Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
weet nietquote:
altijd leuke weken datquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb ook jaar gedaan 70/80 uur per week. Je moet echt koelbloedig zijn, schijt hebben aan collegas maar wel efficient blijven
Zit de popo nog steeds elk weekend achter je aan OFquote:
Mockingbirdquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Toy soldiers vond ik overigens ook goed als je de achtergrond begrijpt.
Alleen jammer dat het weer totaal van Martika? gestolen was
Nee die tijden liggen achter mequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit de popo nog steeds elk weekend achter je aan OF
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee die tijden liggen achter me
Ja ik pakte toen 1.5k per maand onder een soort manager positiequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
eerst weekje rust, even alle stress uit mijn systeem en gewoon chillen
[..]
altijd leuke weken dat
maar had nul uren dus elk uurtje uitbetaald
hoe oud ben je nu dan? Jaartje of 20?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ik word ook oud he. Ben afentoe nog wel een kut jong maar niet meer als toen
Goed geradenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu dan? Jaartje of 20?
broekiequote:
Ik kan je dingen vertellen over de melkweg en universums tot je hoofd ontploftquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Ik had laatst een date met een gozer die echt extreem fan is van eminem. Die heeft echt alle theorieën achter nummers uitgelegd. Alle verbanden duidelijk gemaakt..
Was een ‘interessante knakker’ om het maar zo te zeggen, maar dat was wel echt heel tof
Weet niet of ik het serieus zou nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan je dingen vertellen over de melkweg en universums tot je hoofd ontploft
was het maar waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan onderhand, 26 of iets?
Context achter de nummers is altijd tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Ik had laatst een date met een gozer die echt extreem fan is van eminem. Die heeft echt alle theorieën achter nummers uitgelegd. Alle verbanden duidelijk gemaakt..
Was een ‘interessante knakker’ om het maar zo te zeggen, maar dat was wel echt heel tof
Eminem wetenschapperquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Jij date best veel ofnietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet of ik het serieus zou nemen
ik was op papier altijd keukenhulp maar moest nieuwe jongens opleiden, bestellingen doen, stokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik pakte toen 1.5k per maand onder een soort manager positie
Wat ik misschien iets te serieus nam maar goed kreeg meer dan de rest
Of Marshallquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Context achter de nummers is altijd tof.
Heette die gast toevallig Stan?
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Context achter de nummers is altijd tof.
Heette die gast toevallig Stan?
hoop mensen van die tijd ook al lang en breed gevlogen hequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja echt 8 jaar verschil tussen ons?
Herinner me het niet allemaal zo scherp meer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriend van me heeft zn kind zo genoemd omdat hij superfan van eminem is
Ja? Wat vindt jij oud dan?quote:
Nog steeds spijt dat ik nooit iets met Sof heb kunnen doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoop mensen van die tijd ook al lang en breed gevlogen he
niet barney?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem zo noemen vanwege HIMYM
Weet ik toch gekkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Is goed bedoelt allemaal hoor, ook al heb je weinig aan de info, goed om te weten wel
Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik nooit iets met Sof heb kunnen doen
Nee Marshall is leukerquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja, de laatste tijd best wel. Gewoon 4 jaar een relatie gehad tot oktober vorig jaar en sinds een tijdje wel aan het daten via tinder of gewoon mensen die ik ontmoet in de kroeg ofzo! Leuk tijdsverdrijf welquote:
Misschien wil hij haar omleggen, of opetenquote:
hehehquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen in Nederland meteen de associatie met een domme, dikke darter
Fout hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja op wat voor manier denk je![]()
![]()
Ik crushte op haar in mn puber jaartjes
Na 4 jaar snap ik dat je niet meteen weer serieuze relatie hoeft neequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd best wel. Gewoon 4 jaar een relatie gehad tot oktober vorig jaar en sinds een tijdje wel aan het daten via tinder of gewoon mensen die ik ontmoet in de kroeg ofzo! Leuk tijdsverdrijf wel
ik met the flintstonesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen in Nederland meteen de associatie met een domme, dikke darter
Ze is alweer tijdje bezet dus, pech OFquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze was ouder dan mij dus mocht gewoon, niks mis an toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik had er ook geen realistische verwachtingen overquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is alweer tijdje bezet dus, pech OF
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een mallequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Brownie was overigens ook niet verkeerd.
Tik hem aanquote:
True truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wil hij haar omleggen, of opeten
Je weet het niet op de interwebz
Denk dat je haar wel uitgebreid zou eten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een malle
die heeft/had iets met geoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Brownie was overigens ook niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een malle
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!quote:
Al heel lang geen fokkers meer in het echt gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was sof ook wel
nothing else matters niet kennen
Naja, naar mijn idee niet meteen? Maar ik ben iemand die op kan gaan in liefde.. ik heb gewoon veel liefde te geven en ik zou het graag met iemand delen.. ik zie liefde als iets moois.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 4 jaar snap ik dat je niet meteen weer serieuze relatie hoeft nee
uitmelken doen ze nog steedsquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!
Nee, maar ik bedoel meer dat je na 4 jaar jezelf ook wel tijd geeft om de vorige relatie te evalueren en achter je te laten enzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naja, naar mijn idee niet meteen? Maar ik ben iemand die op kan gaan in liefde.. ik heb gewoon veel liefde te geven en ik zou het graag met iemand delen.. ik zie liefde als iets moois.
Ik ga heus niet met elke kerel wanhopig een relatie aan, maar ik date niet met de intentie eroverheen te gaan en weer te vertrekken! Een relatie is in mijn ogen geen burden of iets slechts ofzo
True, maar vond het einde toch wel weer mooi en kloppend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!
Kom je ook naar de Arnhemse wielerdag dinsdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heel lang geen fokkers meer in het echt gezien
De Arnhemse wattesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Arnhemse wielerdag dinsdag
Hoebedoel je dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Enige vervelende aan relaties is dat constante geneuzel![]()
Vind je dat jammer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat einde zag je al aankomen na aflevering 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar vond het einde toch wel weer mooi en kloppend.
Meh, dit vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel weer jammer dat ik dezen m moet posten. En dat voor den
ONZ![]()
Mwah, sommige hoef ik ook niet meer te zien verderquote:
Oh dat kan ik echt niet.quote:
Johquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat einde zag je al aankomen na aflevering 2
Wist niet dat Arnhem een officiele wielerwedstrijd hadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met vrouwenfietsen en een of andere sprintrace door de stad
The Mother si wel leuker dan Robin thoughquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat einde zag je al aankomen na aflevering 2
True.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Mother si wel leuker dan Robin though
Was er ook nooit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat Arnhem een officiele wielerwedstrijd hadNee ben niet in Arnhem dinsdag
Vooral de laatste aflevering zag Robin er echt als een oud wijf uitquote:
Perkamentus pleurt echt kaolohard uit die toren manquote:
Ik denk dat het in mijn geval al een tijdje klaar was. Ik heb het goed geëvalueerd. Het was mijn eerste ‘relatie’ en ik heb hele mooie herinneringen gemaakt. Die winnen het nog van ‘het slechte’, maar ik ben er achter gekomen wat ik wel en wat ik niet wil. Ik heb een tijd nog met gevoelens rondgelopen, maar laatst er wel achtergekomen dat het alleen nog houden van is en dat terwijl ik extreem verliefd ben geweest alquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel meer dat je na 4 jaar jezelf ook wel tijd geeft om de vorige relatie te evalueren en achter je te laten enzo.
Dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de laatste aflevering zag Robin er echt als een oud wijf uit
Gewoon thuisbezorgd bestellen dan, moeten ze over de finishlijn lopen. Kan je leuke scenes verwachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Was er ook nooit.
Maar ze hebben de finish van die wedstrijden pal voor mijn voordeur gelegd, straks kom ik er niet eens uit
die heb ik van de week nog gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Perkamentus pleurt echt kaolohard uit die toren man
Qua karakter wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Mother si wel leuker dan Robin though
Ik vind het altijd zo lastig te zeggen of het nou liefde is of dat het een tijdelijk gevoel isquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk dat het in mijn geval al een tijdje klaar was. Ik heb het goed geëvalueerd. Het was mijn eerste ‘relatie’ en ik heb hele mooie herinneringen gemaakt. Die winnen het nog van ‘het slechte’, maar ik ben er achter gekomen wat ik wel en wat ik niet wil. Ik heb een tijd nog met gevoelens rondgelopen, maar laatst er wel achtergekomen dat het alleen nog houden van is en dat terwijl ik extreem verliefd ben geweest al
al die tijd!
Uiterlijk ookquote:
Echt? Omg I love marathons.. hp, lotr, the hobbit.. ga maar doorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef I. het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt niet.Dan herken ik alles teveel en vind ik het niet leuk meer.
Moet dan wel nieuwe materiaal zijn
Kan snel omslaan hequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk dat het in mijn geval al een tijdje klaar was. Ik heb het goed geëvalueerd. Het was mijn eerste ‘relatie’ en ik heb hele mooie herinneringen gemaakt. Die winnen het nog van ‘het slechte’, maar ik ben er achter gekomen wat ik wel en wat ik niet wil. Ik heb een tijd nog met gevoelens rondgelopen, maar laatst er wel achtergekomen dat het alleen nog houden van is en dat terwijl ik extreem verliefd ben geweest al
al die tijd!
Qua uiterlijk heb ik toch meer een zwak voor Robin tbhquote:
kom hp marathon danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Omg I love marathons.. hp, lotr, the hobbit.. ga maar door
Als buurtbewoner ga ik gewoon een gratis maaltijd eisen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd bestellen dan, moeten ze over de finishlijn lopen. Kan je leuke scenes verwachten
Ik weet het wel.. ik ben maar 1x verliefd geweest, maarja ik ben gewoon jongquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig te zeggen of het nou liefde is of dat het een tijdelijk gevoel is
Wij hebben elkaar nog nooit gezien dus ik voel me niet eens aangesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, sommige hoef ik ook niet meer te zien verder![]()
Daar hoor jij niet bij hoor
Misschien geven ze je wel een vloeibaar snackje en een bidon waterquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Als buurtbewoner ga ik gewoon een gratis maaltijd eisen.
Ja daten dat vind ik een beetje buiten de tijd. Als een meisje echt leuk is dan doet ik het wel maar als er van 2 kanten maar 1 doel is dan skip ik heel dat daten ook. Ik weet niet of ik het ooit echt gevoeld hebt, geen idee hoe je dat beschrijft ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik weet het wel.. ik ben maar 1x verliefd geweest, maarja ik ben gewoon jong! Ik date veel, ook om nieuwe mensen te ontmoeten, maar gevoelens.. ja.. die heb ik niet snel
Uh watquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog nooit gezien
Niet eens dat er nog hoop was, maar meer dat ik eindelijk vrede kreeg in hetgeen wat niet zo had moeten zijn en dat ik mezelf gewoon die rust moest gunnen ofzoquote:
Moest toen afstandelijk ogen natuurlijk hé.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de laatste aflevering zag Robin er echt als een oud wijf uit
Bij de Giro deelden ze snoep uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien geven ze je wel een vloeibaar snackje en een bidon water
Jij gaat op mijn blokkeerlijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel dan?Nee toch? Wanneer dan? Godverdomme
is goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Binnenkort als ik terug ben van vacance
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Omg I love marathons.. hp, lotr, the hobbit.. ga maar door
Waar ben je heen>?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Binnenkort als ik terug ben van vacance
daarom films stoned kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor meIs geen hol meer aan dan.
![]()
Ik zeg het je niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeee met wie moet ik dan appen? Ik denk nu zo hard na
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag met mij appen.. ik kijk ongeveer 2x per dag op mn telefoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
flippiee is echt gemeen via appquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.
Wij hebben elkaar echt niet gemeet. Enkel plannen gehad.quote:
Oh vast wel. Ik overdrijf ook een beetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.
Vondelpark?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar echt niet gemeet. Enkel plannen gehad.
[..]
Oh vast wel. Ik overdrijf ook een beetje
Ik beschrijf het je wel een keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daten dat vind ik een beetje buiten de tijd. Als een meisje echt leuk is dan doet ik het wel maar als er van 2 kanten maar 1 doel is dan skip ik heel dat daten ook. Ik weet niet of ik het ooit echt gevoeld hebt, geen idee hoe je dat beschrijft ook
En ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Sked het volgende:
Je mag me appen wanneer je wil hoor Flips
Hoezoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Na een post of 20 duizend (maar wie gaat het tellen) of den ONZ weet ik niet of mijn toekomst op dezen subforum ligt. Het lijkt wel dat naar den forum 30 nijg.
.........................quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH JA
Kak
Brb even mijn schaamte verwerken.
Ja zo moet ik het binnenkort ook maar aanpakken denk ik. Ik hoop alleen de moeder van mn kinderen snel te ontmoetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik beschrijf het je wel een keer..
Maar ik vind daten leuk, ben ook wel altijd eerlijk over mijn intenties, want ik houd niet graag iemand aan een lijntje. Ik geef aan dat ik niet gelijk seks met iemand wil, omdat ik dat graag maar met één iemand wil delen en ik eerst wil zien of het meer kan worden (ik krijg niet snel gevoelens dus 9/10 keer geen seks).
Als iemand niet wil wachten, dan is hij het niet waard! Als iemand daar geen zin in heeft begrijp ik het zeker, maarja zo wil ik het op dit moment doen.
Ik kijk zoveel, dat ik het meestal toch wel vergeet.. I love getting back those feelings that I get from watching something I lovequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor meIs geen hol meer aan dan.
![]()
Dat vind ik fijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Sked het volgende:
Je mag me appen wanneer je wil hoor Flips
Sorryquote:
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]heb alleen je nr niet meer.
Ja, naja ik ben een sociaal en aanwezig persoon.. en ik vind het alleen maar heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo moet ik het binnenkort ook maar aanpakken denk ik. Ik hoop alleen de moeder van mn kinderen snel te ontmoetenDan weet ik teminste zeker dat het goed zit en alles. Maarja vaak is chillen toch leuker dan daten, daten is vaak beetje awkward ook wel
Je hebt mij de hele middag bbq-eten gevoerd, wist je nog?quote:
Ik heb zijn nummer helemaal nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]heb alleen je nr niet meer.
Ik kijk ook best veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel, dat ik het meestal toch wel vergeet.. I love getting back those feelings that I get from watching something I love
Ja is wel leuk maar ik irriteer me snel aan imperfectiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, naja ik ben een sociaal en aanwezig persoon.. en ik vind het alleen maar heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
held!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb die van jou denk ik nog wel op oude telefoon
Ja nu in ene welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt mij de hele middag bbq-eten gevoerd, wist je nog?
Oh die ken ik niet. Vond de meeste ook niet zo bijzonder daar eigenlijkquote:
Ja, dat was mijn exquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nu in ene welMet heatwave en dat blonde meisje
Ik zie het niet als tijdverspilling. tijdverspilling is het als iemand je aan het lijntje houdt terwijl je al weet dat je hem of haar niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is wel leuk maar ik irriteer me snel aan imperfectiesDaarom chill ik ook liever, haalt het scherpe randje eraf. Ook al is daten niet perce erg maar als het niks gaat worden is het ook tijd verspilling toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is wel fijn dan hoorzen slapen
Ken jij nietquote:
Nou, bedankt hé.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond de meeste ook niet zo bijzonder daar eigenlijk
Dat moet Mark dus niet doen, anders geen uto mod voor hemquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:54 schreef I. het volgende:
[..]Maar dan slaap ik meteen 20 uur ofzo.
Was jij daar ook bij dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:54 schreef I. het volgende:
[..]Maar dan slaap ik meteen 20 uur ofzo.
Ik kende haar eerder in real life. Via fok weer met elkaar in contact gekomen grappig genoegquote:
Ja ik heb hetzelfde, kan een hoop lullen wel maar als ik doorheb dat het niet werkt krijg ik een soort sadness of boosheid ofzo en dan kap ik het af en dan lijk ik weer gelijk een lulquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zie het niet als tijdverspilling. tijdverspilling is het als iemand je aan het lijntje houdt terwijl je al weet dat je hem of haar niet leuk vindt.
Daten zie ik als tijdsverdrijf, gezelligheid, iemand nieuw ontmoeten, ik ben ook een hele makkelijke babbelaar en mensen voelen zich nogal snel op hun gemak bij mij (soms ook een valkuil, maar ach)!
klinkt niet bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voel me altijd zo als het spookje
Dat is inderdaad ook een interessante wendingquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kende haar eerder in real life. Via fok weer met elkaar in contact gekomen grappig genoeg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet Mark dus niet doen, anders geen uto mod voor hem
hopelijk schijnt de zon dan met aangenaam weer 🕶quote:
Nu ook geen contact meer mee overigens. Kan snel gaan allemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een interessante wending
Zolang het maar op zondagmiddag regentquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hopelijk schijnt de zon dan met aangenaam weer 🕶
Ja, ach! Ligt er ook aan hoe je uit elkaar gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ook geen contact meer mee overigens. Kan snel gaan allemaal
vertel waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar op zondagmiddag regent
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb er nog nooit wat van gezien
heb je ook nog negatieve eigenschappenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb dat effect op sommige ‘dat ze missen wat ze hadden nadat ze me niet meer hadden’.
Ik word de laatste tijd weer doodgegooid met ex flings die me ‘willen zien’![]()
wat moet ik erop zeggen jij vind het niet best klinkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan hier geen chocola van maken
uiteraardquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet.Alleen het scanman tietentopic.
Haha, ik ben slecht in mannen afwijzen. Ik vind het zo niet prettig om te doen, want vaak is er niets mis met ze, maar vind ik ze gewoon niet leuk genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde, kan een hoop lullen wel maar als ik doorheb dat het niet werkt krijg ik een soort sadness of boosheid ofzo en dan kap ik het af en dan lijk ik weer gelijk een lul![]()
Ik hou niet van falen, laat ik het zo zeggenAch ja, leg het liefde ding maar een keer uit, misschien begrijp ik het dan beter
heb je uberhaupt social mediaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat moet ik erop zeggen jij vind het niet best klinken(ik zie het niet zo)
ja dat je je als een spook voelt. Of ik begrijp het verkeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat moet ik erop zeggen jij vind het niet best klinken(ik zie het niet zo)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb helemaal geen exen, en dat lijkt me zo slecht niet als ik de verhalen hoor
Oh die naakt in het water sprong? Ja oke jij was ook hilarischquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ik was die ene lange. Met dat kuifje.
Oh ja zeker een hele waslijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook nog negatieve eigenschappen
Volgens mij zijn er ook mensen die normaal mee om kunnen gaan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb helemaal geen exen, en dat lijkt me zo slecht niet als ik de verhalen hoor
Denk dat het wel ligt aan hoe. Als iemand zegt van ja ik wil geen sexuele dingen doen oke maar als ze zo arrogant gaan doen dan voelt het soms wel onprettig. Maar heb daar over het algemeen gewoon schijt aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, ik ben slecht in mannen afwijzen. Ik vind het zo niet prettig om te doen, want vaak is er niets mis met ze, maar vind ik ze gewoon niet leuk genoeg.
Regen tijdens de F1 Grand Prix op Spa zorgt altijd voor mooie wedstrijdenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook nog negatieve eigenschappen
JR ?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er waren wat jaren (onder Advocaat bijvoorbeeld) dat PSV het liet lopen omdat ze kampioen wilde worden.
miss heb ik er gewoon een andere associatie ermee dan jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat je je als een spook voelt. Of ik begrijp het verkeerd
Precies diequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die naakt in het water sprong? Ja oke jij was ook hilarisch
Ik kan niet eens arrogant zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk dat het wel ligt aan hoe. Als iemand zegt van ja ik wil geen sexuele dingen doen oke maar als ze zo arrogant gaan doen dan voelt het soms wel onprettig. Maar heb daar over het algemeen gewoon schijt aan.
Zonde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb ik trouwens niet gezien he
Valt tegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
nog een uurtje haags![]()
[ afbeelding ] Top 100 van 24-08-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1774)
01 293 haags_kwartiertje 16.52%
02 223 markdeajaxfan 12.57%
03 091 Kiid 5.13%
04 066 Fok-it 3.72%
05 061 Myrr 3.44%
06 053 Lucky2Bastard 2.99%
07 051 Anneloos 2.87%
08 045 OmgevallenFlat2 2.54%
09 043 UitStraling 2.42%
09 043 Charlotte3 2.42%
11 039 knokkels 2.2%
12 032 Flippiee 1.8%
ahhquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regen tijdens de F1 Grand Prix op Spa zorgt altijd voor mooie wedstrijden
neh, max half 2. Moet er 5 uur uit ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
nog een uurtje haags![]()
[ afbeelding ] Top 100 van 24-08-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1774)
01 293 haags_kwartiertje 16.52%
02 223 markdeajaxfan 12.57%
03 091 Kiid 5.13%
04 066 Fok-it 3.72%
05 061 Myrr 3.44%
06 053 Lucky2Bastard 2.99%
07 051 Anneloos 2.87%
08 045 OmgevallenFlat2 2.54%
09 043 UitStraling 2.42%
09 043 Charlotte3 2.42%
11 039 knokkels 2.2%
12 032 Flippiee 1.8%
lekker manquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, max half 2. Moet er 5 uur uit ofzo
Ga je nou mensen naar GC laten lokken ipv ONZ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur JR nou gewoon ook naar grtd
Kan je best wel maar je hebt hetzelf niet door.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kan niet eens arrogant zijnben vaak veel te lief
ja oké, ik beëindig de discussie ik ben beetje gaar vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss heb ik er gewoon een andere associatie ermee dan jijniks serieus
Jezus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs
valt tegen (slaap lekker alvast)quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ga je nou mensen naar GC laten lokken ipv ONZ?
Ja oke.. maar ik ken genoeg mensen die bewust arrogant zijn of doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je best wel maar je hebt hetzelf niet door.
Mensen noemen zichzelf niet arrogant of iets anders negatief
Gedrag wat in jouw ogen totaal verantwoord is kan op een ander heel arrogant/bitcherig over komen. Denk dus niet dat je het op die manier kan stellen.
Iedereen is wel eens een lul/bitch
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
shotsquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uit
ja dankquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
valt tegen (slaap lekker alvast)
Ja de queens en prinsesjes van deze wereldquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja oke.. maar ik ken genoeg mensen die bewust arrogant zijn of doen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja oké, ik beëindig de discussie ik ben beetje gaar vandaag
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uit
Volgens mij ben ik recordposter sinds begin van GRTDquote:
Natuurlijk, excuses! Wat staat er morgen op de planning in onze mooie stadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oei wat een zware discussies, kan er iemand met iets luchtiger komen?
Zware discussies zijn de beste discussiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oei wat een zware discussies, kan er iemand met iets luchtiger komen?
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs
Ben ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo’n onschuldige jongeman was
jezus, serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bij elke real-life-stream is er zo'n reeks, waarbij screencaps en screenshots van naaktbeelden worden gepost.
wakker worden met het ritme van de heipalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Natuurlijk, excuses! Wat staat er morgen op de planning in onze mooie stad
okequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
GC / [GRTD] #10 Stukje taart
SC in General Chat.
Hequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wakker worden met het ritme van de heipalen
Prima boobies die Marielinquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bij elke real-life-stream is er zo'n reeks, waarbij screencaps en screenshots van naaktbeelden worden gepost.
Ik ga maar gewoon aan de theequote:
nooit geweten eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Is al sinds zo'n beetje 2000 een gewoonte hier op FOK!.
Van Big Brother, tot Utopia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |