Idioot.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:22 schreef oppanganjastyle het volgende:
Moeder + zoon uitzetten.
Laat haar maar lekker uitgewoond worden door IS leden.
Nee want de toekomst van je bastaardkind verneuken door hem yassin te noemen is niet stompzinnigquote:Op dinsdag 4 september 2018 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Tendentieus en tevens stompzinnig topic.
Hopelijk niet, laat ze maar lekker weg blijven.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Idioot.
Zijn ze nou al terug in NL?
Je weet dat Bibi een meisjesnaam is?quote:Op donderdag 6 september 2018 16:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is hier goed in zoeken en kan de vader vinden, ene bibi
Misschien heeft ze hem wel genoemd naar degene die haar als eerste kwam helpen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:30 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Nee want de toekomst van je bastaardkind verneuken door hem yassin te noemen is niet stompzinnig
Eerst hete ze niet bibi op faceboek. (achterlijke naam trouwens)quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat Bibi een meisjesnaam is?
Waarschijnlijk gewoon haar tweede naam.
Het is anders wel bizar dat een alleenstaande moeder geen kind kan aangeven omdat er geen naam van een vader bekend is, of omdat ze die niet bekend wil maken. Voor dat laatste kan iemand hele goede redenen hebben, maar dat een vrouw alleen geen kind kan laten registreren omdat de naam van de vader niet kan of wil geven is echt ronduit achterlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
En weer zulke domme mensen die denken dat het in elk ander land op de wereld hetzelfde is qua regelgeving. Want dit kán niet hoor! Nou oma, je dochter die niet eens weet wie de vader is, dát vind ik niet kunnen! #frustratieuit
De vader is gewoon Willem Alexander. Vader des vaderlands.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je dit in theorie niet kunnen oplossen door de naam van een random iemand door te geven die ergens in de periode na de conceptie overleden is, als zijnde de "vader"?
Niet als hij in Egypte blijftquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yassin is een naam die de rest van z'n leven in het nadeel werkt van dat kind, mooi of niet.
Ja, in zoverre.... als dat dan in NL maar niet als de vader gezien wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je dit in theorie niet kunnen oplossen door de naam van een random iemand door te geven die ergens in de periode na de conceptie overleden is, als zijnde de "vader"?
je moet in een islamitisch land je kind een islamitische naam geven, misschien daarom deze keuze.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ze weet niet wie de vader is, maar noemt hem wel YassinDeze meisje moet veelvuldig zijn rond geweest in bepaalde kringen, lolz.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
ROTTERDAM - Het noodpaspoort dat de achttienjarige Nederlandse Britt van Baarlen in Egypte kreeg voor haar pasgeboren kind, blijkt niet voldoende om moeder en kind naar Nederland terug te laten vliegen. „We vinden deze vertraging heel vervelend voor haar, maar volgens de Egyptische autoriteiten is nog niet aan alle formaliteiten voldaan”, aldus een woordvoerster van Buitenlandse Zaken in Den Haag.
De Rotterdamse beviel tijdens een vakantie in een hotelkamer in een Egyptische badplaats. Ze wist niet dat ze zwanger was. „We hebben haar geadviseerd een advocaat in de arm te nemen en dat heeft ze gedaan.”
Volgens RTV Rijnmond is een speciaal stempel in het noodpaspoort nodig als bewijs dat baby Yassin ook echt haar kind is. Egypte zou geen geboorteakte willen afgeven omdat de vader niet bekend is. Buitenlandse Zaken kan dat niet bevestigen.
’Wil geen uitzondering maken’
„Het is de wet hier. Een ongehuwde moeder zonder vader kan hier geen kind registreren”, zei de oma van het kindje die ook in Egypte is tegen de regionale omroep. De „hoogste generaal” van het land heeft volgens de advocaat van de familie gezegd dat hij geen uitzondering wil maken.
Open brief
De oma van het kindje, Sylvia, heeft via het AD een open brief aan Stef Blok geschreven waarin zij de minister vraagt te helpen in deze situatie: „U begrijpt toch wel dat dit zo niet langer kan duren? Tot nu toe zijn we sterk gebleven, omdat we geen keus hebben. En we weten waar we het voor doen. Voor de kleine Yassin!”
Bron: telegraaf.nl
————————————————
En weer zulke domme mensen die denken dat het in elk ander land op de wereld hetzelfde is qua regelgeving. Want dit kán niet hoor! Nou oma, je dochter van 18 jaar, die "in haar uppie op vakantie bevallen is en die niet eens weet wie de vader is", dát vind ik niet kunnen! #frustratieuit
Wel hoor. Ik hoor nog vaak genoeg Fatima.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:22 schreef T-D het volgende:
[..]
Ach echt Hollandse namen hoor je tegenwoordig toch niet meer.
Het kind spreek geen Nederlands, is nog nooit in Nederland geweest, heeft een Arabische naam en heeft duidelijk geen stabiele veilige familie in Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:00 schreef maan_man het volgende:
In de zaak van Howick en Lili hebben wij geleerd dat kinderen na een bepaalde periode zijn geworteld in een land en dat het dan inhumaan is om ze dan nog naar een ander land te sturen. Geldt dit ook voor Yassin en na hoeveel dagen?
Staatssecretaris zet wel een krabbel, je weeet.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het kind spreek geen Nederlands, is nog nooit in Nederland geweest, heeft een Arabische naam en heeft duidelijk geen stabiele veilige familie in Nederland.
Een fijn thuis is voor dit kind dus gewoon Egypte bij een gezin middels adoptie.
Ik denk Braddie. Fokker des Fokkers.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De vader is gewoon Willem Alexander. Vader des vaderlands.
En als de vader is overleden tussen de verwekking en geboorte ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
Je MOET in Egypte aangifte door de vader laten doen.
Wat hier duidelijk niet het geval is...quote:Op woensdag 12 september 2018 08:13 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En als de vader is overleden tussen de verwekking en geboorte ?
Wat geen antwoord op de vraag is.... wat als de vader ondertussen overleden is.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat hier duidelijk niet het geval is...
Boeit niet. Het gaat mij om de strikte uitspraak "alleen de vader mag het kind aangeven". Daar moeten uitzonderingen op bestaan. Vader is voor 2 jaar uitgezonden met zijn legeronderdeel en kan niet even terugkomen. Vader heeft een ongeluk gehad en is overleden/ligt in coma/whatever. Ik kan mij niet voorstellen dat het kind dan maar gewoon nooit gaat bestaan voor de overheid.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat hier duidelijk niet het geval is...
Er zijn inderdaad tal van situaties te bedenken waarbij "de vader moet aangifte doen" domweg niet kan.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:41 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Boeit niet. Het gaat mij om de strikte uitspraak "alleen de vader mag het kind aangeven". Daar moeten uitzonderingen op bestaan. Vader is voor 2 jaar uitgezonden met zijn legeronderdeel en kan niet even terugkomen. Vader heeft een ongeluk gehad en is overleden/ligt in coma/whatever. Ik kan mij niet voorstellen dat het kind dan maar gewoon nooit gaat bestaan voor de overheid.
Tsja. Bijbelse regels, die blijkbaar ook in de Koran staan.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:54 schreef Leandra het volgende:
Door dat soort achterlijkheid worden vrouwen dus gedwongen te trouwen met de vader van hun kind, ook als ze zwanger zijn geworden door verkrachting.
Valt wat over te zeggen idd, ik vind een kind een grotere verbintenis dan een huwelijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:54 schreef Leandra het volgende:
Door dat soort achterlijkheid worden vrouwen dus gedwongen te trouwen met de vader van hun kind, ook als ze zwanger zijn geworden door verkrachting.
Abortus is daar ook geen optie hè.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Valt wat over te zeggen idd, ik vind een kind een grotere verbintenis dan een huwelijk.
Met het verschil dat bij Adolf een associatie wordt gelegd met één van de grootste massamoordenaars in de menselijke geschiedenis en bij Yassin een associatie met die verrekte buut'nlanders. In principe is het beide onzin, maar ik zou die laatste zeker niet doorslaggevend laten zijn in de benaming van mijn kind.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:32 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Adolf ook. Toch zullen mensen altijd scheef naar iemand met die naam kijken.
Tja bizar... ondanks dat de zwakkere rechtspositie van vrouwen in Egypte wel bezwaarlijk is, is dit gewoon een lastig rechtsgebied. Hier in Nederland kun je een kind weg houden bij de vader, die vervolgens nergens recht op heeft, maar wel onderhoudsplicht, als het er op aankomt. Of dat nou zoveel beter is...quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is anders wel bizar dat een alleenstaande moeder geen kind kan aangeven omdat er geen naam van een vader bekend is, of omdat ze die niet bekend wil maken. Voor dat laatste kan iemand hele goede redenen hebben, maar dat een vrouw alleen geen kind kan laten registreren omdat de naam van de vader niet kan of wil geven is echt ronduit achterlijk.
Als ze kan bewijzen dat het haar kind is (met een DNA-test is dat zo geregeld) dan zou dat voldoende moeten zijn.
Waarbij het daadwerkelijk krijgen van dat gezag bij lange na geen zekerheid is, zolang er al één gezaghebbende is.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Leandra het volgende:
BS, de vader kan ook gewoon naar de rechter stappen, zowel om erkenning als om gezag te verzoeken.
Dat de meesten dat teveel moeite vinden doet daar niets aan af.
Tsja. Nogmaals: Bijbels. Als je als man een ongetrouwde vrouw verkracht is je straf dat je met haar moet trouwen zonder optie tot scheiden.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Abortus is daar ook geen optie hè.
Niet legaal iig.
Dus als je iemand interessant vindt dan is haar verkrachten in de hoop dat ze zwanger wordt werkelijk een manier om aan de vrouw te raken.
Dat soort achterlijke wetgeving moet een Walhalla voor incels zijn.
In dat geval is het duidelijk, geen idee hoe ze daar mee om gaan, maar ik denk dat na overleg documenten dit vrij soepel zal verlopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geen antwoord op de vraag is.... wat als de vader ondertussen overleden is.
Of wat als het gewoon zo'n figuur is die wegloopt omdat een zwangerschap hem niet uitkomt?
Het is verre van ideaal dat is duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tsja. Nogmaals: Bijbels. Als je als man een ongetrouwde vrouw verkracht is je straf dat je met haar moet trouwen zonder optie tot scheiden.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
Echter in dit geval heb je iemand die de H aan het uitgangen is en ging werpen in een intolerant islamitisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |