True truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wil hij haar omleggen, of opeten
Je weet het niet op de interwebz
Denk dat je haar wel uitgebreid zou eten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een malle
die heeft/had iets met geoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Brownie was overigens ook niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een malle
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!quote:
Al heel lang geen fokkers meer in het echt gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was sof ook wel
nothing else matters niet kennen
Naja, naar mijn idee niet meteen? Maar ik ben iemand die op kan gaan in liefde.. ik heb gewoon veel liefde te geven en ik zou het graag met iemand delen.. ik zie liefde als iets moois.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 4 jaar snap ik dat je niet meteen weer serieuze relatie hoeft nee
uitmelken doen ze nog steedsquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!
Nee, maar ik bedoel meer dat je na 4 jaar jezelf ook wel tijd geeft om de vorige relatie te evalueren en achter je te laten enzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naja, naar mijn idee niet meteen? Maar ik ben iemand die op kan gaan in liefde.. ik heb gewoon veel liefde te geven en ik zou het graag met iemand delen.. ik zie liefde als iets moois.
Ik ga heus niet met elke kerel wanhopig een relatie aan, maar ik date niet met de intentie eroverheen te gaan en weer te vertrekken! Een relatie is in mijn ogen geen burden of iets slechts ofzo
True, maar vond het einde toch wel weer mooi en kloppend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste twee seizoenen werd het wel erg uitgerekt en uitgemolken!
Kom je ook naar de Arnhemse wielerdag dinsdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heel lang geen fokkers meer in het echt gezien
De Arnhemse wattesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kom je ook naar de Arnhemse wielerdag dinsdag
Hoebedoel je dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Enige vervelende aan relaties is dat constante geneuzel![]()
Vind je dat jammer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat einde zag je al aankomen na aflevering 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar vond het einde toch wel weer mooi en kloppend.
Meh, dit vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel weer jammer dat ik dezen m moet posten. En dat voor den
ONZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |