quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Aan de andere kant. Ik las laatst een verhaal uit Friesland van een meid die wel 4x was bevallen van baby's terwijl haar zusje naast haar lag te slapen. En haar ouders in een andere slaapkamer. Niemand wist dat ze zwanger was. (En daarna vermoordde ze de baby's, maar dat terzijde). Dus: het kan... zelfstandig en in stilte bevallen. Maar 't blijf een heel gek verhaal.
En hoe kom jij tot die conclusie?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent niet het helderste lichtje he?
Ik geloof best dat ze bevallen is, maar alles erom heen klinkt inderdaad ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
En die hele bevalling. Komt toch een baby uit, ze moet wel geluid hebben gemaakt van pijn oid. Ik denk dat de waarheid niet in dat artikel staat. Lijkt me zwaar ongeloofwaardig.
Ja, dat dacht ik dus ook :-(quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:42 schreef Otger het volgende:
[..]
En tegelijkertijd zijn er wel ontzettend lieve vrouwen die dan weer geen kind kunnen krijgen.
En is het ook. We hebben al aanwijzingen gevonden dat ze al een tijd in Egypte verbleef en daar aan het werk was.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze bevallen is, maar alles erom heen klinkt inderdaad ongeloofwaardig.
Als ze haar studie nagelstyliste maar kan afmaken.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Bijstandsmoeder in de dop gespot
haha, beestquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ze kijkt wel geil uit haar ogen. Maar hoe kan die moeder niet doorhebben dat haar 18 jarige dochter zwanger is?
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?quote:
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En wat doet ze in Egypte zonder haar ouders?
Dat was een snelle zwangerschapquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
werken. daarna zijn haar ouders gekomen en hebben ze vakantie gehad, zijn weer weg gegaan zij bleef nog een week en toen kreeg ze onverwacht een kind.
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat was een snelle zwangerschap
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuisquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een onbevlekte ontvangenis, kijk maar eens goed naar haar.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ha! Volgens mij is ze zo onbevlekt als de keuken in een studentenhuis
Voor een mocro wel ja. Niet voor een Nederlands kindje.quote:
Had zij een merkteken op haar voordeur?quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zij het kindje maar niet in mandje plaatst voor een tripje langs de Nijl
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werd-geboren-egypte
Tja ook met een vader is het een gedoe maar wel te doen verder.
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:42 schreef Torstein het volgende:
Van de niet steuntrekkers heb ik maar 1 bord gezien met een normale naam (die ook om uit te kotsen is) Bram, Verderop woont "Serena, Evangelina, Djalayla, En nog een meisjes naam met een Dj, Onironisch zijn geen van deze tienermoeders negeroide en zelfs de vaders niet
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat wel waar dat dat kind een Islamitische naam moet hebben als het in Egypte geboren is? Het meisje in dit artikel is daar ook geboren en heet Pien. Een oer Nederlandse naam.
Dan gaat die theorie dus niet op dat ze verplicht was haar zoon een Islamitische naam te geven omdat hij in Egypte geboren is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, er zijn daar ook bv Christenen.
Oh nee is geen vooroordeel hoor, Alleen de namen op die manier dat is toch logisch? Zie nog geen turkse namen anders had ik daaraan gedacht, In elk ras zien we dezelfde typjes goed en slecht, Maakt mij niet uit pik als kleurling uit gemengt huewelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel vervelend natuurlijk, als al je vooroordelen zo in het water vallen.
mooi gedichtquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:01 schreef perezoso het volgende:
Yassin! Yassin!
jij bent me kind
papa niet meer gzien
maar zijn kwakje was een tien
ik voelde je wel schoppen
maar ik wou niet stoppen
dus heb het niet verteld
zodat ik nog lekker kon sippen,
een breezer & shisa tussen me lippen
gelukkig is mama hier
want ik wil nog vaak aan het bier
ik hou van roken, me mama doet wel koken
ik geef juh mooie naam,
en de staat je een fijn bestaan.
Hey schijnt dat het vaker gebeurd, opeens aan het bevallen zonder dat je ooit wist dat je zwanger was. Het was de oma opgevallen dat ze dikker was geworden, maar mama zei dat het vele eten de oorzaak was. En voorbehoedsmiddel... Ze komt op mij niet zo heel snugger voor, het zal me niks verbazen als dat niet in haar woordenboek staat.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:57 schreef maily het volgende:
Ik vind het gek dat ze blijkbaar al die tijd niet ongesteld (en ziek) is geweest ... en dat mama dat ook niet is opgevallen. Ik vraag me zelfs af of ze wel een voorbehoedsmiddel heeft gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |