Ja. Geniale moment-voetballer, in potentie beter dan Messi (grapje) maar hij mist zo veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Pereiro doet alles in één versnelling he?
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die vroegere deadline zorgt wel voor leuke woekerprijzen.
Ik ook, maar sommige mensen hebben wel erg goedkoop een aantal topspelers binnengehaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb expres in het subtopsegment gezocht en niet in de top.
Fuck dat VAR-loze Engeland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??
Fuck Engeland
Ruimt ie het zelf ook even op? (lol)quote:
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australiërsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:33 schreef Doublepain het volgende:
Nu krijgen we 2 dagen transfergekte in Eindhoven
Volgens KingRoland de best competitie van Europa.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, maar who cares??
Fuck Engeland
en als je prestaties dan ook opeens weg zijn, dan kun je inderdaad beter gaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.
Manchester United heb ik expres niet gekozen; derdeseizoensyndroom van Mourinho en er wil nog regelmatig wat gewijzigd worden in de basis XI.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige mensen hebben wel erg goedkoop een aantal topspelers binnengehaald.
Ach, er kan nog veel veranderen, maar het feit dat Valencia en Mansjester niet goed starten helpt niet mee.
Bosz vond hem ook niet geschikt voor zijn spel, dat klopt. Maar een halfjaar daarvoor had Ajax al een aanbieding voor hem geaccepteerd van Napoli, maar hij wilde zelf niet weg. En toen kwam hij op de bank.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij is weggepushet door Ajax tbh. Heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt bij Ajax denk ik eerder.
Tsjah, misschien doet ie wel een Hiddinkjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australiërs
Mark zorgt goed voor z'n matties.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot nu vind ik Van Bommel maar vrij vage aankopen doen, met al die tweederangs Australiërs
Mourinho is wel iemand die vaak weinig tegengoals krijgt, daarom toch maar voor gegaan in de verdediging, aanvallend wilde ik er mijn handen niet aan brandenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Manchester United heb ik expres niet gekozen; derdeseizoensyndroom van Mourinho en er wil nog regelmatig wat gewijzigd worden in de basis XI.
En Romeroquote:
Riedewald vond ik anders, was een aardige speler en was vooral nog populair omdat hij die wedstrijd debuteerde bij Roda. Daarna omdat alles beter was dan Boilesen en we heel erg op zoek waren iemand die ook maar een beetje op 6 kon spelen. Maar was nooit het talent zoals Bazoer dat had laten zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt net zo voor Riedewald....hopelijk worden de talenten van nu toch wakker en snappen ze dat ze beter een paar jaar in Nederland kunnen blijven ballen....
Tottenham Hotspur krijgt vanuit veldspel over het algemeen ook weinig goals tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mourinho is wel iemand die vaak weinig tegengoals krijgt, daarom toch maar voor gegaan in de verdediging, aanvallend wilde ik er mijn handen niet aan branden
Komt een lang en zwaar seizoen aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |