Umbridgequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja. En OOP was ook genot hoor. Dumbledore's Army
HBP>GOF>DH>POA>OOP>COS>PS . Ofzoiets.
Ik zal er niet om malen of hij er wel of niet inkomt.quote:
Als Voldemort maar in de latere delen komtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral die kleine hints naar de karakters van HP zo leuk in die nieuwe films van Fantastic Beasts (trailer van 2 zit al genoeg tekens in)
ik vond hem vreselijk toen, en dat was niet lang na de tijd dat ik alle Davilex games nog grijs speelde. kun je nagaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah die eerste games waren ook weer niet zo slecht, maar het bleven gelicenseerde middelmatige titels ja
Ja leek gewoon op één long take, was visueel echt heerlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is die film alleen maar long takes.
Birdman was wel indrukwekkend in de bioscoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vage film was dat.
Ik heb toevallig laatst Neon Demon gezien.
Emma Watson in deel 4 bohhhhhhhquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ginny Weasley is trouwens pijnlijk average.
Ik heb een zwak voor dat soort gingers.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Bate het niet dan Schaars het niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zal bate...
In de boeken moet ze juist teringlekker zijn, dat valt tegen in de films ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Door haar haakte ik af bij OOP. Kon er echt niet meer doorkomen, het werd zo beschreven alsof zelfs het dagelijks leven niks meer aan was.quote:
Geweldig geacteerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Birdman was wel indrukwekkend in de bioscoop.
Davilex leverde wel aardige dingen af hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond hem vreselijk toen, en dat was niet lang na de tijd dat ik alle Davilex games nog grijs speelde. kun je nagaan
Ik vond geheim van de kamer best uitgebreid met veel missies en je kon vrij rond lopen in een groot gebied had je nog niet in veel games.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond hem vreselijk toen, en dat was niet lang na de tijd dat ik alle Davilex games nog grijs speelde. kun je nagaan
laatste films in de bios voor mij waren, naast wat Star Wars films die me niet konden bekoren, Nocturnal Animals en Brimstone.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Birdman was wel indrukwekkend in de bioscoop.
Incestedquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
JK Rowling heeft er trouwens spijt van dat ze Hermione met Ron heeft laten eindigen. Had Hermione en Harry moeten worden volgens haar. Dan had ze waarschijnlijk Ginny met Ron gekoppeld.
spoilersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
JK Rowling heeft er trouwens spijt van dat ze Hermione met Ron heeft laten eindigen. Had Hermione en Harry moeten worden volgens haar. Dan had ze waarschijnlijk Ginny met Ron gekoppeld.
Jij had incest gewild?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Incest is wincestquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |