typtequote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
jij bent zeker ook zo'n typte die autocorrect de schuld geeft van je typfouten?
Autocorrect.quote:
Jij bent zeker zo'n type die nog nooit van bloom heeft gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
jij bent zeker ook zo'n type die autocorrect de schuld geeft van je typfouten?
Verzin je nou ter plekke woorden? Wat zielig zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die nog nooit van bloom heeft gehoord
Een man van in de 30 die met kanker scheldt omdat hij niet van 12jarigen kan winnenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
fortnite not registering hits
42 miljoen hits op google
Maar ligt aan mij natuurlijk rene.
Domme debiel
Jij bent gewoon een gemene rotzak die gaat lopen etteren als ik op een laag punt in mn leven zitquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een man van in de 30 die met kanker scheldt omdat hij niet van 12jarigen kan winnen
Wat een sneu figuur ben jij zeg.
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gemene rotzak die gaat lopen etteren als ik op een laag punt in mn leven zit
Doe eens niet zo ontzettend vermoeiendquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.
Gelukkig besef je inmiddels zelf ook dat je nogal zielig bezig was.
Dat bepaal ik zelf wel, jankbek.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend vermoeiend
Nu je door de mand bent gevallen met die 7 dagen fout mag je best stoppen met deze act.quote:
Als er iemand hier zielig is ben jij het welquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen die boos worden vanwege een spelletje graag met hun zielige gedrag.
Gelukkig besef je inmiddels zelf ook dat je nogal zielig bezig was.
Heuj, je bent er weerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Beter stap je een keer een bibliobus binnen en ga je op zoek naar Oeroeg van Hella Haasse.
Een jijbak van doublepain.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er iemand hier zielig is ben jij het wel
???quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jijbak van doublepain.
Die kunnen we weer afvinken voor vandaag.
Wat kan ik voor je doen Roland?quote:
Waar kom jij nou weer vandaanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Beter stap je een keer een bibliobus binnen en ga je op zoek naar Oeroeg van Hella Haasse.
Ah je bent klaar? Ben ik aan de beurt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |