Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat heeft dat met mijn lichaam te makem
quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
ik kan tijdens de seks niet pratenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberen
dat kan ook andersquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
Vertelquote:
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Dan doe je het tijdens de voorevaluatiequote:Op zondag 12 augustus 2018 09:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan tijdens de seks niet praten
whyquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?
:$quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komen
ik mag van mijn meesteres niets zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan doe je het tijdens de voorevaluatie
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.quote:
zo groot is mijn bed niet sryquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.
Zo voorspelbaar ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
geniusquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Haha
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk hequote:
wat zijn dat?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk he
Plantjes..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |