Jij trekt ze aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik in londen was ik draaide een shaggie en er kwam wel een of andere idioot op me af you from holland you sell weed
waarschijnlijkquote:
ik kom overal waar een goed concertje isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo komt het wel heel dichtbij allemaal
Baardaap staat vanavond in Deurne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom overal waar een goed concertje is
beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat vanavond in Deurne.
ik ben benieuwd ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dresden is een leuke stad![]()
Ik ga vrijdag naar Eindhoven, gewoon, voor werkokee en voor erg leuk $collegaatje
![]()
Alleen maar handig, daar moet je je voordeel uithalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had iets besteld en de doos staat nu leeg in de woonkamer.
Katten zijn zķ voorspelbaar
Het is wel weer even rustig jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen maar handig, daar moet je je voordeel uithalen.
Nou ja als je alleen maar voor dat concert gaat krijg / neem je niet echt tijd voor wat anders nog denk ik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest
ik heb er 2 concerten en we zijn er een paar dagen voor we naar praag gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je alleen maar voor dat concert gaat krijg / neem je niet echt tijd voor wat anders nog denk ik?
Oh dan wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er 2 concerten en we zijn er een paar dagen voor we naar praag gaandus ik denk dat ik de stad ook wel te zien krijg
Ik had afgelopen week wee zoveel mogelijk balletjes verzameld die her en der ergens onder lagen, ben ik weer even van ze af.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week wee zoveel mogelijk balletjes verzameld die her en der ergens onder lagen, ben ik weer even van ze af.
Soms een beetje wild, maar je hebt geen kind aan ze.
Ondanks alles ben ik gek op ze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Soms wordt het iets too much met dat aandacht vragen.
Ja ik toch ook wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ondanks alles ben ik gek op ze.
mera luna geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Hocico.
Jammer dat de hangar vol was.
Jup. Het contrast was wel mooi qua drukte, zo na Atari Teenage Riot.quote:
En dat in de tijd dat de stoomtrein nog reedquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik woonde ook behoorlijk zuidelijk toen he. Maar de eerste bus ging pas om 7:17. Die ging dan wel meteen naar Gilze-Rijen. Dan krijg je iets als
7:17 Flesdorp V
7:40 x 51 Gz
8:03 x 07? Tb
8:27 x 29 Ehv
9:30 x 50 Mt
10:20 x 40 Ličge Guillemins
13:30 x 50 Luxembourg
14:00 x 05 Bettembourg
14:12 Noertzange![]()
En daarna als de gesmeerde bliksem weer terug en nog net met de "belbus" (gratis taxi) om half negen thuis
ik wil daar ooit ook nog een keer heenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Het contrast was wel mooi qua drukte, zo na Atari Teenage Riot.
Nou hier. Ik heb eigenlijk de aftiteling van Columbus, Willem Barentsz en Vasco da Gama nog meegemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat in de tijd dat de stoomtrein nog reed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |