Mein Führer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:36 schreef Harvest89 het volgende:
Paspoort is niet nodig.
Laat dat kind maar lekker daar blijven.
Het is de schuld van de wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je lekker zonder connie laten volblaffen na een feestje. Lekker bezig, wijffie. 💪🏼
Wenkies zijn wel on fleek.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Het is de schuld van de wenkbrauwen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef Durmada het volgende:
Yassin is gewoon vind ik een mooie naam
Zelf navelstreng doorgeknipt .... (met een nagelschaartje) . Heeft ze zelf ook de nageboorte eruit gekregen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal nu ik het wat beter gelezen heb. Ze heeft de hele dag met de baby op haar kamer gezeten. Zonder luiers, gelijk al borstvoeding onder de knie, geen gehuil van de baby (anders zou iemand dat toch horen?),....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:01 schreef perezoso het volgende:
Yassin! Yassin!
jij bent me kind
papa niet meer gzien
maar zijn kwakje was een tien
ik voelde je wel schoppen
maar ik wou niet stoppen
dus heb het niet verteld
zodat ik nog lekker kon sippen,
een breezer & shisa tussen me lippen
gelukkig is mama hier
want ik wil nog vaak aan het bier
ik hou van roken, me mama doet wel koken
ik geef juh mooie naam,
en de staat je een fijn bestaan.
Ja, inderdaad. Blijkbaar is het onmogelijk om welke vorm van hulp dan ook in te schakelen als je mobieltje leeg is, en moet je dan lijdzaam wachten tot personeel van het hotel zich toevallig afvraagt waar je bent:quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal nu ik het wat beter gelezen heb. Ze heeft de hele dag met de baby op haar kamer gezeten. Zonder luiers, gelijk al borstvoeding onder de knie (baby moet toch op een gegeven moment honger hebben?), geen gehuil van de baby (anders zou iemand dat toch horen?),....
quote:Hulp inschakelen kon Britt niet. ,,Haar mobieltje was leeg. 's avonds kwam gelukkig een van de jongens van het hotel poolshoogte nemen, omdat ze haar de hele dag nog niet hadden gezien. De hotelmanager en een hostess hebben haar meteen naar het ziekenhuis gebracht. Baby en moeder zijn daar gecheckt en kregen een infuus. Wonder boven wonder zijn ze helemaal gezond.''
Nou die moeder heeft zich wel lekker vol drank zitten gieten tot kort voor de geboorte. Ik ben benieuwd of ze nu wel zal stoppen, vanwege borstvoeding. Bovendien is het makkelijk om een baby een beetje liefdevol in je armen te houden, een kind opvoeden gaat een stuk verder en eerlijk gezegd zie ik voldoende reden om te twijfelen aan haar capaciteiten op dat vlak.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Stoer om dat kind een bastaard te noemen. Kom je uit de jaren 30 ofzo, sneue pleb?
Ik zie nu juist een kind dat in niet ideale omstandigheden is geboren dat met liefde wordt behandeld door moeder en oma, maar ook door het voltallige hotelpersoneel. Mooie negatieve spin geef je er weer aan zeg.
Ach ja het vooroordeel is alweer bevestigd.quote:
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Blijkbaar is het onmogelijk om welke vorm van hulp dan ook in te schakelen als je mobieltje leeg is, en moet je dan lijdzaam wachten tot personeel van het hotel zich toevallig afvraagt waar je bent:
[..]
Ja, ik vind dat ook een vreemd stukje. Je kunt sowieso gaan roepen oid als je door je toestand echt de kamer niet kunt verlaten. Taalbarriere zal in een hotel ook niet zo'n groot probleem vormen, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.
Baby is een universeel woord. Dat snapt iedereen ter wereld wel. Maar ik vind heel dat verhaal raar. Het komt in ieder geval niet heel realistisch op me over.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook een vreemd stukje. Je kunt sowieso gaan roepen oid als je door je toestand echt de kamer niet kunt verlaten. Taalbarriere zal in een hotel ook niet zo'n groot probleem vormen, lijkt me.
Ze zal minstens een paar keer au hebben geroepen ook ...quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou handelen mocht ik dit meemaken, maar je zou toch denken dat je om hulp roept? Overal bloed, je zit daar met een baby in je handen die aan het huilen is,... hebben hotels tegenwoordig geen telefoons meer op kamers om de receptie te bellen? Ik snap het gewoon niet.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zal minstens een paar keer au hebben geroepen ook ...
quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zelf navelstreng doorgeknipt .... (met een nagelschaartje) . Heeft ze zelf ook de nageboorte eruit gekregen?
Aan wat voor drugs zit jij man? Dat je uit het niets met dit soort speculaties komt?quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ikzelf heb in ieder geval nog geen schoppende drol gehad, moet je toch iets van gemerkt hebben.
Zou ze het kind een dubbele nationaliteit willen geven gezien ze daar toevallig is? Omdat de vader niet wil betalen (erkennen) voor het kind maar wel de dubbele nationaliteit wil voor het kind?
TS heeft ze volgens mij niet helemaal op een rijtje.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Stoer om dat kind een bastaard te noemen. Kom je uit de jaren 30 ofzo, sneue pleb?
Ik zie nu juist een kind dat in niet ideale omstandigheden is geboren dat met liefde wordt behandeld door moeder en oma, maar ook door het voltallige hotelpersoneel. Mooie negatieve spin geef je er weer aan zeg.
Ik heb er ook eentje in de extended familie. Zelfs uitgelachen en weggestuurd bij het ziekenhuis toen ze zelf opperde dat het wel leek of ze zwanger was. En, nog sterker: tijdens de zwangerschap een maagverkleining ondergaan. Foetus werd nergens opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.
Wat?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in de extended familie. Zelfs uitgelachen en weggestuurd bij het ziekenhuis toen ze zelf opperde dat het wel leek of ze zwanger was. En, nog sterker: tijdens de zwangerschap een maagverkleining ondergaan. Foetus werd nergens opgemerkt.
Sindsdien ben ik wat voorzichtiger in mijn aannames.
Ja, dat vroegen we ons ook allemaal af.quote:
Het is toch ook een bastaard? Aangezien de vader uit beeld is?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man? Dat je uit het niets met dit soort speculaties komt?
En dan ook nog eens zo'n achterhaalde (en eigenlijk denigrerende) term als "bastaard" gebruiken? Tegenwoordig is het gros v/d pasgeboren baby's een "bastaard". Waarom dit nu zo'n manier benadrukken?
De term bastaard is een verschrikkelijk achterhaalde en denigrerende term uit de tijd waar de kerk de macht had en waarbij het ongehuwd krijgen van kinderen werd gezien als schande en zo'n kind hierdoor maatschappelijk werd uitgekotst. Waarom zou je zo'n term in deze eeuw nog willen gebruiken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is toch ook een bastaard? Aangezien de vader uit beeld is?
En waarschijnlijk niet van nederlandse afkomst als ik die baby zo moet zien.
Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:53 schreef LanaMyst het volgende:
Het is gewoon een dom wicht, om je zonder dat je het weet te laten bezwangeren en dan ook nog op die leeftijd. En een mobieltje wat leeg is op een hotelkamerhebben ze daar geen stroom om het ding op te laden. Ik heb nu al medelijden met dat arme kind en nee, dat is niet vanwege die naam.
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens in mijn post geschreven heb dat ik zo goed en perfect benquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ah, een moreel superieure kletstante gevonden. En wat maakt jou zo goed en perfect? Let wel, het gaat hier om een kind dat een aantal domme keuzes gemaakt heeft. Gelukkig is ze jong en kan ze er lering uit trekken. Jij was zeker de perfect tiener die nooit miscalculaties maakte of domme dingen deed?
Hoop vooral dat het kind geen schade ondervindt van zijn nogal domme moeder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf het maar apart vinden dat er vrouwen zijn die helemaal niet merken dat ze zwanger zijn.
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Beetje geruimd. Overduidelijk racisme, en persoonlijke aanvallen, zijn niet gewenst, maar dat weten jullie allemaal wel toch?dus kappe
Kut VK ook altijdquote:Op dinsdag 4 september 2018 15:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig.
Sowieso moderatorsquote:
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso moderatorsLekker iedereens plezier vergallen.
En wat hou je er zelf nou aan over?
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dertiende maand, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een waar gemis voor FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aantrekkelijk maar mijn sterke moraal zal het nooit toelaten.
Maar van alle mods vind ik jou wel het minst erge. Hier kan je tenminste nog een beetje lachen. Moet je eens proberen in die paarse forums daar heb je een paar zielenpoten tussenzitten (ik noem geen namen)quote:
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
Ze was wellicht niet op vakantie maar wellicht gewoon een jaartje werken/ vakantie baantje of zo? zou dat kunnen?quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is de vader niet gewoon een werknemer van dat hotel?
De vrouw, die haar kleinzoon woensdagnacht in de armen sloot, vond dat de ambassade haar dochter aanvankelijk in de kou liet staan. ,,Als je hier in de gevangenis zit, sturen ze meteen een advocaat. En nu moesten we het zelf oplossen, schandalig.''
Ze kan beter haar dochter wat manieren bijbrengen i.p.v. zo af te geven op de ambassade.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is allemaal speculeren, niks met feiten. Maar mij is duidelijk dat er meer is dan deze jonge breezer tot nu toe naar buiten laten komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
FB even nagetrokken, zie hier de foto van de waarschijnlijke papa (rechts).
[ link | afbeelding ]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
FB even nagetrokken, zie hier de foto van de waarschijnlijke papa (rechts).
[ link | afbeelding ]
3e van links denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie is zij op de foto (ik ben slecht in gezichten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |