waarom hoop je.daar op?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:42 schreef Elan het volgende:
Morgen Feyenoord verliezen, laten we het hopen
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.quote:
En gewoon kut ookquote:
tsja.. komt goed, ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.
35 miljoen investeren en dan zo'n schijtelftal hebben. Walgelijke club.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Met zulke tt's jaag je wel iedereen weg :s
Is dat je doel ofzoquote:
ik laat vies ranzige schetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel mooi, maar ook gevaarlijk.
Prima TT dus.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik laat vies ranzige scheten
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:)
Tering, heb jij wel geslapenquote:
En dan ga je straks weer slapen of watquote:
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer slapen of wat
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggen
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekker
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :squote:
snap ik, schaamte dit dat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :s
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heraclesquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik, schaamte dit dat.
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last van
krijg je, met die kut arrogantie van ze.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heracles
anaal in de duinenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?
Ik ga je een quiz laten doenquote:
serieusquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
Haags telt dat dus hij zou het precies moeten wetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
Niet :s Zo kom je nooit achter je testikel-iq ;squote:
Weet jij het?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags telt dat dus hij zou het precies moeten weten
1500 per secondequote:
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.quote:
wrm deze info deling?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.
koekoekquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar heel weinig over jullie eigen lichaam wetenquote:
Smartiesquote:
haags jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar heel weinig over jullie eigen lichaam weten
Weet jij welke testikel gewoonlijk lager hangt? De linker of de rechter?quote:
linksquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet jij welke testikel gewoonlijk lager hangt? De linker of de rechter?
moet je toch niet willen weten johquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof zij wel weet over moedermelkproductie aantallen
Jaquote:
Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat heeft dat met mijn lichaam te makem
quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
ik kan tijdens de seks niet pratenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberen
dat kan ook andersquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
Vertelquote:
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Dan doe je het tijdens de voorevaluatiequote:Op zondag 12 augustus 2018 09:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan tijdens de seks niet praten
whyquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?
:$quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komen
ik mag van mijn meesteres niets zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan doe je het tijdens de voorevaluatie
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.quote:
zo groot is mijn bed niet sryquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.
Zo voorspelbaar ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
geniusquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Haha
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk hequote:
wat zijn dat?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk he
Plantjes..quote:
Cute hequote:
Wow zit je me te bespioneren ofzo :squote:
de vingerplantquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een leuke balkonplant die ook binnen kan
Fuchsiaquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een leuke balkonplant die ook binnen kan
neequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit weer een seksgrap
Ja, binnen wel op een lichte en warme plaatstquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja kan die binnen en buiten?
Haha nee.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme, plaats die drummende aap gif
er zijn al genoeg opmerkingen geweest waar je er 1 bij kon plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee.Die moet je verdienen
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee.Die moet je verdienen
ja leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.
Lolquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe gewoon stoer hoor, verdien niet zo veel als visagist
ik vind een fiscus wel leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, binnen wel op een lichte en warme plaatst
quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.
Nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er zijn al genoeg opmerkingen geweest waar je er 1 bij kon plaatsen
Je bedoelt een ficus...?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind een fiscus wel leuk
haha wat grappig is want werk
Ja hij maakte een slechte woordgrap..quote:
Bonsais zijn leuk ja. Wel veel gedoequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
https://www.bakker.com/nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
deze
hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bonsais zijn leuk ja. Wel veel gedoe
Meestal zitten die bonsais al in een pot die je erbij krijgt volgens mij. En ja, die dingen hebben speciale bonsaigrond nodig en moeten elke week bonsaivoeding hebben enzo en goed bijgehouden worden met snoeienquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo?
zit die pot er bij trouwens? Kannie vinden
mooi zijn kost nou ernmaal moeitequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meestal zitten die bonsais al in een pot die je erbij krijgt volgens mij. En ja, die dingen hebben speciale bonsaigrond nodig en moeten elke week bonsaivoeding hebben enzo en goed bijgehouden worden met snoeien
Weet jij toch niks vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooi zijn kost nou ernmaal moeite
heb ik ook last van.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word echt knapper met de jaren hoor
picsquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word echt knapper met de jaren hoor
Echt niet. Ik accepteer alles en iedereen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ach Tardis heeft overal commentaar op.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
add me op snapchat hzawsc
heb ban daarquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
add me op snapchat hzawsc
nehquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom ook kun je matties worden met srslymortaxx en itsjeboyazpi
Gvd ckquote:
ok, staat genoteerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:45 schreef ArtistA het volgende:
Een tuigkindje liet ooit vuurwerk afgaan naast m'n hand zonder dat ik het doorhad. Is een beetje zoals ik deze hele sc zie tegenwoordig. Ironisch hoe dat kan.
Hallo Prof.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb net drie frikandellen op
missl urkt ze tochquote:
"mag ik je tieten zien?"quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
ik moet haar iets dringend vragen
Stuur haar een DM.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
Echt hé.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het kan allemaal zo simpel zijn
maar daar krijg je geen aandacht meequote:Op zondag 12 augustus 2018 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar daar krijg je geen aandacht mee
Godzijdank, er is nog rede te vinden hier.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb net drie frikandellen op
Heyquote:
Succes zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, denk dat het ook nog te vroeg is om echt wat te kunnen veranderen, maar ben wel erg benieuwd hoe de spelers reageren.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grazie, jullie straks ook. Maar die verliezen zou geen schande zijn voor een nieuwe manager.
Bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Godzijdank, er is nog rede te vinden hier.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
ik ook graagquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hey mag ik je tieten zien?
niet op mijquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is boos. Pas maar op vriend
Stuur mij eerst maar een foto van jouw lulquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hey mag ik je tieten zien?
Prima, DM me je nummerquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stuur mij eerst maar een foto van jouw lul
is goedquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stuur mij eerst maar een foto van jouw lul
gezondheidquote:
Hoezo, heb je interesse?quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou ik een goede mod zijn denk je?
Ja, klb heeft vers bloed nodigquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gezondheid
[..]
Hoezo, heb je interesse?
Ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lol iedereen die hier binnen komt wordt weggepest.
Meer bans minder tolererenquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je je visie op KLB 2018-2022 geven?
Alleen de sterkste overlevenquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Valt wel mee als je tieten hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hé.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:59 schreef SideEffect het volgende:
Als je je hier laat wegpesten ben je ook wel een dikke sukkel
Betaal je wel extra voor zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
Bezorging op zondag door Bol.com
iddquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:59 schreef SideEffect het volgende:
zal hem even van de vrachtwagen laten vallenquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
Bezorging op zondag door Bol.com
kennelijk is dat het probleemquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee als je tieten hebt.
Waarom zou je terug blijven komen op een plek waar je steeds weer wordt uitgekotst.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:59 schreef SideEffect het volgende:
Ja, overal te vinden. Prachtig die ruimtes die er steeds liggen. West Ham maakt geen schijn van kans.quote:
gaat dit over aber?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je terug blijven komen op een plek waar je steeds weer wordt uitgekotst.
Door wie?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
idd
ik word alleen maar gepest hier
Op een gegeven moment leren we met je leven is het prima dat je hier vaker komtquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je terug blijven komen op een plek waar je steeds weer wordt uitgekotst.
Weet niet of dat is wat je moet willen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leren we met je leven is het prima dat je hier vaker komt
Het sprankelt nog niet bij LFC, maar goed, mag je misschien ook niet verwachten de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, overal te vinden. Prachtig die ruimtes die er steeds liggen. West Ham maakt geen schijn van kans.
Zijn er genoegquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of dat is wat je moet willen.
Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders kwamen ze hier toch niet
Milner hoor, wat een krijger is dat. In de voorbereiding bleef hij dacht ik ook het langst rondjes lopen, daar waar iedereen kapot was. Leeftijd zegt niks als je echt wil.quote:
Kunnen ze beter naar r&p daar is elke debiel welkomquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.
Zijn genoeg andere sc’s op Fok!quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.
Ja, was bij de fitnesstest toen de eerste spelers zich weer moesten melden. Milner die ff rondjes rent om de jonkiesquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Milner hoor, wat een krijger is dat. In de voorbereiding bleef hij dacht ik ook het langst rondjes lopen, daar waar iedereen kapot was. Leeftijd zegt niks als je echt wil.
dat filmpje was geniaal, liep ze helemaal de vernieling inquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, was bij de fitnesstest toen de eerste spelers zich weer moesten melden. Milner die ff rondjes rent om de jonkies
KLB SC is toch waar je je geliefd wil voelen, bij de rest word je geaccepteerd vanuit een sociaal oogpunt terwijl we hier eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn genoeg andere sc’s op Fok!
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik kom in KLBSC om me af te reageren zodat ik irl een normale vrouw lijk
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerd
Waarom verpest je het nou weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, toch meer gal dan liefde, maar daarom zijn we hier ook gekomen.
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.
I see what you did therequote:Op zondag 12 augustus 2018 15:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.
Nee kan jullie niet missen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt de schijn op, eigenlijk hoor je in r&p thuis
Wat een struggles zegquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Houd jij de bel in de gaten als je aan het douchen bent jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leuk
Nee haha.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie niet, wees eens specifiek
Haha wat is UTK nou weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama hoort eigenlijk ook thuis in vele andere SC's zoals DRG SC, ZIE SC, UTK SC
Krijg melding op mn telefoon als de deurbel gaatquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd jij de bel in de gaten als je aan het douchen bent ja
Maar maar, dan ben je toch veel te laat of ga je dan serieus een sprintje trekken in je blote tokusquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg melding op mn telefoon als de deurbel gaat
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Heeft Emmen gewonnen? Is het nog bezig?
Waarom hoor ik geen toeters dan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja
Haags komt vandaag niet meer online
Er wonen geen Turken in Emmen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom hoor ik geen toeters dan.
Ja nee heb zo'n smart deurbel dus kan dan ook via de telefoon zeggen dat ik eraan kom snap dat danquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar maar, dan ben je toch veel te laat of ga je dan serieus een sprintje trekken in je blote tokus
Normaal als Emmen iets wint dan hoor ik toeters en bellen op straat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wonen geen Turken in Emmen?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there
Ze speelden uitquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal als Emmen iets wint dan hoor ik toeters en bellen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |