Bij Ajax pushten ze al langer dat hij weg moest hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
Echt een schoolvoorbeeld van te vroeg vertrokken IPV vechten voor je plek
Of je kans pakken en erachter komen dat het niet bij je pastquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
Ik moet mezelf dagelijks eraan herinneren dat de markt nog open isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Nu krijgen we 2 dagen transfergekte in Eindhoven
Of ze maken het zo na het laatste fluitsignaal al bekend.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Nu krijgen we 2 dagen transfergekte in Eindhoven
Waar is ie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef KingRoland het volgende:
wel altijd leuk als René en Davy in 1 topic te vinden zijn.
lachen gieren brullen
Uiteraard, vele mooie seizoenen gehad. Sinds dit jaar helaas geen kaart meer.quote:
Gelukkig is Engeland wel dichtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet mezelf dagelijks eraan herinneren dat de markt nog open is.
Mja, ik heb niet zo gelukkig ingekocht daarmee volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mja, tegen Espanyol verwacht je dan weer niet zo'n aidspot. Zondag de derby van Valencia waar ze vorig jaar ook 1-1 speelden (lol), en het Levante van nu is nog beter.
Die vroegere deadline zorgt wel voor leuke woekerprijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig is Engeland wel dicht
Ik heb expres in het subtopsegment gezocht en niet in de top.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet zo gelukkig ingekocht daarmee volgens mijBaal wel dat ik Vrsaljko moest dumpen, had toch niet verwacht dat ze die zo makkelijk zouden wegdoen bij Atleti
(lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe Gudmundsson er maar eens in
Jij hebt zo absurd weinig kijk op voetbal hequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk Ramselaar
Laten staan totdat de nieuwe middenvelder binnen is
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax pushten ze al langer dat hij weg moest hoor.
Maar bij Wolfsburg is het ook over, dus die moet wel weer een stap terug doen naar een club van het niveau PSV.
Dat geldt net zo voor Riedewald....hopelijk worden de talenten van nu toch wakker en snappen ze dat ze beter een paar jaar in Nederland kunnen blijven ballen....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:32 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wat serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |