SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shopquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hadden ook vaak tussenuren, en we woonden allebei dichtbij school, dan gingen we snel naar een van ons huis, maakten daar iets te eten, uitsmijters en tosti's en zo, dan snel een bong erachteraan en weer terug naar school.
Behalve op de dagen dat we kookles hadden natuurlijk, dan bleef het bij een bong.
We hadden een keer een andere klasgenoot meegenomen, dat bleek later een slecht idee, die ging, gelukkig toen we alweer op weg naar school waren, over zijn nek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shop
daar heb ik nog een cd van ergensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
En Cypress Hill jaaaa![]()
Dat gereutel in het begin ook![]()
Ik meestal ook aan deze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
En Cypress Hill jaaaa![]()
Dat gereutel in het begin ook![]()
Old skooooool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog een cd van ergens
eerste schooldag op mijn opleiding hadden we 2 tussenuren ben toen gaan blowen en vervolgens naar huis gegaan om te slapen want ik was moequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hadden een keer een andere klasgenoot meegenomen, dat bleek later een slecht idee, die ging, gelukkig toen we alweer op weg naar school waren, over zijn nek.
ik verzamel LPs das pas old school en ik ken er een die nog cassette bandjes spaartquote:
Op het volwassenenonderwijs (5&6 vwo in 1 jaar want van gymn afgetrapt etc) gingen we weleens naar de supermarkt in een tussenuur en dan lekker een fles rosé leegtanken. Vond het echt heel raar dat de oudere jongens die fles meteen in de kliko wilden flikkeren toen er een docent aan kwamquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een klasgenootje gingen we in tussenuren blowen en spelletjes spelen in de shop
Cassettebandjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik verzamel LPs das pas old school en ik ken er een die nog cassette bandjes spaart
faalaapquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Net droge kipfilet, broccoli en wat aapjes op krijg ik een belletje. Ja kut, waar blijf je, half acht eten bij Lux was toch de afspraak?
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
CassettebandjesIk wil ze graag nog eens afspelen maar mijn radiocassettedinges vreet ze op
mja ik deed gewoon waar ik zin in hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het volwassenenonderwijs (5&6 vwo in 1 jaar want van gymn afgetrapt etc) gingen we weleens naar de supermarkt in een tussenuur en dan lekker een fles rosé leegtanken. Vond het echt heel raar dat de oudere jongens die fles meteen in de kliko wilden flikkeren toen er een docent aan kwam
Aapjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Net droge kipfilet, broccoli en wat aapjes op krijg ik een belletje. Ja kut, waar blijf je, half acht eten bij Lux was toch de afspraak?
k heb hem wel afgerondquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik deed gewoon waar ik zin in had
vond het ook niet raar dat ik die opleiding ook niet heb afgerond
Jaaaaa, iedere vrijdag de Top40.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radio
toen ik mijn OV kaart kreeg ben ik 3 dagen weg gebleven van school om het land door te reizenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k heb hem wel afgerondMaar na mijn jaar werd er wel een soort minimum aanwezigheidsnorm ingesteld
![]()
Viel namelijk samen met mijn eerste jaar OV StudentenkaartDusjah de wereld ging open
En naar school gaan was niet zo ontzettend belangrijk meer
en zaterdagavond trancemix uurtje opnemenquote:
Nou ik wel meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik mijn OV kaart kreeg ben ik 3 dagen weg gebleven van school om het land door te reizen
whahahaha netjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel meer![]()
Niet achter elkaar trouwens, dan was ik echt vermoordIk moest wel elke avond thuis zijn gewoon. Op een gegeven moment maar eens gekeken hoe ver ik weg kon komen EN nog op tijd terug thuis
Heb het tot achter Luxemburg gehaald
![]()
En dan geīrriteerd zijn als de dj er doorheen sprakquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
en zaterdagavond trancemix uurtje opnemen
Best knap wel in de tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel meer![]()
Niet achter elkaar trouwens, dan was ik echt vermoordIk moest wel elke avond thuis zijn gewoon. Op een gegeven moment maar eens gekeken hoe ver ik weg kon komen EN nog op tijd terug thuis
Heb het tot achter Luxemburg gehaald
![]()
daar heb ik nog steeds een hekel aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan geīrriteerd zijn als de dj er doorheen sprak
Hahaha ja snap ik. Daarom luister ik ook geen radio eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb ik nog steeds een hekel aan
Ik heb nog dozen met cassettebandjes en had een van de eerste walkmans.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is echt old school was wel stoer vroeger je eerste echte walkman kopen en dan liedjes opnemen van de radio
ik gezien mijn huidige muzieksmaak ook niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja snap ik. Daarom luister ik ook geen radio eigenlijk.
ik ben ze allemaal kwijt geraakt helaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog dozen met cassettebandjes en had een van de eerste walkmans.
Spotifyquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gezien mijn huidige muzieksmaak ook niet meer
[..]
ik ben ze allemaal kwijt geraakt helaas
Ik had nooit last, gedroeg mij verder keurig, ging wel mijn eigen gangetje, en heb de opleiding ook zonder problemen afgerond, leraren vonden me hooguit een rare.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik deed gewoon waar ik zin in had
vond het ook niet raar dat ik die opleiding ook niet heb afgerond
ik zweer erbij en ik heb een torrentsite gevonden voor mijn wat duistere smaakquote:
ik was op alle scholen een buitenbeentje altijd anders dan de restquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had nooit last, gedroeg mij verder keurig, ging wel mijn eigen gangetje, en heb de opleiding ook zonder problemen afgerond, leraren vonden me hooguit een rare.
Buitenbeentje is een goed woord, maar niemand had 'last' van mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was op alle scholen een buitenbeentje altijd anders dan de rest
ja ik woonde ook behoorlijk zuidelijk toen he. Maar de eerste bus ging pas om 7:17. Die ging dan wel meteen naar Gilze-Rijen. Dan krijg je iets alsquote:
Kan je nagaan hoe lang dat geleden isquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was echt heel normaal op de middelbare school, wel geliefd
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was echt heel normaal op de middelbare school, wel geliefd
Oh dat lijkt me afschuwelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef Giertje het volgende:
middelbaar werd ik zo hard gepest dat ik in het 2de jaar al suicidaal begon te worden
Daar moet je boven staan, degenen die je treiteren zijn juist de zielige figuren zonder eigen karakter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:52 schreef Giertje het volgende:
middelbaar werd ik zo hard gepest dat ik in het 2de jaar al suicidaal begon te worden
mja de klas kwam er achter leraar gaf de hele klas een uitbrander en vervolgens werd ik eindelijk met rust gelatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me afschuwelijk![]()
En toen?
Ja, zeg dat tegen een puberquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan, degene die je treiteren zijn juist de zielige figuren zonder eigen karakter.
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja de klas kwam er achter leraar gaf de hele klas een uitbrander en vervolgens werd ik eindelijk met rust gelaten
maar vergeten doe ik het nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |