Lekker relevant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja de eerste drie zijn intro en vanaf GoF wordt alles heel duister (letterlijk, je ziet geen kut meer in de laatste films)
Het verschil tussen Gollum en Dobby die in hetzelfde jaar uitkwamen was wel schrijnend ja.quote:
Engelse scheidsrechters zijn over het algemeen ouderwetsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
https://www.knvb.nl/downl(...)n-versie-1-juli-2017
Ik neem aan dat deze regels ook bij de UEFA gelden.
Scheids is dus dom.
Ja leeftijd speelt zeker meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vond ik maar middelmatige games. Kleurt een beetje mooier omdat je toen jong was
Ginny ook wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogen
Dankzij Wingardium Leviosa genotquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met dat slijm toch en dat ding in zijn neus?
Pics voor een oordeel graag.quote:
PoA was ook wel leuk op de PS2, deel 4 was bagger ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
dat waren echt ordinaire cashgrabs op een merk. allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet alleen dat Harry uit de kleren ging in een of andere musical in Engeland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogen
Ja. En OOP was ook genot hoor. Dumbledore's Armyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goblet of Fire het boek vond ik ook briljant hoor, vooral het dagelijkse leven tussen de opdrachten door.
Maar die film vind ik op het einde na echt verneukt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pics voor een oordeel graag.
Pics?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Harry uit de kleren ging in een of andere musical in Engeland.
mwah die eerste games waren ook weer niet zo slecht, maar het bleven gelicenseerde middelmatige titels jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
dat waren echt ordinaire cashgrabs op een merk. allemaal
koekoekquote:
Volgens mij is die film alleen maar long takes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Birdman gezien? Dat was helemaal (de illusie) van één long take
Ik zou gewoon infiltreren in de Muggle wereld en daar smerig rijk worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om een Death Eater te zijn.
[ afbeelding ]
Vage film was dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Birdman gezien? Dat was helemaal (de illusie) van één long take
Umbridgequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja. En OOP was ook genot hoor. Dumbledore's Army
HBP>GOF>DH>POA>OOP>COS>PS . Ofzoiets.
Ik zal er niet om malen of hij er wel of niet inkomt.quote:
Als Voldemort maar in de latere delen komtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind vooral die kleine hints naar de karakters van HP zo leuk in die nieuwe films van Fantastic Beasts (trailer van 2 zit al genoeg tekens in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |