quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De CGI is wel om te huilen. Die scene waar hij voor het eerst op een bezemsteel vliegt.
Goblet of Fire het boek vond ik ook briljant hoor, vooral het dagelijkse leven tussen de opdrachten door.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vond The Halfblood Prince wel het beste boek. Dat einde, Snape , Dumbledore. Ik heb daar toen echt maanden over nagedacht.
Ohja de eerste drie zijn intro en vanaf GoF wordt alles heel duister (letterlijk, je ziet geen kut meer in de laatste films)quote:
Mwah, vond ik maar middelmatige games. Kleurt een beetje mooier omdat je toen jong wasquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
https://www.knvb.nl/downl(...)n-versie-1-juli-2017quote:Verzorging / behandeling na een overtreding die met een gele of rode kaart is bestraft
Voorheen moest een geblesseerde speler die medische verzorging ontving op het speelveld, het
speelveld verlaten voor de spelhervatting. Dit kon oneerlijk zijn als de blessure was veroorzaakt door
een tegenstander omdat de overtredende partij dan een numeriek voordeel had als het spel werd
hervat.
Deze regeling werd echter ingevoerd omdat spelers vaak een blessure gebruikten om de hervatting
op onsportieve wijze te vertragen, om tactische redenen.
Als een soort van evenwicht tussen deze twee oneerlijke situaties, heeft de IFAB nu besloten dat een
geblesseerde speler enkel en alleen bij een fysieke overtreding waarvoor de tegenstander een gele of
rode kaart heeft ontvangen kort verzorgd / behandeld mag worden om vervolgens op het speelveld te
mogen blijven.
Lekker relevant.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
De Harry Potter pc games waren ook uitzonderlijk uitgebreid voor die tijd. Steen der wijzen en De geheime kamer heb veel gespeeld. Daarna werden ze kut.
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja de eerste drie zijn intro en vanaf GoF wordt alles heel duister (letterlijk, je ziet geen kut meer in de laatste films)
Het verschil tussen Gollum en Dobby die in hetzelfde jaar uitkwamen was wel schrijnend ja.quote:
Engelse scheidsrechters zijn over het algemeen ouderwetsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
https://www.knvb.nl/downl(...)n-versie-1-juli-2017
Ik neem aan dat deze regels ook bij de UEFA gelden.
Scheids is dus dom.
Ja leeftijd speelt zeker meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vond ik maar middelmatige games. Kleurt een beetje mooier omdat je toen jong was
Ginny ook wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, Emma had best uit de kleren gemogen
Dankzij Wingardium Leviosa genotquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met dat slijm toch en dat ding in zijn neus?
Pics voor een oordeel graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |