haha, beestquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ze kijkt wel geil uit haar ogen. Maar hoe kan die moeder niet doorhebben dat haar 18 jarige dochter zwanger is?
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?quote:
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?
Dat was een snelle zwangerschapquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat was een snelle zwangerschap
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuisquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuis
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.quote:
Had zij een merkteken op haar voordeur?quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zij het kindje maar niet in mandje plaatst voor een tripje langs de Nijl
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werd-geboren-egypte
Tja ook met een vader is het een gedoe maar wel te doen verder.
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:42 schreef Torstein het volgende:
Van de niet steuntrekkers heb ik maar 1 bord gezien met een normale naam (die ook om uit te kotsen is) Bram, Verderop woont "Serena, Evangelina, Djalayla, En nog een meisjes naam met een Dj, Onironisch zijn geen van deze tienermoeders negeroide en zelfs de vaders niet
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.
Dan gaat die theorie dus niet op dat ze verplicht was haar zoon een Islamitische naam te geven omdat hij in Egypte geboren is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.
Oh nee is geen vooroordeel hoor, Alleen de namen op die manier dat is toch logisch? Zie nog geen turkse namen anders had ik daaraan gedacht, In elk ras zien we dezelfde typjes goed en slecht, Maakt mij niet uit pik als kleurling uit gemengt huewelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
mooi gedichtquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:01 schreef perezoso het volgende:
Yassin! Yassin!
jij bent me kind
papa niet meer gzien
maar zijn kwakje was een tien
ik voelde je wel schoppen
maar ik wou niet stoppen
dus heb het niet verteld
zodat ik nog lekker kon sippen,
een breezer & shisa tussen me lippen
gelukkig is mama hier
want ik wil nog vaak aan het bier
ik hou van roken, me mama doet wel koken
ik geef juh mooie naam,
en de staat je een fijn bestaan.
Hey schijnt dat het vaker gebeurd, opeens aan het bevallen zonder dat je ooit wist dat je zwanger was. Het was de oma opgevallen dat ze dikker was geworden, maar mama zei dat het vele eten de oorzaak was. En voorbehoedsmiddel... Ze komt op mij niet zo heel snugger voor, het zal me niks verbazen als dat niet in haar woordenboek staat.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:57 schreef maily het volgende:
Ik vind het gek dat ze blijkbaar al die tijd niet ongesteld (en ziek) is geweest ... en dat mama dat ook niet is opgevallen. Ik vraag me zelfs af of ze wel een voorbehoedsmiddel heeft gebruikt.
Ik noem een Marc Rutte ofzo ..quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou gewoon een nep vader opgeven, dat lijkt me de snelste uitweg.
Het kind dat hij wist dat zou komen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik noem een Marc Rutte ofzo ..
je voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.
Maar een aannemelijke reden werd genoemd. Het kindje moet een Islamitische naam hebben omdat het in Egypte geboren is.
Geschminkt als Zwarte Piet?quote:Op zondag 16 september 2018 00:12 schreef ZetaOS het volgende:
Hier een foto van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?quote:Op zondag 16 september 2018 00:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.
Denken dat alle moslimlanden een islamitische wetgeving (sharia) hebben
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.quote:Op zondag 16 september 2018 00:33 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?quote:Op zondag 16 september 2018 00:34 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.
Yassin is een naam die overal ter wereld gegeven wordt. Dat lompe bewoording “mocro-naam” is lachwekkend.
Ik ga hier geen hele scriptie tikken maar gezond verstand zal je vertellen dat Yassin afdoen als “mocro-naam” simpelweg niet klopt. Dat jij daar eerder een verbinding mee ziet met Marokkanen is persoonlijk. En niet alle Marokkanen zijn moslim trouwens.quote:Op zondag 16 september 2018 00:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?
Mocro moet je in deze lezen als Islamitisch eigenlijk. Op dat punt moet ik je gelijk geven. Het is een verre van gebruiktelijke naam voor een Nederlands jongetje naar mijn idee.
Bastaard. Roepnaam: Yassin.quote:Op zondag 16 september 2018 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder geboortecertificaat heeft het kindje eigenlijk nog geen naam.
Gelukkig heeft het kindje ook een bevlogen opa en oma.quote:Op zondag 16 september 2018 01:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bastaard. Roepnaam: Yassin.
Ik wens moeder en kind alle goeds. Tot nu toe lijkt ze me een lieve moeder, voor het kleine beetje dat ik heb gezien.
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"quote:Op zondag 16 september 2018 01:20 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het kindje ook een beingevlogen opa en oma.
quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ze zitten in Egypte, niet in Turkijequote:Op zondag 16 september 2018 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.
Ik hoop echt dat die twee (moeder en kind) het gaan redden en snel dat land van de geit neukerij kunnen verlaten.
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporenquote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".quote:Op zondag 16 september 2018 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporen
Eenmaal gevonden kan hij ook meteen doneren bij DNA Onbekend met Caroline Tensen.quote:Op zondag 16 september 2018 03:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
Ze hebben er een appartement, dus wellicht gaan ze meerdere malen per jaar, maar dan is het nog raar om te stellen dat het wel een medewerker van het hotel zou kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Dat zeggen zij. Ik geloof alleen dat ze bevallen is en al de rest kan of verzonnen zijn of niet. Of de waarheid ligt in het midden.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |