twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Birdman was wel indrukwekkend in de bioscoop.
Had prima gepast, net als bij Twilight. (lol)quote:
A Serbian Movie blijft koning daarin.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste films in de bios voor mij waren, naast wat Star Wars films die me niet konden bekoren, Nocturnal Animals en Brimstone.
Allebei brute films waarin kinderen worden verkracht. Ook wel indrukwekkend.
Loena?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe heette dat blonde vrouwke ook alweer waar iedereen hard op ging?
Het is A Serbian Film, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
A Serbian Movie blijft koning daarin.
Klopt. Maar het verzet dat in dat boek in gang kwam was echt fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel het meest deprimerende boek ja, maar dat vond ik wel interessant.
Correct, ik wist alleen de servische naam.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is A Serbian Film, maar dat geheel terzijde.
Gewoon alleen Emma en Emma en Emmaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Vind ik beide niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Cho Changquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Jammer dat St. Mungo's niet in de film zat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verzet dat in dat boek in gang kwam was echt fijn.
Eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma Watson is trouwens pijnlijk overrated.
Daarom kijk ik ook erg uit naar de FB filmsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
Harry Potter is gewoon zo episch Jr
oh ja ...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
A Serbian Movie blijft koning daarin.
Die was wel leuk nagedaan door Lindsay Lohan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal mannen die vroeger op dat kleine meisje geilde en nu legaal kunnen fappen zonder schaamte.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaat mijn respectquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Katie Leung verkiezen boven Emma denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Emma en Emma en Emma
Ze is wel prima hoor, zou haar best doen zolang ze geen kortpittig kapsel heeft. Maar soms gaat de adoratie wat verquote:
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luna was mijn crush.
Net als Cho Chang
Ook voledig eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is wel prima hoor, zou haar best doen zolang ze geen kortpittig kapsel heeft. Maar soms gaat de adoratie wat ver
Laatst nog een stukje gelezen over een van de hoofd programmeurs daar. Die gaf dat ook ruiterlijk toe, al wel met de beweegredenen. Hoofdzakelijk alleen Nederlandse markt en het feit dat hun spellen ook maar de helft kostten tov de competitie, zorgde dat het niet allemaal zo goed was.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davilex leverde wel aardige dingen af hoor.
Ginny vond ik niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.
Je hebt die ene geest nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Emma erbij en je hebt dus elk meisje genoemd dat langer dan een minuut in beeld is.
Je hebt Moaning Myrtle en The Grey Ladyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt die ene geest nog.
Sinds ze een hardcore feminazi is geworden omdat ze zich schuldig voelt omdat zij zich wel heeft laten palen door Harvey Weinstein voor filmrollen is ze gruwelijk lelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ze zijn gaan zwerkballen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn ze nog aan het voetballen?
Zwerkbal vgmquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn ze nog aan het voetballen?
Oke, nu hebben de anderen inderdaad gelijk. Je gaat straks nog Anderling noemenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ginny vond ik niks.
Bellatrix had ook wel iets geils trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |