Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:17 schreef perezoso het volgende:
https://www.gelderlander.(...)e-niet-uit~a291a06f/
Vreemd verhaal, zou de vader toch in beeld zijn en die naam opgedrongen hebben?
Waarom zou je anders je kind een naam geven uit een andere cultuur en voor de rest van zijn leven een stempel onhandelbaar geven?
Speculeer er op los, wie heeft inside information?
Ja mooi. Het is op twee manieren uit te spreken en ten minsts niet zo stom hollandsquote:
Ach echt Hollandse namen hoor je tegenwoordig toch niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja mooi. Het is op twee manieren uit te spreken en ten minsts niet zo stom hollands
Wat betekend het dan? Misschien met betekenis wordt het nog wat... Voor hollanders staat Yassin o.a. voor jeugddetentie.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja mooi. Het is op twee manieren uit te spreken en ten minsts niet zo stom hollands
Wat is er mis met "stom" Hollands??quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.quote:Tijdens de vakantie had ik het nog tegen haar gezegd: 'jeetje Britt, wat ben je dik geworden. Je lijkt wel zwanger'. 'Doe normaal, mam', antwoordde ze, ,ik hou gewoon van zoetigheid'. Ze had vlak daarvoor nog wodka gedronken en aan de shisha gezeten.''
Ieder zijn smaak. Maar een naam afkeuren omdat het niet westers klinkt vind ik stompzinnig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:23 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met "stom" Hollands??
Volgens mij heten hele volksstammen Jan,Piet Karel etc...niks mis mee..
En om het meteen als "Stom" Hollands te bestempelen is niet kortzichtig??quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Maar een naam afkeuren omdat het niet westers klinkt vind ik stompzinnig.
Ja, wel apart, wie had kunnen bedenken dat (onveilige) seks kan leiden tot nageslacht...quote:En om dat aan te kunnen vragen is een geboortebewijs nodig. Maar we blijken hier geen aangifte te kunnen doen, omdat de vader niet bekend is. Britt heeft hem in Nederland ontmoet op een feestje, ze weet weinig van hem. Niet heel slim nee, maar wie had kunnen bedenken dat het zulke gevolgen zou hebben?
Is zeker kortzichtig. Alleen een heel topic openen omdat een kind de naam Yassin heeft gekregen is wel een toppunt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
En om het meteen als "Stom" Hollands te bestempelen is niet kortzichtig??
De buitenlandse gemeenschap heeft dat soort namen zelf een slechte naam gegeven. Ook al zijn ze gemiddeld ietwat zwakbegaafd naar Europese maatstaven, het is nog steeds geen excuus want ik zie geen echte geestelijke gehandicapten misdrijven plegen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Maar een naam afkeuren omdat het niet westers klinkt vind ik stompzinnig.
Nja zij was nog maar 18 he .....quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.
Dat is een feitelijke constatering dude.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef perezoso het volgende:
[..]
Klacht staat in de titel minder begaafde.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Tendentieus en tevens stompzinnig topic.
Kijk, ik ben geen vrouw, en heb dus écht geen idee hoe een vrouwelijk lichaam aanvoelt tijdens menstruatie en zwangerschap en noem het maar op.quote:
Ikzelf heb in ieder geval nog geen schoppende drol gehad, moet je toch iets van gemerkt hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen vrouw, en heb dus écht geen idee hoe een vrouwelijk lichaam aanvoelt tijdens menstruatie en zwangerschap en noem het maar op.
Maar alsnog, er groeit *iets* in je, je merkt dat geestelijk en lichamelijk. Tenminste, dat denk ik... Maar blijkbaar kun je 9 maanden lang helemaal niets merken van de zwangerschap.
Ik zou je echt van harte aanraden om het nieuwsartikel in het vervolg wél te lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zou ze het kind een dubbele nationaliteit willen geven gezien ze daar toevallig was? Omdat de vader niet wil betalen voor het kind maar wel de dubbele nationaliteit wil voor het kind?
2x gelezen nu, wat zie ik over het hoofd?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je echt van harte aanraden om het nieuwsartikel in het vervolg wél te lezen.
Welke nationaliteit heeft de vader, vermoed je?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
2x gelezen nu, wat zie ik over het hoofd?
Ze wil een Nederlands paspoort/reisdocument voor het kind. Daar gaat het over. Maar als ze het kind ook een Egyptische nationaliteit wil geven was dit de enige weg (weet niet zeker of dat kan in dat land).
Waar lees je dat het kind de Egyptische nationaliteit moet krijgen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
2x gelezen nu, wat zie ik over het hoofd?
Ze wil een Nederlands paspoort/reisdocument voor het kind. Daar gaat het over. Maar als ze het kind ook een Egyptische nationaliteit wil geven was dit de enige weg (weet niet zeker of dat kan in dat land).
Ik weet het niet, die Hoteleigenaar, die oude is wel heer erg in z'n nopjes met het kind.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke nationaliteit heeft de vader, vermoed je?
Er zit niet eens een klacht in dit topic...quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet iets om je echt druk om te maken.
Hallo, dit is gewoon lekker suggestief achterbaks roddelen, dat is puur genot. We proberen dit mysterie op te lossen. Is hobby.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef T-D het volgende:
[..]
Waar lees je dat het kind de Egyptische nationaliteit moet krijgen?
Dat is haar meesterplan.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:41 schreef T-D het volgende:
[..]
Waar lees je dat het kind de Egyptische nationaliteit moet krijgen?
Er is geen mysterie, ze wil gewoon naar huis met haar kind.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:44 schreef perezoso het volgende:
[..]
Hallo, dit is gewoon lekker suggestief achterbaks roddelen, dat is puur genot. We proberen dit mysterie op te lossen. Is hobby.
Doe toch niet zo droog, doe lekker mee, gooi je eigen sausje eroverheen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:47 schreef T-D het volgende:
[..]
Er is geen mysterie, ze wil gewoon naar huis met haar kind.
Dus jij bent de stiekeme vader die zijn kind niet wilt erkennen, met je sausjes naar dat meisje gooien.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:48 schreef perezoso het volgende:
[..]
Doe toch niet zo droog, doe lekker mee, gooi je eigen sausje eroverheen.
Stoer om dat kind een bastaard te noemen. Kom je uit de jaren 30 ofzo, sneue pleb?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:17 schreef perezoso het volgende:
Waarom zou je anders je kind een naam geven uit een andere cultuur en voor de rest van zijn leven een stempel onhandelbaar geven?
*bastaardkindquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef perezoso het volgende:
[..]
Klacht staat in de titel minder begaafde.
Is apart ja maar komt toch vaak voor. Nouja, vaak is overdreven maar gebeurt absoluut vaker dan je zou verwachten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.
Toevallig daar op de plek waar ze al 15 jaar komt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ikzelf heb in ieder geval nog geen schoppende drol gehad, moet je toch iets van gemerkt hebben.
Zou ze het kind een dubbele nationaliteit willen geven gezien ze daar toevallig is? Omdat de vader niet wil betalen (erkennen) voor het kind maar wel de dubbele nationaliteit wil voor het kind?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Hoe je dat kind op de foto's ziet bij dat hotelpersoneel... Ik mag hopen dat ze dat kind nog mee krijgt als dat paspoortgedoe geregeld is.
Je lekker zonder connie laten volblaffen na een feestje. Lekker bezig, wijffie. 💪🏼quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wel apart, wie had kunnen bedenken dat (onveilige) seks kan leiden tot nageslacht...
Mein Führer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:36 schreef Harvest89 het volgende:
Paspoort is niet nodig.
Laat dat kind maar lekker daar blijven.
Het is de schuld van de wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je lekker zonder connie laten volblaffen na een feestje. Lekker bezig, wijffie. 💪🏼
Wenkies zijn wel on fleek.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Het is de schuld van de wenkbrauwen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef Durmada het volgende:
Yassin is gewoon vind ik een mooie naam
Zelf navelstreng doorgeknipt .... (met een nagelschaartje) . Heeft ze zelf ook de nageboorte eruit gekregen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal nu ik het wat beter gelezen heb. Ze heeft de hele dag met de baby op haar kamer gezeten. Zonder luiers, gelijk al borstvoeding onder de knie, geen gehuil van de baby (anders zou iemand dat toch horen?),....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:01 schreef perezoso het volgende:
Yassin! Yassin!
jij bent me kind
papa niet meer gzien
maar zijn kwakje was een tien
ik voelde je wel schoppen
maar ik wou niet stoppen
dus heb het niet verteld
zodat ik nog lekker kon sippen,
een breezer & shisa tussen me lippen
gelukkig is mama hier
want ik wil nog vaak aan het bier
ik hou van roken, me mama doet wel koken
ik geef juh mooie naam,
en de staat je een fijn bestaan.
Ja, inderdaad. Blijkbaar is het onmogelijk om welke vorm van hulp dan ook in te schakelen als je mobieltje leeg is, en moet je dan lijdzaam wachten tot personeel van het hotel zich toevallig afvraagt waar je bent:quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal nu ik het wat beter gelezen heb. Ze heeft de hele dag met de baby op haar kamer gezeten. Zonder luiers, gelijk al borstvoeding onder de knie (baby moet toch op een gegeven moment honger hebben?), geen gehuil van de baby (anders zou iemand dat toch horen?),....
quote:Hulp inschakelen kon Britt niet. ,,Haar mobieltje was leeg. 's avonds kwam gelukkig een van de jongens van het hotel poolshoogte nemen, omdat ze haar de hele dag nog niet hadden gezien. De hotelmanager en een hostess hebben haar meteen naar het ziekenhuis gebracht. Baby en moeder zijn daar gecheckt en kregen een infuus. Wonder boven wonder zijn ze helemaal gezond.''
Nou die moeder heeft zich wel lekker vol drank zitten gieten tot kort voor de geboorte. Ik ben benieuwd of ze nu wel zal stoppen, vanwege borstvoeding. Bovendien is het makkelijk om een baby een beetje liefdevol in je armen te houden, een kind opvoeden gaat een stuk verder en eerlijk gezegd zie ik voldoende reden om te twijfelen aan haar capaciteiten op dat vlak.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Stoer om dat kind een bastaard te noemen. Kom je uit de jaren 30 ofzo, sneue pleb?
Ik zie nu juist een kind dat in niet ideale omstandigheden is geboren dat met liefde wordt behandeld door moeder en oma, maar ook door het voltallige hotelpersoneel. Mooie negatieve spin geef je er weer aan zeg.
Ach ja het vooroordeel is alweer bevestigd.quote:
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Blijkbaar is het onmogelijk om welke vorm van hulp dan ook in te schakelen als je mobieltje leeg is, en moet je dan lijdzaam wachten tot personeel van het hotel zich toevallig afvraagt waar je bent:
[..]
Ja, ik vind dat ook een vreemd stukje. Je kunt sowieso gaan roepen oid als je door je toestand echt de kamer niet kunt verlaten. Taalbarriere zal in een hotel ook niet zo'n groot probleem vormen, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.
Baby is een universeel woord. Dat snapt iedereen ter wereld wel. Maar ik vind heel dat verhaal raar. Het komt in ieder geval niet heel realistisch op me over.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook een vreemd stukje. Je kunt sowieso gaan roepen oid als je door je toestand echt de kamer niet kunt verlaten. Taalbarriere zal in een hotel ook niet zo'n groot probleem vormen, lijkt me.
Ze zal minstens een paar keer au hebben geroepen ook ...quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zal minstens een paar keer au hebben geroepen ook ...
quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zelf navelstreng doorgeknipt .... (met een nagelschaartje) . Heeft ze zelf ook de nageboorte eruit gekregen?
Aan wat voor drugs zit jij man? Dat je uit het niets met dit soort speculaties komt?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ikzelf heb in ieder geval nog geen schoppende drol gehad, moet je toch iets van gemerkt hebben.
Zou ze het kind een dubbele nationaliteit willen geven gezien ze daar toevallig is? Omdat de vader niet wil betalen (erkennen) voor het kind maar wel de dubbele nationaliteit wil voor het kind?
TS heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Stoer om dat kind een bastaard te noemen. Kom je uit de jaren 30 ofzo, sneue pleb?
Ik zie nu juist een kind dat in niet ideale omstandigheden is geboren dat met liefde wordt behandeld door moeder en oma, maar ook door het voltallige hotelpersoneel. Mooie negatieve spin geef je er weer aan zeg.
Ik heb er ook eentje in de extended familie. Zelfs uitgelachen en weggestuurd bij het ziekenhuis toen ze zelf opperde dat het wel leek of ze zwanger was. En, nog sterker: tijdens de zwangerschap een maagverkleining ondergaan. Foetus werd nergens opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in de extended familie. Zelfs uitgelachen en weggestuurd bij het ziekenhuis toen ze zelf opperde dat het wel leek of ze zwanger was. En, nog sterker: tijdens de zwangerschap een maagverkleining ondergaan. Foetus werd nergens opgemerkt.
Sindsdien ben ik wat voorzichtiger in mijn aannames.
Ja, dat vroegen we ons ook allemaal af.quote:
Het is toch ook een bastaard? Aangezien de vader uit beeld is?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man? Dat je uit het niets met dit soort speculaties komt?
En dan ook nog eens zo'n achterhaalde (en eigenlijk denigrerende) term als "bastaard" gebruiken? Tegenwoordig is het gros v/d pasgeboren baby's een "bastaard". Waarom dit nu zo'n manier benadrukken?
De term bastaard is een verschrikkelijk achterhaalde en denigrerende term uit de tijd waar de kerk de macht had en waarbij het ongehuwd krijgen van kinderen werd gezien als schande en zo'n kind hierdoor maatschappelijk werd uitgekotst. Waarom zou je zo'n term in deze eeuw nog willen gebruiken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is toch ook een bastaard? Aangezien de vader uit beeld is?
En waarschijnlijk niet van nederlandse afkomst als ik die baby zo moet zien.
Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:53 schreef LanaMyst het volgende:
Het is gewoon een dom wicht, om je zonder dat je het weet te laten bezwangeren en dan ook nog op die leeftijd. En een mobieltje wat leeg is op een hotelkamerhebben ze daar geen stroom om het ding op te laden. Ik heb nu al medelijden met dat arme kind en nee, dat is niet vanwege die naam.
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens in mijn post geschreven heb dat ik zo goed en perfect benquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?
Hoop vooral dat het kind geen schade ondervindt van zijn nogal domme moeder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje geruimd. Overduidelijk racisme, en persoonlijke aanvallen, zijn niet gewenst, maar dat weten jullie allemaal wel toch?dus kappe
Kut VK ook altijdquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Sowieso moderatorsquote:
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso moderatorsLekker iedereens plezier vergallen.
En wat hou je er zelf nou aan over?
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een waar gemis voor FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.
Maar van alle mods vind ik jou wel het minst erge. Hier kan je tenminste nog een beetje lachen. Moet je eens proberen in die paarse forums daar heb je een paar zielenpoten tussenzitten (ik noem geen namen)quote:
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
Ze was wellicht niet op vakantie maar wellicht gewoon een jaartje werken/ vakantie baantje of zo? zou dat kunnen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vrouw, die haar kleinzoon woensdagnacht in de armen sloot, vond dat de ambassade haar dochter aanvankelijk in de kou liet staan. ,,Als je hier in de gevangenis zit, sturen ze meteen een advocaat. En nu moesten we het zelf oplossen, schandalig.''
Ze kan beter haar dochter wat manieren bijbrengen i.p.v. zo af te geven op de ambassade.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
FB even nagetrokken, zie hier de foto van de waarschijnlijke papa (rechts).
[ link | afbeelding ]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[ link | afbeelding ]
3e van links denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)
feyenoord fanquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zou ze doen. Behalve die rechterquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rechter meisje bedoel je?quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zou ze doen. Behalve die rechter
Gênant? Chanant bedoel je.quote:
Nee die meest rechter op de fotoquote:
Ja ChAn@nt inderdaad haha.quote:
O gelukkig maar, want hij heeft al een meisje met een kindje heb ik gehoordquote:Nee die meest rechter op de foto
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het zal je dochter maar wezen zijn zeg, zou me doodschamen als vader.
Oke Abdul-Ahadquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is algemeen bekend dat je sneller werk hebt als je naam Jan is. en als je Abdul-Ahad heet..
Gewoon doorsnee Rotterdamse meid.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tiener
Fokking dik
Shisha roken
Vodka zuipen
Vakantie in Egypte
Neuken zonder condoom met onbekende man
Kind Yassin noemen
Zwanger zijn zonder het te beseffen
Nou, oordeelt U zelf maar.
Van dik hout zaagt men planken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tiener
Fokking dik
Shisha roken
Vodka zuipen
Vakantie in Egypte
Kind Yassin noemen
Sowieso zal het alcohol gebruik tijdens de zwangerschap waar ze niet van wist het kind niet ten goede komen. Ik blijf het maar een raar verhaal vinden je weet niet dat je zwanger bent, de vader weet je ook niet zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
*bastaardkind
*minderbegaafde ; maar liever gewoon 'zwakbegaafde'.
En die lege telefoon is ook apart, want waar heb je op vakantie je oplader? Juist ja, op je hotelkamer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wanneer het je spel- en taalvaardigheid beïnvloedt zal jouw moeder ook wel een paar pakken wijn leeggezopen hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Sowieso zal het alcohol gebruik tijdens de zwangerschap waar ze niet van wist het kind niet ten goede komen. Ik blijf het maar een raar verhaal vinden je weet niet dat je zwanger bent, de vader weet je ook niet zeker.
Dat vroeg ik me ook al af... lader?quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En die lege telefoon is ook apart, want waar heb je op vakantie je oplader? Juist ja, op je hotelkamer.
Waarschijnlijk is de geboorte anders verlopen dan ze wil vertellen, al snap ik miet wat ze zou willen verzwijgen.
Gelukkig is het helemaal niet stompzinnig om namen af te keuren omdat ze 'Hollands' zijnquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Goed scenario, misschien met in het achterhoofd dat die naam makkelijk in Jesse of iets dergelijks veranderd kan worden als ze eenmaal terug in Nederland is.quote:Op woensdag 5 september 2018 01:01 schreef maan_man het volgende:
Sowieso vreemd verhaal, maar ik volgende optie nog enigszins aannemelijk.
Ze moet een geboortebewijs hebben, daarna kan ze een paspoort aanvragen en naar Nederland reizen. Kortom ze moet naar de lokale burgerlijke stand. "Hallo, ik ben Britt en ik kom de geboorte van mijn zoon Pim melden". Vervolgens wordt de jonge dame duidelijk gemaakt dat zij zich in een moslimland bevindt en dat daar de namen natuurlijk in overeenstemming moeten zijn met het geloof. Vervolgens krijgt ze een lijst met goedgekeurde namen waaruit ze kan kiezen.
Dit. Misschien gaat het allemaal niet zo makkelijk als de moeder en oma voorogen hebben.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:26 schreef ZetaOS het volgende:
Egypte kan nog roet in het eten gooien, het is namelijk een Egyptisch kind.
Misschien heeft ze toch hulp gehad ...quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En die lege telefoon is ook apart, want waar heb je op vakantie je oplader? Juist ja, op je hotelkamer.
Waarschijnlijk is de geboorte anders verlopen dan ze wil vertellen, al snap ik miet wat ze zou willen verzwijgen.
Dus geen noodpaspoort, dan hoeft ze pas in Nederland een DNA-test te doen .... dat is toch gek?quote:UPDATE De Rotterdamse Britt van Baarlen (18) heeft goede hoop dat ze vrijdag met haar onverwachts geboren zoontje Yassin terug naar Nederland kan vliegen. De Nederlandse ambassade in Caïro zorgt toch voor een noodpaspoort waarmee de baby mag reizen.
Dat vertelt Britts moeder Sylvia aan de telefoon vanuit hun hotel in de badplaats Hurghada. Daar verblijven ze nog altijd in het hotel waar Britt vorige week zondag in haar eentje van Yassin beviel. Ze wist niet dat ze zwanger was. ,,We zijn heel blij dat het ministerie van Buitenlandse Zaken ons nu toch helpt. Sinds we ons verhaal aan het AD hebben gedaan, is alles in een stroomversnelling gekomen. Vanochtend belde een medewerker van de ambassade ons op. We kregen een persoonlijk nummer dat we dag en nacht kunnen bellen. Nu blijkt ook dat we niet wekenlang hoeven te wachten op een echt paspoort. Yassin mag toch met een noodpaspoort reizen. Er komt zelfs een medewerker van de ambassade in Caïro naar ons toe om dat te brengen.''
'Enorm vervelend'
Het ministerie stelt 'binnen de kaders van de wet' zijn uiterste best te doen om Britt en haar zoontje zo snel mogelijk terug naar Nederland te laten vliegen. ,,Los van de blijde gebeurtenis is dit natuurlijk enorm vervelend voor haar'', zegt een woordvoerster. ,,De ambassade heeft nauw contact met de autoriteiten om dit op te lossen. En we zien echt dat het snel moet. Maar aangezien de baby onverwachts ter wereld kwam, kost het in Egypte meer tijd dan normaal om een reisdocument te krijgen.''
DNA-test
Vandaag hebben Britt en Sylvia gesproken met een Egyptische advocaat, die hen helpt een geboortebewijs voor Yassin te bemachtigen. Dat krijgen ze niet zomaar, omdat de vader niet in beeld is.
Voor het noodpaspoort is het geboortebewijs echter niet verplicht, zegt Sylvia. ,,Mochten we het niet op tijd krijgen, dan moet Britt een DNA-test doen om te bewijzen dat Yassin haar kind is. Maar dat mag in Nederland, dus niets lijkt ons in de weg te staan om vrijdag terug te vliegen.''
Lieve reacties
Het komt volgens Buitenlandse Zaken vaker voor dat onverwachts geboren baby's bij een ambassade of consulaat worden gebracht, maar dit geval - Britt wist niet dat ze zwanger was en weet weinig over de vader - is vrij speciaal. ,,De man van de ambassade zei ook: ik hoop dat we hiervan leren'', zegt Britts moeder Sylvia.
Naar omstandigheden gaat het goed met moeder, kind en grootmoeder. Het hotelpersoneel zorgt prima voor hen en de lieve reacties zijn nauwelijks te tellen. ,,De advocaat zou niet door rechtsbijstand worden vergoed, omdat we buiten Europa zijn'', zegt Van Baarlen. ,,Maar ik hoor net van de verzekering dat ze de kosten waarschijnlijk toch vergoeden. En Britt krijgt reacties van wildvreemden die willen helpen, het is hartverwarmend.''
De Rotterdamse tiener kan niet wachten om weer thuis te zijn. ,,Ze kijkt er enorm naar uit om weer in haar eigen bed te slapen. Opa moet nog op gaan schieten'', lacht Sylvia. ,,Hij zou de babykamer gereed maken, maar ook hij is vandaag overspoeld met reacties. Hij heeft nog geen tijd gehad om de linnenkast in elkaar te zetten.''
Prima huisvrouwtje voor in de keuken dus.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tiener
Fokking dik
Shisha roken
Vodka zuipen
Vakantie in Egypte
Kind Yassin noemen
Jawel heur, onder hoogopgeleiden is het heel erg in om de kinderen weer Willem of Piet te noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:22 schreef T-D het volgende:
[..]
Ach echt Hollandse namen hoor je tegenwoordig toch niet meer.
Die kost de maatschappij de komende 50 jaar geld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tiener
Fokking dik
Shisha roken
Vodka zuipen
Vakantie in Egypte
Kind Yassin noemen
quote:Op woensdag 5 september 2018 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zou een mooie wending zijn als blijkt uit de DNA test dat het haar kind helemaal niet is.
Haar verhaal is opzich niet erg logisch dus het zou opzich best kunnen.
Ik hoop voor dat kind dat het paspoortgedoe snel geregeld word zodat het goed en wel naar Nederland kan komen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:17 schreef perezoso het volgende:
Dat zijn drie letters anders.quote:Op woensdag 5 september 2018 18:28 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Eén letter anders en het is Jas-an leuke moeder.
haar zoon zal dit over zeg 15 jaar terug lezen hè, ik heb nu al met hem te doenquote:Op woensdag 5 september 2018 23:58 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik hoop voor dat kind dat het paspoortgedoe snel geregeld word zodat het goed en wel naar Nederland kan komen.
Voor de rest vraag ik me af hoe dat domme wicht haar verdere leven ziet.
Ze heeft nu wel de pech dat alle jongens van haar leeftijd nu met een grote boog om haar heen lopen, die gaan op die leeftijd echt niet met het kind van een ander zitten en zeker niet als er nog genoeg andere meiden rond lopen.
Ik zie haar later gewoon met krulspelden en badkamerjas achter een boodschappenkar door de supermarkt lopen terwijl ze met het kind van de ene sloeberige kerel naar de andere swingt.
Nee, want geld moet rollen hihihi.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kost de maatschappij de komende 50 jaar geld.
Open er een topic over l.......quote:Op donderdag 6 september 2018 13:20 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Nee, want geld moet rollen hihihi.
Wacht even. Stelt je hebt een tientje. Een derde gaat naar de loonheffing is de staat. Van het restant koop je zooi waar ook weer belasting inbegrepen zit dus betaal je weer een deel aan de staat. Van wie je de spullen kocht draagt weer een derde van de winst af aan de staat. Van dat tientje gaat uiteindelijk 99% naar de overheid. wat een criminelen
Gewoon alles openbaar ookquote:Op donderdag 6 september 2018 05:10 schreef ZetaOS het volgende:
Ze heet op Facebook ineens "Britt Bibi Van Baarlen" Misschien is de vader wel in beeld.'
Nog wat gevonden, ze was dus niet op vakantie maar werkte wellicht in Egypte of een ander land, als dat klopt zou je hier aannames en conclusies uit kunnen trekken:
Liesbeth de Vries Huh? Hebben jullie nog een kindje mogen krijgen?
Wat een schatje!
Sylvia Van Baarlen van Oudheusden Nee Britt...
Liesbeth de Vries huh? Ze is toch aan het werk in het buitenland?
Liesbeth de Vries Nou ja, hoe dan ook, super leuk! Gefeliciteerd!!
Bron: https://www.facebook.com/(...)include_parent=false
Disclaimer: dit is puur speculeren, dus zeker niet zomaar voor waar aannemen
Wie is hier goed in zoeken en kan de vader vinden, ene bibiquote:Op donderdag 6 september 2018 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze komen dan ook niet over als de meest slimme mensen.
Als ik haar vriendenlijst zo bekijk, zie ik haast geen jongen/man ertussen staan met een enigzins Nederlandse naamquote:Op donderdag 6 september 2018 16:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is hier goed in zoeken en kan de vader vinden, ene bibi
Ik denk dat dat haar tweede voornaam is .....quote:Op donderdag 6 september 2018 16:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat ook ja.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar tweede voornaam is .....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)
Die derde van rechts ziet er ook wel zwanger uit, inclusief plopnavelquote:
Ja dat is haar inderdaad, goed gezoen van die navel.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:58 schreef June. het volgende:
[..]
[..]
Die derde van rechts ziet er ook wel zwanger uit, inclusief plopnavel
Heel noord Afrika is vertegenwoordigd, en dat mag natuurlijk ook niks mis mee.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik haar vriendenlijst zo bekijk, zie ik haast geen jongen/man ertussen staan met een enigzins Nederlandse naamHet gros ervan zijn Marokkanen e.d.
Idioot.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:22 schreef oppanganjastyle het volgende:
Moeder + zoon uitzetten.
Laat haar maar lekker uitgewoond worden door IS leden.
Nee want de toekomst van je bastaardkind verneuken door hem yassin te noemen is niet stompzinnigquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Tendentieus en tevens stompzinnig topic.
Hopelijk niet, laat ze maar lekker weg blijven.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Idioot.
Zijn ze nou al terug in NL?
Je weet dat Bibi een meisjesnaam is?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem wel genoemd naar degene die haar als eerste kwam helpen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:30 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Nee want de toekomst van je bastaardkind verneuken door hem yassin te noemen is niet stompzinnig
Eerst hete ze niet bibi op faceboek. (achterlijke naam trouwens)quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat Bibi een meisjesnaam is?
Waarschijnlijk gewoon haar tweede naam.
Het is anders wel bizar dat een alleenstaande moeder geen kind kan aangeven omdat er geen naam van een vader bekend is, of omdat ze die niet bekend wil maken. Voor dat laatste kan iemand hele goede redenen hebben, maar dat een vrouw alleen geen kind kan laten registreren omdat de naam van de vader niet kan of wil geven is echt ronduit achterlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
En weer zulke domme mensen die denken dat het in elk ander land op de wereld hetzelfde is qua regelgeving. Want dit kán niet hoor! Nou oma, je dochter die niet eens weet wie de vader is, dát vind ik niet kunnen! #frustratieuit
De vader is gewoon Willem Alexander. Vader des vaderlands.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je dit in theorie niet kunnen oplossen door de naam van een random iemand door te geven die ergens in de periode na de conceptie overleden is, als zijnde de "vader"?
Niet als hij in Egypte blijftquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yassin is een naam die de rest van z'n leven in het nadeel werkt van dat kind, mooi of niet.
Ja, in zoverre.... als dat dan in NL maar niet als de vader gezien wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je dit in theorie niet kunnen oplossen door de naam van een random iemand door te geven die ergens in de periode na de conceptie overleden is, als zijnde de "vader"?
je moet in een islamitisch land je kind een islamitische naam geven, misschien daarom deze keuze.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ze weet niet wie de vader is, maar noemt hem wel YassinDeze meisje moet veelvuldig zijn rond geweest in bepaalde kringen, lolz.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
ROTTERDAM - Het noodpaspoort dat de achttienjarige Nederlandse Britt van Baarlen in Egypte kreeg voor haar pasgeboren kind, blijkt niet voldoende om moeder en kind naar Nederland terug te laten vliegen. „We vinden deze vertraging heel vervelend voor haar, maar volgens de Egyptische autoriteiten is nog niet aan alle formaliteiten voldaan”, aldus een woordvoerster van Buitenlandse Zaken in Den Haag.
De Rotterdamse beviel tijdens een vakantie in een hotelkamer in een Egyptische badplaats. Ze wist niet dat ze zwanger was. „We hebben haar geadviseerd een advocaat in de arm te nemen en dat heeft ze gedaan.”
Volgens RTV Rijnmond is een speciaal stempel in het noodpaspoort nodig als bewijs dat baby Yassin ook echt haar kind is. Egypte zou geen geboorteakte willen afgeven omdat de vader niet bekend is. Buitenlandse Zaken kan dat niet bevestigen.
’Wil geen uitzondering maken’
„Het is de wet hier. Een ongehuwde moeder zonder vader kan hier geen kind registreren”, zei de oma van het kindje die ook in Egypte is tegen de regionale omroep. De „hoogste generaal” van het land heeft volgens de advocaat van de familie gezegd dat hij geen uitzondering wil maken.
Open brief
De oma van het kindje, Sylvia, heeft via het AD een open brief aan Stef Blok geschreven waarin zij de minister vraagt te helpen in deze situatie: „U begrijpt toch wel dat dit zo niet langer kan duren? Tot nu toe zijn we sterk gebleven, omdat we geen keus hebben. En we weten waar we het voor doen. Voor de kleine Yassin!”
Bron: telegraaf.nl
————————————————
En weer zulke domme mensen die denken dat het in elk ander land op de wereld hetzelfde is qua regelgeving. Want dit kán niet hoor! Nou oma, je dochter van 18 jaar, die "in haar uppie op vakantie bevallen is en die niet eens weet wie de vader is", dát vind ik niet kunnen! #frustratieuit
Wel hoor. Ik hoor nog vaak genoeg Fatima.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:22 schreef T-D het volgende:
[..]
Ach echt Hollandse namen hoor je tegenwoordig toch niet meer.
Het kind spreek geen Nederlands, is nog nooit in Nederland geweest, heeft een Arabische naam en heeft duidelijk geen stabiele veilige familie in Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:00 schreef maan_man het volgende:
In de zaak van Howick en Lili hebben wij geleerd dat kinderen na een bepaalde periode zijn geworteld in een land en dat het dan inhumaan is om ze dan nog naar een ander land te sturen. Geldt dit ook voor Yassin en na hoeveel dagen?
Staatssecretaris zet wel een krabbel, je weeet.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het kind spreek geen Nederlands, is nog nooit in Nederland geweest, heeft een Arabische naam en heeft duidelijk geen stabiele veilige familie in Nederland.
Een fijn thuis is voor dit kind dus gewoon Egypte bij een gezin middels adoptie.
Ik denk Braddie. Fokker des Fokkers.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De vader is gewoon Willem Alexander. Vader des vaderlands.
En als de vader is overleden tussen de verwekking en geboorte ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
Je MOET in Egypte aangifte door de vader laten doen.
Wat hier duidelijk niet het geval is...quote:Op woensdag 12 september 2018 08:13 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En als de vader is overleden tussen de verwekking en geboorte ?
Wat geen antwoord op de vraag is.... wat als de vader ondertussen overleden is.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat hier duidelijk niet het geval is...
Boeit niet. Het gaat mij om de strikte uitspraak "alleen de vader mag het kind aangeven". Daar moeten uitzonderingen op bestaan. Vader is voor 2 jaar uitgezonden met zijn legeronderdeel en kan niet even terugkomen. Vader heeft een ongeluk gehad en is overleden/ligt in coma/whatever. Ik kan mij niet voorstellen dat het kind dan maar gewoon nooit gaat bestaan voor de overheid.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat hier duidelijk niet het geval is...
Er zijn inderdaad tal van situaties te bedenken waarbij "de vader moet aangifte doen" domweg niet kan.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:41 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Boeit niet. Het gaat mij om de strikte uitspraak "alleen de vader mag het kind aangeven". Daar moeten uitzonderingen op bestaan. Vader is voor 2 jaar uitgezonden met zijn legeronderdeel en kan niet even terugkomen. Vader heeft een ongeluk gehad en is overleden/ligt in coma/whatever. Ik kan mij niet voorstellen dat het kind dan maar gewoon nooit gaat bestaan voor de overheid.
Tsja. Bijbelse regels, die blijkbaar ook in de Koran staan.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:54 schreef Leandra het volgende:
Door dat soort achterlijkheid worden vrouwen dus gedwongen te trouwen met de vader van hun kind, ook als ze zwanger zijn geworden door verkrachting.
Valt wat over te zeggen idd, ik vind een kind een grotere verbintenis dan een huwelijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:54 schreef Leandra het volgende:
Door dat soort achterlijkheid worden vrouwen dus gedwongen te trouwen met de vader van hun kind, ook als ze zwanger zijn geworden door verkrachting.
Abortus is daar ook geen optie hè.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Valt wat over te zeggen idd, ik vind een kind een grotere verbintenis dan een huwelijk.
Met het verschil dat bij Adolf een associatie wordt gelegd met één van de grootste massamoordenaars in de menselijke geschiedenis en bij Yassin een associatie met die verrekte buut'nlanders. In principe is het beide onzin, maar ik zou die laatste zeker niet doorslaggevend laten zijn in de benaming van mijn kind.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:32 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Adolf ook. Toch zullen mensen altijd scheef naar iemand met die naam kijken.
Tja bizar... ondanks dat de zwakkere rechtspositie van vrouwen in Egypte wel bezwaarlijk is, is dit gewoon een lastig rechtsgebied. Hier in Nederland kun je een kind weg houden bij de vader, die vervolgens nergens recht op heeft, maar wel onderhoudsplicht, als het er op aankomt. Of dat nou zoveel beter is...quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is anders wel bizar dat een alleenstaande moeder geen kind kan aangeven omdat er geen naam van een vader bekend is, of omdat ze die niet bekend wil maken. Voor dat laatste kan iemand hele goede redenen hebben, maar dat een vrouw alleen geen kind kan laten registreren omdat de naam van de vader niet kan of wil geven is echt ronduit achterlijk.
Als ze kan bewijzen dat het haar kind is (met een DNA-test is dat zo geregeld) dan zou dat voldoende moeten zijn.
Waarbij het daadwerkelijk krijgen van dat gezag bij lange na geen zekerheid is, zolang er al één gezaghebbende is.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Leandra het volgende:
BS, de vader kan ook gewoon naar de rechter stappen, zowel om erkenning als om gezag te verzoeken.
Dat de meesten dat teveel moeite vinden doet daar niets aan af.
Tsja. Nogmaals: Bijbels. Als je als man een ongetrouwde vrouw verkracht is je straf dat je met haar moet trouwen zonder optie tot scheiden.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Abortus is daar ook geen optie hè.
Niet legaal iig.
Dus als je iemand interessant vindt dan is haar verkrachten in de hoop dat ze zwanger wordt werkelijk een manier om aan de vrouw te raken.
Dat soort achterlijke wetgeving moet een Walhalla voor incels zijn.
In dat geval is het duidelijk, geen idee hoe ze daar mee om gaan, maar ik denk dat na overleg documenten dit vrij soepel zal verlopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen antwoord op de vraag is.... wat als de vader ondertussen overleden is.
Of wat als het gewoon zo'n figuur is die wegloopt omdat een zwangerschap hem niet uitkomt?
Het is verre van ideaal dat is duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tsja. Nogmaals: Bijbels. Als je als man een ongetrouwde vrouw verkracht is je straf dat je met haar moet trouwen zonder optie tot scheiden.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
Echter in dit geval heb je iemand die de H aan het uitgangen is en ging werpen in een intolerant islamitisch land.
Aha, 'uitgangen' moest 'uithangen' zijn. Dan snap ik het. Dank.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vermoedelijk een woord dat rijmt op boer.
In ieder geval niet "Hare Heiligheid", gebruik je fantasie maar even.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 17:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Aha, 'uitgangen' moest 'uithangen' zijn. Dan snap ik het. Dank.
Seks buiten het huwelijk mag daar niet neem ik aan.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:53 schreef Fer het volgende:
Als ik nu naar Egypte vlieg en mezelf aanbied als vader van het kind, mag ik haar dan ook met terugwerkende kracht zwanger maken?
Dit is zelfs verplicht. Ik denk dat het daar moet gebeuren. Wel een paar weekjes wachten nog want nu is de boel nog open.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:53 schreef Fer het volgende:
Als ik nu naar Egypte vlieg en mezelf aanbied als vader van het kind, mag ik haar dan ook met terugwerkende kracht zwanger maken?
quote:Op woensdag 12 september 2018 23:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit is zelfs verplicht. Ik denk dat het daar moet gebeuren. Wel een paar weekje wachten nog want nu is de boel nog open.
Brengen me niet op ideeën.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je iemand interessant vindt dan is haar verkrachten in de hoop dat ze zwanger wordt werkelijk een manier om aan de vrouw te raken.
Wie? Oma?quote:Op donderdag 13 september 2018 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze is vanavond in RTL late night te zien.
Zijzelf waarschijnlijk, maar niet in de studio:quote:
O ze hebben daar gefilmd. Oke.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijzelf waarschijnlijk, maar niet in de studio:
https://www.rtllatenight.(...)haar-pasgeboren-baby
Je heeft een Marokkanen dialectquote:
Ons onderzoek hier op F0k heeft aangetoond dat ze waarschijnlijk daar aan het werk was, dus geen vakantie. Nu dat ze zelf zegt er al langere tijd te zitten maakt dat steeds waarschijnlijker.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Precies wat ik doe als ik me niet lekker voel. Ik pak de spiegel en bekijk mijn flamoes.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het bizarre verhaal van Britt begint uitgerekend op de dag dat ze zou vertrekken uit Hurghada. Een dag eerder heeft ze haar familie al uitgezwaaid die de laatste drie weken met haar vakantie vierde. Britt zelf had een lange zomer vrij en verbleef al sinds juni samen met vrienden in Hurghada waar familieleden een appartement hebben.
Zondag 2 september voelt ze zich ’s ochtends niet lekker. Ze heeft aanvankelijk nog geen idee wat het is. ,,Pas toen ik een paar haartjes zag, had ik door wat er aan de hand was.’
Precies wat ik doe als ik me niet lekker voel. Ik pak de spiegel en bekijk mijn flamoes.
Kijken of ze ook alimentatie willen betalen... Wat een idioten.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef maily het volgende:
Mannen willen dolgraag vader zijn van in Egypte geboren Yassin
Britt van Baarlen (18) die in Egypte een zoon met een onbekende vader op de wereld zette en nu het land niet uitkomt, is bedolven onder reacties van mannen die zijn vader wél willen zijn. De echte vader zat daar overigens niet bij. Britt heeft de hoop opgegeven dat dit na alle publiciteit nog gebeurt, vertelt ze als deze krant haar opzoekt in Hurghada. ,,Onze laatste strohalm is de minister.''
Begin het nu toch een beetje zielig voor haar te vindenquote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef maily het volgende:
Britt van Baarlen (18) die in Egypte een zoon met een onbekende vader op de wereld zette en nu het land niet uitkomt, is bedolven onder reacties van mannen die zijn vader wél willen zijn. De echte vader zat daar overigens niet bij. Britt heeft de hoop opgegeven dat dit na alle publiciteit nog gebeurt, vertelt ze als deze krant haar opzoekt in Hurghada. ,,Onze laatste strohalm is de minister.''
Want die moet zich opgeven als de vader?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef maily het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2018 05:40 schreef ZetaOS het volgende:
Begin het nu toch een beetje zielig voor haar te vinden
Jij toch?quote:
Je bent niet het helderste lichtje he?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het bizarre verhaal van Britt begint uitgerekend op de dag dat ze zou vertrekken uit Hurghada. Een dag eerder heeft ze haar familie al uitgezwaaid die de laatste drie weken met haar vakantie vierde. Britt zelf had een lange zomer vrij en verbleef al sinds juni samen met vrienden in Hurghada waar familieleden een appartement hebben.
Zondag 2 september voelt ze zich ’s ochtends niet lekker. Ze heeft aanvankelijk nog geen idee wat het is. ,,Pas toen ik een paar haartjes zag, had ik door wat er aan de hand was.’
En die hele bevalling. Komt toch een baby uit, ze moet wel geluid hebben gemaakt van pijn oid. Ik denk dat de waarheid niet in dat artikel staat. Lijkt me zwaar ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal nu ik het wat beter gelezen heb. Ze heeft de hele dag met de baby op haar kamer gezeten. Zonder luiers, gelijk al borstvoeding onder de knie (baby moet toch op een gegeven moment honger hebben?), geen gehuil van de baby (anders zou iemand dat toch horen?),....
Ja dat was een aantal jaren geleden ....quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Aan de andere kant. Ik las laatst een verhaal uit Friesland van een meid die wel 4x was bevallen van baby's terwijl haar zusje naast haar lag te slapen. En haar ouders in een andere slaapkamer. Niemand wist dat ze zwanger was. (En daarna vermoordde ze de baby's, maar dat terzijde). Dus: het kan... zelfstandig en in stilte bevallen. Maar 't blijf een heel gek verhaal.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Aan de andere kant. Ik las laatst een verhaal uit Friesland van een meid die wel 4x was bevallen van baby's terwijl haar zusje naast haar lag te slapen. En haar ouders in een andere slaapkamer. Niemand wist dat ze zwanger was. (En daarna vermoordde ze de baby's, maar dat terzijde). Dus: het kan... zelfstandig en in stilte bevallen. Maar 't blijf een heel gek verhaal.
En hoe kom jij tot die conclusie?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent niet het helderste lichtje he?
Ik geloof best dat ze bevallen is, maar alles erom heen klinkt inderdaad ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
En die hele bevalling. Komt toch een baby uit, ze moet wel geluid hebben gemaakt van pijn oid. Ik denk dat de waarheid niet in dat artikel staat. Lijkt me zwaar ongeloofwaardig.
Ja, dat dacht ik dus ook :-(quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:42 schreef Otger het volgende:
[..]
En tegelijkertijd zijn er wel ontzettend lieve vrouwen die dan weer geen kind kunnen krijgen.
En is het ook. We hebben al aanwijzingen gevonden dat ze al een tijd in Egypte verbleef en daar aan het werk was.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze bevallen is, maar alles erom heen klinkt inderdaad ongeloofwaardig.
Als ze haar studie nagelstyliste maar kan afmaken.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Bijstandsmoeder in de dop gespot
haha, beestquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ze kijkt wel geil uit haar ogen. Maar hoe kan die moeder niet doorhebben dat haar 18 jarige dochter zwanger is?
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?quote:
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?
Dat was een snelle zwangerschapquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat was een snelle zwangerschap
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuisquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuis
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.quote:
Had zij een merkteken op haar voordeur?quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zij het kindje maar niet in mandje plaatst voor een tripje langs de Nijl
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werd-geboren-egypte
Tja ook met een vader is het een gedoe maar wel te doen verder.
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:42 schreef Torstein het volgende:
Van de niet steuntrekkers heb ik maar 1 bord gezien met een normale naam (die ook om uit te kotsen is) Bram, Verderop woont "Serena, Evangelina, Djalayla, En nog een meisjes naam met een Dj, Onironisch zijn geen van deze tienermoeders negeroide en zelfs de vaders niet
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.
Dan gaat die theorie dus niet op dat ze verplicht was haar zoon een Islamitische naam te geven omdat hij in Egypte geboren is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.
Oh nee is geen vooroordeel hoor, Alleen de namen op die manier dat is toch logisch? Zie nog geen turkse namen anders had ik daaraan gedacht, In elk ras zien we dezelfde typjes goed en slecht, Maakt mij niet uit pik als kleurling uit gemengt huewelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
mooi gedichtquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:01 schreef perezoso het volgende:
Yassin! Yassin!
jij bent me kind
papa niet meer gzien
maar zijn kwakje was een tien
ik voelde je wel schoppen
maar ik wou niet stoppen
dus heb het niet verteld
zodat ik nog lekker kon sippen,
een breezer & shisa tussen me lippen
gelukkig is mama hier
want ik wil nog vaak aan het bier
ik hou van roken, me mama doet wel koken
ik geef juh mooie naam,
en de staat je een fijn bestaan.
Hey schijnt dat het vaker gebeurd, opeens aan het bevallen zonder dat je ooit wist dat je zwanger was. Het was de oma opgevallen dat ze dikker was geworden, maar mama zei dat het vele eten de oorzaak was. En voorbehoedsmiddel... Ze komt op mij niet zo heel snugger voor, het zal me niks verbazen als dat niet in haar woordenboek staat.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:57 schreef maily het volgende:
Ik vind het gek dat ze blijkbaar al die tijd niet ongesteld (en ziek) is geweest ... en dat mama dat ook niet is opgevallen. Ik vraag me zelfs af of ze wel een voorbehoedsmiddel heeft gebruikt.
Ik noem een Marc Rutte ofzo ..quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou gewoon een nep vader opgeven, dat lijkt me de snelste uitweg.
Het kind dat hij wist dat zou komen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik noem een Marc Rutte ofzo ..
je voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.
Maar een aannemelijke reden werd genoemd. Het kindje moet een Islamitische naam hebben omdat het in Egypte geboren is.
Geschminkt als Zwarte Piet?quote:Op zondag 16 september 2018 00:12 schreef ZetaOS het volgende:
Hier een foto van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?quote:Op zondag 16 september 2018 00:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.
Denken dat alle moslimlanden een islamitische wetgeving (sharia) hebben
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.quote:Op zondag 16 september 2018 00:33 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?quote:Op zondag 16 september 2018 00:34 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.
Yassin is een naam die overal ter wereld gegeven wordt. Dat lompe bewoording “mocro-naam” is lachwekkend.
Ik ga hier geen hele scriptie tikken maar gezond verstand zal je vertellen dat Yassin afdoen als “mocro-naam” simpelweg niet klopt. Dat jij daar eerder een verbinding mee ziet met Marokkanen is persoonlijk. En niet alle Marokkanen zijn moslim trouwens.quote:Op zondag 16 september 2018 00:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?
Mocro moet je in deze lezen als Islamitisch eigenlijk. Op dat punt moet ik je gelijk geven. Het is een verre van gebruiktelijke naam voor een Nederlands jongetje naar mijn idee.
Bastaard. Roepnaam: Yassin.quote:Op zondag 16 september 2018 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder geboortecertificaat heeft het kindje eigenlijk nog geen naam.
Gelukkig heeft het kindje ook een bevlogen opa en oma.quote:Op zondag 16 september 2018 01:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bastaard. Roepnaam: Yassin.
Ik wens moeder en kind alle goeds. Tot nu toe lijkt ze me een lieve moeder, voor het kleine beetje dat ik heb gezien.
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"quote:Op zondag 16 september 2018 01:20 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het kindje ook een beingevlogen opa en oma.
quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ze zitten in Egypte, niet in Turkijequote:Op zondag 16 september 2018 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.
Ik hoop echt dat die twee (moeder en kind) het gaan redden en snel dat land van de geit neukerij kunnen verlaten.
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporenquote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".quote:Op zondag 16 september 2018 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporen
Eenmaal gevonden kan hij ook meteen doneren bij DNA Onbekend met Caroline Tensen.quote:Op zondag 16 september 2018 03:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hebben er een appartement, dus wellicht gaan ze meerdere malen per jaar, maar dan is het nog raar om te stellen dat het wel een medewerker van het hotel zou kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Dat zeggen zij. Ik geloof alleen dat ze bevallen is en al de rest kan of verzonnen zijn of niet. Of de waarheid ligt in het midden.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |