Als je goed timede kon iedereen ze nemen, Csaba Feher scoorde er zo 20 per seizoen bij mijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hoe je vrije trappen moest nemen toen altijd vet, kon je precies aangeven waar je de bal wilde raken genot
Kon er geen kut van, maar ging om het idee
PSV wat degelijker, Ajax wat strakker voetbal. Wordt spannendquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit Bate is misschien vanavond geen graadmeter meer, maar het gaat tussen PSV en Ajax heel close worden in de Eredivisie, ik zie dit PSV ook niet echt heel veel punten verspelen in NL, zeker in thuiswedstrijden niet..
quote:
Geven een 2-0 voorsprong weg; nu 2-2 waardoor het er virtueel uitligt (lol).quote:
Je kan het maar beter houden bij Marseille.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een club supporten is niet vaak zo deprimerend geweest
Is het soms crisis in huize Derksen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Johan Derksen zit bij Linda's Zomerweek.
DE VLOEKquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geven een 2-0 voorsprong weg; nu 2-2 waardoor het er virtueel uitligt (lol).
Dat zei mijn mem ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Johan Derksen zit bij Linda's Zomerweek.
Verre van zelfs, mijn ogen zijn nog steeds niet geheeld van PEC PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch ogen beide ploegen in de Eredivisie nog niet heel overtuigend.
5 euro verlies.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:25 schreef marp0 het volgende:
Lekker hoor PSV.
5 euro inzetten op CL finale Ajax - PSV, wat zou dat opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |