nouja meer vanwege het feit dat het een werkeloze man is die niet tegen harde geluiden kan, met een irritant accent praat en met enige regelmaat racistische uitspraken doet.quote:
Hm?quote:
Twents is niet irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
nouja meer vanwege het feit dat het een werkeloze man is die niet tegen harde geluiden kan, met een irritant accent praat en met enige regelmaat racistische uitspraken doet.
Goed dat je toe geeft dat je een racist bentquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm?
[..]
Twents is niet irritant.
Dus de rest klopt wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm?
[..]
Twents is niet irritant.
Iedereen is racist, of je het nou toe wil geven of nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed dat je toe geeft dat je een racist bent
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.quote:
Als jij zo goed kunt praten dat je een klootzak bent, prima johquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen is racist, of je het nou toe wil geven of niet
BEL DE WOUTEN! BEL DE WOUTEN!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door omstandigheden volledig buiten mijn schuld om is er een klein foutje in de TT van het PSV topic geslopen.
Krijgt toch mega slechte recensiesquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Win ik 2 kaarten voor de Venon film in pathe arena, zegt iedereen die wel mee wilde af
Erg goedquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie met Charlotte?
Dank je Drizztquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goedIk kan dat wijf niet uitstaan en zij laat me met rust.
Hij kan nog beter, door me met rust te laten behalve voor de dagelijkse pics van haar tieten door te sturen, maar ik heb het gevoel dat ze dat nog wel gaat doen.
Dat denk je.quote:Laatste voyeur(s) Charlotte3
fetX
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Charlotte3
Doet ze bij iedereen. Ja zelfs bij mij ja.quote:
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:quote:
quote:Laatste voyeur(s)
keikert
moemoe
Insomnia2.0
KnutdeIJsbeer
Montelly
Montelly
Charlotte3
Zaadbroodje
Lot88
Charlotte3
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:
[..]
Wel typisch dat je overal die Charlotte terugvindtquote:Laatste voyeur(s) Charlotte3
Straatcommando.
hemarookworst
EggsTC
Wereldgozer
Dat is al oud, verder bezoekt alleen niemand mijn fobo.quote:
Het woordje 'alleen' is behoorlijk overbodig in deze zin.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al oud, verder bezoekt alleen niemand mijn fobo.
Surinaamse temperaturen over een weekje misschien Ronquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een wat meer gevarieerd publiek:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het woordje 'alleen' is behoorlijk overbodig in deze zin.
Ik zit over een paar weken weer in SG, daar zij pas echt Surinaamse temperaturen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Surinaamse temperaturen over een weekje misschien Ron
Jeetje Don, wat een filosofisch bericht!quote:
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Don, wat een filosofisch bericht!
Gecondoleerd ouwe reusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net van een begrafenis, daar word ik altijd wat relativerend van...
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gecondoleerd ouwe reusAltijd minder.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een neef van mijn moeder, 51 jaar.
Bah wat jong.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brrrr. Zo zie je maar. Carpe diem.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, vanuit het niets hartstilstand.
Yep, nog jonge kinderen ook. 4 en 8 jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brrrr. Zo zie je maar. Carpe diem.
Klote is dat zeg. Had er vorig weekend ook eentje. 58 jaar. De begrafenis zelf vind ik altijd nog wel te hebben. Alleen het zien van het verdriet van anderen trek ik slecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit protest ga ik wat extra kip eten en ga ik speciaal opzoek naar plofkipquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:27 schreef GGMM het volgende:
'Dierendag is omgedoopt tot eet geen dieren dag'
Wie heeft die bepaald? Mij is niks gevraagd.
Ik ga die dag andermans huisdier opeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit protest ga ik wat extra kip eten en ga ik speciaal opzoek naar plofkip
Lekker rebels.
gecondoleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die troep neem ik eigenlijk nooit.quote:
quote:
En soms fakkels.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komen ze je achterna met een hooivork?
Dank je, Surinaamse begrafenissen zijn normaal erg luid en vol drama. Dat maakte die van vandaag extra indrukwekkend, iedereen was verdoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote is dat zeg. Had er vorig weekend ook eentje. 58 jaar. De begrafenis zelf vind ik altijd nog wel te hebben. Alleen het zien van het verdriet van anderen trek ik slecht.
Gecondoleerd iig.
Heb ook het idee dat 't verschiltquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef Tarado het volgende:
net in de voetboogstraat een patatje gehaald 7/10, toch het idee dat ik het daar voorheen wel beter heb gegeten
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kutspel zeg. Slaat helemaal nergens op.
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulk
https://www.bol.com/nl/p/(...)EBQ_0.1.ProductImage
Ja jongen.quote:
ja rond die koersquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |