twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Birdman was wel indrukwekkend in de bioscoop.
Had prima gepast, net als bij Twilight. (lol)quote:
A Serbian Movie blijft koning daarin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste films in de bios voor mij waren, naast wat Star Wars films die me niet konden bekoren, Nocturnal Animals en Brimstone.
Allebei brute films waarin kinderen worden verkracht. Ook wel indrukwekkend.
Loena?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe heette dat blonde vrouwke ook alweer waar iedereen hard op ging?
Het is A Serbian Film, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
A Serbian Movie blijft koning daarin.
Klopt. Maar het verzet dat in dat boek in gang kwam was echt fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel het meest deprimerende boek ja, maar dat vond ik wel interessant.
Correct, ik wist alleen de servische naam.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is A Serbian Film, maar dat geheel terzijde.
Gewoon alleen Emma en Emma en Emmaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Vind ik beide niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Cho Changquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Jammer dat St. Mungo's niet in de film zat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verzet dat in dat boek in gang kwam was echt fijn.
Eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma Watson is trouwens pijnlijk overrated.
Daarom kijk ik ook erg uit naar de FB filmsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
Harry Potter is gewoon zo episch Jr
oh ja ...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
A Serbian Movie blijft koning daarin.
Die was wel leuk nagedaan door Lindsay Lohan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal mannen die vroeger op dat kleine meisje geilde en nu legaal kunnen fappen zonder schaamte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaat mijn respectquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Katie Leung verkiezen boven Emma denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Emma en Emma en Emma
Ze is wel prima hoor, zou haar best doen zolang ze geen kortpittig kapsel heeft. Maar soms gaat de adoratie wat verquote:
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Ook voledig eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is wel prima hoor, zou haar best doen zolang ze geen kortpittig kapsel heeft. Maar soms gaat de adoratie wat ver
Laatst nog een stukje gelezen over een van de hoofd programmeurs daar. Die gaf dat ook ruiterlijk toe, al wel met de beweegredenen. Hoofdzakelijk alleen Nederlandse markt en het feit dat hun spellen ook maar de helft kostten tov de competitie, zorgde dat het niet allemaal zo goed was.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davilex leverde wel aardige dingen af hoor.
Ginny vond ik niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.
Je hebt die ene geest nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.
Je hebt Moaning Myrtle en The Grey Ladyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt die ene geest nog.
Sinds ze een hardcore feminazi is geworden omdat ze zich schuldig voelt omdat zij zich wel heeft laten palen door Harvey Weinstein voor filmrollen is ze gruwelijk lelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ze zijn gaan zwerkballen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn ze nog aan het voetballen?
Zwerkbal vgmquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn ze nog aan het voetballen?
Oke, nu hebben de anderen inderdaad gelijk. Je gaat straks nog Anderling noemenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ginny vond ik niks.
Bellatrix had ook wel iets geils trouwens
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds ze een hardcore feminazi is geworden omdat ze zich schuldig voelt omdat zij zich wel heeft laten palen door Harvey Weinstein voor filmrollen is ze gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
crystal meth is badquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds ze een hardcore feminazi is geworden omdat ze zich schuldig voelt omdat zij zich wel heeft laten palen door Harvey Weinstein voor filmrollen is ze gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
Ik heb een ruime smaak.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, nu hebben de anderen inderdaad gelijk. Je gaat straks nog Anderling noemen
37 graden is dan nog het andere vereiste.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt die ene geest nog.
Sst.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je ziet hoe PSV en Ajax spelen... FeyenoordTrencingod
Hohoho ze hebben daar kansen tegen gekregen, dan is trots wel gepast.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk spelen ze pas in de finale tegen elkaar, is toch leukerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax en PSV gaan allebei de CL winnen, dat kan niet meer fout.
Doen niet meer mee joh. Enig verschil met AZ en Vitesse is nu het stadion en de achterban.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een finale PSV - Ajax technisch mogelijk?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hep de dozen er nog om.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Luuk de Jong loop eigenlijk alleen maar overal in de weg.
Ik kocht op fifa 2005 altijd Rooney in mn eerste jaar bij AZ. Vervolgens SimulatieGenotquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Adames het volgende:
Lekker met Roda JC Ronaldo kopen en dan 23-0 winnen door steeds het doel in te lopen. Zelfs de keeper kon de bal niet van hem afpakken.
PSV mist alleen nog een type Alex.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is een finale PSV - Ajax technisch mogelijk?
Hohohoohohohoo, 1-1 in eigen huis en een soort van gedomineerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
praktisch welquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
'Het is jammer, maar we hebben ervan geleerd' - Van Persiequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hohoho ze hebben daar kansen tegen gekregen, dan is trots wel gepast.
Ik Nasriquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik kocht op fifa 2005 altijd Rooney in mn eerste jaar bij AZ. Vervolgens SimulatieGenot
Een club supporten is niet vaak zo deprimerend geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hohoho ze hebben daar kansen tegen gekregen, dan is trots wel gepast.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruist daar gewoon prima, wat lul jequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Luuk de Jong loop eigenlijk alleen maar overal in de weg.
Ik vond hoe je vrije trappen moest nemen toen altijd vet, kon je precies aangeven waar je de bal wilde raken genotquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik kocht op fifa 2005 altijd Rooney in mn eerste jaar bij AZ. Vervolgens SimulatieGenot
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
het is maniquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kruist daar gewoon prima, wat lul je
Ik kijk niet eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kruist daar gewoon prima, wat lul je
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
En toch ogen beide ploegen in de Eredivisie nog niet heel overtuigend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit Bate is misschien vanavond geen graadmeter meer, maar het gaat tussen PSV en Ajax heel close worden in de Eredivisie, ik zie dit PSV ook niet echt heel veel punten verspelen in NL, zeker in thuiswedstrijden niet..
Als je goed timede kon iedereen ze nemen, Csaba Feher scoorde er zo 20 per seizoen bij mijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hoe je vrije trappen moest nemen toen altijd vet, kon je precies aangeven waar je de bal wilde raken genot
Kon er geen kut van, maar ging om het idee
PSV wat degelijker, Ajax wat strakker voetbal. Wordt spannendquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit Bate is misschien vanavond geen graadmeter meer, maar het gaat tussen PSV en Ajax heel close worden in de Eredivisie, ik zie dit PSV ook niet echt heel veel punten verspelen in NL, zeker in thuiswedstrijden niet..
quote:
Geven een 2-0 voorsprong weg; nu 2-2 waardoor het er virtueel uitligt (lol).quote:
Je kan het maar beter houden bij Marseille.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een club supporten is niet vaak zo deprimerend geweest
Is het soms crisis in huize Derksen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Johan Derksen zit bij Linda's Zomerweek.
DE VLOEKquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geven een 2-0 voorsprong weg; nu 2-2 waardoor het er virtueel uitligt (lol).
Dat zei mijn mem ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Johan Derksen zit bij Linda's Zomerweek.
Verre van zelfs, mijn ogen zijn nog steeds niet geheeld van PEC PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch ogen beide ploegen in de Eredivisie nog niet heel overtuigend.
5 euro verlies.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
5 euro inzetten op CL finale Ajax - PSV, wat zou dat opleveren
5 euro verlies denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
Valencia naar pot 3, ook leuk.quote:
-5 euro, dat levert dat op.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
Dan haal je Jeff Bezos inquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
Een enkele reis naar een gesloten inrichting.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
En Ajax krijgt dan volgens mij een miljoentje meer uit de cofficientenpool.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valencia naar pot 3, ook leuk.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een enkele reis naar een gesloten inrichting.
Dat wordt blaren op de bips.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Als ik PSV zo zie spelen hou ik mijn hart vast dit seizoen in de eredivisie als Feyenoord fan....
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax krijgt dan volgens mij een miljoentje meer uit de cofficientenpool.
Maar we hebben 5 pRiJzEnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Als ik PSV zo zie spelen hou ik mijn hart vast dit seizoen in de eredivisie als Feyenoord fan....
Feyenoord na alle wedstrijden tegen Ajax en PSV met een doelsaldo van 0 voor en 40 tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe zou Rotterdam hier naar kijken?
Loting in De Kuip?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd naar de loting. Toch even spannend
Niet daar hebben ze geen tvquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
10 10 10quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd met een slecht gevoel. Aan die punten hebben zij toch niets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad al moeilijk genoeg wordt om die derde plek te pakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelen
Ja tokkie kind... Kind van een notoire hooligan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Is dat jochie niet van dat capo filmpje?
Volgens Klaas wordt de PvdD een hele grote bij de volgende verkiezingenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Klaas kan Feyenoord zeker kampioen worden
Waarom ben jij ineens fan van Valencia?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
Ik hoop wel op een leuke loting voor Valencia.
Denk dat AZ en Vitesse ook wel mee gaan doen voor de bovenste plekken ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad al moeilijk genoeg wordt om die derde plek te pakken.
Gezellig! Kan ik vrienden worden met klaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een enkele reis naar een gesloten inrichting.
Hartstikke leuk elftal voor elke liefhebber. Zeker nu ze Guedes weer hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens fan van Valencia?
Dat bedoel ik ook. Zo een enorm verschil in kwaliteit heb ik volgens mij in geen jaren gezien. Ook met Ajax trouwens. Een top 5 zou echt een wereld prestatie zijn denk ik. Ik schat Vitesse en AZ ook hoger in momenteel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelen
Dan heb je vast niet zo veel wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 na mooiste wedstrijd ooit in het stadion gezien
Hij moet weg bij Wolfsburg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde net die commentator zeggen dat PSV met Bazoer bezig zou zijn, waar komt dat gerucht vandaan? Ik neem aan dat die zijn geweldige salaris niet opgeeft om weer in de Eredivisie te komen ballen, zou voor PSV niet eens zo'n gekke aankoop zijn..
Was in 74 en 88 ook zo. Niks mis meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gewoon 50/50 PSV en Ajax in Oranje. WK-titel kan niet meer mis
Ik ben ook voor Valencia. Vooral voor weinig tegengoals voor Valencia.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hartstikke leuk elftal voor elke liefhebber. Zeker nu ze Guedes weer hebben aangetrokken.
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Valencia. Vooral voor weinig tegengoals voor Valencia.
Slechts een jaar of 12 een seizoenskaart gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet zo veel wedstrijden gezien.
Die is weer in genade aangenomen door de blessure van Thomasquote:
Ja, ik heb er 2quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).
Ja, Gio.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Heerlijk om te zien dat sommige ploegen nu de kwalificaties wel serieus nemen!
Nu de rest nog
Bij PSV? Ja, dan snap ik het.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slechts een jaar of 12 een seizoenskaart gehad.
Wat serieus?quote:
Mja, tegen Espanyol verwacht je dan weer niet zo'n aidspot. Zondag de derby van Valencia waar ze vorig jaar ook 1-1 speelden (lol), en het Levante van nu is nog beter.quote:
Van het jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Slechtste troll van de avond.
Bij Ajax pushten ze al langer dat hij weg moest hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
Echt een schoolvoorbeeld van te vroeg vertrokken IPV vechten voor je plek
Of je kans pakken en erachter komen dat het niet bij je pastquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
Ik moet mezelf dagelijks eraan herinneren dat de markt nog open isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Nu krijgen we 2 dagen transfergekte in Eindhoven
Of ze maken het zo na het laatste fluitsignaal al bekend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Waar is ie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef KingRoland het volgende:
wel altijd leuk als Ren en Davy in 1 topic te vinden zijn.
lachen gieren brullen
Uiteraard, vele mooie seizoenen gehad. Sinds dit jaar helaas geen kaart meer.quote:
Gelukkig is Engeland wel dichtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet mezelf dagelijks eraan herinneren dat de markt nog open is.
Mja, ik heb niet zo gelukkig ingekocht daarmee volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mja, tegen Espanyol verwacht je dan weer niet zo'n aidspot. Zondag de derby van Valencia waar ze vorig jaar ook 1-1 speelden (lol), en het Levante van nu is nog beter.
Die vroegere deadline zorgt wel voor leuke woekerprijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig is Engeland wel dicht
Ik heb expres in het subtopsegment gezocht en niet in de top.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet zo gelukkig ingekocht daarmee volgens mijBaal wel dat ik Vrsaljko moest dumpen, had toch niet verwacht dat ze die zo makkelijk zouden wegdoen bij Atleti
(lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe Gudmundsson er maar eens in
Jij hebt zo absurd weinig kijk op voetbal hequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk Ramselaar
Laten staan totdat de nieuwe middenvelder binnen is
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax pushten ze al langer dat hij weg moest hoor.
Maar bij Wolfsburg is het ook over, dus die moet wel weer een stap terug doen naar een club van het niveau PSV.
Dat geldt net zo voor Riedewald....hopelijk worden de talenten van nu toch wakker en snappen ze dat ze beter een paar jaar in Nederland kunnen blijven ballen....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
Ja. Geniale moment-voetballer, in potentie beter dan Messi (grapje) maar hij mist zo veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Pereiro doet alles in n versnelling he?
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die vroegere deadline zorgt wel voor leuke woekerprijzen.
Ik ook, maar sommige mensen hebben wel erg goedkoop een aantal topspelers binnengehaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb expres in het subtopsegment gezocht en niet in de top.
Fuck dat VAR-loze Engeland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??
Fuck Engeland
Ruimt ie het zelf ook even op? (lol)quote:
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australirsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Volgens KingRoland de best competitie van Europa.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??
Fuck Engeland
en als je prestaties dan ook opeens weg zijn, dan kun je inderdaad beter gaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.
Manchester United heb ik expres niet gekozen; derdeseizoensyndroom van Mourinho en er wil nog regelmatig wat gewijzigd worden in de basis XI.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige mensen hebben wel erg goedkoop een aantal topspelers binnengehaald.
Ach, er kan nog veel veranderen, maar het feit dat Valencia en Mansjester niet goed starten helpt niet mee.
Bosz vond hem ook niet geschikt voor zijn spel, dat klopt. Maar een halfjaar daarvoor had Ajax al een aanbieding voor hem geaccepteerd van Napoli, maar hij wilde zelf niet weg. En toen kwam hij op de bank.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.
Tsjah, misschien doet ie wel een Hiddinkjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australirs
Mark zorgt goed voor z'n matties.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australirs
Mourinho is wel iemand die vaak weinig tegengoals krijgt, daarom toch maar voor gegaan in de verdediging, aanvallend wilde ik er mijn handen niet aan brandenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Manchester United heb ik expres niet gekozen; derdeseizoensyndroom van Mourinho en er wil nog regelmatig wat gewijzigd worden in de basis XI.
En Romeroquote:
Riedewald vond ik anders, was een aardige speler en was vooral nog populair omdat hij die wedstrijd debuteerde bij Roda. Daarna omdat alles beter was dan Boilesen en we heel erg op zoek waren iemand die ook maar een beetje op 6 kon spelen. Maar was nooit het talent zoals Bazoer dat had laten zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt net zo voor Riedewald....hopelijk worden de talenten van nu toch wakker en snappen ze dat ze beter een paar jaar in Nederland kunnen blijven ballen....
Tottenham Hotspur krijgt vanuit veldspel over het algemeen ook weinig goals tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mourinho is wel iemand die vaak weinig tegengoals krijgt, daarom toch maar voor gegaan in de verdediging, aanvallend wilde ik er mijn handen niet aan branden
Komt een lang en zwaar seizoen aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Selectie is wat smal, dan zijn dat soort spelers wel lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |