Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:53 schreef LanaMyst het volgende:
Het is gewoon een dom wicht, om je zonder dat je het weet te laten bezwangeren en dan ook nog op die leeftijd. En een mobieltje wat leeg is op een hotelkamerhebben ze daar geen stroom om het ding op te laden. Ik heb nu al medelijden met dat arme kind en nee, dat is niet vanwege die naam.
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens in mijn post geschreven heb dat ik zo goed en perfect benquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?
Hoop vooral dat het kind geen schade ondervindt van zijn nogal domme moeder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje geruimd. Overduidelijk racisme, en persoonlijke aanvallen, zijn niet gewenst, maar dat weten jullie allemaal wel toch?dus kappe
Kut VK ook altijdquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Sowieso moderatorsquote:
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso moderatorsLekker iedereens plezier vergallen.
En wat hou je er zelf nou aan over?
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een waar gemis voor FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.
Maar van alle mods vind ik jou wel het minst erge. Hier kan je tenminste nog een beetje lachen. Moet je eens proberen in die paarse forums daar heb je een paar zielenpoten tussenzitten (ik noem geen namen)quote:
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
Ze was wellicht niet op vakantie maar wellicht gewoon een jaartje werken/ vakantie baantje of zo? zou dat kunnen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
De vrouw, die haar kleinzoon woensdagnacht in de armen sloot, vond dat de ambassade haar dochter aanvankelijk in de kou liet staan. ,,Als je hier in de gevangenis zit, sturen ze meteen een advocaat. En nu moesten we het zelf oplossen, schandalig.''
Ze kan beter haar dochter wat manieren bijbrengen i.p.v. zo af te geven op de ambassade.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
FB even nagetrokken, zie hier de foto van de waarschijnlijke papa (rechts).
[ link | afbeelding ]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
FB even nagetrokken, zie hier de foto van de waarschijnlijke papa (rechts).
[ link | afbeelding ]
3e van links denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |