quote:
En soms fakkels.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komen ze je achterna met een hooivork?
Dank je, Surinaamse begrafenissen zijn normaal erg luid en vol drama. Dat maakte die van vandaag extra indrukwekkend, iedereen was verdoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote is dat zeg. Had er vorig weekend ook eentje. 58 jaar. De begrafenis zelf vind ik altijd nog wel te hebben. Alleen het zien van het verdriet van anderen trek ik slecht.
Gecondoleerd iig.
Heb ook het idee dat 't verschiltquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef Tarado het volgende:
net in de voetboogstraat een patatje gehaald 7/10, toch het idee dat ik het daar voorheen wel beter heb gegeten
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kutspel zeg. Slaat helemaal nergens op.
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
bol.com verkoopt sinds nu bier. waaronder geuze, maar alleen in bulk
https://www.bol.com/nl/p/(...)EBQ_0.1.ProductImage
Ja jongen.quote:
ja rond die koersquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij 3F is de grote fles toch ongeveer die prijs?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stop ermee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kan lezen dat begrijp je dat de game kapot is. Heeft niks met mn kwaliteiten te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |