En Ajax krijgt dan volgens mij een miljoentje meer uit de coëfficientenpool.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valencia naar pot 3, ook leuk.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een enkele reis naar een gesloten inrichting.
Dat wordt blaren op de bips.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Als ik PSV zo zie spelen hou ik mijn hart vast dit seizoen in de eredivisie als Feyenoord fan....
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax krijgt dan volgens mij een miljoentje meer uit de coëfficientenpool.
Maar we hebben 5 pRiJzEnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Als ik PSV zo zie spelen hou ik mijn hart vast dit seizoen in de eredivisie als Feyenoord fan....
Feyenoord na alle wedstrijden tegen Ajax en PSV met een doelsaldo van 0 voor en 40 tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe zou Rotterdam hier naar kijken?
Loting in De Kuip?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Benieuwd naar de loting. Toch even spannend
Niet daar hebben ze geen tvquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
10 10 10quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd met een slecht gevoel. Aan die punten hebben zij toch niets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad al moeilijk genoeg wordt om die derde plek te pakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik Feyenoordfan was hield ik mijn hart vast als ik Feyenoord zag spelen
Ja tokkie kind... Kind van een notoire hooligan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Is dat jochie niet van dat capo filmpje?
Volgens Klaas wordt de PvdD een hele grote bij de volgende verkiezingenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Klaas kan Feyenoord zeker kampioen worden
Waarom ben jij ineens fan van Valencia?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
Ik hoop wel op een leuke loting voor Valencia.
Denk dat AZ en Vitesse ook wel mee gaan doen voor de bovenste plekken ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad al moeilijk genoeg wordt om die derde plek te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |