SPOILER: tering groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.dumpert.nl/me(...)n_koffie_zetten.htmlquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Word een beetje moe van topicjatters
is de passion zo protestants?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Net even protestant bash gedaan in nws
Arnol Kox die nog colaatjes heeft gedronken met Jezusquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat zijn de zelfde mensen die midden in een drukke stad met een microfoon over Jezus gaan schreeuwen
Ik ga de eerste paar dagen alleen maar jagen en vissenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meer ik over Red Dead Redemption lees en zie, hoe meer ik overtuigd raak.
Ik denk niet dat het Skyrim gaat overtreffen in vetste game ooit, maar hij komt hopelijk wel in de buurt.
Goedzoquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zondag naar de kerk hier om de hoek
Gaat dat hoeren neuken erin zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga de eerste paar dagen alleen maar jagen en vissen
En hoeren neuken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat dat hoeren neuken erin zitten?
Ben wel bang voor ziektes dan. In die tijd waren er nog geen condooms he..
quote:Red Dead Redemption II
Prostitutes are in Dutch's Gang and travel with the gang. In hotels, Arthur can use prostitutes while taking a bath.
is dat voor een knie of een elleboog danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat katten aan de voorkant een normale knie hebben en bij de achterpoten klapt ie andere kant op
Goed puntquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat voor een knie of een elleboog dan
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:11 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]meteen in het kontje schuiven, scoren kan hij welSPOILER: tering groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gek zijn ze nog niet bij Rockstar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een bad dus, daar spoel je alle ziektes mee weg
Skyrim was anders de meest casual game in de Elder Scrolls-seriequote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe meer ik over Red Dead Redemption lees en zie, hoe meer ik overtuigd raak.
Ik denk niet dat het Skyrim gaat overtreffen in vetste game ooit, maar hij komt hopelijk wel in de buurt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Word een beetje moe van topicjatters
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim was anders de meest casual game in de Elder Scrolls-serieMorrowind > Skyrim.
/fanboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |