abonnement Unibet Coolblue
pi_182203091
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
pi_182203174
Innocent until proven guilty :@ wat klinkt het ouderwets he?
2019: The Great Awakening
  zaterdag 29 september 2018 @ 12:45:33 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182203253
Daarom is het ook goed dat er een FBI-onderzoek ingesteld wordt nu.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182203341
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:23 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Jammer joh.

RandPaul twitterde op vrijdag 28-09-2018 om 19:10:12 Yesterday there was an attempt to incite people by publishing the personal information of Senators - including home addresses- endangering them & their families. This should be investigated & the perpetrators punished. There is too much hatred and violence in politics these days. reageer retweet
Voor zover ik weet is het publiceren van zulke info niet verboden in de VS. Hoogstens een overtreding van de wikipedia regels, als het daar gebeurde.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 29 september 2018 @ 12:56:18 #5
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182203405
Het is natuurlijk wel ironisch dat centrale rechtsbeginselen als "due process" en de "presumption of innocence" juist niet van toepassing blijken op de procedure voor de benoeming van een opperrechter.Nu komt er wel een onderzoek door de FBI, maar ik denk dat dit niet heel veel zal veranderen. Als de FBI niets kan bewijzen, dan verwacht ik dat toch bijna alle democraten zullen tegenstemmen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182203418
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef martijnde3de het volgende:
Het is natuurlijk wel ironisch dat centrale rechtsbeginselen als "due process" en de "presumption of innocence" juist niet van toepassing blijken op de procedure voor de benoeming van een opperrechter.
Wat is daar ironisch aan? Het is geen rechtszaak maar een sollicitatie.
pi_182203424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef martijnde3de het volgende:
Het is natuurlijk wel ironisch dat centrale rechtsbeginselen als "due process" en de "presumption of innocence" juist niet van toepassing blijken op de procedure voor de benoeming van een opperrechter.Nu komt er wel een onderzoek door de FBI, maar ik denk dat dit niet heel veel zal veranderen. Als de FBI niets kan bewijzen, dan verwacht ik dat toch bijna alle democraten zullen tegenstemmen.
De dems zullen wel weer met andere eisen komen. Het is nooit goed.
pi_182203485
Uiteindelijk draait het er allemaal om dat dit een conservatieve rechter is die op dezelfde politieke lijn zit als Donald Trump. Het hele sollicitatieproces is zo gepolitiseerd als wat: als deze man het maatje van Obama was en lekker progressief, was dit nooit een probleem geweest. Alleen al de hoeveelheid vrouwen die zijn misbruikt onder Clintons administratie - die werden dus doodleuk genegeerd he?

Dit heeft niets meer met compentie voor een specifieke functie te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 13:03:22 ]
pi_182203487
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:25 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk zit Kavanaugh tegenover een committee van soortgenoten: overwegend wit - man- hoogopgeleid - die zeer waarschijnlijk op de hoogte zijn van drankgewoonten / spelletjes etc.etc. op highschools en uni’s.
En dan moet hij alles voor de kiezen krijgen en zijn mond houden daarover.

# the drama.

-Quote Mango uit vorig topic:
Als het maar helpt om hem kapot te maken.


Hoho Mango: híj moet niet kapot, zijn gezin moet niet kapot.
De schijnheiligheid van de blanke man moet kapot.( die zo bang zijn voor hun vrouwen en jonge moslimmannen)
Omg. Ik ga bijna mannen haten.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:03:46 #10
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182203499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:27 schreef Nintex het volgende:
Bush die rondbelt om Kavanaugh te helpen.

De Trump wing en conservatieven vormen een steeds sterker front tegen hysterisch links. :7
Klopt, door de continue kritiek van de democraten en de linkse media op Trump en op de republikeinen in het algemeen, zorgt dat zelfs een gedeelte van de anti-Trump republikeinen in de handen van Trump worden gedreven. Alles wat Trump doet is verkeerd en als het wel goed is, dan is het verkeerd omdat het vanuit Trump komt. Republikeinen als Lindsey Graham, Ted Cruz, Glenn Beck, John H. Cox waren ooit anti-Trump, maar zijn nu pro-Trump.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182203503
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:39 schreef MangoTree het volgende:
Innocent until proven guilty :@ wat klinkt het ouderwets he?
Wat betreft liegen is hij gewoon guilty toch? Boofi g... Virgin... Nooit heel erg dronken... Devil triangel een drankspelletje 😂
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182203537
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:03 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt, door de continue kritiek van de democraten en de linkse media op Trump en op de republikeinen in het algemeen, zorgt dat zelfs een gedeelte van de anti-Trump republikeinen in de handen van Trump worden gedreven. Alles wat Trump doet is verkeerd en als het wel goed is, dan is het verkeerd omdat het vanuit Trump komt. Republikeinen als Lindsey Graham, Ted Cruz, Glenn Beck, John H. Cox waren ooit anti-Trump, maar zijn nu pro-Trump.
Sorry, ik snap hier niks van je post.
  PR en moderator zaterdag 29 september 2018 @ 13:06:35 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182203542
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De dems zullen wel weer met andere eisen komen. Het is nooit goed.
De Republikeinen kunnen toch zelf ook gewoon de keuze maken om een betere kandidaat te nomineren dan iemand waaromtrent twijfels zijn over zijn gedrag in het verleden?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182203589
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef martijnde3de het volgende:
Het is natuurlijk wel ironisch dat centrale rechtsbeginselen als "due process" en de "presumption of innocence" juist niet van toepassing blijken op de procedure voor de benoeming van een opperrechter.Nu komt er wel een onderzoek door de FBI, maar ik denk dat dit niet heel veel zal veranderen. Als de FBI niets kan bewijzen, dan verwacht ik dat toch bijna alle democraten zullen tegenstemmen.
Dat maakt niet uit die vinden hem toch al niet geschikt voor de baan seksuele uitspattingen of niet. Een beschuldiging moet gewoon netjes onderzocht worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:12:54 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182203630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geloof in onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Misschien een vreemd concept, maar wel 1 die ons onderscheid van apenlanden waarbij mensen op straat worden gelyncht.
Tuurlijk, meneer Pizzagate, Seth Rich, Bengazi en Hillary 50+ moorden Clinton.
Jij hebt geen enkele geloofwaardigheid als jij die woorden uitspreekt. _O-

Kavanaugh in in ieder geval op meerdere vlakken totaal ongeschikt, zelfs zonder alle seksuele aantijgingen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:13:28 #16
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182203640
Als de republikeinen met Garland de boel niet op scherp hadden gezet had een nominatie van Gorsuch gewoon een grote meerderheid gehad, hoewel er vast wel wat tegen hadden gestemd. Die peilde ook positief qua favorability. Complotdenken en boze democraten die zich onredelijk zouden opstellen is gewoon onzin.

Deze meneer is gewoon om allerhande redenen een erg dubieuze keuze en door het verneukt proces wordt het uitvergroot.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:13:39 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182203645
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef martijnde3de het volgende:
Het is natuurlijk wel ironisch dat centrale rechtsbeginselen als "due process" en de "presumption of innocence" juist niet van toepassing blijken op de procedure voor de benoeming van een opperrechter.Nu komt er wel een onderzoek door de FBI, maar ik denk dat dit niet heel veel zal veranderen. Als de FBI niets kan bewijzen, dan verwacht ik dat toch bijna alle democraten zullen tegenstemmen.
Waarom vond jij die twee vrouwen bij Flake in die lift intimiderend? En meende je dat intimidatie werkt?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182203681
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Tuurlijk, meneer Pizzagate, Seth Rich, Bengazi en Hillary 50+ moorden Clinton.
Jij hebt geen enkele geloofwaardigheid als jij die woorden uitspreekt. _O-

Kavanaugh in in ieder geval op meerdere vlakken totaal ongeschikt, zelfs zonder alle seksuele aantijgingen.
Je vergeet Uranium One nog ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 13:17:59 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182203699
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Bengazi en Hillary
Hoe lang duurde het voordat Hillary tijdens dat 11 uur durende verhoor emotioneel werd?

Brett was het Donderdag na een kwartiertje al.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182203700
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Tuurlijk, meneer Pizzagate, Seth Rich, Bengazi en Hillary 50+ moorden Clinton.
Jij hebt geen enkele geloofwaardigheid als jij die woorden uitspreekt. _O-

Kavanaugh in in ieder geval op meerdere vlakken totaal ongeschikt, zelfs zonder alle seksuele aantijgingen.
Ja, mooi. Zonder schaamte allerlei wilde complottheorieën de wereld in helpen waarbij allerlei figuren worden beschuldigd van kindermisbruik en pedoseksualiteit maar met Kavanaugh dient een sollicitatiegesprek behandeld te worden als rechtszaak.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:19:35 #21
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182203724
Ondertussen staat de hele poppenkast open, live op tv maar doorzien daardoor gelukkig steeds meer mensen de spelletjes. Wanneer komt Avenatti weer zijn optreden doen? Nog zo een clown.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:20:21 #22
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182203734


Prachtige foto, vooral de soort van verdrietige uitdrukking (geweten) van Flake en de verbazing van de rest.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:20:23 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182203735
Ik hoor Refragmental het nog heel goed zeggen: "Dit moet heel goed onderzocht worden!!!" na die pizzagate ofzo
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:21:00 #24
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182203744
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:19 schreef MangoTree het volgende:
Ondertussen staat de hele poppenkast open, live op tv maar doorzien daardoor gelukkig steeds meer mensen de spelletjes. Wanneer komt Avenatti weer zijn optreden doen? Nog zo een clown.
Tegenwoordig is hij net als Trump lekker aan het tieren en schelden op twitter.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:21:37 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182203753
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:21 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Tegenwoordig is hij net als Trump lekker aan het tieren en schelden op twitter.
Hij is al minimaal een jaar lekker bezig op twitter. Niet dat dat verder uitmaakt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 13:23:35 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182203784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:21 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Tegenwoordig is hij net als Trump lekker aan het tieren en schelden op twitter.
Welnee, hij leeft gewoon in het hoofd van Trump. De hele dag door. Dag in, dag uit.

En Trump verloor zijn kalmte. Hij is zo ongeschikt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182203819
Ik vraag me af of jij je innocent till proven guilty standpunt ook had over Al Franken, die om veel minder is geslachtofferd.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:29:16 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182203830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:27 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik vraag me af of jij je innocent till proven guilty standpunt ook had over Al Franken, die om veel minder is geslachtofferd.
Natuurlijk niet :'). Het heeft echt geen zin om hypocrisie aan te gaan wijzen, daar schamen dat soort lui zich gewoon 0,0 meer voor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182203853
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :'). Het heeft echt geen zin om hypocrisie aan te gaan wijzen, daar schamen dat soort lui zich gewoon 0,0 meer voor.
True that.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:39:06 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182203938
Uit de oude doos en omdat ik de avatar van martijnde3e zag:

  zaterdag 29 september 2018 @ 13:40:15 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182203948
De beste omschrijving van Trump en zijn volgers blijft voor mij altijd nog dit:

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:46:32 #32
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182203995
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:27 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik vraag me af of jij je innocent till proven guilty standpunt ook had over Al Franken, die om veel minder is geslachtofferd.
Die had ook gewoon moeten blijven, die is geslachtofferd door de democraten.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182204031
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
De beste omschrijving van Trump en zijn volgers blijft voor mij altijd nog dit:

:D.
I´m back.
pi_182204058
Kavanaughs uitbarsting donderdag diskwalificeerde hem gewoon voor deze positie. Ik snap niet waarom mensen hem blijven verdedigen. Tis niet alsof de man solliciteert voor een baan als pallet sorteerder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:55:36 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182204118
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Kavanaughs uitbarsting donderdag diskwalificeerde hem gewoon voor deze positie. Ik snap niet waarom mensen hem blijven verdedigen. Tis niet alsof de man solliciteert voor een baan als pallet sorteerder.
Precies. En Kees Kankerkachel is gewoon geen hypocriete zak. Die geeft gewoon grif toe als ie seksuele uitspattingen heeft.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182204119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Kavanaughs uitbarsting donderdag diskwalificeerde hem gewoon voor deze positie. Ik snap niet waarom mensen hem blijven verdedigen. Tis niet alsof de man solliciteert voor een baan als pallet sorteerder.
Als palletsorteerder moet je ook stevig in je schoenen staan wrs.
I´m back.
pi_182204123
Dus we hebben nu gehoord dat het gedrag waar Kavenaugh van beschuldigd is slechts jongensgedrag is waar Ford niet zo over moet janken, en dat twee vrouwen die hun verhaal doen bij Flake zich schuldig hebben gemaakt aan intimidatie en bedreiging.

Zijn mannen zó fragiel?
pi_182204144
Had het gemist, maar toch onderzoek door FBI, omdat meerderheidsleider erom vroeg dus?
I´m back.
pi_182204153
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus we hebben nu gehoord dat het gedrag waar Kavenaugh van beschuldigd is slechts jongensgedrag is waar Ford niet zo over moet janken, en dat twee vrouwen die hun verhaal doen bij Flake zich schuldig hebben gemaakt aan intimidatie en bedreiging.

Zijn mannen zó fragiel?
Die prep schoolboys wel, schijnbaar. Geen goede marketing voor mannen in het algemeen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:58:50 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182204162
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus we hebben nu gehoord dat het gedrag waar Kavenaugh van beschuldigd is slechts jongensgedrag is waar Ford niet zo over moet janken, en dat twee vrouwen die hun verhaal doen bij Flake zich schuldig hebben gemaakt aan intimidatie en bedreiging.

Zijn mannen zó fragiel?
Alleen onzekere mannetjes/incels
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  PR en moderator zaterdag 29 september 2018 @ 14:03:18 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182204224
Correct me if I’m wrong, want ik ken die Flake verder niet.
Maar ik heb wel het idee dat die encounter in die lift wat met ‘m heeft gedaan, dat ‘t toch tot ‘m door drong wat voor message het naar buiten brengt en een beroep deed op z’n geweten.

Ik vind het iig wel een sjieke zet om toch nog even last minute je bek open te trekken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182204266
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:03 schreef Moira. het volgende:
Correct me if I’m wrong, want ik ken die Flake verder niet.
Maar ik heb wel het idee dat die encounter in die lift wat met ‘m heeft gedaan, dat ‘t toch tot ‘m door drong wat voor message het naar buiten brengt en een beroep deed op z’n geweten.

Ik vind het iig wel een sjieke zet om toch nog even last minute je bek open te trekken.
Ik zie het wel wat cynischer. Lijkt me gewoon wat politiek theater of een berekenende actie met betrekking tot zijn carrière na de midterms.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:08:26 #43
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_182204285
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :'). Het heeft echt geen zin om hypocrisie aan te gaan wijzen, daar schamen dat soort lui zich gewoon 0,0 meer voor.
"But her e-mails"... Die hypocrisie is voor mij HET toonbeeld van de boze witte man, die vooral naar boven komt als hun kwetsbaarheid en afbrokkeling van het onaantastbare gevoel naar hetzelfde niveau zakt als de doelgroepen die ze doorgaans altijd met dezelfde redenen aanvielen.

(BTW long time lurker hier, mooie topicreeks om te lezen met onderbouwde discussies etc. op FOK!)
put
your
clothes
on!
pi_182204292
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:08 schreef Jerruh het volgende:

[..]

"But her e-mails"... Die hypocrisie is voor mij HET toonbeeld van de boze witte man, die vooral naar boven komt als hun kwetsbaarheid en afbrokkeling van het onaantastbare gevoel naar hetzelfde niveau zakt als de doelgroepen die ze doorgaans altijd met dezelfde redenen aanvielen.

(BTW long time lurker hier, mooie topicreeks om te lezen met onderbouwde discussies etc. op FOK!)
Welkom, hier ook een long time lurker.... al kon ik me niet meer inhouden eerder deze week... :P
pi_182204299
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:03 schreef Moira. het volgende:
Correct me if I’m wrong, want ik ken die Flake verder niet.
Maar ik heb wel het idee dat die encounter in die lift wat met ‘m heeft gedaan, dat ‘t toch tot ‘m door drong wat voor message het naar buiten brengt en een beroep deed op z’n geweten.

Ik vind het iig wel een sjieke zet om toch nog even last minute je bek open te trekken.
gezien Flakes ouvre komt dit eerder over als een uitgekiende strategie. Dat bedoel ik niet perse negatief, maar het ziet er vooral naar uit dat hij zijn eigen politieke hachje probeert te redden door nu afstand te nemen van de Trumpdrama, en later terug te komen als gematigde republikein.
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:12:41 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182204315
Vraag me af waarom mensen het wel een goed idee vinden om deze kandidaat wel te steunen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182204336
Overzicht van het gedoe gisteren, in 33 foto's en vids:

https://www.buzzfeednews.(...)t-kavanaugh-vote-fbi
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:16:45 #48
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_182204362
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:12 schreef Re het volgende:
Vraag me af waarom mensen het wel een goed idee vinden om deze kandidaat wel te steunen
Kunnen veel redenen zijn. Kijk, er is niks mis met het "innocent untill proven guilty" argument en dat zou zeker een rol moeten spelen in dit soort hoge zaken, maar op het moment dat zowat alles stinkt aan hoe er met deze zaak is omgegaan en dat het doel niet is om een persoon aan te dragen of te benoemen die schoon, goed en objectief is in zijn vak, maar puur omdat je die persoon op zijn functie kan inzetten voor eigenbelang en gewin en daar werkelijk geen schaamte in toont... Dan mag er van mij wel een Varys opstaan die het doet voor "the realm".
put
your
clothes
on!
pi_182204376
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:12 schreef Re het volgende:
Vraag me af waarom mensen het wel een goed idee vinden om deze kandidaat wel te steunen
Enige reden is omdat men een conservatieve republikein op die positie wil (die het prima vind dat de president iedereen inclusief hemzelf kan pardoneren)
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:18:03 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182204382
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:12 schreef Re het volgende:
Vraag me af waarom mensen het wel een goed idee vinden om deze kandidaat wel te steunen
Simpel, voor een enorme hoeveelheid kiezers is alles geoorloofd om een kans te hebben tegen Roe vs Wade.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182204404
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

gezien Flakes ouvre komt dit eerder over als een uitgekiende strategie. Dat bedoel ik niet perse negatief, maar het ziet er vooral naar uit dat hij zijn eigen politieke hachje probeert te redden door nu afstand te nemen van de Trumpdrama, en later terug te komen als gematigde republikein.
Hij stelde zich niet meer kandidaat voor een volgende termijn toch?
I´m back.
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:23:57 #52
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182204449
Wat een interessante senaatsrace is ‘’New-Mexico ‘’. Normaal een save state voor de democraten, maar de Libertarische kandidaat is Gary Johnson en de republikeinse kandidaat is niet zo sterk. Bij Nate Silver(fivethirtyeight) staat de voorspelling momenteel op:

Martin Heinrich (D) 50.8%
Mick Rich (R) 28.7%
Gary Johnson (Lib.) 20.5%

Maar de laatste peilingen zijn als volgende:

NSON Opinion Strategy

Martin Heinrich (D) 35%
Gary Johnson (Lib.) 28%
Mick Rich (R) 10%

In Lux Research

Martin Heinrich (D) 38%
Gary Johnson (Lib.) 28%
Mick Rich (R) 10%

Er is een hele kleine kans dat Johnson de senaatsrace gaat winnen bij een 3mans veld. Maar wanneer Rich opgeeft en Johnson steunt, dan is er een redelijke kans dat Johnson de zetel wint. In de verkiezing van 2016 Haalden Trump en Johnson samen meer stemmen dan Clinton.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182204468
Ach dat is de stuitende hypocrisie die je veel ziet in conservatief religieuze kringen. Seksueel misbruik van kinderen wordt weggemoffeld, maar wel het geheven vingertje naar homoseksuelen, mensen die scheiden of vrouwen die voorbehoedsmiddelen nemen is het motto van de senielenbrigade uit Rome.
De evangelicals in de VS maakt het tegenwoordig al niet meer uit of iemand een moordenaar of verkrachter is, als zo iemand wetgeving kan doordrukken om legale abortus, euthanasie of het homohuwelijk te verbieden dan is er onvoorwaardelijke steun. Die zijn ver voorbij en moreel faillissement.

Nog afgezien van het feit dat legale abortus samen met zaken als fatsoenlijke voorlichting en fatsoenlijk beschikbare voorbehoedsmiddelen doorgaans eerder het aantal abortussen doet afnemen dan stijgen. Wat dat betreft is het ook nog een vrij onnozele transactionele opvatting.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:26:16 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182204471
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:23 schreef martijnde3de het volgende:
Wat een interessante senaatsrace is ‘’New-Mexico ‘’. Normaal een save state voor de democraten, maar de Libertarische kandidaat is Gary Johnson en de republikeinse kandidaat is niet zo sterk. Bij Nate Silver(fivethirtyeight) staat de voorspelling momenteel op:

Martin Heinrich (D) 50.8%
Mick Rich (R) 28.7%
Gary Johnson (Lib.) 20.5%

Maar de laatste peilingen zijn als volgende:

NSON Opinion Strategy

Martin Heinrich (D) 35%
Gary Johnson (Lib.) 28%
Mick Rich (R) 10%

In Lux Research

Martin Heinrich (D) 38%
Gary Johnson (Lib.) 28%
Mick Rich (R) 10%

Er is een hele kleine kans dat Johnson de senaatsrace gaat winnen bij een 3mans veld. Maar wanneer Rich opgeeft en Johnson steunt, dan is er een redelijke kans dat Johnson de zetel wint. In de verkiezing van 2016 Haalden Trump en Johnson samen meer stemmen dan Clinton.
Waarom zijn die twee vrouwen bij die lift intimiderend?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 14:26:24 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182204472
https://m.huffpost.com/us(...)tter_impression=true


De dean van Harvard Law School wil niet bevestigen dat Kavanaugh daar nog les mag geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182204499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij stelde zich niet meer kandidaat voor een volgende termijn toch?
klopt, lees mijn post nog eens.
  PR en moderator zaterdag 29 september 2018 @ 14:31:39 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182204546
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het wel wat cynischer. Lijkt me gewoon wat politiek theater of een berekenende actie met betrekking tot zijn carrière na de midterms.
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

gezien Flakes ouvre komt dit eerder over als een uitgekiende strategie. Dat bedoel ik niet perse negatief, maar het ziet er vooral naar uit dat hij zijn eigen politieke hachje probeert te redden door nu afstand te nemen van de Trumpdrama, en later terug te komen als gematigde republikein.
Ah ja, ook wel logisch idd. Maar dan alsnog wel een sjieke zet. Dan heeft 'ie iig nog iets van bewustzijn dat hij niet aan de verkeerde kant van de geschiedenis wil staan ofzo.

Ik zie sowieso liever gematigde Republikeinen dan Republikeinen die gewetensloos koste wat het kost een mogelijke sex-offender in hun supreme court willen zetten omdat ze bang zijn dat het ze na de midterms niet meer lukt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182204622
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:14 schreef crystal_meth het volgende:
Overzicht van het gedoe gisteren, in 33 foto's en vids:

https://www.buzzfeednews.(...)t-kavanaugh-vote-fbi
Kijk, dit was er aan de hand dus: "He would only vote on the full Senate floor if the FBI took a week to investigate the allegations against the judge."

En Coons daarna: *stares directly at camera like Jim from The Office*
I´m back.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 15:17:21 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182205333
Het ex-vriendje dat zegt dat mevrouw Swetnick niet zo'n lieverdje was en dat hij een restraining order moest vragen blijkt zelf ook niet echt een lieverdje.

https://www.miaminewtimes(...)ie-swetnick-10774688

En de restraining order zelf is nergens te vinden. Typisch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182205516
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:03 schreef Moira. het volgende:
Correct me if I’m wrong, want ik ken die Flake verder niet.
Maar ik heb wel het idee dat die encounter in die lift wat met ‘m heeft gedaan, dat ‘t toch tot ‘m door drong wat voor message het naar buiten brengt en een beroep deed op z’n geweten.

Ik vind het iig wel een sjieke zet om toch nog even last minute je bek open te trekken.
Deze is wel verhelderend:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182205927
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:26 schreef Monolith het volgende:
Ach dat is de stuitende hypocrisie die je veel ziet in conservatief religieuze kringen. Seksueel misbruik van kinderen wordt weggemoffeld, maar wel het geheven vingertje naar homoseksuelen, mensen die scheiden of vrouwen die voorbehoedsmiddelen nemen is het motto van de senielenbrigade uit Rome.
De evangelicals in de VS maakt het tegenwoordig al niet meer uit of iemand een moordenaar of verkrachter is, als zo iemand wetgeving kan doordrukken om legale abortus, euthanasie of het homohuwelijk te verbieden dan is er onvoorwaardelijke steun. Die zijn ver voorbij en moreel faillissement.

Nog afgezien van het feit dat legale abortus samen met zaken als fatsoenlijke voorlichting en fatsoenlijk beschikbare voorbehoedsmiddelen doorgaans eerder het aantal abortussen doet afnemen dan stijgen. Wat dat betreft is het ook nog een vrij onnozele transactionele opvatting.
Omdat jij dit vanuit een modern of hedendaags individualistisch standpunt bekijkt. En dat is niet om het recht te breien, maar zowel in katholieke als evangelische kringen gaat het heel erg om 'de gemeenschap', het is echt niet dat ze dit soort daden accepteren of respecteren, dat ze denken dat dit juist zou zijn, maar dat soms inderdaad iets 'weggemoffeld' moet worden om het groepsbelang te beschermen. Jij legt dat uit als hypocriet, dat mag maar het is eigenlijk hoe er eeuwenlang met dit soort onderwerpen door tal van groepen is omgegaan, en het is dat we de laatste jaren veel individualistischer zijn geworden, ook als samenleving, dat deze twee denkbeelden steeds vaker botsen. Ik vind het concept 'hypocrisie' hier een individualistische belichting van wat er gebeurt, en zonder het Goed te praten, maar het gaat hier om een groepsbelang dat onterecht wordt verdedigd waarvan de leden beter kunnen inzien dat juist dit soort 'daden' het groepsbelang in een moderne wereld nog veel meer beschadigen dan dat ze vroeger deden dus.
pi_182205980
Als het op 1 Juli gebeurde, dan is het best mogelijk dat Kavanaugh een blackout had en zich niets van het voorval herinnert. Kan me niet voorstellen dat ie anders vrijwillig die kalender zou gegeven hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 16:03:25 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182206007
quote:
Suppose you are on a Board interviewing an applicant for a permanent legal position. At least two women make sexual assault allegations under penalty of perjury. During the job interview he yells at you & makes some false statements. Would you hire him?

#SaturdayMorning Thoughts
Dit dus. Ik zou die persoon niet aannemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 16:05:54 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182206043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat jij dit vanuit een modern of hedendaags individualistisch standpunt bekijkt. En dat is niet om het recht te breien, maar zowel in katholieke als evangelische kringen gaat het heel erg om 'de gemeenschap', het is echt niet dat ze dit soort daden accepteren of respecteren, dat ze denken dat dit juist zou zijn, maar dat soms inderdaad iets 'weggemoffeld' moet worden om het groepsbelang te beschermen. Jij legt dat uit als hypocriet, dat mag maar het is eigenlijk hoe er eeuwenlang met dit soort onderwerpen door tal van groepen is omgegaan, en het is dat we de laatste jaren veel individualistischer zijn geworden, ook als samenleving, dat deze twee denkbeelden steeds vaker botsen. Ik vind het concept 'hypocrisie' hier een individualistische belichting van wat er gebeurt, en zonder het Goed te praten, maar het gaat hier om een groepsbelang dat onterecht wordt verdedigd waarvan de leden beter kunnen inzien dat juist dit soort 'daden' het groepsbelang in een moderne wereld nog veel meer beschadigen dan dat ze vroeger deden dus.
Zoiets heb ik ooit geschreven in een Islam topic. Toen werd ik cultureel marxist genoemd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182206069
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ooit geschreven in een Islam topic. Toen werd ik cultureel marxist genoemd.
Zolang niet wordt begrepen hoe 'groepsprocessen' precies werken en invloed hebben op wereldbeelden ga je inderdaad dat soort problemen, en culturele botsingen bijvoorbeeld, niet of moeilijk oplossen of bespreekbaar maken, maar het is makkelijker om Islam en de Koran als Nazistisch weg te zetten, ach.
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:22:00 #66
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182206243
Rust in vrede, Amerika.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_182206732
Feinstein had de brief met haar collega's en de commissie moeten delen. Dan hadden ze in radio stilte degelijk onderzoek kunnen doen.

Harris probeerde eerder al Kavanaugh te koppelen aan advocaten die met Mueller's zaak betrokken zouden zijn . Met domme vragen als: "Heb je ooit de zaak besproken met iemand van law firm x of y" waar honderden mensen werken. Dat mislukte en nu zijn ze met deze laster campagne begonnen.

Doodsbedreigingen voor Dr. Ford en Kavanaugh, familie drama's en meer. En zelfs het vermeende slachtoffer wilde niet publiek gaan met haar verhaal. Totdat ze een advocaat toegewezen kreeg door jawel het team van Feinstein.

Dat is wat er aan dit zaakje het meeste stinkt. De manier waarop er met dit verhaal omgegaan is door de senaat en de media. En tuurlijk is mevrouw Ford nog steeds overtuigd dat het Kavanaugh was en Kavanaugh dat hij niet was. Als ze nu zegt: "Oh, het had ook iemand anders kunnen zijn" dan wacht er een lynch mob op haar. Als Kavanaugh zegt: "Poeh, ik was wel flink dronken toen" dan is zijn zetel verkeken. Ze komen er allebei het beste uit door bij hun verhaal te blijven. Er is voor geen van beide een motivatie om van standpunt te veranderen.
pi_182206895
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat jij dit vanuit een modern of hedendaags individualistisch standpunt bekijkt. En dat is niet om het recht te breien, maar zowel in katholieke als evangelische kringen gaat het heel erg om 'de gemeenschap', het is echt niet dat ze dit soort daden accepteren of respecteren, dat ze denken dat dit juist zou zijn, maar dat soms inderdaad iets 'weggemoffeld' moet worden om het groepsbelang te beschermen. Jij legt dat uit als hypocriet, dat mag maar het is eigenlijk hoe er eeuwenlang met dit soort onderwerpen door tal van groepen is omgegaan, en het is dat we de laatste jaren veel individualistischer zijn geworden, ook als samenleving, dat deze twee denkbeelden steeds vaker botsen. Ik vind het concept 'hypocrisie' hier een individualistische belichting van wat er gebeurt, en zonder het Goed te praten, maar het gaat hier om een groepsbelang dat onterecht wordt verdedigd waarvan de leden beter kunnen inzien dat juist dit soort 'daden' het groepsbelang in een moderne wereld nog veel meer beschadigen dan dat ze vroeger deden dus.
Dat is natuurlijk kolder. Het gaat hier namelijk helemaal niet om de eigen gemeenschap. Het gaat hier om de eeuwige wil om leefregels aan derden op te leggen. Dat is inderdaad in de historie van religieuze organisaties veelal een terugkerend thema.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 17:14:44 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182206951
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk kolder. Het gaat hier namelijk helemaal niet om de eigen gemeenschap. Het gaat hier om de eeuwige wil om leefregels aan derden op te leggen. Dat is inderdaad in de historie van religieuze organisaties veelal een terugkerend thema.
Ik wilde dit ook quoten en hetzelfde zeggen. Wat een onzin zeg, en dan ook nog claimen dat het niet 'goedpraten' is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182206968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:00 schreef crystal_meth het volgende:
Als het op 1 Juli gebeurde, dan is het best mogelijk dat Kavanaugh een blackout had en zich niets van het voorval herinnert. Kan me niet voorstellen dat ie anders vrijwillig die kalender zou gegeven hebben.
Moeilijk te geloven.
Ook black outs überhaupt trouwens en dat je dan op die manier 15-jarige meisjes aanrandt en het niet meer weet.
I´m back.
pi_182207015
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik wilde dit ook quoten en hetzelfde zeggen. Wat een onzin zeg, en dan ook nog claimen dat het niet 'goedpraten' is.
Bijbelzwaaiers, die de vieze was binnen houden, zijn idd niet per se begaan met het wel en wee van de gemeenschap, maar eerder gewoon met keeping up appearances en ondertussen de kat in het donker knijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 29-09-2018 18:02:24 ]
I´m back.
pi_182207324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat jij dit vanuit een modern of hedendaags individualistisch standpunt bekijkt. En dat is niet om het recht te breien, maar zowel in katholieke als evangelische kringen gaat het heel erg om 'de gemeenschap', het is echt niet dat ze dit soort daden accepteren of respecteren, dat ze denken dat dit juist zou zijn, maar dat soms inderdaad iets 'weggemoffeld' moet worden om het groepsbelang te beschermen. Jij legt dat uit als hypocriet, dat mag maar het is eigenlijk hoe er eeuwenlang met dit soort onderwerpen door tal van groepen is omgegaan, en het is dat we de laatste jaren veel individualistischer zijn geworden, ook als samenleving, dat deze twee denkbeelden steeds vaker botsen. Ik vind het concept 'hypocrisie' hier een individualistische belichting van wat er gebeurt, en zonder het Goed te praten, maar het gaat hier om een groepsbelang dat onterecht wordt verdedigd waarvan de leden beter kunnen inzien dat juist dit soort 'daden' het groepsbelang in een moderne wereld nog veel meer beschadigen dan dat ze vroeger deden dus.
Mooi verhaal, maar ik heb ff het enige in je hele verhaal dat van belang is 'bold' gemaakt... Al het andere is leuk en aardig maar het gaat gewoon over grensoverschrijdend gedrag wat nooit en te nimmer goed te keuren valt...
pi_182207438
CNN twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 15:31:00 Former presidential candidate Hillary Clinton made a surprise appearance in the first episode of the 'Murphy Brown' revival -- playing a woman interviewing for a secretary position: https://t.co/8aFX0Q7g4z https://t.co/rO4T274Fii reageer retweet
Clinton's TV carriere begint wel op stoom te lopen.
pi_182207441
En je weet ook direct waarom de kerken leeglopen.
pi_182207481
Slecht nieuws voor Kavanaugh, doe meerdere malen zei dat alle aanwezigen op het feestje het verhaal van Dr. Ford ontkenden (niet dus):

Christine Blasey Ford's friend is not refuting Ford's allegation, will cooperate with FBI, lawyer says

https://cnn.it/2NPH9cB
pi_182207483
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven.
Ook black outs überhaupt trouwens en dat je dan op die manier 15-jarige meisjes aanrandt en het niet meer weet.
Mwa, tijdens m'n studententijd heb ik meer dan eens in een kroeg met glazen en meubilair gegooid, maar dat weet ik enkel omdat men het mij de volgende dag vertelde. Ook een keer in een politiecel wakker geworden zonder idee hoe of waarom.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182207518
Kavanaugh is lying. His upbringing explains why.
https://www.washingtonpos(...)y.html?noredirect=on
pi_182207562
At Times, Kavanaugh’s Defense Misleads or Veers Off Point
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/mQ9xvA5nr9
pi_182207563
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Kavanaughs uitbarsting donderdag diskwalificeerde hem gewoon voor deze positie. Ik snap niet waarom mensen hem blijven verdedigen. Tis niet alsof de man solliciteert voor een baan als pallet sorteerder.
Dit + het aantoonbaar liegen tijdens de sollicitatieprocedure. Zo iemand neem je toch niet aan?
in a crowd you lose humanity
pi_182207580
Deze week is de doodsteek voor Kavanaugh. Nu de emotie weg ebt worden zijn leugens blootgelegd. Flake torpedo't Kavanaugh zonder het direct te hoeven zeggen.
pi_182207663
Tja, de media kan niet de piemel in de broek houden. De eerste getuige moet gelijk een headline op CNN krijgen. Veel succes met het zoeken naar andere getuigen. :')
pi_182207681
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, tijdens m'n studententijd heb ik meer dan eens in een kroeg met glazen en meubilair gegooid, maar dat weet ik enkel omdat men het mij de volgende dag vertelde. Ook een keer in een politiecel wakker geworden zonder idee hoe of waarom.
Eigenaardig dan. Ik weet dat ik 1 x echt goed lazarus was, en dat weet ik nog steeds, en van de Zilverberg (Asd-Nrd, in studentenkroeg onder in de flat) naar Leidsche plein ben gereisd met de nachtbus. En die deed er 3 uur over oid, ik weet nog wel dat ik dacht wtf, waar ben ik nu weer. Maar ik weet het nog steeds. was ergens wel hilarisch, want die bus reed ik weet niet waar allemaal naar toe. Verder genoeg gezopen, nooit een black out gehad.
Veel mensen gebruik(t)en een black out toch echt als een (zwak) excuus, in mijn ervaring althans, om bepaalde ietwat beschamende feiten maar niet onder ogen te hoeven zien.
Zegt niets over wat jij vertelt, maar slechts iets over mijn ervaring als student.
I´m back.
pi_182207687
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dit + het aantoonbaar liegen tijdens de sollicitatieprocedure. Zo iemand neem je toch niet aan?
Het hele proces is natuurlijk geen echte procedure om oprecht vast te stellen of iemand geschikt is. De SC is vooral steeds meer een verlengstuk van de partijen aan het worden, in het bijzonder in het geval van de GOP. Voor de GOP is het gewoon zaak om de SC te vullen met zo conservatief mogelijke rechters.
De vraag omtrent Kavanaugh is voor Republikeinse senatoren dan ook veel meer "Kom ik er electoraal mee weg om voor deze man te stemmen?" dan een oprechte afweging of het verstandig is om iemand waartegen serieuze verdenkingen bestaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182207759
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het hele proces is natuurlijk geen echte procedure om oprecht vast te stellen of iemand geschikt is. De SC is vooral steeds meer een verlengstuk van de partijen aan het worden, in het bijzonder in het geval van de GOP. Voor de GOP is het gewoon zaak om de SC te vullen met zo conservatief mogelijke rechters.
De vraag omtrent Kavanaugh is voor Republikeinse senatoren dan ook veel meer "Kom ik er electoraal mee weg om voor deze man te stemmen?" dan een oprechte afweging of het verstandig is om iemand waartegen serieuze verdenkingen bestaan.
En zo is de VS een bananenrepubliek geworden.
in a crowd you lose humanity
pi_182207763
Kavanaugh is/was al jarenlang een zeer gerespecteerde rechter.
Met de hoogst mogelijke beoordeling van de American bar association.
pi_182207815
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:06 schreef Nintex het volgende:
Kavanaugh is/was al jarenlang een zeer gerespecteerde rechter.
Met de hoogst mogelijke beoordeling van de American bar association.
Die ondertussen al ingetrokken is.

Don't spread fake news...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:10:23 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182207851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:06 schreef Nintex het volgende:
Kavanaugh is/was al jarenlang een zeer gerespecteerde rechter.
Met de hoogst mogelijke beoordeling van de American bar association.
En toch drong de ABA aan op een FBI-onderzoek. En terecht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182207869
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En toch drong de ABA aan op een FBI-onderzoek. En terecht.
Daar was niemand op tegen. Alleen moet het wel op de juiste manier gebeuren.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:12:15 #89
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_182207894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:06 schreef Nintex het volgende:
Kavanaugh is/was al jarenlang een zeer gerespecteerde rechter.
Met de hoogst mogelijke beoordeling van de American bar association.
Tja nontex, volgende keer toch beter uitkijken wie je als vriend kiest. Zo’n beoordeling zegt dus niet alles blijkt maar weer. Die trump hoort toch ook tot jouw kring? Zou ik ook mee oppassen. Hoor ik vreemde verhalen over.
pi_182207897
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En zo is de VS een bananenrepubliek geworden.
Dat is veel te kort door de bocht. Rechters van het hooggerechtshof zijn nog steeds volkomen vrij om een onafhankelijk oordeel te vellen en dat gebeurt ook. Het is alleen wel zo dat de partijen door het opheffen van de filibuster en het überhaupt steeds verder uit elkaar drijven van de partijen een sterkere stempel drukken op de benoeming van rechters.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:19:29 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182208016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daar was niemand op tegen. Alleen moet het wel op de juiste manier gebeuren.
Lulkoek. Trump was er tegen en alle Republikeinse senatoren in de Judicial committee.

En het gaat nu absoluut niet "juist". Maximaal een week en een beperkt onderzoek is niet zoals het zou horen te gaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182208017
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:00 schreef crystal_meth het volgende:
Als het op 1 Juli gebeurde, dan is het best mogelijk dat Kavanaugh een blackout had en zich niets van het voorval herinnert. Kan me niet voorstellen dat ie anders vrijwillig die kalender zou gegeven hebben.
Als Judge en Dr. Fords vriendin bevestigen dat zij met haar en Kavanaugh op een feestje zijn geweest, dan hangt hij.
pi_182208103
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lulkoek. Trump was er tegen en alle Republikeinse senatoren in de Judicial committee.

En het gaat nu absoluut niet "juist". Maximaal een week en een beperkt onderzoek is niet zoals het zou horen te gaan.
Klopt, omdat Feinstein het achter hield en er een politiek dingetje van maakte.
Ze had het gelijk moeten melden bij de voorzitter dan had hij maatregelen kunnen nemen.

Lekken naar de pers heeft ze de das om gedaan. Het ging ook niet 'juist' , omdat de Democraten aan Kavanaugh(!) vroegen om een FBI onderzoek te starten met McGahn, wat beide heren helemaal niet kunnen.

Trump had al van te voren gezegd dat hij een onderzoek zou overwegen op basis van de getuigeverklaring van Ford.
pi_182208116
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is veel te kort door de bocht. Rechters van het hooggerechtshof zijn nog steeds volkomen vrij om een onafhankelijk oordeel te vellen en dat gebeurt ook. Het is alleen wel zo dat de partijen door het opheffen van de filibuster en het überhaupt steeds verder uit elkaar drijven van de partijen een sterkere stempel drukken op de benoeming van rechters.
Het is niet alleen dit waardoor het een bananenrepubliek is geworden. Het hele politieke stelsel zit beroerd in elkaar.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 18:26:47 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182208131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Klopt, omdat Feinstein het achter hield en er een politiek dingetje van maakte.
Ze had het gelijk moeten melden bij de voorzitter dan had hij maatregelen kunnen nemen.

Lekken naar de pers heeft ze de das om gedaan. Het ging ook niet 'juist' , omdat de Democraten aan Kavanaugh(!) vroegen om een FBI onderzoek te starten met McGahn, wat beide heren helemaal niet kunnen.

Trump had al van te voren gezegd dat hij een onderzoek zou overwegen op basis van de getuigeverklaring van Ford.
Als jij een brief krijgt met "vertrouwelijk" bovenaan, brul jij dan de inhoud door?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182208161
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als jij een brief krijgt met "vertrouwelijk" bovenaan, brul jij dan de inhoud door?
Feinstein wel naar de pers.

Ze had kunnen zeggen: "Ik heb aanvullend bewijs, maar de getuige wil niet dat ik dat deel. Zal ik proberen de getuige zover te krijgen dat ze toch met de voorzitter wil praten?"

Cory Booker wist het ook trouwens. Het is sowieso allemaal door geluld door die bejaarde. :')
pi_182208204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is niet alleen dit waardoor het een bananenrepubliek is geworden. Het hele politieke stelsel zit beroerd in elkaar.
Ik vind het wel meevallen.
De senaat is wel wat bizar tegenwoordig omdat de staten qua populatie zo extreem uit elkaar zijn gaan lopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:31:14 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182208218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Klopt, omdat Feinstein het achter hield en er een politiek dingetje van maakte.
Ze had het gelijk moeten melden bij de voorzitter dan had hij maatregelen kunnen nemen.

Lekken naar de pers heeft ze de das om gedaan. Het ging ook niet 'juist' , omdat de Democraten aan Kavanaugh(!) vroegen om een FBI onderzoek te starten met McGahn, wat beide heren helemaal niet kunnen.

Trump had al van te voren gezegd dat hij een onderzoek zou overwegen op basis van de getuigeverklaring van Ford.
Onzin. Aan Feinstein was verzocht het vetrouwelijk te behandelen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182208235
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onzin. Aan Feinstein was verzocht het vetrouwelijk te behandelen.
En ze lekten het naar de pers.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 18:32:34 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182208238
Anyway, de deksel knalt van de beerput af. Reken maar op meer beschuldigingen richting Kavanaugh. Niet alleen van vrouwen, maar ook van mannen die zeggen dat hij liegt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182208260
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als Judge en Dr. Fords vriendin bevestigen dat zij met haar en Kavanaugh op een feestje zijn geweest, dan hangt hij.
Maar haar vriendin heeft al gezegd dat ze het feestje niet herinnert (https://thehill.com/homen(...)ged-incident-but-not ), en ik betwijfel dat Judge het zal bevestigen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182208300
quote:
ACLU breaks its own policy, comes out against Kavanaugh nomination

The American Civil Liberties Union (ACLU) announced Saturday that it has decided to break with its own policy and come out in opposition to Brett Kavanaugh’s nomination to the Supreme Court in light of the sexual assault allegations being levied against him.

The ACLU announced in a statement that the testimony on Thursday of Christine Blasey Ford, the first woman to accuse him of sexual assault, before the Senate Judiciary Committee has led to an “exception” in policy.

“As a matter of organizational policy, the ACLU does not support or oppose candidates for political or judicial office,” the statement said. “In this instance, the national board held an extraordinary meeting, and has chosen to make an exception to that policy.”

[..]
https://thehill.com/blogs(...)ut-against-kavanaugh

quote:
Flake plans to support Kavanaugh after FBI investigates 'unless they turn up something'

Sen. Jeff Flake (R-Ariz.) says he plans to support Brett Kavanaugh's nomination unless the FBI investigation into sexual assault allegations against the Supreme Court nominee reveals wrongdoing.

"I'm a conservative. He's a conservative. I plan to support him unless they turn up something -- and they might," Flake told The Atlantic for an article published Saturday.

The GOP senator's comments came hours after he forced a weeklong FBI investigation into allegations against Kavanaugh, saying he would agree to allow Kavanaugh's nomination to advance from the Senate Judiciary Committee if the FBI could investigate.
https://thehill.com/homen(...)-unless-they-turn-up
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182208430
De kans dat de FBI een rechter als Kavanaugh pakt met een 'gatcha' question is nihil.

De rest heeft ook geen mogelijkheid om de verhalen aan te passen, want het zijn allemaal 'sworn statements'.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:46:24 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182208463
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:44 schreef Nintex het volgende:
De kans dat de FBI een rechter als Kavanaugh pakt met een 'gatcha' question is nihil.

De rest heeft ook geen mogelijkheid om de verhalen aan te passen, want het zijn allemaal 'sworn statements'.
Juist ja. Alsof hij nog niet op liegen betrapt is..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:48:10 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182208493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

En ze lekten het naar de pers.
Is dat zo? Ford heeft gezegd dat ze zelf contact heeft opgenomen met de pers.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182208643
Nog een stukje over de bittere ironie van iemand uit de "entitled class" die er opeens achter komt dat het ook wel eens tegenzit in het leven:
https://www.theatlantic.c(...)mo&utm_medium=social
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 19:22:21 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182209127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:56 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de bittere ironie van iemand uit de "entitled class" die er opeens achter komt dat het ook wel eens tegenzit in het leven:
https://www.theatlantic.c(...)mo&utm_medium=social
Ik vind het laatste stukje veelzeggend. Over die man die met zijn vrouwelijke collega's keek.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182209282
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is dat zo? Ford heeft gezegd dat ze zelf contact heeft opgenomen met de pers.
Er is naar de pers gelekt dat de democraten wisten van een aanklacht van Ford. Door wie dit gelekt is, is niet bekend. Kunnen de democraten zijn geweest, maar ook de vrienden van Ford die wisten dat ze dit gedaan had. Ford is daarna overvallen door journalisten, waarna ze haar verhaal heeft gedaan aan de WaPo.

Feinstein kon niets officieels met de brief, want Ford wilde niet dat haar naam bekend dat zou worden. Een anonieme brief zou geen impact hebben, want er is een slachtoffer nodig om een aanklacht te kunnen onderbouwen, dus nintexs argument is onzin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 19:37:14 ]
pi_182209802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:26 schreef Monolith het volgende:
De evangelicals in de VS maakt het tegenwoordig al niet meer uit of iemand een moordenaar of verkrachter is, als zo iemand wetgeving kan doordrukken om legale abortus, euthanasie of het homohuwelijk te verbieden dan is er onvoorwaardelijke steun. Die zijn ver voorbij en moreel faillissement.
Maar dat is altijd al zo geweest binnen die groep. Dat die groep de GOP als geheel nu zo ongelooflijk beheerst, blijf ik wel bizar vinden. Het wordt steeds gekker lijkt het wel. Dat onderkennen van de politieke waarde van dat stel mafkezen zal met Weyrich begonnen zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:00:07 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182210048
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er is naar de pers gelekt dat de democraten wisten van een aanklacht van Ford. Door wie dit gelekt is, is niet bekend. Kunnen de democraten zijn geweest, maar ook de vrienden van Ford die wisten dat ze dit gedaan had. Ford is daarna overvallen door journalisten, waarna ze haar verhaal heeft gedaan aan de WaPo.

Feinstein kon niets officieels met de brief, want Ford wilde niet dat haar naam bekend dat zou worden. Een anonieme brief zou geen impact hebben, want er is een slachtoffer nodig om een aanklacht te kunnen onderbouwen, dus nintexs argument is onzin.
Thanks ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:20:00 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_182210537
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 18:56 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de bittere ironie van iemand uit de "entitled class" die er opeens achter komt dat het ook wel eens tegenzit in het leven:
https://www.theatlantic.c(...)mo&utm_medium=social
Goed stuk ^O^.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182211105
Dit zijn donkere dagen voor onze vrijheden.
Als een simpele beschuldiging genoeg is om iemand door het slijk te halen dan is geen enkele man meer veilig.
Ook bizar dat mensen hier vinden dat Kavanaugh zijn emoties liet zien. Hij is een gelovige man die beschuldigt word van groepsverkrachting en zijn hele familie moet dat allemaal maar ondergaan.
Ik wens Kavanaugh veel sterkte en ik hoop dat de waarheid boven tafel komt.
pi_182211155
Ach kijk, daar hebben we weer zo'n clowntje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182211263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:51 schreef Monolith het volgende:
Ach kijk, daar hebben we weer zo'n clowntje.
Ik hoop voor jou niet dat jij een keer gaat solliciteren op een belangrijke post bij de overheid.
Wie weet wat Marietje wel niet te melden heeft over jou gedrag toen je 16 was.
En natuurlijk moeten we Marietje meteen geloven omdat ze Marietje is.
Ik kan je nu alvast voorspellen wat er gaat gebeuren.
Het onderzoek levert helemaal niets op en dan zullen de democraten gaan huilen dat het onderzoek te kort is etc.
En als dat faalt zal men wel vol op zijn temperament in zetten. Want hij is immers niet geschikt voor deze functie omdat hij zijn naam en zijn familie met volle overtuiging verdedigt.
pi_182211283
In plaats van door te clownen raad ik je aan om gewoon even de afgelopen delen van dit topic door te lezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182211364
The FBI has begun contacting people as part of an additional background investigation of Judge Brett M. Kavanaugh, including a second woman who alleges that the Supreme Court nominee sexually assaulted her, according to people familiar with the unfolding investigation.

The bureau has reached out to Deborah Ramirez, a Yale University classmate of Kavanaugh’s who alleges that he shoved his genitals in her face at a party where she had been drinking and become disoriented, her attorney said Saturday.

“She has agreed to cooperate with their investigation,” Ramirez attorney John Clune said in a statement. “Out of respect for the integrity of the process, we will have no further comment at this time."

https://www.washingtonpos(...)m_term=.87ca69a48c5c
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182211450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:47 schreef Chivaz het volgende:
Hij is een gelovige man die beschuldigt word van groepsverkrachting
Was het minder erg geweest als het om een ongelovige man was gegaan?
pi_182211643
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Was het minder erg geweest als het om een ongelovige man was gegaan?
Of een gelovige man, maar dan niet christelijk?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 29 september 2018 @ 21:22:03 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182211770
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:47 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn donkere dagen voor onze vrijheden.
Als een simpele beschuldiging genoeg is om iemand door het slijk te halen dan is geen enkele man meer veilig.
Ook bizar dat mensen hier vinden dat Kavanaugh zijn emoties liet zien. Hij is een gelovige man die beschuldigt word van groepsverkrachting en zijn hele familie moet dat allemaal maar ondergaan.
Ik wens Kavanaugh veel sterkte en ik hoop dat de waarheid boven tafel komt.
Ja, laten we vooral de andere kant vh verhaal vergeten. Dat een 15-jarige tiener seksueel aangevallen is op een feestje. Dat ze daar getraumatiseerd door geraakt is. Dat het haar leven en relaties met anderen voorgoed veranderd heeft. Dat ze bleef knokken en toch professor werd. Dat ze doodsbedreigingen heeft gehad en moest onderduiken met haar gezin. Dat ze van alle kanten zwart gemaakt werd. Dat ook zij een onberispelijke reputatie had tot ze naar buiten trad. Dat veel te veel vrouwen minimaal 1x in hun leven aangerand zijn of erger. Brett heeft niet meer te verduren gehad dan zij heeft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182212365
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral de andere kant vh verhaal vergeten. Dat een 15-jarige tiener seksueel aangevallen is op een feestje. Dat ze daar getraumatiseerd door geraakt is. Dat het haar leven en relaties met anderen voorgoed veranderd heeft. Dat ze bleef knokken en toch professor werd. Dat ze doodsbedreigingen heeft gehad en moest onderduiken met haar gezin. Dat ze van alle kanten zwart gemaakt werd. Dat ook zij een onberispelijke reputatie had tot ze naar buiten trad. Dat veel te veel vrouwen minimaal 1x in hun leven aangerand zijn of erger. Brett heeft niet meer te verduren gehad dan zij heeft.
Dan heb je je hele leven lang keihard gewerkt. Decennialang je carrière opgebouwd, het respect verdient van honderden vrouwen waar je mee hebt samengewerkt en krijg je eindelijk de kans van je leven en iets waar iedere jurist van droomt: een zetel in het Hooggerechtshof.

En dan word je nét voordat je droom werkelijkheid wordt beschuldigd van aanranding door een vrouw die je niet eens kan herinneren. Het halve land bedreigt je familie en je droom. Je kan niet meer over straat, het halve land haat je, vind je een vrouwenhater, verkrachter, misbaksel. Je moet je voor het hele land verdedigen terwijl je reputatie onherstelbaar is beschadigd. Je moet voor je vrouw en kinderen zweren dat je niemand hebt aangerand. Bij niemand je pik in het gezicht hebt geduwd. Als die man onschuldig is, en dat is hij tot het tegendeel bewezen is, is het onmenselijk wat hem is overkomen.

Dr. Ford gaat hier niet van weglopen met reputatieschade. Brett gaat dit zijn hele leven meedragen.
pi_182212398
Arme Brett. Hij kan het zich niet herinneren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182212432
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dan heb je je hele leven lang keihard gewerkt. Decennialang je carrière opgebouwd, het respect verdient van honderden vrouwen waar je mee hebt samengewerkt en krijg je eindelijk de kans van je leven en iets waar iedere jurist van droomt: een zetel in het Hooggerechtshof.

En dan word je nét voordat je droom werkelijkheid wordt beschuldigd van aanranding door een vrouw die je niet eens kan herinneren. Het halve land bedreigt je familie en je droom. Je kan niet meer over straat, het halve land haat je, vind je een vrouwenhater, verkrachter, misbaksel. Je moet je voor het hele land verdedigen terwijl je reputatie onherstelbaar is beschadigd. Je moet voor je vrouw en kinderen zweren dat je niemand hebt aangerand. Bij niemand je pik in het gezicht hebt geduwd. Als die man onschuldig is, en dat is hij tot het tegendeel bewezen is, is het onmenselijk wat hem is overkomen.

Dr. Ford gaat hier niet van weglopen met reputatieschade. Brett gaat dit zijn hele leven meedragen.
Hij heeft geen recht op die plek, ofzo. Het kan hem gegund worden.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:01:58 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182212624
Waar was deze empathie toen Garland niet eens gehoord werd?
pi_182212688
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef Confetti het volgende:
Dan heb je je hele leven lang keihard gewerkt. Decennialang je carrière opgebouwd, het respect verdient van honderden vrouwen waar je mee hebt samengewerkt en krijg je eindelijk de kans van je leven en iets waar iedere jurist van droomt: een zetel in het Hooggerechtshof.

En dan krijg je de politieke gevolgen van je eigen daden tegenover je. Dat wéét je van te voren.

Uiteindelijk vind ik die gebeurtenis nog het minst zwaarwegend. Menig alfamannetje zal met tig bier op zoiets gedaan hebben toen hij die leeftijd had. En als je SCOTUS wil worden, ben je een alfamannetje. Dom. Verwerpelijk. Kwalijk. Beken dat dan en bekijk wat de consequenties zijn. Kan je nog een prima verhaal omheen bouwen ook.

Maar die gemeende nijd over dat jouw plannetje wordt tegengewerkt door een "links complot", de verschrikkelijk doorzichtige leugens en tegelijkertijd de perceptie willen wekken dat jij degene bent die wel in staat is om onpartijdig over essentiële vraagstukken te beslissen, dát is met name het probleem bij zijn aanstelling.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:05:51 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182212711
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dan heb je je hele leven lang keihard gewerkt. Decennialang je carrière opgebouwd, het respect verdient van honderden vrouwen waar je mee hebt samengewerkt en krijg je eindelijk de kans van je leven en iets waar iedere jurist van droomt: een zetel in het Hooggerechtshof.

En dan word je nét voordat je droom werkelijkheid wordt beschuldigd van aanranding door een vrouw die je niet eens kan herinneren. Het halve land bedreigt je familie en je droom. Je kan niet meer over straat, het halve land haat je, vind je een vrouwenhater, verkrachter, misbaksel. Je moet je voor het hele land verdedigen terwijl je reputatie onherstelbaar is beschadigd. Je moet voor je vrouw en kinderen zweren dat je niemand hebt aangerand. Bij niemand je pik in het gezicht hebt geduwd. Als die man onschuldig is, en dat is hij tot het tegendeel bewezen is, is het onmenselijk wat hem is overkomen.

Dr. Ford gaat hier niet van weglopen met reputatieschade. Brett gaat dit zij3n hele leven meedragen.
Dikke doei met je Calimero-gejengel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182212762
Ergens is het best mooi dat het sociopathische fratboygedrag ook daadwerkelijk consequenties kan hebben, maar bovenal heeft Kavanaugh zich gediskwalificeerd als kandidaat met zijn optreden in de hoorzitting inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182212813
Overigens is het al het zielige gejank ten spijt nog allerminst zeker dat het voorbij is voor Kavanaugh.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:09:45 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182212823
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:08 schreef Monolith het volgende:
Ergens is het best mooi dat het sociopathische fratboygedrag ook daadwerkelijk consequenties kan hebben, maar bovenal heeft Kavanaugh zich gediskwalificeerd als kandidaat met zijn optreden in de hoorzitting inderdaad.
Nogal ja, maar het is denk ik tegelijk ook goed te realiseren dat uitgerekend dat vooralsnog geen belemmering lijkt te zijn voor genoeg senatoren om toch voor te stemmen.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:10:45 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182212850
True. En dat is serieus depressief makend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182212884
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
pi_182212917
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Beatific het volgende:
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
Nog erg onzeker, maar het geeft wel precies aan waar de GOP staat zoals EWK ook aangeeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:14:27 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182212944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Beatific het volgende:
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
Benoemd.
Maar die week en het onderzoek zijn onzekere factoren
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182212949
Is (bijvoorbeeld) een Judge verplicht te getuigen tegenover de FBI in dit onderzoek en, zo ja, is de termijn van één week dan sowieso een realistische?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:15:53 #134
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182212978
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef nostra het volgende:
Is (bijvoorbeeld) een Judge verplicht te getuigen tegenover de FBI in dit onderzoek en, zo ja, is de termijn van één week dan sowieso een realistische?
Met een Judge bedoel je meneer Judge of Judge Kavanaugh? Ik meen dat niemand an sich verplicht is mee te werken, maar in dit geval heeft meneer Judge wel aangegeven mee te willen werken.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:17:00 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182213005
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met een Judge bedoel je meneer Judge of Judge Kavanaugh? Ik meen dat niemand an sich verplicht is mee te werken, maar in dit geval heeft meneer Judge wel aangegeven mee te willen werken.
Meneer Judge
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:17:50 #136
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_182213038
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Beatific het volgende:
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
Hangt er vanaf of de FBI iets gaat vinden (en of Flake vindt dat dat erg genoeg is) deze week. Verder lijkt de heisa steeds erger te worden, dus ik denk dat er een grote kans is dat hij het nu toch niet gaat redden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:19:34 #137
192592 SureD1
------------------------------
pi_182213088
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef nostra het volgende:
Is (bijvoorbeeld) een Judge verplicht te getuigen tegenover de FBI in dit onderzoek en, zo ja, is de termijn van één week dan sowieso een realistische?
Het zou kunnen - maar dat is een longshot - dat de FBI na een week zegt, er zijn genoeg aanknopingspunten om verder te zoeken, en dat Flake cs. daarvan overtuigd raken. McConnel zal het niet ter stemming brengen als hij de stemmen niet heeft.

Maar ik heb er een hard hoofd in - hij zal wel - volstrekt onterecht - benoemd worden. Zoals ik gisteren hier al zei; met wat hij in de Senaat liet zien als reactie op Ford was hij NL niet eens rechter geworden, gewoon eerste ronde psych-evaluatie in de raio eruit...
pi_182213121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met een Judge bedoel je meneer Judge? Ik meen dat niemand an sich verplicht is mee te werken, maar in dit geval heeft hij wel aangegeven mee te willen werken.
Ja, meneer Judge bedoelde ik. Dit lijkt me geen strafrechtelijk onderzoek, dus ik zou verwachten dat elke partij mag doen en laten wat hij of zij wil: niet verschijnen, liegen, verklaren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182213141
Iemand met de achternaam Judge is wel hoogst irritant in deze kwestie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182213301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:20 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja, meneer Judge bedoelde ik. Dit lijkt me geen strafrechtelijk onderzoek, dus ik zou verwachten dat elke partij mag doen en laten wat hij of zij wil: niet verschijnen, liegen, verklaren.
Hij hoeft niet mee te werken inderdaad, vooralsnog zijn de interviews vrijwillig. Als hij meewerkt, way Hij heeft verklaard te zullen doen, mag hij echter niet liegen. Liegen tegen de FBI is strafbaar. Hij mag nog wel de 5th pleaden.
pi_182213386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:

Hij hoeft niet mee te werken inderdaad, vooralsnog zijn de interviews vrijwillig. Als hij meewerkt, way Hij heeft verklaard te zullen doen, mag hij echter niet liegen. Liegen tegen de FBI is strafbaar. Hij mag nog wel de 5th pleaden.
Oké, helder. Liegen tegen de FBI is dus strafbaar in elke situatie? Maar "de 5th" gaat over criminal cases en dit is er geen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182213398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:21 schreef Monolith het volgende:
Iemand met de achternaam Judge is wel hoogst irritant in deze kwestie. :P
Dat is weer zo'n detail in de categorie "als dit een boek zou zijn, zou de editor dit schrappen vanwege ongeloofwaardigheid".
pi_182213544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:31 schreef nostra het volgende:

[..]

Oké, helder. Liegen tegen de FBI is dus strafbaar in elke situatie? Maar "de 5th" gaat over criminal cases en dit is er geen.
Liegen terwijl je een verklaring aflegt, wat deze getuigen gaan doen, is strafbaar ja. Het is weliswaar een background investigation, maar het onderzoek gaat over mogelijk strafbare feiten. Mark Judge mag zich hierin op het vijfde amendement beroepen als hij bang is dat hij, door te getuigen, zichzelf in gevaar brengt.
pi_182213583
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Liegen terwijl je een verklaring aflegt, wat deze getuigen gaan doen, is strafbaar ja. Het is weliswaar een background investigation, maar het onderzoek gaat over mogelijk strafbare feiten. Mark Judge mag zich hierin op het vijfde amendement beroepen als hij bang is dat hij, door te getuigen, zichzelf in gevaar brengt.
Dan lijkt me er geen enkele reden voor hem om überhaupt te getuigen. Afgezien van een wat schattig-naïeve "waarheidsvinding".
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:45:15 #145
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182213881
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 22:33:51 Senator Richard Blumenthal must talk about his fraudulent service in Vietnam, where for 12 years he told the people of Connecticut, as their Attorney General, that he was a great Marine War Hero. Talked about his many battles of near death, but was never in Vietnam. Total Phony! reageer retweet
2019: The Great Awakening
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:47:57 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182213979
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:45 schreef MangoTree het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 22:33:51 Senator Richard Blumenthal must talk about his fraudulent service in Vietnam, where for 12 years he told the people of Connecticut, as their Attorney General, that he was a great Marine War Hero. Talked about his many battles of near death, but was never in Vietnam. Total Phony! reageer retweet
Mr Bone Spurs
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:56:54 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182214398
Blumenthal is pas verkiesbaar weer in 2022. Beetje random om hem nu aan te vallen?
  zaterdag 29 september 2018 @ 23:01:06 #148
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182214592
quote:
White House limits scope of the FBI's investigation into the allegations against Brett Kavanaugh

The FBI has not been permitted to investigate the claims of Julie Swetnick, a White House official confirmed to NBC News. [...]

Instead of investigating Swetnick's claims, the White House counsel's office has given the FBI a list of witnesses they are permitted to interview, according to several people who discussed the parameters on the condition of anonymity. [...]

https://www.nbcnews.com/p(...)gainst-brett-n915061
Lekker lame. Dan krijg je dus sowieso weer gezeik hierna. Ben benieuwd wat ze in de senaat hier van vinden.

[ Bericht 10% gewijzigd door ExtraWaskracht op 29-09-2018 23:12:29 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2018 @ 23:27:43 #149
862 Arcee
Look closer
pi_182215624
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Beatific het volgende:
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
Dat laatste. Republikeinen, met Pence en McConnell voorop, hebben er alles voorover om de balans in de SC naar conservatief te laten uitslaan.
pi_182215806
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Beatific het volgende:
Verwachten jullie (realistisch gezien) dat Kavanaugh wordt weggestemd of dat hij toch wordt benoemd?
Hij gaat niet worden benoemd, 100%.

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 29-09-2018 23:40:42 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')