Ga je nou mensen naar GC laten lokken ipv ONZ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur JR nou gewoon ook naar grtd
Kan je best wel maar je hebt hetzelf niet door.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kan niet eens arrogant zijnben vaak veel te lief
ja oké, ik beëindig de discussie ik ben beetje gaar vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss heb ik er gewoon een andere associatie ermee dan jijniks serieus
Jezus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs
valt tegen (slaap lekker alvast)quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, max half 2. Moet er 5 uur uit ofzo
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ga je nou mensen naar GC laten lokken ipv ONZ?
Ja oke.. maar ik ken genoeg mensen die bewust arrogant zijn of doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je best wel maar je hebt hetzelf niet door.
Mensen noemen zichzelf niet arrogant of iets anders negatief
Gedrag wat in jouw ogen totaal verantwoord is kan op een ander heel arrogant/bitcherig over komen. Denk dus niet dat je het op die manier kan stellen.
Iedereen is wel eens een lul/bitch
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, max half 2. Moet er 5 uur uit ofzo
shotsquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uit
ja dankquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
valt tegen (slaap lekker alvast)
Ja de queens en prinsesjes van deze wereldquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja oke.. maar ik ken genoeg mensen die bewust arrogant zijn of doen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja oké, ik beëindig de discussie ik ben beetje gaar vandaag
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie openen toch geen leuke topics. Dan maakt het nu toch niet uit
Volgens mij ben ik recordposter sinds begin van GRTDquote:
Natuurlijk, excuses! Wat staat er morgen op de planning in onze mooie stadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oei wat een zware discussies, kan er iemand met iets luchtiger komen?
Zware discussies zijn de beste discussiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oei wat een zware discussies, kan er iemand met iets luchtiger komen?
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs
Ben ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo’n onschuldige jongeman was
jezus, serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bij elke real-life-stream is er zo'n reeks, waarbij screencaps en screenshots van naaktbeelden worden gepost.
wakker worden met het ritme van de heipalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Natuurlijk, excuses! Wat staat er morgen op de planning in onze mooie stad
okequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
GC / [GRTD] #10 Stukje taart
SC in General Chat.
Hequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wakker worden met het ritme van de heipalen
Prima boobies die Marielinquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bij elke real-life-stream is er zo'n reeks, waarbij screencaps en screenshots van naaktbeelden worden gepost.
Ik ga maar gewoon aan de theequote:
nooit geweten eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Is al sinds zo'n beetje 2000 een gewoonte hier op FOK!.
Van Big Brother, tot Utopia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |