Ik beschrijf het je wel een keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daten dat vind ik een beetje buiten de tijd. Als een meisje echt leuk is dan doet ik het wel maar als er van 2 kanten maar 1 doel is dan skip ik heel dat daten ook. Ik weet niet of ik het ooit echt gevoeld hebt, geen idee hoe je dat beschrijft ook
En ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Sked het volgende:
Je mag me appen wanneer je wil hoor Flips
Hoezoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Na een post of 20 duizend (maar wie gaat het tellen) of den ONZ weet ik niet of mijn toekomst op dezen subforum ligt. Het lijkt wel dat naar den forum 30 nijg.
.........................quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH JA
Kak
Brb even mijn schaamte verwerken.
Ja zo moet ik het binnenkort ook maar aanpakken denk ik. Ik hoop alleen de moeder van mn kinderen snel te ontmoetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik beschrijf het je wel een keer..
Maar ik vind daten leuk, ben ook wel altijd eerlijk over mijn intenties, want ik houd niet graag iemand aan een lijntje. Ik geef aan dat ik niet gelijk seks met iemand wil, omdat ik dat graag maar met één iemand wil delen en ik eerst wil zien of het meer kan worden (ik krijg niet snel gevoelens dus 9/10 keer geen seks).
Als iemand niet wil wachten, dan is hij het niet waard! Als iemand daar geen zin in heeft begrijp ik het zeker, maarja zo wil ik het op dit moment doen.
Ik kijk zoveel, dat ik het meestal toch wel vergeet.. I love getting back those feelings that I get from watching something I lovequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor meIs geen hol meer aan dan.
![]()
Dat vind ik fijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Sked het volgende:
Je mag me appen wanneer je wil hoor Flips
Sorryquote:
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]heb alleen je nr niet meer.
Ja, naja ik ben een sociaal en aanwezig persoon.. en ik vind het alleen maar heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo moet ik het binnenkort ook maar aanpakken denk ik. Ik hoop alleen de moeder van mn kinderen snel te ontmoetenDan weet ik teminste zeker dat het goed zit en alles. Maarja vaak is chillen toch leuker dan daten, daten is vaak beetje awkward ook wel
Je hebt mij de hele middag bbq-eten gevoerd, wist je nog?quote:
Ik heb zijn nummer helemaal nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]heb alleen je nr niet meer.
Ik kijk ook best veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel, dat ik het meestal toch wel vergeet.. I love getting back those feelings that I get from watching something I love
Ja is wel leuk maar ik irriteer me snel aan imperfectiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, naja ik ben een sociaal en aanwezig persoon.. en ik vind het alleen maar heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |