Samen met beroeps crimineel Michiel de R. een beetje scheepjes plunderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier. Ik heb eigenlijk de aftiteling van Columbus, Willem Barentsz en Vasco da Gama nog meegemaakt![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil daar ooit ook nog een keer heen
volgend jaar eerst wave gothic treffen
Check. Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga een petitie starten.
Champions League voetbal moet eerder beginnen.
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Voetbal weer naar 8 uur begintijd!
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Ik begin februari gezien en eind september weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrecht
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
10 jaar geleden waren de werktijden nog niet zo uiteenlopend.
's Ochtends vroeg een optie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Dus, wie doet mee.
Prima timing wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed ga
ik heb ze iedere keer gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begin februari gezien en eind september weer.
Had ze daarvoor ook al gezien, maar da's lang geleden.
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar jullie tekenen wel allemaal toch?
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?
Ohnooooooezquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat voetbal dan. De rest lul ik me wel uit.
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.
Dus, 2 vliegen in 1 klap dan. Minder commercieel maken, en wel meer kijkers. En de jeugd heeft de toekomst.
Dat zie ik bij Europees voetbal als laatste gebeuren omdat dat nog een van meest winstgevende takken van sport is (binnen Europa) op TV gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.
In 99% van de gevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zie ik bij Europees voetbal als laatste gebeuren omdat dat nog een van meest winstgevende takken van sport is (binnen Europa) op TV gebied.
Uiteindelijk, over jaartje of 10/15 krijg je wel gelijk denk ik.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik werd eens gebeld door een mevrouw van Ziggo, ze had een 'mooie' aanbieding voor mij.
Dus ik; mevrouw ik heb het idee dat u geen idee heeft wie u nu belt.
Hooguit een swastikaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar jullie tekenen wel allemaal toch?
Alsof ik wil gaan betalen voor extra sportzenders.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik wil gaan betalen voor extra sportzenders.
Ja, when hell freezes over.
Die mevrouw heeft me ook gebeld in de vorm van een meneerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik werd eens gebeld door een mevrouw van Ziggo, ze had een 'mooie' aanbieding voor mij.
Dus ik; mevrouw ik heb het idee dat u geen idee heeft wie u nu belt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe blokje om lopen. Kijken of ik die stijfheid van gister en vandaag 10 uur stil op mijn poten staan er een beetje uitgelopen krijg.
Ze probeerde mij nog te overtuigen, dus ik zeg, mevrouw, deze jongen heeft een bloedhekel aan sport, alle sportquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft me ook gebeld in de vorm van een meneer
‘Ik heb een mooie aanbieding voor u! Kijkt u ook zo graag sport?’
‘Nee’
‘Ah...... dan zult u wel geen belangstelling hebben voor onze aanbieding’
‘Nope!’
Ga je een frietje halen zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe blokje om lopen. Kijken of ik die stijfheid van gister en vandaag 10 uur stil op mijn poten staan er een beetje uitgelopen krijg.
Ik bedenk me nu ineens dat ik daar nog altijd als dhr sta geregistreerd. Ooit halfslachtige poging gedaan dat aan te passen, maar daarna zo gelaten. Dus waarschijnlijk was knul ook verrast om mij ervan te krijgen als hoofdbewonerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze probeerde mij nog te overtuigen, dus ik zeg, mevrouw, deze jongen heeft een bloedhekel aan sport, alle sport![]()
Nou, dan wens ik u een fijne dag verder.
Fijn, daaaag.
Ik denk dat ze daar idd op letten voor ze bellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens dat ik daar nog altijd als dhr sta geregistreerd. Ooit halfslachtige poging gedaan dat aan te passen, maar daarna zo gelaten. Dus waarschijnlijk was knul ook verrast om mij ervan te krijgen als hoofdbewoner
kreeg je gesprekken uit india ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de belletjes van "Microsoft" een beetje.
Weet je niet wie het was?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef Giertje het volgende:
ik had een paar jaar terug een stalker op mijn mobiel
dan legde ik mijn foon aan de lader en ging slapen
en sochtends ging het gesprek nog altijd door
ik gok ex maar geen idee wie het was het boeide me ook niet zoquote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef Giertje het volgende:
ik had een paar jaar terug een stalker op mijn mobiel
dan legde ik mijn foon aan de lader en ging slapen
en sochtends ging het gesprek nog altijd door
Wat ziekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gok ex maar geen idee wie het was het boeide me ook niet zo
Heel soms word ik nog door ze gebeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis de belletjes van "Microsoft" een beetje.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, de KNVB heeft al geantwoord, en mij doorgestuurd naar de UEFA.
Nou daar eens een contact email van zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |