Cute hequote:
Wow zit je me te bespioneren ofzo :squote:
de vingerplantquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een leuke balkonplant die ook binnen kan
Fuchsiaquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een leuke balkonplant die ook binnen kan
neequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit weer een seksgrap
Ja, binnen wel op een lichte en warme plaatstquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja kan die binnen en buiten?
Haha nee.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme, plaats die drummende aap gif
er zijn al genoeg opmerkingen geweest waar je er 1 bij kon plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee.Die moet je verdienen
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee.Die moet je verdienen
ja leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.
Lolquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe gewoon stoer hoor, verdien niet zo veel als visagist
ik vind een fiscus wel leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, binnen wel op een lichte en warme plaatst
quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags heeft hele goede eigenschappen die uh. Meetellen.
Nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er zijn al genoeg opmerkingen geweest waar je er 1 bij kon plaatsen
Je bedoelt een ficus...?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind een fiscus wel leuk
haha wat grappig is want werk
Ja hij maakte een slechte woordgrap..quote:
Bonsais zijn leuk ja. Wel veel gedoequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
https://www.bakker.com/nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
deze
hoezo?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bonsais zijn leuk ja. Wel veel gedoe
Meestal zitten die bonsais al in een pot die je erbij krijgt volgens mij. En ja, die dingen hebben speciale bonsaigrond nodig en moeten elke week bonsaivoeding hebben enzo en goed bijgehouden worden met snoeienquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo?
zit die pot er bij trouwens? Kannie vinden
mooi zijn kost nou ernmaal moeitequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meestal zitten die bonsais al in een pot die je erbij krijgt volgens mij. En ja, die dingen hebben speciale bonsaigrond nodig en moeten elke week bonsaivoeding hebben enzo en goed bijgehouden worden met snoeien
Weet jij toch niks vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooi zijn kost nou ernmaal moeite
heb ik ook last van.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word echt knapper met de jaren hoor
picsquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word echt knapper met de jaren hoor
Echt niet. Ik accepteer alles en iedereen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ach Tardis heeft overal commentaar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |