Tering, heb jij wel geslapenquote:
En dan ga je straks weer slapen of watquote:
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer slapen of wat
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggen
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekker
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :squote:
snap ik, schaamte dit dat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :s
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heraclesquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik, schaamte dit dat.
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last van
krijg je, met die kut arrogantie van ze.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heracles
anaal in de duinenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?
Ik ga je een quiz laten doenquote:
serieusquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
Haags telt dat dus hij zou het precies moeten wetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |