misschien wel ja. Ligt een beetje aan de dag en/of tijd.
Ik ben niet verbaast.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet geweest
Wat aardig van Dannyquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu van F&S (films en series), TV is nu apart. Heb nu vakantie, tenminste een weekje vrij.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]nou ja ik ga ook niet naar ADO hoor.
Lekker hoor. Hier vakantie ook weer volledig klaar sinds deze weekquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]nou van mijn werk he. Niet van hier. Al is het wel lekker rustig.
Dat snap ik. Ik was laatst wel weer een keertje bij AFC geweest, misschien als ze tegen Top Oss moeten even kijken of het een beetje handige tijd is, wil ik ook gaan kijken.quote:
maandjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Haagsegod![]()
Wanneer ga je Herman inhalen? Duurt niet lang meer zeker?
Ik was een poosje zonder werk ja maar sinds ruim een jaar werk ik weer. Was wel lekker even niks doen trouwensquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier vakantie ook weer volledig klaar sinds deze week![]()
Werk je sinds kort weer? Of was dat een andere vrouwelijke mod die werkeloos was
nicequote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik was laatst wel weer een keertje bij AFC geweest, misschien als ze tegen Top Oss moeten even kijken of het een beetje handige tijd is, wil ik ook gaan kijken.
byequote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:25 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik moet weer weg, boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |