Wij hebben elkaar nog nooit gezien dus ik voel me niet eens aangesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, sommige hoef ik ook niet meer te zien verder![]()
Daar hoor jij niet bij hoor
Misschien geven ze je wel een vloeibaar snackje en een bidon waterquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Als buurtbewoner ga ik gewoon een gratis maaltijd eisen.
Ja daten dat vind ik een beetje buiten de tijd. Als een meisje echt leuk is dan doet ik het wel maar als er van 2 kanten maar 1 doel is dan skip ik heel dat daten ook. Ik weet niet of ik het ooit echt gevoeld hebt, geen idee hoe je dat beschrijft ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik weet het wel.. ik ben maar 1x verliefd geweest, maarja ik ben gewoon jong! Ik date veel, ook om nieuwe mensen te ontmoeten, maar gevoelens.. ja.. die heb ik niet snel
Uh watquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog nooit gezien
Niet eens dat er nog hoop was, maar meer dat ik eindelijk vrede kreeg in hetgeen wat niet zo had moeten zijn en dat ik mezelf gewoon die rust moest gunnen ofzoquote:
Moest toen afstandelijk ogen natuurlijk hé.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de laatste aflevering zag Robin er echt als een oud wijf uit
Bij de Giro deelden ze snoep uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien geven ze je wel een vloeibaar snackje en een bidon water
Jij gaat op mijn blokkeerlijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel dan?Nee toch? Wanneer dan? Godverdomme
is goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Binnenkort als ik terug ben van vacance
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Omg I love marathons.. hp, lotr, the hobbit.. ga maar door
Waar ben je heen>?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Binnenkort als ik terug ben van vacance
daarom films stoned kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ook maar iets herkenbaars terugzie, zie ik de hele aflevering of film weer voor meIs geen hol meer aan dan.
![]()
Ik zeg het je niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeee met wie moet ik dan appen? Ik denk nu zo hard na
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag met mij appen.. ik kijk ongeveer 2x per dag op mn telefoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
flippiee is echt gemeen via appquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.
Wij hebben elkaar echt niet gemeet. Enkel plannen gehad.quote:
Oh vast wel. Ik overdrijf ook een beetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand met jou willen appen.
Vondelpark?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar echt niet gemeet. Enkel plannen gehad.
[..]
Oh vast wel. Ik overdrijf ook een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |