je voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:11 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.
Maar een aannemelijke reden werd genoemd. Het kindje moet een Islamitische naam hebben omdat het in Egypte geboren is.
Geschminkt als Zwarte Piet?quote:Op zondag 16 september 2018 00:12 schreef ZetaOS het volgende:
Hier een foto van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?quote:Op zondag 16 september 2018 00:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, is bs, je hebt daar ook genoeg christenen en ze hebben daar hun eigen wetgeving.
Denken dat alle moslimlanden een islamitische wetgeving (sharia) hebben
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.quote:Op zondag 16 september 2018 00:33 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus veel christelijke Yassin's maakt het in Nederland geen mocro-naam meer?
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?quote:Op zondag 16 september 2018 00:34 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er persoonlijk van.
Yassin is een naam die overal ter wereld gegeven wordt. Dat lompe bewoording “mocro-naam” is lachwekkend.
Ik ga hier geen hele scriptie tikken maar gezond verstand zal je vertellen dat Yassin afdoen als “mocro-naam” simpelweg niet klopt. Dat jij daar eerder een verbinding mee ziet met Marokkanen is persoonlijk. En niet alle Marokkanen zijn moslim trouwens.quote:Op zondag 16 september 2018 00:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nou, hoeveel Yassin's zijn er in Nederland en wat is het aantal puur Nederlandse kinderen met die naam?
Mocro moet je in deze lezen als Islamitisch eigenlijk. Op dat punt moet ik je gelijk geven. Het is een verre van gebruiktelijke naam voor een Nederlands jongetje naar mijn idee.
Bastaard. Roepnaam: Yassin.quote:Op zondag 16 september 2018 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder geboortecertificaat heeft het kindje eigenlijk nog geen naam.
Gelukkig heeft het kindje ook een bevlogen opa en oma.quote:Op zondag 16 september 2018 01:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bastaard. Roepnaam: Yassin.
Ik wens moeder en kind alle goeds. Tot nu toe lijkt ze me een lieve moeder, voor het kleine beetje dat ik heb gezien.
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"quote:Op zondag 16 september 2018 01:20 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het kindje ook een beingevlogen opa en oma.
quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En is er anders nog BNN's 'Vier handen op een buik"
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.quote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ze zitten in Egypte, niet in Turkijequote:Op zondag 16 september 2018 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, en dubbeltje op zijn kant daarna.
Ik hoop echt dat die twee (moeder en kind) het gaan redden en snel dat land van de geit neukerij kunnen verlaten.
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporenquote:Op zondag 16 september 2018 01:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".quote:Op zondag 16 september 2018 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En Derk Bolt van Spoorloos mag dan de moeder weer gaan opsporen
Eenmaal gevonden kan hij ook meteen doneren bij DNA Onbekend met Caroline Tensen.quote:Op zondag 16 september 2018 03:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor de vader is dat programma "Opsporing Verzocht".
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
Ze hebben er een appartement, dus wellicht gaan ze meerdere malen per jaar, maar dan is het nog raar om te stellen dat het wel een medewerker van het hotel zou kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Dat zeggen zij. Ik geloof alleen dat ze bevallen is en al de rest kan of verzonnen zijn of niet. Of de waarheid ligt in het midden.quote:Op zondag 16 september 2018 11:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Een baby wordt niet gelijk geboren hoor.Dat duurt 9 maanden. Ze gaan er elk jaar heen. 1 jaar is 12 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |