Heeft het inmiddels een naam?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel braaf 9,15 m he. Schuimlijntje.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:
‘TELEFOONTELEFOONTELEFOON! TRINGTRINGTELEFOON!’
Kind is in de twintig, maar ze vinden hem allebei leuk
* Mo weent in stilte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar zoon wat heeft laten inspreken:
‘TELEFOONTELEFOONTELEFOON! TRINGTRINGTELEFOON!’
Kind is in de twintig, maar ze vinden hem allebei leuk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kies altijd toffe intro's van nummersen dan als ik gebeld word, laat ik hem zo lang mogelijk over gaan voordat ik hem nog net voor de voicemail oppak
Heeft het inmiddels een naam?quote:
Jij verstaat er vast weer wat anders onder, ouwe ransbeverquote:
Johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
Hij wilde ook helemaal niet aangenomen worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:52 schreef Giertje het volgende:
ik kende vroeger een gast die had als email toendertijd siegheilwhitepowersiegheil
en vond het raar dattie nergens werd aangenomen
die gast was sowieso net zoals de meeste van die neo nazi gasten niet echt intelligentquote:
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had vroeger deze,de Charleston, op mijn oude Nokia![]()
Welken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:58 schreef Giertje het volgende:
op mijn 3310 had ik oasis als beltoon
stop crying your heart outquote:
Nee hoor, lekker zomersquote:
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst isquote:
dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind wonderwall echt een van de mindere nummer van hun maar dat komt omdat ie het bekendst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |