PoA was ook wel leuk op de PS2, deel 4 was bagger ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
dat waren echt ordinaire cashgrabs op een merk. allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
Ik weet alleen dat Harry uit de kleren ging in een of andere musical in Engeland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogen
Ja. En OOP was ook genot hoor. Dumbledore's Armyquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goblet of Fire het boek vond ik ook briljant hoor, vooral het dagelijkse leven tussen de opdrachten door.
Maar die film vind ik op het einde na echt verneukt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pics voor een oordeel graag.
Pics?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Harry uit de kleren ging in een of andere musical in Engeland.
mwah die eerste games waren ook weer niet zo slecht, maar het bleven gelicenseerde middelmatige titels jaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
dat waren echt ordinaire cashgrabs op een merk. allemaal
koekoekquote:
Volgens mij is die film alleen maar long takes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Birdman gezien? Dat was helemaal (de illusie) van één long take
Ik zou gewoon infiltreren in de Muggle wereld en daar smerig rijk worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om een Death Eater te zijn.
[ afbeelding ]
Vage film was dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Birdman gezien? Dat was helemaal (de illusie) van één long take
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |