hoe oud ben je nu dan? Jaartje of 20?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ik word ook oud he. Ben afentoe nog wel een kut jong maar niet meer als toen

Goed geradenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu dan? Jaartje of 20?

broekiequote:

Ik kan je dingen vertellen over de melkweg en universums tot je hoofd ontploftquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Ik had laatst een date met een gozer die echt extreem fan is van eminem. Die heeft echt alle theorieën achter nummers uitgelegd. Alle verbanden duidelijk gemaakt..
Was een ‘interessante knakker’ om het maar zo te zeggen, maar dat was wel echt heel tof

Weet niet of ik het serieus zou nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan je dingen vertellen over de melkweg en universums tot je hoofd ontploft

was het maar waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan onderhand, 26 of iets?
 28
 28

Context achter de nummers is altijd tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Ik had laatst een date met een gozer die echt extreem fan is van eminem. Die heeft echt alle theorieën achter nummers uitgelegd. Alle verbanden duidelijk gemaakt..
Was een ‘interessante knakker’ om het maar zo te zeggen, maar dat was wel echt heel tof

Eminem wetenschapperquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:

Jij date best veel ofnietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:

quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet of ik het serieus zou nemen

ik was op papier altijd keukenhulp maar moest nieuwe jongens opleiden, bestellingen doen, stokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik pakte toen 1.5k per maand onder een soort manager positie
Wat ik misschien iets te serieus nam maar goed kreeg meer dan de rest
 op gegeven moment gezegd dat ze daar maar lekker iemand anders voor zoeken
 op gegeven moment gezegd dat ze daar maar lekker iemand anders voor zoeken

Of Marshallquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Context achter de nummers is altijd tof.
Heette die gast toevallig Stan?

Nee, dat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Context achter de nummers is altijd tof.
Heette die gast toevallig Stan?

hoop mensen van die tijd ook al lang en breed gevlogen hequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja echt 8 jaar verschil tussen ons?
Herinner me het niet allemaal zo scherp meer

quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriend van me heeft zn kind zo genoemd omdat hij superfan van eminem is

Ja? Wat vindt jij oud dan?quote:

Nog steeds spijt dat ik nooit iets met Sof heb kunnen doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoop mensen van die tijd ook al lang en breed gevlogen he

niet barney?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hem zo noemen vanwege HIMYM

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |