Gezellig! Kan ik vrienden worden met klaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een enkele reis naar een gesloten inrichting.
Hartstikke leuk elftal voor elke liefhebber. Zeker nu ze Guedes weer hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens fan van Valencia?
Dat bedoel ik ook. Zo een enorm verschil in kwaliteit heb ik volgens mij in geen jaren gezien. Ook met Ajax trouwens. Een top 5 zou echt een wereld prestatie zijn denk ik. Ik schat Vitesse en AZ ook hoger in momenteel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelen
Dan heb je vast niet zo veel wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 na mooiste wedstrijd ooit in het stadion gezien
Hij moet weg bij Wolfsburg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde net die commentator zeggen dat PSV met Bazoer bezig zou zijn, waar komt dat gerucht vandaan? Ik neem aan dat die zijn geweldige salaris niet opgeeft om weer in de Eredivisie te komen ballen, zou voor PSV niet eens zo'n gekke aankoop zijn..
Was in 74 en 88 ook zo. Niks mis meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gewoon 50/50 PSV en Ajax in Oranje. WK-titel kan niet meer mis
Ik ben ook voor Valencia. Vooral voor weinig tegengoals voor Valencia.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hartstikke leuk elftal voor elke liefhebber. Zeker nu ze Guedes weer hebben aangetrokken.
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Valencia. Vooral voor weinig tegengoals voor Valencia.
Slechts een jaar of 12 een seizoenskaart gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet zo veel wedstrijden gezien.
Die is weer in genade aangenomen door de blessure van Thomasquote:
Ja, ik heb er 2quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij Gaya in mijn elftal (lol).
Ja, Gio.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Heerlijk om te zien dat sommige ploegen nu de kwalificaties wel serieus nemen!
Nu de rest nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |