quote:
na een tijdje hield het op geen idee wie het was maar ja ik was er vanafquote:
wel braaf 9,15 m he. Schuimlijntje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vrees een kastje muur gevalletje, maar vooruit.
Het feit dat je het geprobeerd hebt is al heel wat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vrees een kastje muur gevalletje, maar vooruit.
Mannen zoals jij houden die organisaties draaiende.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, de KNVB heeft al geantwoord, en mij doorgestuurd naar de UEFA.
Nou daar eens een contact email van zoeken.
Heel bizar wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
na een tijdje hield het op geen idee wie het was maar ja ik was er vanaf
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeldquote:
WTHquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeld
snachts om 3 uur tot 10 uur sochtends
Trieste figuren, get over it.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook op de meest rare tijdstippen gebeld
snachts om 3 uur tot 10 uur sochtends
Nare ervaringen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTH![]()
Het geluid van mijn telefoon staat eigenlijk altijd uit, dus succes.
Wat een eer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:41 schreef Giertje het volgende:
ik voelde me wel cool hoor een echte stalker
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoorquote:
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.quote:
I know.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets is normaal weg gelegd voor beroemdheden hoor
Ik heb de old phone als ringtone, kan er domweg geen afstand van nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.
We hebben een zeer sterke band opgebouwd en ik mis verrassend weinig telefoon gek genoeg
En je hele omgeving zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef Giertje het volgende:
mijn beltoon is grindcore das de enige toon waar ik echt wakker van word
Langdradig, tacky of niet origineel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de old phone als ringtone, kan er domweg geen afstand van nemen.
En ook omdat ik ringtones meestal heel erg dom vind.
nou ja het is wel het hardste nummer wat ik ken ik gebruikte em eerder als wekkerquote:
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Langdradig, tacky of niet origineel.
Vroegah, nee vroegah, toen kon je een geheel eigen ringtone instellen
Ik kies altijd toffe intro's van nummersquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb een hekel aan de ringtones. Ook totaal niet uniek, iedereen begint in zijn tas/jas/broekzak te graaien op het moment dat 'ie afgaat.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:
‘TELEFOONTELEFOONTELEFOON! TRINGTRINGTELEFOON!’
Kind is in de twintig, maar ze vinden hem allebei leuk
Heeft het inmiddels een naam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel braaf 9,15 m he. Schuimlijntje.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
* Mo weent in stilte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kies altijd toffe intro's van nummersen dan als ik gebeld word, laat ik hem zo lang mogelijk over gaan voordat ik hem nog net voor de voicemail oppak
Heeft het inmiddels een naam?quote:
Jij verstaat er vast weer wat anders onder, ouwe ransbeverquote:
Johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
Hij wilde ook helemaal niet aangenomen worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
die gast was sowieso net zoals de meeste van die neo nazi gasten niet echt intelligentquote:
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had vroeger deze,de Charleston, op mijn oude Nokia![]()
Welken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:58 schreef Giertje het volgende:
op mijn 3310 had ik oasis als beltoon
stop crying your heart outquote:
Nee hoor, lekker zomersquote:
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst isquote:
dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |