Samen met beroeps crimineel Michiel de R. een beetje scheepjes plunderenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier. Ik heb eigenlijk de aftiteling van Columbus, Willem Barentsz en Vasco da Gama nog meegemaakt![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil daar ooit ook nog een keer heen
volgend jaar eerst wave gothic treffen
Check. Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan deze band aantreft, dat zijn vaste gasten op zulke festivals.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga een petitie starten.
Champions League voetbal moet eerder beginnen.
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Voetbal weer naar 8 uur begintijd!
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
10 jaar geleden begonnen de wedstrijden om half 9, 5 jaar geleden om kwart voor negen, en nu inmiddels om 9 uur. Wat is dat nou voor onzin.
Voetbal moet jeugd aanspreken, dan moeten ze die wedstrijd wel op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden. Mensen moeten de volgende ochtend ook weer werken. Als een wedstrijd dan van 9 tot 10 duurt is het lang zat.
Dus, wie doet mee.
Ik begin februari gezien en eind september weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik paar weken terug nog gezien in utrecht
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
10 jaar geleden waren de werktijden nog niet zo uiteenlopend.
's Ochtends vroeg een optie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Dus, wie doet mee.
Prima timing wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooi, nog even en ze beginnen rond de tijd dat ik naar bed ga
ik heb ze iedere keer gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begin februari gezien en eind september weer.
Had ze daarvoor ook al gezien, maar da's lang geleden.
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar jullie tekenen wel allemaal toch?
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sta ik dan met naam gelinkt aan voetbal?
Ohnooooooezquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, en aan een extreem rechtse organisatie ook gelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat voetbal dan. De rest lul ik me wel uit.
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik gok dat de clubs zelf er een handje in hebben, en de FIFA, want later op de avond kunnen ze meer geld vragen, en krijgen de clubs dus meer reclame inkomsten om die giga onzin salarissen te kunnen betalen.
Dus, 2 vliegen in 1 klap dan. Minder commercieel maken, en wel meer kijkers. En de jeugd heeft de toekomst.
Dat zie ik bij Europees voetbal als laatste gebeuren omdat dat nog een van meest winstgevende takken van sport is (binnen Europa) op TV gebied.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan ook weer achter een betaald-iets verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |