Ik ben nog steeds niet geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu misschien wel ja. Ligt een beetje aan de dag en/of tijd.
Ik ben niet verbaast.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet geweest
Wat aardig van Dannyquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu van F&S (films en series), TV is nu apart. Heb nu vakantie, tenminste een weekje vrij.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]nou ja ik ga ook niet naar ADO hoor.
Lekker hoor. Hier vakantie ook weer volledig klaar sinds deze weekquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]nou van mijn werk he. Niet van hier. Al is het wel lekker rustig.
Dat snap ik. Ik was laatst wel weer een keertje bij AFC geweest, misschien als ze tegen Top Oss moeten even kijken of het een beetje handige tijd is, wil ik ook gaan kijken.quote:
maandjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Haagsegod![]()
Wanneer ga je Herman inhalen? Duurt niet lang meer zeker?
Ik was een poosje zonder werk ja maar sinds ruim een jaar werk ik weer. Was wel lekker even niks doen trouwensquote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier vakantie ook weer volledig klaar sinds deze week![]()
Werk je sinds kort weer? Of was dat een andere vrouwelijke mod die werkeloos was
nicequote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik was laatst wel weer een keertje bij AFC geweest, misschien als ze tegen Top Oss moeten even kijken of het een beetje handige tijd is, wil ik ook gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |