SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shopquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hadden ook vaak tussenuren, en we woonden allebei dichtbij school, dan gingen we snel naar een van ons huis, maakten daar iets te eten, uitsmijters en tosti's en zo, dan snel een bong erachteraan en weer terug naar school.
Behalve op de dagen dat we kookles hadden natuurlijk, dan bleef het bij een bong.
We hadden een keer een andere klasgenoot meegenomen, dat bleek later een slecht idee, die ging, gelukkig toen we alweer op weg naar school waren, over zijn nek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shop
daar heb ik nog een cd van ergensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
En Cypress Hill jaaaa![]()
Dat gereutel in het begin ook![]()
Ik meestal ook aan deze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
En Cypress Hill jaaaa![]()
Dat gereutel in het begin ook![]()
Old skooooool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog een cd van ergens
eerste schooldag op mijn opleiding hadden we 2 tussenuren ben toen gaan blowen en vervolgens naar huis gegaan om te slapen want ik was moequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hadden een keer een andere klasgenoot meegenomen, dat bleek later een slecht idee, die ging, gelukkig toen we alweer op weg naar school waren, over zijn nek.
ik verzamel LPs das pas old school en ik ken er een die nog cassette bandjes spaartquote:
Op het volwassenenonderwijs (5&6 vwo in 1 jaar want van gymn afgetrapt etc) gingen we weleens naar de supermarkt in een tussenuur en dan lekker een fles rosé leegtanken. Vond het echt heel raar dat de oudere jongens die fles meteen in de kliko wilden flikkeren toen er een docent aan kwamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shop
Cassettebandjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik verzamel LPs das pas old school en ik ken er een die nog cassette bandjes spaart
faalaapquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Net droge kipfilet, broccoli en wat aapjes op krijg ik een belletje. Ja kut, waar blijf je, half acht eten bij Lux was toch de afspraak?
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
CassettebandjesIk wil ze graag nog eens afspelen maar mijn radiocassettedinges vreet ze op
mja ik deed gewoon waar ik zin in hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het volwassenenonderwijs (5&6 vwo in 1 jaar want van gymn afgetrapt etc) gingen we weleens naar de supermarkt in een tussenuur en dan lekker een fles rosé leegtanken. Vond het echt heel raar dat de oudere jongens die fles meteen in de kliko wilden flikkeren toen er een docent aan kwam
Aapjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Net droge kipfilet, broccoli en wat aapjes op krijg ik een belletje. Ja kut, waar blijf je, half acht eten bij Lux was toch de afspraak?
k heb hem wel afgerondquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik deed gewoon waar ik zin in had
vond het ook niet raar dat ik die opleiding ook niet heb afgerond
Jaaaaa, iedere vrijdag de Top40.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radio
toen ik mijn OV kaart kreeg ben ik 3 dagen weg gebleven van school om het land door te reizenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k heb hem wel afgerondMaar na mijn jaar werd er wel een soort minimum aanwezigheidsnorm ingesteld
![]()
Viel namelijk samen met mijn eerste jaar OV StudentenkaartDusjah de wereld ging open
En naar school gaan was niet zo ontzettend belangrijk meer
en zaterdagavond trancemix uurtje opnemenquote:
Nou ik wel meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik mijn OV kaart kreeg ben ik 3 dagen weg gebleven van school om het land door te reizen
whahahaha netjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel meer![]()
Niet achter elkaar trouwens, dan was ik echt vermoordIk moest wel elke avond thuis zijn gewoon. Op een gegeven moment maar eens gekeken hoe ver ik weg kon komen EN nog op tijd terug thuis
Heb het tot achter Luxemburg gehaald
![]()
En dan geïrriteerd zijn als de dj er doorheen sprakquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
en zaterdagavond trancemix uurtje opnemen
Best knap wel in de tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel meer![]()
Niet achter elkaar trouwens, dan was ik echt vermoordIk moest wel elke avond thuis zijn gewoon. Op een gegeven moment maar eens gekeken hoe ver ik weg kon komen EN nog op tijd terug thuis
Heb het tot achter Luxemburg gehaald
![]()
daar heb ik nog steeds een hekel aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan geïrriteerd zijn als de dj er doorheen sprak
Hahaha ja snap ik. Daarom luister ik ook geen radio eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog steeds een hekel aan
Ik heb nog dozen met cassettebandjes en had een van de eerste walkmans.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radio
ik gezien mijn huidige muzieksmaak ook niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja snap ik. Daarom luister ik ook geen radio eigenlijk.
ik ben ze allemaal kwijt geraakt helaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog dozen met cassettebandjes en had een van de eerste walkmans.
Spotifyquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gezien mijn huidige muzieksmaak ook niet meer
[..]
ik ben ze allemaal kwijt geraakt helaas
Ik had nooit last, gedroeg mij verder keurig, ging wel mijn eigen gangetje, en heb de opleiding ook zonder problemen afgerond, leraren vonden me hooguit een rare.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik deed gewoon waar ik zin in had
vond het ook niet raar dat ik die opleiding ook niet heb afgerond
ik zweer erbij en ik heb een torrentsite gevonden voor mijn wat duistere smaakquote:
ik was op alle scholen een buitenbeentje altijd anders dan de restquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had nooit last, gedroeg mij verder keurig, ging wel mijn eigen gangetje, en heb de opleiding ook zonder problemen afgerond, leraren vonden me hooguit een rare.
Buitenbeentje is een goed woord, maar niemand had 'last' van mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was op alle scholen een buitenbeentje altijd anders dan de rest
ja ik woonde ook behoorlijk zuidelijk toen he. Maar de eerste bus ging pas om 7:17. Die ging dan wel meteen naar Gilze-Rijen. Dan krijg je iets alsquote:
Kan je nagaan hoe lang dat geleden isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was echt heel normaal op de middelbare school, wel geliefd
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was echt heel normaal op de middelbare school, wel geliefd
Oh dat lijkt me afschuwelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef Giertje het volgende:
middelbaar werd ik zo hard gepest dat ik in het 2de jaar al suicidaal begon te worden
Daar moet je boven staan, degenen die je treiteren zijn juist de zielige figuren zonder eigen karakter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef Giertje het volgende:
middelbaar werd ik zo hard gepest dat ik in het 2de jaar al suicidaal begon te worden
mja de klas kwam er achter leraar gaf de hele klas een uitbrander en vervolgens werd ik eindelijk met rust gelatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me afschuwelijk![]()
En toen?
Ja, zeg dat tegen een puberquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan, degene die je treiteren zijn juist de zielige figuren zonder eigen karakter.
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja de klas kwam er achter leraar gaf de hele klas een uitbrander en vervolgens werd ik eindelijk met rust gelaten
maar vergeten doe ik het nooit
Ik kon goed met leeftijdsgenoten, en veel docenten hadden op de een of andere manier een zwak voor me, ondanks dat ik een dwars mannetje was, ik was wel altijd open en eerlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mijn leeftijdsgenotenDocenten iets minder.
pas in de derde kreeg ik vrienden wij waren de kneuzenclub degene die nooit meededen met gym weet je welquote:
Ik kon met sommige docenten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kon goed met leeftijdsgenoten, en veel docenten hadden op de een of andere manier een zwak voor me, ondanks dat ik een dwars mannetje was, ik was wel altijd open en eerlijk.
Hmm kneuzenclub, nou ja als het je vrienden zijn, who caresquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
pas in de derde kreeg ik vrienden wij waren de kneuzenclub degene die nooit meededen met gym weet je wel
die lui mis ik dan weer wel want hun waren net zoals ik
zo was het wel maar dat maakte niet uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm kneuzenclub, nou ja als het je vrienden zijn, who cares
Niets te klagen, geldt ook voor mijn diensttijd waar ik destijds helemaal geen zin in had, achteraf denk ik, man, we hadden dikke pret daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kon met sommige docenten.
Al met al een heerlijke schooltijd gehad wel.
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo was het wel maar dat maakte niet uit
want ik was een keer op mijn smoel gegaan met hersenschudding en toen kreeg ik wel een beterschapskaartje van ze
ik vond dat toen echt heel tofquote:
Tofquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nu nog 'contact' met een gast die bij mij op de kleuterschool in de klas zat, mijn broertje is later bevriend met hem geraakt en ik spreek hem dus daar nog wel.
Soms wel raar, dat je elkaar al zolang (50+ jaar) kent, wij zijn geen dikke vrienden, maar wel hele goede bekenden..
Mooi manquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niets te klagen, geldt ook voor mijn diensttijd waar ik destijds helemaal geen zin in had, achteraf denk ik, man, we hadden dikke pret daar.
Was nog vergeten dat hij ook nog 4 jaar bij mij op de middelbare school in de klas heeft gezeten, samen in Londen op kamp vergeet ik ook nooit meer, hij zat alleen op een andere lagere school (zo heette de basisschool toen nog).quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb nog één goede vriendin van de basisschool, maar die woont een paar duizend kilometer verder. Een aantal vriendinnen van toen spreek ik nog wel.
Van de middelbare school heb ik er ook nog een paar over, waaronder mijn bff, die ik wel al 30 jaar ken.
Leuk! Wie weet een nieuwe vriendschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:06 schreef Giertje het volgende:
ik kwam voor mijn eerste operatie een oud klasgenootje van me tegen op de afdeling waar ik moest wezen
ik herkende haar niet maar zij mij wel
begon gelijk zo van jemig wat ben je veranderd blabla we hebben elkaar nu op facebook
Toffe herinneringen zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was nog vergeten dat hij ook nog 4 jaar bij mij op de middelbare school in de klas heeft gezeten, samen in Londen op kamp vergeet ik ook nooit meer, hij zat alleen op een andere lagere school (zo heette de basisschool toen nog).
mja binnenkort es een keer afspreken voor een bakkie ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk! Wie weet een nieuwe vriendschap.
We wilden daar ergens wiet of hasj kopen, want dat hadden we niet bij ons, durfden we toch niet mee te nemen, was nog gelukt ook, achteraf gezien best een beetje link, maar hey, we waren stoere jongens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toffe herinneringen zeker?Londen
toen ik in londen was ik draaide een shaggie en er kwam wel een of andere idioot op me af you from holland you sell weedquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We wilden daar ergens wiet of hasj kopen, want dat hadden we niet bij ons, was nog gelukt ook, achteraf gezien best een beetje link, maar hey, we waren stoere jongens.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We wilden daar ergens wiet of hasj kopen, want dat hadden we niet bij ons, durfden we toch niet mee te nemen, was nog gelukt ook, achteraf gezien best een beetje link, maar hey, we waren stoere jongens.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik in londen was ik draaide een shaggie en er kwam wel een of andere idioot op me af you from holland you sell weed
cliche voor het levenquote:
Jij trekt ze aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik in londen was ik draaide een shaggie en er kwam wel een of andere idioot op me af you from holland you sell weed
waarschijnlijkquote:
ik kom overal waar een goed concertje isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo komt het wel heel dichtbij allemaal
Baardaap staat vanavond in Deurne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom overal waar een goed concertje is
beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat vanavond in Deurne.
ik ben benieuwd ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dresden is een leuke stad![]()
Ik ga vrijdag naar Eindhoven, gewoon, voor werkokee en voor erg leuk $collegaatje
![]()
Alleen maar handig, daar moet je je voordeel uithalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had iets besteld en de doos staat nu leeg in de woonkamer.
Katten zijn zó voorspelbaar
Het is wel weer even rustig jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen maar handig, daar moet je je voordeel uithalen.
Nou ja als je alleen maar voor dat concert gaat krijg / neem je niet echt tijd voor wat anders nog denk ik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest
ik heb er 2 concerten en we zijn er een paar dagen voor we naar praag gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je alleen maar voor dat concert gaat krijg / neem je niet echt tijd voor wat anders nog denk ik?
Oh dan wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er 2 concerten en we zijn er een paar dagen voor we naar praag gaandus ik denk dat ik de stad ook wel te zien krijg
Ik had afgelopen week wee zoveel mogelijk balletjes verzameld die her en der ergens onder lagen, ben ik weer even van ze af.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week wee zoveel mogelijk balletjes verzameld die her en der ergens onder lagen, ben ik weer even van ze af.
Soms een beetje wild, maar je hebt geen kind aan ze.
Ondanks alles ben ik gek op ze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Soms wordt het iets too much met dat aandacht vragen.
Ja ik toch ook wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ondanks alles ben ik gek op ze.
mera luna geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Hocico.
Jammer dat de hangar vol was.
Jup. Het contrast was wel mooi qua drukte, zo na Atari Teenage Riot.quote:
En dat in de tijd dat de stoomtrein nog reedquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik woonde ook behoorlijk zuidelijk toen he. Maar de eerste bus ging pas om 7:17. Die ging dan wel meteen naar Gilze-Rijen. Dan krijg je iets als
7:17 Flesdorp V
7:40 x 51 Gz
8:03 x 07? Tb
8:27 x 29 Ehv
9:30 x 50 Mt
10:20 x 40 Liège Guillemins
13:30 x 50 Luxembourg
14:00 x 05 Bettembourg
14:12 Noertzange![]()
En daarna als de gesmeerde bliksem weer terug en nog net met de "belbus" (gratis taxi) om half negen thuis
ik wil daar ooit ook nog een keer heenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Het contrast was wel mooi qua drukte, zo na Atari Teenage Riot.
Nou hier. Ik heb eigenlijk de aftiteling van Columbus, Willem Barentsz en Vasco da Gama nog meegemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat in de tijd dat de stoomtrein nog reed
Samen met beroeps crimineel Michiel de R. een beetje scheepjes plunderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier. Ik heb eigenlijk de aftiteling van Columbus, Willem Barentsz en Vasco da Gama nog meegemaakt![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil daar ooit ook nog een keer heen
volgend jaar eerst wave gothic treffen
Check. Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga een petitie starten.
Champions League voetbal moet eerder beginnen.
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Voetbal weer naar 8 uur begintijd!
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Ik begin februari gezien en eind september weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrecht
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
10 jaar geleden waren de werktijden nog niet zo uiteenlopend.
's Ochtends vroeg een optie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Dus, wie doet mee.
Prima timing wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed ga
ik heb ze iedere keer gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begin februari gezien en eind september weer.
Had ze daarvoor ook al gezien, maar da's lang geleden.
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar jullie tekenen wel allemaal toch?
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?
Ohnooooooezquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat voetbal dan. De rest lul ik me wel uit.
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.
Dus, 2 vliegen in 1 klap dan. Minder commercieel maken, en wel meer kijkers. En de jeugd heeft de toekomst.
Dat zie ik bij Europees voetbal als laatste gebeuren omdat dat nog een van meest winstgevende takken van sport is (binnen Europa) op TV gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.
In 99% van de gevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zie ik bij Europees voetbal als laatste gebeuren omdat dat nog een van meest winstgevende takken van sport is (binnen Europa) op TV gebied.
Uiteindelijk, over jaartje of 10/15 krijg je wel gelijk denk ik.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik werd eens gebeld door een mevrouw van Ziggo, ze had een 'mooie' aanbieding voor mij.
Dus ik; mevrouw ik heb het idee dat u geen idee heeft wie u nu belt.
Hooguit een swastikaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar jullie tekenen wel allemaal toch?
Alsof ik wil gaan betalen voor extra sportzenders.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik wil gaan betalen voor extra sportzenders.
Ja, when hell freezes over.
Die mevrouw heeft me ook gebeld in de vorm van een meneerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik werd eens gebeld door een mevrouw van Ziggo, ze had een 'mooie' aanbieding voor mij.
Dus ik; mevrouw ik heb het idee dat u geen idee heeft wie u nu belt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe blokje om lopen. Kijken of ik die stijfheid van gister en vandaag 10 uur stil op mijn poten staan er een beetje uitgelopen krijg.
Ze probeerde mij nog te overtuigen, dus ik zeg, mevrouw, deze jongen heeft een bloedhekel aan sport, alle sportquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft me ook gebeld in de vorm van een meneer
‘Ik heb een mooie aanbieding voor u! Kijkt u ook zo graag sport?’
‘Nee’
‘Ah...... dan zult u wel geen belangstelling hebben voor onze aanbieding’
‘Nope!’
Ga je een frietje halen zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe blokje om lopen. Kijken of ik die stijfheid van gister en vandaag 10 uur stil op mijn poten staan er een beetje uitgelopen krijg.
Ik bedenk me nu ineens dat ik daar nog altijd als dhr sta geregistreerd. Ooit halfslachtige poging gedaan dat aan te passen, maar daarna zo gelaten. Dus waarschijnlijk was knul ook verrast om mij ervan te krijgen als hoofdbewonerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze probeerde mij nog te overtuigen, dus ik zeg, mevrouw, deze jongen heeft een bloedhekel aan sport, alle sport![]()
Nou, dan wens ik u een fijne dag verder.
Fijn, daaaag.
Ik denk dat ze daar idd op letten voor ze bellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens dat ik daar nog altijd als dhr sta geregistreerd. Ooit halfslachtige poging gedaan dat aan te passen, maar daarna zo gelaten. Dus waarschijnlijk was knul ook verrast om mij ervan te krijgen als hoofdbewoner
kreeg je gesprekken uit india ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de belletjes van "Microsoft" een beetje.
Weet je niet wie het was?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef Giertje het volgende:
ik had een paar jaar terug een stalker op mijn mobiel
dan legde ik mijn foon aan de lader en ging slapen
en sochtends ging het gesprek nog altijd door
ik gok ex maar geen idee wie het was het boeide me ook niet zoquote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef Giertje het volgende:
ik had een paar jaar terug een stalker op mijn mobiel
dan legde ik mijn foon aan de lader en ging slapen
en sochtends ging het gesprek nog altijd door
Wat ziekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gok ex maar geen idee wie het was het boeide me ook niet zo
Heel soms word ik nog door ze gebeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de belletjes van "Microsoft" een beetje.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, de KNVB heeft al geantwoord, en mij doorgestuurd naar de UEFA.
Nou daar eens een contact email van zoeken.
quote:
na een tijdje hield het op geen idee wie het was maar ja ik was er vanafquote:
wel braaf 9,15 m he. Schuimlijntje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vrees een kastje muur gevalletje, maar vooruit.
Het feit dat je het geprobeerd hebt is al heel wat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vrees een kastje muur gevalletje, maar vooruit.
Mannen zoals jij houden die organisaties draaiende.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, de KNVB heeft al geantwoord, en mij doorgestuurd naar de UEFA.
Nou daar eens een contact email van zoeken.
Heel bizar wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
na een tijdje hield het op geen idee wie het was maar ja ik was er vanaf
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeldquote:
WTHquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeld
snachts om 3 uur tot 10 uur sochtends
Trieste figuren, get over it.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeld
snachts om 3 uur tot 10 uur sochtends
Nare ervaringen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTH![]()
Het geluid van mijn telefoon staat eigenlijk altijd uit, dus succes.
Wat een eer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef Giertje het volgende:
ik voelde me wel cool hoor een echte stalker
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoorquote:
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.quote:
I know.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoor
Ik heb de old phone als ringtone, kan er domweg geen afstand van nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.
We hebben een zeer sterke band opgebouwd en ik mis verrassend weinig telefoon gek genoeg
En je hele omgeving zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef Giertje het volgende:
mijn beltoon is grindcore das de enige toon waar ik echt wakker van word
Langdradig, tacky of niet origineel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de old phone als ringtone, kan er domweg geen afstand van nemen.
En ook omdat ik ringtones meestal heel erg dom vind.
nou ja het is wel het hardste nummer wat ik ken ik gebruikte em eerder als wekkerquote:
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Langdradig, tacky of niet origineel.
Vroegah, nee vroegah, toen kon je een geheel eigen ringtone instellen
Ik kies altijd toffe intro's van nummersquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:
‘TELEFOONTELEFOONTELEFOON! TRINGTRINGTELEFOON!’
Kind is in de twintig, maar ze vinden hem allebei leuk
Heeft het inmiddels een naam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel braaf 9,15 m he. Schuimlijntje.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
* Mo weent in stilte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kies altijd toffe intro's van nummersen dan als ik gebeld word, laat ik hem zo lang mogelijk over gaan voordat ik hem nog net voor de voicemail oppak
Heeft het inmiddels een naam?quote:
Jij verstaat er vast weer wat anders onder, ouwe ransbeverquote:
Johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
Hij wilde ook helemaal niet aangenomen worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
die gast was sowieso net zoals de meeste van die neo nazi gasten niet echt intelligentquote:
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had vroeger deze,de Charleston, op mijn oude Nokia![]()
Welken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:58 schreef Giertje het volgende:
op mijn 3310 had ik oasis als beltoon
stop crying your heart outquote:
Nee hoor, lekker zomersquote:
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst isquote:
dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
laat ik het anders zeggen ik heb em te vaak gehoordquote:
Nee dat niet. Heb al genoeg naar binnen gepropt vandaagquote:
Oh dat kan natuurlijk bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen ik heb em te vaak gehoord
plus ik ken alle nummers die ze ooit gemaakt hebben
en er zijn er veel die ik beter vind dan wonderwall
ik ben er zo trots op dat ik ze tenminste 1 keer nog live heb gezienquote:
Ach joh, hoe hoog scoort Hotel California niet in de top2000.quote:
Te vaak gehoord?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ja, kan allemaal best natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, hoe hoog scoort Hotel California niet in de top2000.
En ik vind het een draak van een nummer.
Smaken verschillen.
uhuhquote:
Heel herkenbaar! Nummer fantastisch vinden, een miljoen keer draaien en daarna volledig uitkotsenquote:
Meditatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben fysiek uitgeput maar mijn hoofd heeft energie teveel
Hebben we toch nog wat gemeenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Ocean Colour Scene trouwens ook heel goeie nummers hebben
mja daarom doseer ik sommige bands ook zodat ik ze niet zat wordquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Nummer fantastisch vinden, een miljoen keer draaien en daarna volledig uitkotsen
Ik ga toch altijd over het randjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja daarom doseer ik sommige bands ook zodat ik ze niet zat word
ik ken ondertussen zoveel bandjes dat ik wel moet doseren maar heeeeel af en toe heb ik wel een nummertje die ik grijs draai en daarna nooit meer opzetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga toch altijd over het randje
Of het tegenovergesteld, als je na héél lange tijd een nummer hoort dat je helemaal vergeten wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken ondertussen zoveel bandjes dat ik wel moet doseren maar heeeeel af en toe heb ik wel een nummertje die ik grijs draai en daarna nooit meer opzet
Ik doseer al zolang als ik muziek luister, anders zou ik gek zijn geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken ondertussen zoveel bandjes dat ik wel moet doseren maar heeeeel af en toe heb ik wel een nummertje die ik grijs draai en daarna nooit meer opzet
oow dit klinkt goed ik hou van die soundquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen/week dit nummer vaak in mijn hoofd gehad.
Zo in bed maar even proberen. Nu nog youtube filmpjes kijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo in bed maar even proberen. Nu nog youtube filmpjes kijken
Het enige wat ik denk ik op oude pc's van mij ga vinden is porno.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Giertje het volgende:
ik kwam laatst op een oude schijf nog een shitload tegen van muziek die ik vroeger luisterde
kan wel merken dat mijn smaak veranderd is
Dit soort bands zijn geïnspireerd geraakt door jaren 80 obscure wave bands en hebben dat naar het heden vertaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dit klinkt goed ik hou van die sound
mja porn kwam ik ook wel tegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het enige wat ik denk ik op oude pc's van mij ga vinden is porno.
En spelletjes. Ik luister zeer weinig muziek.
Pit ze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Eerst onder de douche met Rituals![]()
Tjuus
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het enige wat ik denk ik op oude pc's van mij ga vinden is porno.
En spelletjes. Ik luister zeer weinig muziek.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Tjuus
Ik neem nog weleens en biertje mee onder de douche, ook leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Tjuus
ik ga niet wachten op die schlemielige frommelgoal en die onterechte penalty in de 94stequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Sjonge jonge... 2 keer paal, 2 keer lat...
En nog steeds 0-0...
In dit soort gevallen vraag ik me af wie de gek is. Die Eric of de arts die de operatie uit heeft gevoerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Eric (22) liet neus en oren amputeren om op een schedel te lijken.
Why not?
Je kunt ook doorslaan, maar goed, wie ben ik, van mij mag die gozer, ik twijfel wel aan zijn mentale gesteldheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me af wie de gek is. Die Eric of de arts die de operatie uit heeft gevoerd
Die bok ook bij zijn navelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Eric (22) liet neus en oren amputeren om op een schedel te lijken.
Why not?
Prachtig.quote:
Dat gaat wonder boven wonder welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prachtig.![]()
Zit me af te vragen hoe die gozer zijn neus snuit.
Het zal ook wel makkelijker peuteren zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat wonder boven wonder wel
Maar het lijkt net een opengesperd kutje
Mwah, te kort.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker weten. Lekker geslapen?
kom danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 05:48 schreef Molo het volgende:
Haagsieeeee
Ik heb zin om naar Den Haag te gaan, stappen
Kan nietquote:
komt goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan nietWerken vandaag, morgen vakantie, ook tof!
Ik ga straks wel allejezus hard instorten vrees ik
Jij leuke dag voor de boeg?
jij ookquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:35 schreef -Miauw- het volgende:
Jongons, ik heb de vroege trein gehaald. Die nog vroeger ging dan verwacht.
Sterkte vandaag!
Uhuh,leuke dingen doen is belangrijk manquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij hebt ook vaak vakantie trouwens
Ziekkkkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:35 schreef -Miauw- het volgende:
Jongons, ik heb de vroege trein gehaald. Die nog vroeger ging dan verwacht.
Sterkte vandaag!
Nee beterrrrrr!quote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee beterrrrrr!![]()
Vroeg naar huis vandaag![]()
Hoe laat vertrek je morgen?
zekersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh,leuke dingen doen is belangrijk man![]()
Leven
#trotsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ergens in de ochtend, uiteraard nog niet naar tijden gekeken gekkie
Pistachequote:
oja maar dat is echt goor hequote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pistache![]()
Ik laat mijn Zweedse puzzels graag goed en volledig ingevuld achter in de trein.
Pistache?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oja maar dat is echt goor he
Ik ben buitengewoon lief vandaag geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben in een vervelende bui vandaag
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben in een vervelende bui vandaag
Lief? Echt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 06:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon lief vandaag geloof ik
Komt vast door mijn verkoudheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |