ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar meequote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je er vertrokken bent?
Wilde hij je rippen??quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar mee
Zag onlangs nog een filmpje op 4chan van 2 gastjes van niet ouder dan 12. De 1 trok een pistool omdat hij de schoenen van de ander wilde hebben. Hij weigerde zijn schoenen af te geven en werd volgepompt met lood door een 12 jarig ventjequote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was in Rio, kreeg een pistool onder m'n neus van zo'n lijmsnuiver, toen was ik er wel een beetje klaar mee
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gevraagd, ging allemaal zo snel, was even Usain Bolt
in principe willen de bazen niet dat die jochies toeristen doden omdat dan de federale politie ingeschakeld wordt en daar hebben ze geen connecties mee, maar zo'n volgesnoven gast heeft daar op zo'n moment geen boodschap aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag onlangs nog een filmpje op 4chan van 2 gastjes van niet ouder dan 12. De 1 trok een pistool omdat hij de schoenen van de ander wilde hebben. Hij weigerde zijn schoenen af te geven en werd volgepompt met lood door een 12 jarig ventje![]()
Dit waren 2 ventjes uit een favela.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe willen de bazen niet dat die jochies toeristen doden omdat dan de federale politie ingeschakeld wordt en daar hebben ze geen connecties mee, maar zo'n volgesnoven gast heeft daar op zo'n moment geen boodschap aan.
ja achteraf misschien dom maar je weet pas wat je doet als het je overkomtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij durft wel rennen met een pistool tegen je kop
Mensen geven gewoon geen neuk. De dood is daar ook veel meer geaccepteerd dan hier in het veilige westen heb ik het idee als je mensen van daar hoort praten in interviews.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een ramp moet dat daar zijn om te leven joh
De rechtsgang is daar ook totale willekeur en extreem onderhevig aan corruptie als je het mij vraagt
daarom wil m'n vrouw ook niet terug, al is Sao Paulo minder erg dan Rio, dat is gewoon wildwestquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Wat dat aan gaat blij dat ik gewoon in Nederland woon
Vooral dat eerste ja. Ze geven echt nergens om. Ja meer geld of als je een junk bent meer shots.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen geven gewoon geen neuk. De dood is daar ook veel meer geaccepteerd dan hier in het veilige westen heb ik het idee als je mensen van daar hoort praten in interviews.
daar leven ze bij de dag, vandaar dat ze een feestje vieren alsof het hun laatste isquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral dat eerste ja. Ze geven echt nergens om. Ja meer geld of als je een junk bent meer shots.
Vechten of vluchten eerste instinctquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja achteraf misschien dom maar je weet pas wat je doet als het je overkomt
dan heb ik toch goed gekozen denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vechten of vluchten eerste instinct
Ik moet zeggen dat de twee keer in m'n leven dat ik met een wapen bedreigd ben ook gelopen heb als een ajacied in Beverwijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb ik toch goed gekozen denk ik
Wat een tuig héquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
Hoezo wordt iedereen hier zo vaak bedreigd dan
Bivakkeren te veel in apenlanden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
Het was beide keren in odessa.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:29 schreef Saind het volgende:
ahja niet de beste spotquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was beide keren in odessa.
Daar heb je snel de verkeerde mensen tegen je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |