Aha, 'uitgangen' moest 'uithangen' zijn. Dan snap ik het. Dank.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vermoedelijk een woord dat rijmt op boer.
In ieder geval niet "Hare Heiligheid", gebruik je fantasie maar even.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 17:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Aha, 'uitgangen' moest 'uithangen' zijn. Dan snap ik het. Dank.
Seks buiten het huwelijk mag daar niet neem ik aan.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:53 schreef Fer het volgende:
Als ik nu naar Egypte vlieg en mezelf aanbied als vader van het kind, mag ik haar dan ook met terugwerkende kracht zwanger maken?
Dit is zelfs verplicht. Ik denk dat het daar moet gebeuren. Wel een paar weekjes wachten nog want nu is de boel nog open.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:53 schreef Fer het volgende:
Als ik nu naar Egypte vlieg en mezelf aanbied als vader van het kind, mag ik haar dan ook met terugwerkende kracht zwanger maken?
quote:Op woensdag 12 september 2018 23:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit is zelfs verplicht. Ik denk dat het daar moet gebeuren. Wel een paar weekje wachten nog want nu is de boel nog open.
Brengen me niet op ideeën.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je iemand interessant vindt dan is haar verkrachten in de hoop dat ze zwanger wordt werkelijk een manier om aan de vrouw te raken.
Wie? Oma?quote:Op donderdag 13 september 2018 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze is vanavond in RTL late night te zien.
Zijzelf waarschijnlijk, maar niet in de studio:quote:
O ze hebben daar gefilmd. Oke.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijzelf waarschijnlijk, maar niet in de studio:
https://www.rtllatenight.(...)haar-pasgeboren-baby
Je heeft een Marokkanen dialectquote:
Ons onderzoek hier op F0k heeft aangetoond dat ze waarschijnlijk daar aan het werk was, dus geen vakantie. Nu dat ze zelf zegt er al langere tijd te zitten maakt dat steeds waarschijnlijker.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Precies wat ik doe als ik me niet lekker voel. Ik pak de spiegel en bekijk mijn flamoes.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het bizarre verhaal van Britt begint uitgerekend op de dag dat ze zou vertrekken uit Hurghada. Een dag eerder heeft ze haar familie al uitgezwaaid die de laatste drie weken met haar vakantie vierde. Britt zelf had een lange zomer vrij en verbleef al sinds juni samen met vrienden in Hurghada waar familieleden een appartement hebben.
Zondag 2 september voelt ze zich ’s ochtends niet lekker. Ze heeft aanvankelijk nog geen idee wat het is. ,,Pas toen ik een paar haartjes zag, had ik door wat er aan de hand was.’
Precies wat ik doe als ik me niet lekker voel. Ik pak de spiegel en bekijk mijn flamoes.
Kijken of ze ook alimentatie willen betalen... Wat een idioten.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef maily het volgende:
Mannen willen dolgraag vader zijn van in Egypte geboren Yassin
Britt van Baarlen (18) die in Egypte een zoon met een onbekende vader op de wereld zette en nu het land niet uitkomt, is bedolven onder reacties van mannen die zijn vader wél willen zijn. De echte vader zat daar overigens niet bij. Britt heeft de hoop opgegeven dat dit na alle publiciteit nog gebeurt, vertelt ze als deze krant haar opzoekt in Hurghada. ,,Onze laatste strohalm is de minister.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |