Weet ik toch gekkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Is goed bedoelt allemaal hoor, ook al heb je weinig aan de info, goed om te weten wel
Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik nooit iets met Sof heb kunnen doen
Nee Marshall is leukerquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem zo noemen vanwege HIMYM
Ja, de laatste tijd best wel. Gewoon 4 jaar een relatie gehad tot oktober vorig jaar en sinds een tijdje wel aan het daten via tinder of gewoon mensen die ik ontmoet in de kroeg ofzo! Leuk tijdsverdrijf welquote:
Misschien wil hij haar omleggen, of opetenquote:
hehehquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen in Nederland meteen de associatie met een domme, dikke darter
Fout hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja op wat voor manier denk je![]()
![]()
Ik crushte op haar in mn puber jaartjes
Na 4 jaar snap ik dat je niet meteen weer serieuze relatie hoeft neequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd best wel. Gewoon 4 jaar een relatie gehad tot oktober vorig jaar en sinds een tijdje wel aan het daten via tinder of gewoon mensen die ik ontmoet in de kroeg ofzo! Leuk tijdsverdrijf wel
ik met the flintstonesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen in Nederland meteen de associatie met een domme, dikke darter
Ze is alweer tijdje bezet dus, pech OFquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze was ouder dan mij dus mocht gewoon, niks mis an toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem zo noemen vanwege HIMYM
Ik had er ook geen realistische verwachtingen overquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is alweer tijdje bezet dus, pech OF
Ik krijg daar nooit zoveel van op. Vult als een mallequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Brownie was overigens ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |